MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
aire.
Beste mensen en voetballiefhebbers, ik heb nu twee maanden alle sportzenders die op de Nederlandse televisie te verkrijgen zijn. Om die vetheid te delen, ben ik bereid eigenlijk vrijwel elke dag een stream op te zetten. Ik heb alleen geen flauw idee hoe & wat. Maar ik op de eerste plaats benieuwt of er geïnteresseerde zijn. Denk aan de premier leaque, bundesliga, spaanse league, FA cup en consorten. You name it

PSV is nog ongeslagen in haar 'finales' .

Ik heb de voetbaluitslagen nog niet gezien, maar Feyenoord heeft verloren, denk ik? Althans, dat vermoeden heb ik nadat zojuist een groepje 'fans' aan het schreeuwen, schelden en fietsen vernielen was bij Leiden Centraal...

Wel ironisch als je net terugkomt van het filmfestival waar je een film over voetbalhooligans (met heel veel Joy Division op de soundtrack trouwens) hebt gezien.

Feijenoord heeft een 1-1 uit het vuur gesleept tegen Willem II.

aire.
herman schreef:
Wel ironisch als je net terugkomt van het filmfestival waar je een film over voetbalhooligans (met heel veel Joy Division op de soundtrack trouwens) hebt gezien.

Awaydays

Kan de naam van dit topic niet gewoon veranderd worden in "algemeen voetbaltopic"? Ik geloof niet dat het ergens anders over gaat hier.

Ace
Snijd eens een ander onderwerp aan... Dan kan de titel zo blijven Het voetbaltopic is al eens gesloten, meen ik me te herinneren...

Wie wint volgende week het WK Veldrijden in Hoogerheide ?

Ik hoop Erwin Vervecken

ha, feyenoord toch weer mooi een punt ingelopen op de nummer twee (oftewel voorronde champions league)

charlezzz schreef:
ha, feyenoord toch weer mooi een punt ingelopen op de nummer twee (oftewel voorronde champions league)

Het linker rijtje is echter nog lang niet in zicht

Die klungels uit Amsterdam hebben zich weer van hun beste kant laten zien

Hahaha! Ja hoor, de kakkerlakken kruipen weer eens onder de tegels vandaan..
Proberen jullie eerst maar die andere voetbaldwerg uit Knudderdam achter je te laten ipv te kijken naar de hoofdstad

GrafGantz schreef:
Kan de naam van dit topic niet gewoon veranderd worden in "algemeen voetbaltopic"? Ik geloof niet dat het ergens anders over gaat hier.

Oeps..

orbit schreef:
Proberen jullie eerst maar die andere voetbaldwerg uit Knudderdam achter je te laten ipv te kijken naar de hoofdstad
Sinds wanneer heeft Alkmaar twee clubs in de Eredivisie

De voorsprong op jouw museumclub is al opgelopen tot zes punten

Ace
Ik heb mijn fnoord-teamgenoten geloof ik gisteren iets te vroeg uitgelachen met hun prestatie van formaat... Nu is willem ii geen groningen, maar het was weer niet al te best vanmiddag. Hoewel, de tweede helft ging het nog wel, maar dan moet je ballen niet van 5 meter op de lat knallen.

Joy4ever schreef:
(quote)
Sinds wanneer heeft Alkmaar twee clubs in de Eredivisie

Ace schreef:
Ik heb mijn fnoord-teamgenoten geloof ik gisteren iets te vroeg uitgelachen met hun prestatie van formaat... Nu is willem ii geen groningen, maar het was weer niet al te best vanmiddag. Hoewel, de tweede helft ging het nog wel, maar dan moet je ballen niet van 5 meter op de lat knallen.

Het was zeker niet zo sterk nee, maar Groningen had flinke mazzel.. in feite hadden ze ook niet veel in te brengen, maar hun schot gaat er wel in.. wij hebben Sneu

orbit schreef:
(quote)

Ja, grammatica kan best lastig zijn. Let vooral op het gebruik van "die andere" en wat je daarmee impliceert.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, grammatica kan best lastig zijn. Let vooral op het gebruik van "die andere" en wat je daarmee impliceert.

Volgens mij komen er twee clubs in de eredivisie uit dat lelijke gehucht aan de Maas Ik weet niet waar jij het nu over hebt of die nep-f'noorder

orbit schreef:
Ik weet niet waar jij het nu over hebt of die nep-f'noorder
Alsof jij een echte Ajacied bent

Een stuk meer dan jij f'noorder. Wil je mijn paspoort zien?

orbit schreef:
Wil je mijn paspoort zien?
Wat heeft een paspoort te maken met de mate waarin je supporter bent van een club

Het heeft iets te maken met waar je vandaan komt. Ik heb nog steeds het overgrote deel van mijn leven in de hoofdstad gewoont, dan ben je logischerwijs al voor Ajax. Met geboorterecht en al.
Supporter zijn van een club omdat je een hekel hebt aan de andere vind ik nooit zo sterk eigenlijk, ..kuch

O, laat ik nou denken dat je voor Ajax had gekozen i.p.v Utrecht omdat je dacht dan een grotere kans te hebben landskampioen te worden - gelukkig

Mjuman schreef:
O, laat ik nou denken dat je voor Ajax had gekozen i.p.v Utrecht omdat je dacht dan een grotere kans te hebben landskampioen te worden - gelukkig

@Orbit: Volgens mij is het nog altijd zo dat er verhoudingsgewijs meer fans van Ajax in de naburige dorpen wonen dan in Amsterdam zelf. En ja, ik kan niet ontkennen dat een stukje afkeer mij heeft gedreven geen fan te worden van Ajax. Ik kan gewoon niet goed tegen dat gehuil van die Amsterdammers.

@Joyforever - don't push your luck: FYI, de Domstad is de vierde stad van Nederland - ik woon er ook.

Joy4ever schreef:
(quote)

@Orbit: Volgens mij is het nog altijd zo dat er verhoudingsgewijs meer fans van Ajax in de naburige dorpen wonen dan in Amsterdam zelf.

Volgens mij geldt dat dus ook voor de fans van f'noord, he malle jongen uit Uithoorn

En ja, ik kan niet ontkennen dat een stukje afkeer mij heeft gedreven geen fan te worden van Ajax. Ik kan gewoon niet goed tegen dat gehuil van die Amsterdammers.

Dat dacht ik al.. en dan durf je nog iets over mijn supporterstatus op te merken, tss...

Ik kom er tenminste eerlijk voor uit geen echte fan te zijn. Als jij een echte fan bent van Ajax dan kan het niet zo zijn dat je het toejuicht als AZ kampioen wordt. Dan ben je hoe je het ook wendt of keert een nep supporter.

@JF - het zijn spannende tijden. Enig idee waarom de onderhandelingen met Mario Been zo lang duren?

Heel simpel - ze zijn nog niet uit zijn functieomschrijving. D'r gaan heel wat stemmen op in Zuid om van de Kuip met bijbehorende gebouwen (zalen als "Home of History", "Eddy P.G.") een multifunctioneel museaal centrum te maken: The Rotterdam Feyenoord History Home of Football - hoeft het voetbalteam alleen nog maar demowedstrijden te spelen voor groepen bezoekers. Het business model is al bijna rond - 't hangt op een paar ton. Functietitel voor Been is één van de vraagstukken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.