Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2010, 21:50 uur
Als ik dit zo bekijk wordt Brazilië fluitend wereldkampioen
Oh nee... vanaf de 1/8e finale begint het pas...
Oh nee... vanaf de 1/8e finale begint het pas...
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:03 uur
boomkat schreef:
Wat vind je van Drogba Fylo? Ook geen topspits?
Wat vind je van Drogba Fylo? Ook geen topspits?
Waaruit leid je af dat ik dit zou denken?
Dindane is over the hill en heeft momenteel geen club. Bovendien is hij erg lui.
Drogba is één van de belangrijkste pionen bij Chelsea.
Gervinho was speler vh seizoen bij Lille en beste Afrikaan in de Ligue 1.
Welke 2 spitsen kies je dan?
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:12 uur
Ja hoor. Voorbereidend werk van... Gervinho.
Toeval? Dacht het niet.
Toeval? Dacht het niet.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:14 uur
Zal Kaka rood krijgen? 
Edit: Ja
Edit 2: Ik eis nu 3 goals van Ivoorkust.

Edit: Ja

Edit 2: Ik eis nu 3 goals van Ivoorkust.

0
Benno
geplaatst: 20 juni 2010, 22:23 uur
Bah, ik had 3-0. Vreemd einde van de wedstrijd trouwens...
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:23 uur
Belachelijk commentaar. Kaka had gewoon een directe rode kaart moeten krijgen.
En die 2e goal.
En die 2e goal.

0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:24 uur
Sowieso vind ik 't ook een vervelende commentator. Ook gisteren al.. Bweh..
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:25 uur
Koenr schreef:
Hoezo?
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:28 uur
Mijn broer heeft ook hier even mee gelijk, de hele dag schreeuwen dat Fabiano er twee zou scoren. Irritant 
Maar aantrekkelijke tweede helft, en wat er op het einde gebeurde was toch stiekem ook leuk om naar te kijken.

Maar aantrekkelijke tweede helft, en wat er op het einde gebeurde was toch stiekem ook leuk om naar te kijken.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:30 uur
Beetje jammer dat die Ivorianen zich zo lieten gaan. Nu is één van mijn weinige favorieten bij Brazilië (Elano) behoorlijk geblesseerd geraakt.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:30 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik niet, ik heb 3-1 gegokt
Edit:
Ik niet, ik heb 3-1 gegokt

Edit:
Hoe doe je dat toch ?

En Kaka rood? Komop, hij deed niet eens iets.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:33 uur
Schandalig dat ie rood kreeg inderdaad. Die Ivoriaan grijpt naar zijn hoofd, terwijl die elleboog in zijn borst terecht komt.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:42 uur
Ja, dat doet zelfs Suarez hem niet na. 
Eigenlijk had Keita gewoon geel moeten krijgen voor een schwalbe...

Eigenlijk had Keita gewoon geel moeten krijgen voor een schwalbe...
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:43 uur
herman schreef:
Schandalig dat ie rood kreeg inderdaad. Die Ivoriaan grijpt naar zijn hoofd, terwijl die elleboog in zijn borst terecht komt.
Ach kom zeg, hier op de Duitse tv is de anders door mij hogelijk gewaardeerde heer Netzer ook al bezig met Elfenbeinküste-bashing. Twee vieze overtredingen, toegegeven, voor de rest weer de vallende-ziekte-show van de Brazilianen - die vervelende Kaka voorop. Weten ze eigenlijk wel dat voetbal een contactsport is?
0
geplaatst: 20 juni 2010, 22:59 uur
Weinig onterechte vallen gezien anders, meestal werd er inderdaad hard uitgedeeld door onze Ivoriaanse vrienden, zeker naar het einde toe, toen de frustraties kennelijk niet meer te bedwingen waren.
0
boomkat
geplaatst: 20 juni 2010, 23:32 uur
FlyLo schreef:
(quote)
Raakt net als Rooney ook geen pepernoot dit wk.
Maar ik mag toch wel gewoon iets vragen
.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 23:39 uur
Ploppesteksel schreef:
(embed)
Blijft geweldig
(embed)
Blijft geweldig

Maar toch, wellicht de meest hilarische schwalbe aller tijden

0
geplaatst: 20 juni 2010, 23:45 uur
Ben niet echt pro-brazilië normaal gesproken maar ben wel blij dat ze vandaag hebben gewonnen. En dat Ivoorkust er maar uit mag vliegen met die rare lompe tackles van ze, aansmeren van kaarten en nog een doodschop. Ik heb me eraan geërgerd. Hoewel ik niet uitsluit dat ik me nog wel eens aan Brazilië zal ergeren dit wk. Meest ergerlijke was de scheids trouwens. Schoolvoorbeeld van hoe het helemaal NIET moet. Al met al heb ik me wel vermaakt trouwens!
0
geplaatst: 21 juni 2010, 00:16 uur
Die Ivoriaan stelt zich uiteraard aan, maar Kaka weet echt wel wat ie doet. Hij is gefrustreerd en laat zich enorm kennen. Had een directe rode kaart moeten zijn.
Hoe veel duidelijker kan het worden.

0
boomkat
geplaatst: 21 juni 2010, 01:16 uur
Valt allemaal wel mee. Frustratie ja (= menselijk). Je moet dat als referee allemaal een beetje in perspectief plaatsen. Provoceren is toch ook vragen om?
Wat ik veel schandaliger vind is zo'n charge als die van Tiote, die overigens weer eens liet zien zich prima staande te houden op het hoogste niveau. Theo verpatsen aan zo'n Duitse club en snel een geniale '10' halen. Klaar is kees - daar in Enschede.
Maar die charge van Tiote, waarom
. Met noppen naar voren is vragen om een afgehakt been.
Wat ik veel schandaliger vind is zo'n charge als die van Tiote, die overigens weer eens liet zien zich prima staande te houden op het hoogste niveau. Theo verpatsen aan zo'n Duitse club en snel een geniale '10' halen. Klaar is kees - daar in Enschede.
Maar die charge van Tiote, waarom
. Met noppen naar voren is vragen om een afgehakt been.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 02:24 uur
Ik vond die 2e gele kaart voor Kaka echt ronduit belachelijk, veel theater en in mijn ogen gebeurde er weinig tot niets. Die Keita liep gewoon zelf bewust tegen Kaka op en liet zich toen theatraal vallen om 'm rood aan te naaien.
En volgens mij had die scheidsrechter, die ze trouwens met hetzelfde vliegtuig als Les Bleus terug mogen sturen (dubbele handsbal bij de goal gemist, geen kaart (rood) geven bij de overtreding op Elano), alleen maar een vermoeden dat Kaka iets gedaan had en het niet zelf gezien (en werd ie ook niet door z'n assistent erop gewezen).
En volgens mij had die scheidsrechter, die ze trouwens met hetzelfde vliegtuig als Les Bleus terug mogen sturen (dubbele handsbal bij de goal gemist, geen kaart (rood) geven bij de overtreding op Elano), alleen maar een vermoeden dat Kaka iets gedaan had en het niet zelf gezien (en werd ie ook niet door z'n assistent erop gewezen).
0
geplaatst: 21 juni 2010, 09:22 uur
C.Ronaldo gaat vandaag een gele kaart krijgen. Ik voel het aan mijn water. 

0
geplaatst: 21 juni 2010, 09:59 uur
Tja, die kans is ongeveer net zo groot als de kans dat ik vandaag moet poepen.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 10:03 uur
El Ninjo schreef:
(dubbele handsbal bij de goal gemist)
Hij vroeg het wel nog netjes aan Fabiano.....(dubbele handsbal bij de goal gemist)
0
geplaatst: 21 juni 2010, 10:29 uur
boomkat schreef:
Valt allemaal wel mee. Frustratie ja (= menselijk). Je moet dat als referee allemaal een beetje in perspectief plaatsen. Provoceren is toch ook vragen om?
Dat zei Zidane ook.
Hoe is het trouwens met de Fransen, hebben ze zich al teruggetrokken?
0
geplaatst: 21 juni 2010, 10:59 uur
Koenr schreef:
Die Ivoriaan stelt zich uiteraard aan, maar Kaka weet echt wel wat ie doet. Hij is gefrustreerd en laat zich enorm kennen. Had een directe rode kaart moeten zijn.

Dus als iemand bewust tegen je aan loopt, in het slechtste geval een lichte por op zijn borstkas krijgt (omdat je je toch een heel klein beetje wil beschermen tegen de gek geworden ivorianen die al 2 keer rood hadden moeten krijgen, maar dat de blinde scheidschrechter (leuk initiatief trouwens!!) maar niet wou inzien), en dan naar zijn hoofd grijpt, verdien je een rode kaart?
Ik herhaal:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.