Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2009, 16:50 uur
Maar effe over het voetbal, ik krijg maar te horen dat de overwinning van Ajax gewoon mazzel was.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 17:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Eerste smiley gaat over AZ en de tweede over de supporters van een club...
Eerste smiley gaat over AZ en de tweede over de supporters van een club...
En dat is dan ook precies waar iedereen aan denkt als ze een bericht van een Ajax supporter zien.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 20:48 uur
Eigenlijk vind ik spoilers in een topic als dit toch tamelijk overbodig. Je gaat ook niet naar vi.nl als je onbevangen Studio Sport wilt kijken. Als ik, zoals vandaag, inderdaad 's avonds ten volle wil genieten van het voetbal EN 's middags op MusicMeter zit, sla ik dit topic gewoon even over.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 20:49 uur
Was vandaag in de Galgewaard maar heb FC Utrecht zelden zo slap zien spelen. Ajax heeft verdiend gewonnen.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:31 uur
Ik denk dat Dudek terug gaat naar Feyenoord. Geen verkeerde keuze. Kijken hoe lang het duurt voordat Mulder hem eruit kan spelen.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 09:39 uur
De commentator denkt daar anders over, geloof ik.
Mooie goal wel natuurlijk.
Mooie goal wel natuurlijk.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 12:23 uur
AZ-trainer Louis van Gaal heeft er een nieuw probleem bij. Na de blessuregolf in de defensie en de uitschakeling in het KNVB-bekertoernooi, zit nu keeper Sergio Romero met een gebroken hand.
De 22-jarige keeper is eigenhandig verantwoordelijk voor de breuk. Volgens de officiële website van de Alkmaarders was de Argentijn na afloop van het verloren bekertreffen met NAC Breda zó boos, dat hij zijn frustraties botvierde op een kleedkamermuur. Tien minuten na rust promoveerde hij een houdbaar schot van Nourdin Boukhari tot een doelpunt. Het betekende de gelijkmaker voor de Bredase club, die uiteindelijk met 2-1 won en de halve finales bereikte.
Hoe lang AZ geen gebruik kan maken van Romero, wordt later op de dag bekendgemaakt. Romero verwierf zich dit seizoen een vaste plek onder de lat bij de koploper van de Eredivisie en zou naar verluidt binnenkort worden bekeken door Argentijns bondscoach Diego Maradona.
In 25 competitieduels stond Romero dit seizoen slechts veertien tegentreffers toe. Het lijkt erop dat tweede doelman Joey Didulica door de kwetsuur van Romero zijn plek in het doel mag gaan heroveren.
DAT IS NIET ZO SLIM VAN ONZE ARGENTIJNSE VRIND.
De 22-jarige keeper is eigenhandig verantwoordelijk voor de breuk. Volgens de officiële website van de Alkmaarders was de Argentijn na afloop van het verloren bekertreffen met NAC Breda zó boos, dat hij zijn frustraties botvierde op een kleedkamermuur. Tien minuten na rust promoveerde hij een houdbaar schot van Nourdin Boukhari tot een doelpunt. Het betekende de gelijkmaker voor de Bredase club, die uiteindelijk met 2-1 won en de halve finales bereikte.
Hoe lang AZ geen gebruik kan maken van Romero, wordt later op de dag bekendgemaakt. Romero verwierf zich dit seizoen een vaste plek onder de lat bij de koploper van de Eredivisie en zou naar verluidt binnenkort worden bekeken door Argentijns bondscoach Diego Maradona.
In 25 competitieduels stond Romero dit seizoen slechts veertien tegentreffers toe. Het lijkt erop dat tweede doelman Joey Didulica door de kwetsuur van Romero zijn plek in het doel mag gaan heroveren.
DAT IS NIET ZO SLIM VAN ONZE ARGENTIJNSE VRIND.

0
geplaatst: 6 maart 2009, 12:33 uur
Wat een kneus. Maar ze hebben nog een aardige keeper achter de hand, namelijk Didulicia.
Gisteren ook nog even Roda JC - Volendam gekeken. Die commentator! het leek net of ze die zo van de straat hadden geplukt..wat een drama
En als C. Ronaldo het was geweest die de goal van Platje maakte was hij nu de hele wereld over gegaan
Gisteren ook nog even Roda JC - Volendam gekeken. Die commentator! het leek net of ze die zo van de straat hadden geplukt..wat een drama
En als C. Ronaldo het was geweest die de goal van Platje maakte was hij nu de hele wereld over gegaan

0
haveman
geplaatst: 6 maart 2009, 12:46 uur
Ik ben een van de weinigen in mijn omgeving die nog vraagtekens had bij een eventueel kampioenschap van AZ en dit gaat niet helpen.
Als Swerts niet mee kan doen zondag missen we dus de hele defensie. Tenzij van Gaal Moisander en Pocognoli inzet, maar normaal doet ie dat niet als spelers niet wedstrijdfit zijn.
Ik hoop maar dat PSV wint bij Twente.
Als Swerts niet mee kan doen zondag missen we dus de hele defensie. Tenzij van Gaal Moisander en Pocognoli inzet, maar normaal doet ie dat niet als spelers niet wedstrijdfit zijn.
Ik hoop maar dat PSV wint bij Twente.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 12:50 uur
Romero 
Nu maar hopen dat Didulica het heel goed gaat doen. Het is hem in ieder geval gegund na wat ie allemaal heeft moeten doorstaan.

Nu maar hopen dat Didulica het heel goed gaat doen. Het is hem in ieder geval gegund na wat ie allemaal heeft moeten doorstaan.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 13:19 uur
YouTube - Melvin Platje doelpunt vd week Roda JC - Volendam 05-03-2009
Prachtige goal idd van Melvin. Schitterend ook zijn reactie. Cool
Prachtige goal idd van Melvin. Schitterend ook zijn reactie. Cool

0
haveman
geplaatst: 6 maart 2009, 21:05 uur
Ik hoor net dat Twente - PSV is uitgesteld omdat Twente zn grasmat niet in orde heeft. Als de KNVB hiermee akkoord gaat zonder puntenaftrek ben ik echt tot hele gekke dingen in staat!
0
geplaatst: 6 maart 2009, 22:04 uur
Het duel tussen FC Twente en PSV dat gepland stond op zaterdagavond 20:45 uur is verzet naar zondagmiddag 16:30 uur. De gesteldheid van het terrein laat het niet toe de wedstrijd zaterdagavond af te werken. Dat meldt FC Twente vrijdag in een verklaring. In overleg met de KNVB, PSV, de leverancier van het nieuwe speelveld en de locale autoriteiten is besloten de wedstrijd een dag later te spelen. "Het veld van FC Twente was door het aantal thuiswedstrijden in een korte periode in combinatie met de slechte weersomstandigheden onbespeelbaar geworden. Daarom was FC Twente genoodzaakt een nieuw veld in De Grolsch Veste aan te leggen", aldus Eugenio Porcu, Manager Operationele Zaken op het digitale thuis.
De onverwacht slechte weersomstandigheden hebben ervoor gezorgd dat de aanleg van de nieuwe grasmat moest worden uitgesteld. Hierdoor is het niet mogelijk het veld speelkaar te krijgen voor zaterdagavond. In overleg met de betrokken partijen is uiteindelijk besloten zondag 8 maart als nieuwe speeldatum aan te wijzen.
Mume-lid Haveman, in staat tot gekke dingen, heeft aangekondigd gekke dingen te gaan doen.
We wachten in spanning af.
De onverwacht slechte weersomstandigheden hebben ervoor gezorgd dat de aanleg van de nieuwe grasmat moest worden uitgesteld. Hierdoor is het niet mogelijk het veld speelkaar te krijgen voor zaterdagavond. In overleg met de betrokken partijen is uiteindelijk besloten zondag 8 maart als nieuwe speeldatum aan te wijzen.
Mume-lid Haveman, in staat tot gekke dingen, heeft aangekondigd gekke dingen te gaan doen.
We wachten in spanning af.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 22:47 uur
Misschien gaat-ie als streaker over het veld lopen op het moment dat de wedstrijd níet gespeeld wordt.
0
haveman
geplaatst: 6 maart 2009, 23:34 uur
Mijn reactie verdient enige uitleg.
Zoals bij iedere club komen de supporters met succes. Ik heb t meegemaakt dat ik bij de bekerfinale tegen Ajax en de 'kampioenswedstrijd' tegen Excelsior mensen in AZ- shirt zag die altijd voor Ajax of Feyenoord waren.
Ik kom zelf nu 20 jaar bij AZ en op de een of andere manier voel ik juist als het slecht gaat een sterkere drang om naar de wedstrijden te gaan.
Ongeveer 8 jaar geleden was AZ een van de weinige clubs die geen veldverwarming had. AZ kreeg, samen met een aantal andere clubs, bij voorbaat al het bericht dat bij aflasting een geldboete en puntenaftrek zou volgen.
Wat er nu gebeurt bij Twente - PSV kan gewoon niet! Ik heb echt respect voor het voetbal dat Twente speelt, maar dit is gewoon competitievervalsing! AZ heeft de laatste jaren in Europa heel veel punten gepakt voor Nederland en wij hebben nooit een dag extra rust gehad.
De KNVB had gewoon moeten zeggen dat de wedstrijd in Eindhoven wordt gespeeld.
Ik ben des duivels!
Zoals bij iedere club komen de supporters met succes. Ik heb t meegemaakt dat ik bij de bekerfinale tegen Ajax en de 'kampioenswedstrijd' tegen Excelsior mensen in AZ- shirt zag die altijd voor Ajax of Feyenoord waren.
Ik kom zelf nu 20 jaar bij AZ en op de een of andere manier voel ik juist als het slecht gaat een sterkere drang om naar de wedstrijden te gaan.
Ongeveer 8 jaar geleden was AZ een van de weinige clubs die geen veldverwarming had. AZ kreeg, samen met een aantal andere clubs, bij voorbaat al het bericht dat bij aflasting een geldboete en puntenaftrek zou volgen.
Wat er nu gebeurt bij Twente - PSV kan gewoon niet! Ik heb echt respect voor het voetbal dat Twente speelt, maar dit is gewoon competitievervalsing! AZ heeft de laatste jaren in Europa heel veel punten gepakt voor Nederland en wij hebben nooit een dag extra rust gehad.
De KNVB had gewoon moeten zeggen dat de wedstrijd in Eindhoven wordt gespeeld.
Ik ben des duivels!

0
geplaatst: 7 maart 2009, 02:08 uur
Alsof zo'n wedstrijd zo kort voor dag in Einhoven gespeeld kan worden 
Een voetbalwedstrijd anno nu vraagt om een professionele aanpak, je hebt de kaartjes voor de thuisspelende club, de (vrijwillige) suppoosten, de gemeente, de politie etc etc.
En trouwens waar maak je druk om, AZ pakt dit jaar echt wel de titel met deze giga voorsprong

Een voetbalwedstrijd anno nu vraagt om een professionele aanpak, je hebt de kaartjes voor de thuisspelende club, de (vrijwillige) suppoosten, de gemeente, de politie etc etc.
En trouwens waar maak je druk om, AZ pakt dit jaar echt wel de titel met deze giga voorsprong

0
geplaatst: 7 maart 2009, 02:43 uur
Nieuw wereldrecord Shani Davis op de 1500m, als eerste onder de 1.42
Maar liefst 5 man onder de 1.43

0
geplaatst: 7 maart 2009, 12:03 uur
El Ninjo schreef:

Vooral de ambiance waarin zulks gebeurde was indrukwekkend. NOT.
Maar wel prachtige sport, van een geweldig sportman.
0
haveman
geplaatst: 7 maart 2009, 12:38 uur
Amicus schreef:

Dan maar zonder publiek spelen.
En iedereen praat alsof AZ al kampioen is, maar ik moet het nog zien.
0
haveman
geplaatst: 7 maart 2009, 16:07 uur
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar ik heb AZ al vaker dingen op het laatste moment zien weggeven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.