MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit geen echte fan te zijn. Als jij een echte fan bent van Ajax dan kan het niet zo zijn dat je het toejuicht als AZ kampioen wordt. Dan ben je hoe je het ook wendt of keert een nep supporter.

Lijkt me een beetje af te hangen van wat de definitie is van echte fan.. en wie dat bepaald
AZ is een mooie club, speelt soms prachtig voetbal, heeft mooie voetballers.. tsja, sympathie lijkt me wel het minste wat je daarvoor kunt opbrengen niet?

Ace
Ik woon bijna in rotterdam, maar heb 13 jaar een seizoenkaart van Ajax gehad en ze uit en thuis, door heel Europa gesteund.... Waar je woont lijkt me dus niet zoveel te zeggen

Rhythm & Poetry schreef:
Feijenoord heeft een 1-1 uit het vuur gesleept tegen Willem II.
Puntje ingelopen op Ajax

Zondag NEC uit.
Als we niet winnen kunnen we het kampioensschap definitief schudden, denk ik

Harco
Dat je überhaupt nog aan het kampioenschap durft te denken.

haveman
Ik als AZ supporter, denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt.

Heb trouwens net even het bekerschema gecheckt. Mocht AZ in de halve finale komen, staat die wedstrijd gepland in de week voor AZ-Ajax. Ik voorspel bij deze dat die wedstrijd op donderdag gezet wordt.

haveman schreef:
En waar baseer je dat op? AZ heeft de beste verdediging van Nederland. Van Europa zelfs. En met een goede verdediging wordt je in de regel kampioen. Daarnaast heeft AZ het beste middenveld van Nederland. Alleen qua aanval doen ze iets onder voor Ajax. We zullen het wel zien.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
En waar baseer je dat op? AZ heeft de beste verdediging van Nederland. Van Europa zelfs. En met een goede verdediging wordt je in de regel kampioen. Daarnaast heeft AZ het beste middenveld van Nederland. Alleen qua aanval doen ze iets onder voor Ajax. We zullen het wel zien.

De beste verdediging van Europa? Wat heb jij vanmorgen door de koffie gedaan?

Overigens wil ik nog wel even terugkomen op die hele discussie hiervoor. Als je op meerdere paarden wedt en hoopt dat een of andere club anders dan de jouwe kampioen wordt, heb je het niet helemaal begrepen wanneer je jezelf een echte supporter noemt en dan ook een ander nog nep durft te noemen...

haveman schreef:

Als FC Utrecht supporter denk en hoop ik dat AZ kampioen wordt.

Lijkt me erg leuk om AZ met Van Gaal in de Champions League aan de slag te zien gaan. Ajax heeft daarin genoeg kansen gehad en kan in de voorrondes al geen potten breken.

Ace schreef:
Is op basis van de statistieken tot dusver. Meeste clean sheets van alle clubs in Europa.

Joy4ever schreef:
(quote)
Is op basis van de statistieken tot dusver. Meeste clean sheets van alle clubs in Europa.

die jongens van az zijn nog jong dus de kans is klein dat altijd schone lakens hebben

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Ok, de best presterende verdeding lijkt me dan meer op zijn plaats. Je gaat mij niet wijs maken dat ze een betere verdediging hebben dan bv Milan of chel$ki. Maar goed, alles in perspectief... Hier in Nederland doen ze het erg goed. Het gaat me alleen wat te ver om dat alleen toe te schrijven aan de verdediging. Het hele team presteert dat. Wanneer het middenveld goed bezig is, wordt het voor de verdediging al wat makkelijker.

Ace schreef:
(quote)

Overigens wil ik nog wel even terugkomen op die hele discussie hiervoor. Als je op meerdere paarden wedt en hoopt dat een of andere club anders dan de jouwe kampioen wordt, heb je het niet helemaal begrepen wanneer je jezelf een echte supporter noemt en dan ook een ander nog nep durft te noemen...

Ben je weer in een f'noord kont aan het kruipen?
Ik wed op nul paarden en doe niet mee aan de toto. Hoop dat ajax kampioen wordt, maar kan niet ontkennen dat het mooi zou zijn als eens een andere club dan de "grote drie" kampioen werd, zeker AZ.
Ga jij nou maar lekker je hardcore supportersstatus koesteren en vergeet niet wat tramhokjes te trashen op het Leidseplein als het toch nog zo ver komt he?

Ace
orbit schreef:
(quote)

Ben je weer in een f'noord kont aan het kruipen?
Ik wed op nul paarden. Hoop dat ajax kampioen wordt, maar kan niet ontkennen dat het mooi zou zijn als eens een andere club dan de "grote drie" kampioen werd, zeker AZ.
Ga jij nou maar lekker je hardcore supportersstatus koesteren en vergeet niet wat tramhokjes te trashen op het Leidseplein als het toch nog zo ver komt he?

In een kont kruipen? Ik heb meer respect voor diehard fnoord-supporters dan voor types als jij die pretenderen een hele vent te zijn, maar ondertussen niet eens weten hoe een stadion er van binnen uit ziet Niemand hoeft van mij naar een stadion en mag zich ook wanneer hij nooit gaat best aanhanger van een club noemen, maar houd dan wel een beetje je gemak en blijf een beetje respectvol met elkaar omgaan. Of kom je mij ook thuis opzoeken?

Agossie, vriendenclubje gaat bij elkaar troost zoeken? En je hebt de PM niet eens goed gelezen zie ik..
Ik dacht dat jij eerder onder het type valt dat mensen thuis komt opzoeken
Ik snap ook niet waar je je "hele vent" vooroordelen vandaan haalt. Ik heb hier nooit verkondigt een hoolie te zijn of te staan brallen vooraan de F-side. Ik snap dat dat jouw definitie is van een rassupporter, maar zo beperkt denk ik er dus niet over na.
Ik heb hoe dan ook meer respect voor een supporter die uit de stad van herkomst komt en nog in het oude stadion van ajax is geweest, dan een meeliftende tijdelijke hoezee fan (type oranjesupporter) of iemand die een club aanhangt omdat hij de aartsrivaal zo vervelend vindt. Maar hou vooral vast aan je eigen definities hoor, stoere Ace.

Ace
Ik ga de discussie verder maar niet aan. Dat jij het woord 'stoere' richting mij moet gebruiken, zegt meer over jou dan over mij. Lees het verschil in toon maar eens tussen ons. Dan straal jij toch een stuk meer agressie uit dan ik... Het verbaast me overigens niets, want ik heb jou hier nog maar weinig op posts zonder kinderachtig taalgebruik kunnen betrappen.

orbit schreef:
Ik heb hoe dan ook meer respect voor een supporter die uit de stad van herkomst komt en nog in het oude stadion van ajax is geweest.
Zozo, ook nog in het oude stadion geweest. Goed hoor van je .

Mooi zo. Murray uit de Australian Open gemept.

Die Nadal wint alles wel heel erg makkelijk. Indrukwekkend zeg!
En jammer dat Blake eruit ligt, persoonlijk favoriet, maar ook weer leuk dat Tsonga door is. Dus ja, ach.

Ace
rayman schreef:
Mooi zo. Murray uit de Australian Open gemept.

Tennis interesseert me niet veel, maar ik vind het ook maar een praatjesmaker. Mooi zo dus .

Nu die Nadal nog.

herman schreef:
Nu die Nadal nog.
Is wat mij betreft de volgende ja.
Een mooie manier van spelen, maar die nare trekjes he.

haveman
Kunnen we het weer over voetbal hebben?

Daar gaat het al een tijdje niet meer over.

Iemand nog bowls gezien dit weekend?

haveman
rayman schreef:
Daar gaat het al een tijdje niet meer over.

Iemand nog bowls gezien dit weekend?

Ik weet niet wat het is, dus misschien heb ik het wel voorbij zien komen, misschien niet.

haveman schreef:
(quote)

Ik weet niet wat het is, dus misschien heb ik het wel voorbij zien komen, misschien niet.
Een stijf-engelse volm van jeu de boules. Op een soort kunstgrasveld met hele rare ovale bowlingballen. Curling op het droge.

haveman
Niet gezien.

Dr is ook geen ruk aan.

Ace schreef:
Ik ga de discussie verder maar niet aan. Dat jij het woord 'stoere' richting mij moet gebruiken, zegt meer over jou dan over mij. Lees het verschil in toon maar eens tussen ons. Dan straal jij toch een stuk meer agressie uit dan ik... Het verbaast me overigens niets, want ik heb jou hier nog maar weinig op posts zonder kinderachtig taalgebruik kunnen betrappen.

Ik vind het sowieso vrij kansloos om iemand voor nep uit te gaan maken, waarvan je niets weet.. niet weet hoe vaak of wanneer hij zich in welk stadion heeft bevonden etc etc.. jij en grote PM vriend vinden het blijkbaar leuk om daarop te moeten hameren en mij weg te zetten op basis daarvan. En dan neem je het mij kwalijk dat ik terug reageer? Is goed hoor, ik zeg al niets meer over voetbal. Laten we dit topic inderdaad maar beperken tot andere sport. Ik snap herman's beslissing steeds beter.

Reijersen schreef:
Die Nadal wint alles wel heel erg makkelijk. Indrukwekkend zeg!

Het wordt hoogstwaarschijnlijk weer een Nadal-Federer finale. Kijken of Nadal definitief van troonopvolger koning is geworden..

haveman
rayman schreef:
Dr is ook geen ruk aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.