MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Vooral hockey is vooruitstrevend. Als je eerste bent geworden wil dit niet zeggen dat je kampioen bent

Dat komt omdat Blatter alle try-out wedstrijden omtrent electronische hulpmiddelen rond voetbalwedstrijden verbiedt. Zo'n beslissing als gisteren lijkt natuurlijk nergens op, en had dus makkelijk voorkomen kunnen worden.

Klumpie schreef:
Dat komt omdat Blatter alle try-out wedstrijden omtrent electronische hulpmiddelen rond voetbalwedstrijden verbiedt. Zo'n beslissing als gisteren lijkt natuurlijk nergens op, en had dus makkelijk voorkomen kunnen worden.

Da's inderdaad te triest voor woorden - als je ziet wat voor soelaas technische hulpmiddelen bieden bij ijshockey, tennis en wielersport is die attitude van de UEFA onverklaarbaar. Opvallend trouwens dat Platini ook steeds meet van die pasja- en warlord-neigingen gaat vertonen. Je krijgt zeker een retro-chip ingeplant als je bij de UEFA aan de bak gaat.

Klumpie schreef:

Het gaat erom waar je de grens trekt.

Als de bal wel of niet over de lijn gaat, gaat het spel door. Zo een 5e official moet dan wel heel snel zijn, voordat er andere dingen op het veld gebeuren. Maar ze moeten de techniek en regels zo strak kunnen maken dat het kan werken.

Kos
Die discussie over hulpmiddelen loopt al jaren, maar moet weer uit de mottenballen worden gehaald omdat Ajax eens pech heeft. .

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Als de bal wel of niet over de lijn gaat, gaat het spel door. Zo een 5e official moet dan wel heel snel zijn, voordat er andere dingen op het veld gebeuren. Maar ze moeten de techniek en regels zo strak kunnen maken dat het kan werken.

Bij ijshockey en tennis heb je een audiosignaal bij het passeren van de lijn. Dat was gisteren niet aan de orde. Op het eerste gezicht, visueel, dacht ik ook aan buitenspel, omdat het zo snel ging.

Pas in tweede instantie kon je het zien. De scheidsrechter zou dan het spel moeten stil leggen, naar de zijkant lopen naar de official, de beelden opvragen en bekijken en dan zijn oordeel geven - dat lijkt mij een kwestie van minuten en niet van seconden - maar in zo'n situatie als gisteren is dat wel handig.

Het omgekeerde is ook wel een gebeurd bij FC Utrecht: een goal toegekend die er geen was - tegen AZ: Treytel pakte de bal ruim voor de doellijn.

Ace
Kos schreef:
Die discussie over hulpmiddelen loopt al jaren, maar moet weer uit de mottenballen worden gehaald omdat Ajax eens pech heeft. .

Jij de mottenballen ook weer uit gekropen, omdat het over pech van Ajax gaat?

haveman
Kos schreef:

Hier kan ik me in vinden.

Al die keren dat Ajax gemazzeld heb hoorde je ze niet.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Daarom is het gek dat 'TRY-OUT' wedstrijden, of terwijl het uitproberen van experimenten wordt verboden. Je kunt het toch altijd uitproberen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Overigens klopt het dat Ajax nu benadeeld is dat de gehele media er weer opspringt. Maar goed we weten al wel langer wat de voorkeur van de media is. In elke wedstrijd zijn wel voorbeelden te vinden, waar electronische hulpmiddelen hun belang kunnen hebben.

haveman schreef:
(quote)

Hier kan ik me in vinden.

Al die keren dat Ajax gemazzeld heb hoorde je ze niet.

Zoveel mazzelen ze dan ook niet
Ik heb PSV de laatste jaren veel meer zien mazzelen qua uitslag in hun voordeel, met plotselinge penalties of buitenspelgoals.. alleen lijkt het geluk nu ook voor hen op te zijn.

En alleen daarom is Ajax al vier jaar geen kampioen geworden...

Dat zegt niemand hier, kennelijk hoop jij dat iemand dat zegt.
Maar om Ajax nu een overdreven mazzelaar te noemen lijkt me ook nergens op slaan Waar baseer je dat op, behalve resentimenten tegen de club?

Ace
Hilarisch ja, beetje te veel in het poeder gehangen denk ik

Al zie ik ze rond jouw stadion nog idioter. Stond er laatst 1 op tv de halve selectie voor *willekekeurige ziekte*-mongool uit te maken met zijn kind van pak 'm beet 3 op zijn arm...

haveman
Ace schreef:
Hilarisch ja, beetje te veel in het poeder gehangen denk ik

Al zie ik ze rond jouw stadion nog idioter. Stond er laatst 1 op tv de halve selectie voor *willekekeurige ziekte*-mongool uit te maken met zijn kind van pak 'm beet 3 op zijn arm...

Zijn die beelden ook nog ergens terug te vinden?

Opzich een dood waar iedereen voor zou tekenen. Enkel is deze jongen iets te jong om naar de eeuwige jachtvelden te gaan. Die knaap die bij hem op de kamer lag zal hier ook wel een knauw van hebben gekregen. Triest hoor.

dix
Joy4ever schreef:
Opzich een dood waar iedereen voor zou tekenen.

Jij bent gek.... ik zou niet tekenen voor een hartverknettering onder invloed van een overdose van het een of ander. nu niet en over 40 jaar evenmin.

Dat Joy gek is kan ik onmogelijk ontkennen.
Maar ik begrijp dat je net terug bent van de autopsie?

dix schreef:
Jij bent gek.... ik zou niet tekenen voor een hartverknettering onder invloed van een overdose van het een of ander. nu niet en over 40 jaar evenmin.
Nou, veel plezier dan maar met de lange lijdensweg die jij blijkbaar verkiest

dix
Als je het leven ziet als een lange lijdensweg, dan kun je wellicht maar beter op je twintigste in je slaap blijven. Maar veronderstel niet dat íedereen daarvoor zou kiezen.

Heerenveen-verdediger Goran Popov is afgelopen zaterdagnacht door de politie aangehouden in het centrum van Heerenveen. De Macedoniër zat achter het stuur met een glaasje te veel op, en reed daarnaast met twee lekke banden tegen het verkeer in.

Dan heb je een beste bak op zeg!!

Die Popov is trouwens ook geen onverdienstelijk zwemmer.

En een begenadigd clown in zijn vrije tijd.

Zingt hij ook graag opera, net als Pawel Zygmunt?

Ace
haveman schreef:
(quote)

Zijn die beelden ook nog ergens terug te vinden?

Jij vraagt, ik draai...

NOS | Eredivisie | Video | Eerste training Feyenoord zonder Verbeek

Ace, heb je ook nog beelden van Mik Obiku toen hij de 1-2 maakte in de halve finale Amstel Cup van 1995?

YouTube - Mike Obiku 1-2 tegen 020

Voor Joy. Omdat er bijna 14 jaar geleden nog wel eens een succesje werd geObikoet.

Datum: 06-02-2009 Bron: nrc.nl

Een groep Rotterdamse ondernemers is bereid fors te investeren in Feyenoord om voetballers aan te kunnen trekken die de club weer naar de top van de eredivisie moeten brengen. Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die de Rotterdamse ondernemer Ad Sint Nicolaas namens de groep Feyenoordgezinde ondernemers heeft gestuurd aan de voorzitter van de raad van commissarissen Dick van Well.
„Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord”, zegt Van Well. „Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.” Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Michel Perridon van elektronicaconcern Trust is één van die ondernemers: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.” Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV is „bereid om ze te steunen”.Juist bij de huidige crises – bij zowel de club als de economische – moet je ze helpen, vindt hij. Volgens Peter Goedvolk van Argos Oil kan een grote groep gemobiliseerd worden, „maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”.

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen en op deze manier ook zeggenschap hebben over hun geïnvesteerde geld. „Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen”, zegt Perridon. De investering geldt als een „overbruggingskrediet”. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, „valt te praten” over de verkoop van aandelen.

Direct 30 miljoen in verdedigers steken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:05 uur

geplaatst: vandaag om 23:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.