MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
aire.
Staat er toch los van?

Mjah sowieso valt het wel mee, ik post net zo vaak als Ajax heeft verloren en ben over het algemeen ook een van de eerste die de tegenstander zal feliciteren. Daarnaast was mijn reactie (zie knipoog) nog bedoeld als een grap, die van jou daarentegen is gewoon vrij zielig. Vandaar mijn reactie die dan ook weer vrij zielig is.

Ik kan hier ook niet euforisch over doen.. tuurlijk is het leuk om van F'noord te winnen, maar wat een draak van een wedstrijd speelde ajax een uur lang
Van mij mogen ze Co wel halen in Amsterdam ipv naar Eindhoven

Ace
Ik kan hier prima euforisch over doen. Hoewel heel NL van die gasten wint, is elke overwinning in de klassieker er weer één die met geen andere te vergelijken is in de competitie!

Toch blijft Ajax een klotepubliek houden Ace. Er kwam alleen geluid uit het sfeervak. Heeft trouwens wel een hoog gay-gehalte zo een vak. Ik heb veel meer genoten van de geluiden uit het uit-vak. Daar had ik ook tussen moeten zitten. Na afgelopen zondag is het mij wel helder dat er voor mij maar één club is: FEYENOORD.

Ace
Joy4ever schreef:
Toch blijft Ajax een klotepubliek houden Ace. Er kwam alleen geluid uit het sfeervak. Heeft trouwens wel een hoog gay-gehalte zo een vak. Ik heb veel meer genoten van de geluiden uit het uit-vak. Daar had ik ook tussen moeten zitten. Na afgelopen zondag is het mij wel helder dat er voor mij maar één club is: FEYENOORD.

Hoe kon jij dat nou horen vanuit je skybox? Over klotepubliek gesproken...

Ace schreef:
(quote)

Hoe kon jij dat nou horen vanuit je skybox? Over klotepubliek gesproken...
Zonder die skyboxen is er ook geen Ajax

Raar om je voorkeur voor een club op het publiek te baseren en niet op het voetbal.. maarja, bij Blijnoord blijft er weinig anders over vermoed ik

Ik ben het er wel mee eens dat het Ajax-publiek knap waardeloos is. Kan me dan ook helemaal in Joy's verhaal vinden. Naar een voetbalwedstrijd ga je toch ook wel voor de sfeer en die is in de Arena vaak ver te zoeken.

Nee, naar de arena ga je niet voor je lol; 'leuke' omgeving, 'fijne' sfeer, eigen betaalsysteem, 'leuke' liedjes en duur parkeren en al 5 jaar lang weinig verheffend voetbal, een enkele uitzondering van Zuidamerikaanse origine. Beetje sm moet je wel in je genen hebben.

Kos
O ja , ik heb ook nog een paar van die kutArena-pasjes liggen .

Paupers. 1 en al marktkoopvolk en dan niet contant kunnen betalen.

herman schreef:
Ik ben het er wel mee eens dat het Ajax-publiek knap waardeloos is. Kan me dan ook helemaal in Joy's verhaal vinden. Naar een voetbalwedstrijd ga je toch ook wel voor de sfeer en die is in de Arena vaak ver te zoeken.

Tsja, zo vaak zit ik niet in andere stadions om daar de sfeer in het thuisvak te gaan peilen.. dus vergelijken is lastig
Die wedstrijden die ik in Engeland heb meegemaakt (Liverpool thuis en Arsenal thuis) waren wel van een andere orde qua sfeer ja, maar daar kan dan ook weinig tegenop in de rest van Europa.
Helaas had het oude ajaxstadion een prima sfeer, en ook het Olympisch stadion.. maar dat is ver verleden tijd (evenals de topprestaties van Ajax overigens)

Ik heb bij 3 Nederlandse eredivisieclubs in het thuisvak gezeten en vond Ajax veruit de minste. Publiek was nogal apathisch in mijn ogen. Maar goed, het hangt natuurlijk ook van het vak af.

Zeker voor interlands vind ik de Kuip top - heel wat stadions gezien in Nederland en daarbuiten. Zelfs de Bökelberg (Borussia) en Olympiastadion (Bayern) hebben meer sfeer dan de Arena.

Van Stamford Bridge, Old Trafford en Camp Nou kreeg ik alleen al bij het betreden kippenvel.

Ik vond het stadion van Haarlem ook wel wat hebben.

De Koel, De Lange Leegte - heerlijke plek voor een 'marriage proposal'

haveman
Van het weekend ga ik voor het eerst naar het Heracles stadion. Een van de weinige waar ik nog nooit ben geweest.

Ik verwacht een lastige wedstrijd. Door de schorsing van Jaliens missen we een complete verdediging(Jaliens, Moreno, Moisander, Pocognoli). Daarnaast is ook Schaars geschorst.

dix
AZ speelt normaalgesproken klote op kunstgras.
Ik denk dat er daar weer twee punten zullen achterblijven.

stuart
Dat zou leuk voor de competite zijn; krijgen we musschien, let wel musschien, nog een beetje spanning zoals 2 jaar geleden......

Ook in ben in de Arena geweest afgelopen zondag. Feyenoord kansloos dus gefeliciteerd. Maar vwb het publiek kan ik de lezing van Joy en Herman wel onderschrijven. Niet dat "het publiek" maakt of je voor een club bent of niet, maar het is lekker meegenomen als je vaak in een stadion zit waar alle supporters een bijdrage aan de sfeer leveren. Ook als het eens tegen zit.

Ik heb het al vaker gezegd; Vak 410 vind ik een zeer gezellig vak in de ArenA, dit vak doet er veel aan om sfeer te scheppen in het saaie ‘stadion’. Met wat uitbreiding van dit vak kan het zomaar nog wat worden in de ArenA.

Ja dat klopt wel, dat vak maakt er inderdaad nog wel een feestje van. Volgens mij het vak er naast ook nog wel.

haveman
Twee of drie jaar geleden was ik in de Kuip met kerst en toen stond Feyenoord na 5 minuten met 2-0 voor tegen AZ. In de 85e minuut werd er pas gezongen. Feyenoord supporters gaan volgens mij meer zingen als ze achter staan.

Het AZ (thuis)publiek vind ik ook erg stil. Daarom ga ik alleen naar uitwedstrijden.

Wat dacht je van Sclessin ?

haveman
Ploppesteksel schreef:
Wat dacht je van Sclessin ?

???????????

haveman schreef:
(quote)

???????????
Stadion van Standaard Luik.

Ace
De sfeer in de Arena is inderdaad niet al te geweldig. In de vakken 125 t/m 129 en 425 (wat vroeger 410 was) bevinden zich de fanatiekere supporters die nog wel wat herrie willen maken. Maar ja, daar vul je die hele galmbak helaas niet mee...

Overigens ken ik in nl genoeg clubs waar de sfeer die keren dat ik er was echt niet beter was.

5 jaar geen uitsupporters meer bij de klassieker (dat uiteraard nog steeds Feyenoord - ajax is).

Dan zal het in de ArenA helemaal akelig stil blijven...

aire.
Trieste maatregel, maarja politiekcorrect Nedeland he.

Heeft niets met politiekcorrect te maken, gewoon een kwestie van lasten afwegen tegen de baten door de belanghebbenden. Dat het triest is staat buiten kijf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.