Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2009, 22:05 uur
El Ninjo schreef:
Nieuw wereldrecord Shani Davis op de 1500m, als eerste onder de 1.42
En vandaag ook maar gelijk het WR op de 1000m verbeterd Nieuw wereldrecord Shani Davis op de 1500m, als eerste onder de 1.42

0
geplaatst: 7 maart 2009, 22:07 uur
Ja, daar werden weer een paar mijlpalen geslecht. Wat een slotrondes van Davis en Marsicano
. En wat een opening van Nagashima, als eerste man onder de 16 seconden op de 200 meter.
. En wat een opening van Nagashima, als eerste man onder de 16 seconden op de 200 meter.
0
geplaatst: 7 maart 2009, 22:16 uur
Amicus schreef:
En trouwens waar maak je druk om, AZ pakt dit jaar echt wel de titel met deze giga voorsprong
En trouwens waar maak je druk om, AZ pakt dit jaar echt wel de titel met deze giga voorsprong

Net als Ajax, kan ook AZ zeven punten in drie wedstrijden verspelen.
En dan wordt het nog gezellig tegen FC Twente ....
0
aire.
geplaatst: 8 maart 2009, 12:35 uur
De 4e van the hunter alweer
Prima goal, weliswaar offside.
Prima goal, weliswaar offside.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 13:29 uur
Offside? In de vertraagde herhaling zie je dat ie naar binnen knijpt precies op het moment dat de bal wordt gegeven, waardoor ie op 1 lijn staat met de verdedigers. Volgens mij niet dus.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 13:53 uur
Exact op het moment van de pass lijkt hij mij ook nipt offside te staan..
0
geplaatst: 8 maart 2009, 14:00 uur
Het lijkt niet alleen zo, hij staat het ook. Het leuke van Youtube is dat je het beeld ook stil kan zetten namelijk, en net op dat moment bevindt hij zich duidelijk achter de verdediging 

0
aire.
geplaatst: 8 maart 2009, 14:05 uur
Ik heb de wedstrijd live gezien en Huntelaar stond echt 100% buitenspel. Dat zeiden ze daar ook bij sport1. Hij maakt er toch maar weer optimaal gebruik van, ónze Klaas 

0
geplaatst: 8 maart 2009, 14:19 uur
Ik zag de wedstrijd ook live, Real mag blij zijn met dit resultaat, Atletico had echt minstens vijf 100% kansen in de tweede helft.
Overigens blijft dat duo Forlan/Aguero wel erg goed.
Overigens blijft dat duo Forlan/Aguero wel erg goed.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 17:45 uur
Ze hebben me een paar keer wakker moeten schudden in ieder geval.
Bedenkelijk niveau.
Bedenkelijk niveau.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 20:29 uur
Elf punten los nu. Hopelijk zijn Moisander en Moreno binnenkort ook weer van de partij.
0
stuart
geplaatst: 8 maart 2009, 20:30 uur
Is AZ werkelijk zo sterk en/of is de concurrentie dit jaar te zwak......(een vraag van iemand die het niet zo erg meer volgt) 

0
geplaatst: 8 maart 2009, 20:37 uur
Op Twente na vind ik de concurrentie inderdaad erg zwak.. Daarnaast lijkt vrijwel iedereen zijn draai te hebben gevonden bij AZ.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 20:41 uur
Sno mag van mij trouwens per direct een andere club gaan zoeken.. wat een prutser is dat. Onbegrijpelijk dat die gehaald is 
Verder zat iedereen onder zijn niveau en kunnen we Luis blijkbaar niet eens missen, jammerlijk.

Verder zat iedereen onder zijn niveau en kunnen we Luis blijkbaar niet eens missen, jammerlijk.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 20:42 uur
AZ wint bijna alles. Het kan niet zo zijn dat alle andere teams zwakker zijn geworden... PSV had vorig jaar na 26 speelrondesn 59 punten, AZ nu 66... Ajax heeft ook meer punten dan vorig seizoen, maar toen was dat nog genoeg voor de 2e plek...
Even gekeken naar het verschil tussen vorig en dit seizoen na 26 speelrondes:
AZ heeft nu 36 punten meer dan vorig jaar
Twente 15 meer
NEC +9
Heerenveen +6
Ajax +2
Roda JC -19
Feyenoord -17
PSV -13
NAC -8
Groningen -7
Opvallend: Feyenoord stond vorig seizoen rond deze tijd nog 3e.
Je kunt dus zeggen dat AZ veel beter is en dat de enige fatsoenlijke concurrent dit jaar flink weg is gevallen (PSV). Ajax is wel iets beter dan vorig seizoen, maar stond toen ook al flink achter op PSV.
Even gekeken naar het verschil tussen vorig en dit seizoen na 26 speelrondes:
AZ heeft nu 36 punten meer dan vorig jaar
Twente 15 meer
NEC +9
Heerenveen +6
Ajax +2
Roda JC -19
Feyenoord -17
PSV -13
NAC -8
Groningen -7
Opvallend: Feyenoord stond vorig seizoen rond deze tijd nog 3e.

Je kunt dus zeggen dat AZ veel beter is en dat de enige fatsoenlijke concurrent dit jaar flink weg is gevallen (PSV). Ajax is wel iets beter dan vorig seizoen, maar stond toen ook al flink achter op PSV.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 20:44 uur
orbit schreef:
Sno mag van mij trouwens per direct een andere club gaan zoeken.. wat een prutser is dat. Onbegrijpelijk dat die gehaald is
Sno was vandaag echt heel slecht inderdaad. Laat die maar weer naar Schotland vertrekken... Vond Aissati bij vlagen wel sterk overkomen, toch nog een lichtpuntje.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:27 uur
Bassie vond dat het puntenverlies mede te wijten was aan de hobbelige grasmat
Ik vond het spandoek van FC Twente echt schitterend. "Competitievervalsing? Doen jullie dan nog mee PSV?"
Ik vond het spandoek van FC Twente echt schitterend. "Competitievervalsing? Doen jullie dan nog mee PSV?"

0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:37 uur
Twente heeft het de laatste weken nergens anders over dan de grasmat (ook als excuus).
Marco moet dat inderdaad niet zeggen, daar ben ik het wel mee eens. Tegen ADO moet je zelfs in een modderpoel kunnen winnen; zeker als je een grote club bent of wil zijn.
Bij ADO hadden ze ook wel een grappig spandoek (althans er kwam een voorzichtige glimlach op mijn gezicht). Van Basten's Pannekoekenmix: makkelijk te kloppen
.
Marco moet dat inderdaad niet zeggen, daar ben ik het wel mee eens. Tegen ADO moet je zelfs in een modderpoel kunnen winnen; zeker als je een grote club bent of wil zijn.
Bij ADO hadden ze ook wel een grappig spandoek (althans er kwam een voorzichtige glimlach op mijn gezicht). Van Basten's Pannekoekenmix: makkelijk te kloppen
.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:58 uur
Joy4ever schreef:
Ja, echt fantastisch inderdaad.

0
stuart
geplaatst: 9 maart 2009, 07:46 uur
Eindelijk mogen de mensen die een hekel aan PSV hebben ook eens lachen...(na 5 jaar mag je dan ook weleens genieten....én neem het er van)
...óf is gedeelde smart halve smart.....
.....(Ajax , Feyenoord)
...óf is gedeelde smart halve smart.....
.....(Ajax , Feyenoord)
0
geplaatst: 9 maart 2009, 08:40 uur
Ik heb altijd best wel een aversie gehad tegen PSV eigenlijk.
Maar waarom mag ik pas na vijf jaar lachen?
Ik heb de afgelopen vijf jaar behoorlijk in een deuk gelegen. Wat heeft het een met het ander te maken?
Maar waarom mag ik pas na vijf jaar lachen?
Ik heb de afgelopen vijf jaar behoorlijk in een deuk gelegen. Wat heeft het een met het ander te maken?
0
stuart
geplaatst: 9 maart 2009, 09:35 uur
Omdat PSV de laatse 5 jaar de 'baas' was....
(door mijn jeugd en vanwege de hooghartigheid mag ik Ajax m.n. graag punten zien verliezen, maar het blijft maar een spelletje; ik sjoel liever....
...)
(door mijn jeugd en vanwege de hooghartigheid mag ik Ajax m.n. graag punten zien verliezen, maar het blijft maar een spelletje; ik sjoel liever....
...)
0
geplaatst: 9 maart 2009, 10:03 uur
Tja... De titel was natuurlijk allang verkeken, ook voor Twente, maar voor de tweede plaats deden we nog zeker mee. Door zo'n spandoek is mijn enthousiasme over FC Twente (dat dit seizoen gewoon veel beter heeft gespeeld dan PSV) en haar supporters weer enigszins bekoeld. Succes heeft toch een rare uitwerking op mensen, ook bij clubs als AZ en Heerenveen. Het zou ze sieren om een beetje respect te tonen voor een club uit de provincie die wèl structureel om de prijzen speelt / heeft gespeeld.
Wat eens d'Oude Glorie
Aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
De moed en de kracht
Om verder te bouwen
Aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten!
Vooruit PSV!
0
stuart
geplaatst: 9 maart 2009, 10:16 uur
Goed zo Strangeways...dat heb je mooi gezegd. Ik heb ook nog steeds een goeie herinnering aan PSV, m.n. van een wedstrijd rond jouw geboortejaar waar het 'provincieclubje' het "grote Ajax" met 6-2 vernederde met glansrollen van Edström en Willy van der Kuylen, die de 'hooghartige ' Amsterdammers alle hoeken van het veld en gaten in hun doel lieten zien.....(jeugdervaringen hebben een sterke impact...
...).
...).
0
geplaatst: 9 maart 2009, 10:23 uur
Het zou ze sieren om een beetje respect te tonen voor een club uit de provincie die wèl structureel om de prijzen speelt / heeft gespeeld.
Ach, zo'n spandoek is het werk van een paar supporters, om dan meteen de hele club af te serveren. Het komt ook wel een beetje door opgewonden standje Jan Reker...
0
geplaatst: 9 maart 2009, 10:28 uur
Het is wel een aardige grap, al vond ik die bij ADO - Ajax leuker. Het zijn gewoon kleine plaagstootjes, moet kunnen toch?
0
geplaatst: 9 maart 2009, 10:28 uur
herman schreef:
Ach, zo'n spandoek is het werk van een paar supporters, om dan meteen de hele club af te serveren. Het komt ook wel een beetje door opgewonden standje Jan Reker...
(quote)
Helemaal mee eens, Herman - ik heb bij Reker echt het gevoel van de dorpsbovenmeester die - omdat ie de klas een aantal jaren rustig heeft kunnen houden - is gepromoveerd tot Rector van het Stedelijk Gymnasium. Misschien kunnen ze hem in de aanbieding doen bij een LCD-tv.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.