Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2009, 01:43 uur
Vandaag (toch?) moet AZ uit tegen Heracles op dat Uch Uch mooie kunstgras, dat zal een hele toer worden.....
0
geplaatst: 21 februari 2009, 01:48 uur
herman schreef:
Een mensch denkt ook aan Kopenhagen, Zagreb, etc.
Voor mij is het nu 50-50 waar het eerste 40-60 voor Fiorentina was.
Een mensch denkt ook aan Kopenhagen, Zagreb, etc.

Voor mij is het nu 50-50 waar het eerste 40-60 voor Fiorentina was.
Sure, maar de prestatie van Ajax is geen zak minder dan die van Twente.. de sympathie voor ajax is echter ver te zoeken op dit forum
Maakt niet uit hoor, ik zal evengoed hard lachen als ajax erdoor komt en Twente niet 
0
geplaatst: 21 februari 2009, 01:52 uur
Stel, ze halen beide de tweede ronde, dan krijg je Twente-Ajax....dat zou gaaf zijn 

0
geplaatst: 21 februari 2009, 01:58 uur
Dat ook wel ja, Twente heeft wat dat betreft al eens laten zien dat ze ajax niet hoeven vrezen, maar ik zou ze niet blindelings de beste kansen geven. Ajax europees kan soms een behoorlijk verschil zijn van ajax nationaal... maar ik moet het Bassie allemaal nog zien doen.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 02:02 uur
Twente of Ajax, Europees gezien doen ze niet van elkaar onder, het zou wel een mooie clash kunnen worden, net als PSV-Feyenoord, een paar jaar geleden met die sublieme Pierre...
Maar toch, dat Twente doet het wel even, een erg leuke club, laat ze maar flink ver komen
Maar toch, dat Twente doet het wel even, een erg leuke club, laat ze maar flink ver komen

0
geplaatst: 21 februari 2009, 02:18 uur
Ik ben het in ieder geval met je eens dat het een mooie confrontatie zou zijn.. Maar laten ze het eerst maar eens zien te redden in de thuis confrontaties.. Fiorentina noch Olympique zullen wakker liggen denk ik.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 02:32 uur
Ik denk het wel hoor, die 2 topclubs hebben toch in eigen huis verloren, die hebben echt wel iets van, hoe kon dit gebeuren....
Olympique zie ik nog wel winnen maar Fiorentina is niet gewend om uit te MOETEN winnen.
Olympique zie ik nog wel winnen maar Fiorentina is niet gewend om uit te MOETEN winnen.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 11:13 uur
Fiorentina is alleen een veel betere ploeg dan Olympique. Ajax gaat het thuis een stuk lastiger krijgen dan Twente.
0
stuart
geplaatst: 21 februari 2009, 11:15 uur
Bij Ajax heb ik iig het gevoel van dat die 0-1 bij Fiorentna niks zegt; het kan in Amsterdam net zo goed bijv. 1-2 worden en dan liggen ze er alsnog uit.....kan bij Twente trouwens ook.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 11:16 uur
Er valt toch geen peil op te trekken? We kunnen allemaal wel gaan zeggen wat we denken, maar ajax kan ineens bedroevend slecht spelen, of ze spelen ineens erg goed. Twente heeft momenteel de beste papieren, maar die spelen thuis ook niet altijd geweldig.
0
haveman
geplaatst: 21 februari 2009, 13:02 uur
Nog een paar uurtjes dan ga ik op weg naar Almelo.
Ik denk dat het weleens een lastig avondje kan worden. Sinds Heracles op kunstgras speelt hebben we daar niet gewonnen en we missen nogal wat spelers.
Ik denk dat het weleens een lastig avondje kan worden. Sinds Heracles op kunstgras speelt hebben we daar niet gewonnen en we missen nogal wat spelers.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 15:43 uur
BoordAppel schreef:
Fiorentina is alleen een veel betere ploeg dan Olympique. Ajax gaat het thuis een stuk lastiger krijgen dan Twente.
Ik hoop dat ze zich donderdag flink moe spelen en dan zondag naar .... FC Utrecht

0
geplaatst: 21 februari 2009, 22:17 uur
In je vorige leven was je een vrouw, Ray.
Maar laten we het weer over sport hebben.
Huntelaar scoort 2 x en Barca verliest van Espanyol. Zullen ze het dan toch weggeven?
Maar laten we het weer over sport hebben.
Huntelaar scoort 2 x en Barca verliest van Espanyol. Zullen ze het dan toch weggeven?
0
aire.
geplaatst: 21 februari 2009, 22:25 uur
BoordAppel schreef:
Maar niet heus.
0
geplaatst: 21 februari 2009, 22:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Tuurlijk niet. 22 wedstrijden ongeslagen. Dan moet een keer een slippertje best kunnen.Huntelaar scoort 2 x en Barca verliest van Espanyol. Zullen ze het dan toch weggeven?
0
haveman
geplaatst: 22 februari 2009, 13:41 uur
Gister drie punten meegenomen uit Almelo. 
Nu ga ik mezelf installeren op de bank voor Sparta-Twente en Volendam-Ajax.

Nu ga ik mezelf installeren op de bank voor Sparta-Twente en Volendam-Ajax.
0
haveman
geplaatst: 22 februari 2009, 22:47 uur
Helaas laten Twente en Ajax geen punten liggen, maar toch lopen we een doelpunt uit.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 08:41 uur
Six-year old soccer star - MSN Video - video.msn.com
Feyenoord heeft deze jongen gescout. Een echte directe versterking.
Feyenoord heeft deze jongen gescout. Een echte directe versterking.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 08:46 uur
Kan niet door Feijenoord gescout zijn.
Deze jongen heeft namelijk wél talent.
Deze jongen heeft namelijk wél talent.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 22:28 uur
Sint Nicolaas om de tafel met armlastig Feyenoord
Het lijkt een flauwe grap, maar voor Ad Sint Nicolaas is het menens. Namens een grote groep investeerders praat de zakenman donderdag voor het eerst met de clubleiding van het financieel geplaagde Feyenoord.
Vergelijkingen met de goedheiligman die elk jaar op 5 december langskomt zijn snel gemaakt. Maar de investeerdersgroep van Sint Nicolaas gaat niet met geld strooien, zegt de zakenman in het Algemeen Dagblad: "Het is niet de bedoeling dat we de club overnemen. Maar we willen wel zekerheden."
De intentie van de investeerders is volgens Sint Nicolaas een die de langere termijn dient. "Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan. Dat is mijn insteek", zegt hij.
Sint Nicolaas is positief over de financiële slagkracht van de groep die hij vertegenwoordigt. "Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen."
Met het geld van de zakenlieden wil Feyenoord zich voor de komende seizoenen structureel versterken om weer een rol te gaan spelen in de vaderlandse top. Eerst moet er echter een schuld van zeventien miljoen euro worden weggewerkt. Daar loopt Sint Nicolaas niet voor weg: "Van dat bedrag zijn we niet geschrokken."
Kom maar op met de grappen...
Het lijkt een flauwe grap, maar voor Ad Sint Nicolaas is het menens. Namens een grote groep investeerders praat de zakenman donderdag voor het eerst met de clubleiding van het financieel geplaagde Feyenoord.
Vergelijkingen met de goedheiligman die elk jaar op 5 december langskomt zijn snel gemaakt. Maar de investeerdersgroep van Sint Nicolaas gaat niet met geld strooien, zegt de zakenman in het Algemeen Dagblad: "Het is niet de bedoeling dat we de club overnemen. Maar we willen wel zekerheden."
De intentie van de investeerders is volgens Sint Nicolaas een die de langere termijn dient. "Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan. Dat is mijn insteek", zegt hij.
Sint Nicolaas is positief over de financiële slagkracht van de groep die hij vertegenwoordigt. "Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen."
Met het geld van de zakenlieden wil Feyenoord zich voor de komende seizoenen structureel versterken om weer een rol te gaan spelen in de vaderlandse top. Eerst moet er echter een schuld van zeventien miljoen euro worden weggewerkt. Daar loopt Sint Nicolaas niet voor weg: "Van dat bedrag zijn we niet geschrokken."
Kom maar op met de grappen...
0
haveman
geplaatst: 25 februari 2009, 22:52 uur
Feyenoord heeft in ieder geval al veel zwarte pieten.
Sorry.
Sorry.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 22:57 uur
Populaire achternaam komende maand, want let maar op. Meerkamper Eelco Sintnicolaas gaat op het aanstaande EK indooratletiek doorbreken met een medaille!
0
geplaatst: 25 februari 2009, 23:58 uur
In Rotterdam schijnt geen jutezak meer te krijgen te zijn. Bij meerdere transporteurs is offerte aangevraagd voor het transport van ** jutezakken naar Spanje.
0
aire.
geplaatst: 26 februari 2009, 00:13 uur
Wacht nou maar af, de ontwikkeling zijn vooralsnog erg positief. Vrijwel elke beslissing is sinds het ontslag van Verbeek een stap in de goede richting.
0
geplaatst: 26 februari 2009, 09:05 uur
UIteraard gaat het goed komen met Feyenoord. Binnen 2 jaar staan ze weer aan de top van de Nederlandse competitie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.