Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
haveman
geplaatst: 18 februari 2009, 21:41 uur
Het is rust bij NEC - HSV.
Wat ik soms zo erg vind aan voetbal is de scheidsrechters. En dan niet eens dat ze soms dingen verkeerd zien, maar dat ze grotere clubs met alles het voordeel van de twijfel geven.
Zo was ik erg boos bij H' veen - AC Milan omdat Inzaghi na een kwartier spelen niet van het veld werd gestuurd toen hij onder het oog van de scheidsrechter een speler van H'Veen sloeg.
Nu is het bij deze wedstrijd ook weer zo dat elk twijfelgeval in het voordeel van HSV uitpakt. Natuurlijk is HSV beter, maar moet je ze dan ook nog helpen?
Wat ik soms zo erg vind aan voetbal is de scheidsrechters. En dan niet eens dat ze soms dingen verkeerd zien, maar dat ze grotere clubs met alles het voordeel van de twijfel geven.
Zo was ik erg boos bij H' veen - AC Milan omdat Inzaghi na een kwartier spelen niet van het veld werd gestuurd toen hij onder het oog van de scheidsrechter een speler van H'Veen sloeg.
Nu is het bij deze wedstrijd ook weer zo dat elk twijfelgeval in het voordeel van HSV uitpakt. Natuurlijk is HSV beter, maar moet je ze dan ook nog helpen?
0
geplaatst: 18 februari 2009, 22:12 uur
Wees blij dat ze net na rust geen penalty tegen kregen...
Het is sneu dat ze zo snel twee goals tegen kregen, maar gezien het spelbeeld niet geheel onterecht.
Natuurlijk hoop ik wel op de anschlusstor!
Het is sneu dat ze zo snel twee goals tegen kregen, maar gezien het spelbeeld niet geheel onterecht.
Natuurlijk hoop ik wel op de anschlusstor!
0
haveman
geplaatst: 18 februari 2009, 22:19 uur
Ik ben na de eerste helft afgetaaid.
En als je nu zegt dat ik blij moet zijn dat de scheids bij een stand van 0-2 geen penalty geeft.........
En als je nu zegt dat ik blij moet zijn dat de scheids bij een stand van 0-2 geen penalty geeft.........
0
geplaatst: 18 februari 2009, 22:33 uur
Duidelijke overtreding van Koenders, maar oog van de naald enzo.
NEC kon in de eerste helft nog wel goed meekomen, maar HSV is uiteindelijk toch wel terecht de betere: meer uithoudingsvermogen, kracht, concentratie, kwaliteit, etc. Maar goed, dat mag ook wel met een begroting die letterlijk 10 keer zo groot is als die van NEC.
De nederlaag ten spijt mogen ze wel trots zijn, want ze hebben zich prima verweerd.
NEC kon in de eerste helft nog wel goed meekomen, maar HSV is uiteindelijk toch wel terecht de betere: meer uithoudingsvermogen, kracht, concentratie, kwaliteit, etc. Maar goed, dat mag ook wel met een begroting die letterlijk 10 keer zo groot is als die van NEC.
De nederlaag ten spijt mogen ze wel trots zijn, want ze hebben zich prima verweerd.
0
geplaatst: 18 februari 2009, 22:54 uur
0
geplaatst: 19 februari 2009, 16:50 uur
Trieste maatregel, maarja politiek correct Nedeland he.
waar slaat dat nou weer op, die idioten die dit veroorzaken , die zijn goed bezig zeker?
0
geplaatst: 19 februari 2009, 17:32 uur
Mm...ik heb ook niks gezien maar kan me voorstellen dat "men" het zat is om iedere keer als die wedstrijd is tonnen aan inzet van politie manschappen kwijt te zijn. Dat dat nodig is ligt denk ik inderdaad niet aan politiek correct nederland maar aan de eencelligen die de boel verzieken
0
LocoHermano
geplaatst: 19 februari 2009, 22:53 uur
Met nul vertrouwen wachten op de aftrap en eindigen met een schorre keel. Ajax, er valt geen pijl op te trekken dit seizoen.
0
geplaatst: 19 februari 2009, 22:56 uur
Ja
Zeker een mooi resultaat van Ajax.
Twente wint ook, dus lekkere Europese dag voor de Nederlandse clubs.
Zeker een mooi resultaat van Ajax.Twente wint ook, dus lekkere Europese dag voor de Nederlandse clubs.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 07:15 uur
Ajax kennende zullen ze wel denken dat ze er al zijn. Voor Fiorentina is deze uitslag geen drama, ze hoeven er in Amsterdam alleen maar een paar messcherpe counters uit te gooien en ze zijn door.
Knappe overwinning van Twente. Die Steve McLaren heeft zo zoetjes aan alle scepsis wel overwonnen.
Knappe overwinning van Twente. Die Steve McLaren heeft zo zoetjes aan alle scepsis wel overwonnen.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 09:58 uur
Met hoeveel won Fiorentina vorig seizoen ook alweer bij PSV? Ajax is er inderdaad nog lang niet...
Ik zie net de uitslagen pas, maar ben wel blij verrast. Met name Twente heeft het zo te lezen erg goed gedaan. Zou fantastisch zijn als ze doorgingen.
Ik zie net de uitslagen pas, maar ben wel blij verrast. Met name Twente heeft het zo te lezen erg goed gedaan. Zou fantastisch zijn als ze doorgingen.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 12:06 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Ajax kennende zullen ze wel denken dat ze er al zijn. Voor Fiorentina is deze uitslag geen drama, ze hoeven er in Amsterdam alleen maar een paar messcherpe counters uit te gooien en ze zijn door. Knappe overwinning van Twente. Die Steve McLaren heeft zo zoetjes aan alle scepsis wel overwonnen.
Ajax kennende..

Je weet nog niet het eerste beste feit over die club..
Je kunt ook gewoon sportief genoeg zijn om toe te geven dat het knap is om met een overwinning uit Florence terug te komen, maar dat zul je wel niet over je kleinzielige hart kunnen verkrijgen.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 13:09 uur
kleinzielige hart
Moet het nu meteen zo op de man?

Ik las ook al berichten in de trant van 'nu moeten we tegen Twente', zo'n rare opmerking was het nu ook weer niet. Mutu en de zijnen zullen de volgende keer wel met scherp schieten, al hoop ik ook dat Ajax het haalt.
0
Ace
geplaatst: 20 februari 2009, 13:17 uur
Ik zou niet weten waarom Ajax het niet zou halen. Normaal gesproken is Fiorentina de betere, maar met wat degelijk voetbal en een goede organisatie is niets onmogelijk. Gisteren was het voetbal niet mooi, maar het stond best aardig en Stekelenburg keepte ook weer eens zeer behoorlijk. psv heeft het op deze manier jaren aardig gedaan in Europa.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 13:28 uur
Afgezien van een aanvallende middenvelder (de '10') heeft Ajax ook een zéér behoorlijk team wat mij betreft. In potentie dan.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 13:34 uur
Natuurlijk maakt Ajax een kans. Fiorentina is niet bepaald Europese top. Ik schatte vooraf de kansen gelijk in. Maar Ajax heeft wel vaker in uitwedstrijden een goed resultaat neergezet om het vervolgens in de thuiswedstrijd alsnog weg te geven.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 15:21 uur
herman schreef:
Ik las ook al berichten in de trant van 'nu moeten we tegen Twente', zo'n rare opmerking was het nu ook weer niet. Mutu en de zijnen zullen de volgende keer wel met scherp schieten, al hoop ik ook dat Ajax het haalt.
(quote)

Twente waant zich ook al een ronde verder hoor.. maar daar mogen we niks over zeggen natuurlijk

Ik begrijp niet waarom iedere meevaller voor Ajax elke keer weer gelijk afgekraakt dient te worden en de andere clubs een pluim krijgen voor zo'n puike prestatie. Beetje doorzichtig en kinderachtig, vind je niet?
0
geplaatst: 20 februari 2009, 15:33 uur
De prestatie van Ajax was gewoon knap, of het nou mazzel was of niet. En om dan een potje te gaan azijnp****n over dat Fiorentina het zeker wel zal redden, tja...
Een mensch zou denken: Van Basten kent de Italiaanse klassiekers, weet hoe het PSV is vergaan en houdt dat het team voor. Tja, en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Wat dat betreft zou OM nog voor een heel onverwachte prestatie kunnen zorgen.
Een mensch zou denken: Van Basten kent de Italiaanse klassiekers, weet hoe het PSV is vergaan en houdt dat het team voor. Tja, en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Wat dat betreft zou OM nog voor een heel onverwachte prestatie kunnen zorgen.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 15:35 uur
Een mensch denkt ook aan Kopenhagen, Zagreb, etc. 
Voor mij is het nu 50-50 waar het eerste 40-60 voor Fiorentina was.

Voor mij is het nu 50-50 waar het eerste 40-60 voor Fiorentina was.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 15:42 uur
@Herman: zou ik moeten wedden om een pint zou ik zeggen: Ajax heeft meer kans dan Twente. Maar goed da's mein Geheimtip zoals onze oosterburen zeggen.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 16:08 uur
Ik hop dat Ajax doorgaat, dan heeft Twente het daarna lekker makkelijk.
.
Twente in de kwartfinale.
.
. Twente in de kwartfinale.
.
0
geplaatst: 20 februari 2009, 16:41 uur
Jezus, wat heeft Twente dat goed gedaan zeg!
En natuurlijk ben ik erg blij met de overwinning van Ajax
hopelijk kunnen 'we' het thuis afmaken maar dat zal nog knap lastig worden (ik heb er wel alle vertrouwen in).
hopelijk kunnen 'we' het thuis afmaken maar dat zal nog knap lastig worden (ik heb er wel alle vertrouwen in).
0
geplaatst: 20 februari 2009, 17:19 uur
Het zou wel sneu zijn als het alsnog Fiorentina - Marseille werd in de kwartfinale. Maar goed, dan kunnen we daarna wel opmaken wiens prestatie nu knapper was: die van Ajax of die van Twente. Dat is ook wat waard. 
Maar goed... de laatste keer dat een Nederlandse club de UEFA cup won, was er ook een kwartfinale met 2 Nederlandse clubs. Misschien een goed voorteken.
Want eerlijk is eerlijk, zo goed zijn de ploegen die verder nog meedoen aan de UEFA Cup nou ook weer niet.

Maar goed... de laatste keer dat een Nederlandse club de UEFA cup won, was er ook een kwartfinale met 2 Nederlandse clubs. Misschien een goed voorteken.

Want eerlijk is eerlijk, zo goed zijn de ploegen die verder nog meedoen aan de UEFA Cup nou ook weer niet.

0
geplaatst: 20 februari 2009, 19:31 uur
leuk feitje hoor maar de volgende ronde is alleen geen kwartfinale
0
geplaatst: 20 februari 2009, 21:55 uur
Volgende ronde = 16 ploegen = 8 wedstrijden
Kwartfinale = 4 wedstrijden
Kwartfinale = 4 wedstrijden
0
geplaatst: 20 februari 2009, 22:04 uur
mastodonner schreef:
leuk feitje hoor maar de volgende ronde is alleen geen kwartfinale
Herman heeft het denk ik over de kwartfinale tussen Twente en NEC.leuk feitje hoor maar de volgende ronde is alleen geen kwartfinale
0
haveman
geplaatst: 20 februari 2009, 22:53 uur
Rhythm & Poetry schreef:
hopelijk kunnen 'we' het thuis afmaken maar dat zal nog knap lastig worden (ik heb er wel alle vertrouwen in).Als AZ supporter hoop ik voor het Nederlandse voetbal dat ze allebei doorgaan, maar vooral omdat het onze kansn op het kampioenschap nog wat vergroot.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.