Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2009, 18:27 uur
Mjuman schreef:
want zeg nou zelf welk zinnig denkend mens zet nou niet The Hunter op zijn UEFA-spelerslijst?
want zeg nou zelf welk zinnig denkend mens zet nou niet The Hunter op zijn UEFA-spelerslijst?
Ja, want die heeft echt een grote ervaring met CL-goals maken op topniveau...
0
geplaatst: 11 maart 2009, 18:57 uur
Ploppesteksel schreef:
Liverpool vind ik anders maar triest voetballen. Gisteren heb ik wel naar Juventus - Chelsea gekeken.
Liverpool vind ik anders maar triest voetballen. Gisteren heb ik wel naar Juventus - Chelsea gekeken.
Het klinkt wat anders dan ik het bedoelde zie ik nu.
De stijl van voetbal ligt me niet bij Liverpool. Ik zie ze gewoon niet graag spelen. Hun systeem lijkt mij meer op "boenkkracht" gebaseerd dan op voetballend vermogen wat vooral wel zal komen door Benitez. Gelukkig hebben ze dan Steven Gerrard/Xabi Alonso en de meest irritante goaltjesdief die ik in mijn leven al heb gezien.
Manchester zie ik ook niet erg graag spelen, maar toch liever dan Liverpool. Arsenal ofzo vind ik dan echt veel en veel leuker om naar te kijken

Jammer dat Nedved zo afscheid moet nemen. Na amper 10 minuten 2 keer van het veld geboenkt door Chelsea ..
En PS: die goal van Iaquinta
klasse.YouTube - Juventus - Chelsea 2-2 Highlights Vincenzo Iaquinta 1-0 10/03/09
0
geplaatst: 11 maart 2009, 21:09 uur
Kos schreef:
(quote)
Dat lijkt me een heel zinnig argument: je stelt alleen een speler om goals te maken in de CL als ie al goals heeft gemaakt in de CL. Hoe je als spits aan je eerste goal in de CL moet komen? Beats me!
BTW: Hiddink die Alex idd wel opstelt - itt tot die verdwaasde Scolari - heeft zelf ooit al eens min of meer toegegeven zich in The Hunter te hebben vergist. Hij heeft gewoon zoals ze dat noemen een 'Torinstinkt'.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 21:47 uur
The Hunt had inderdaad wel verschil kunnen maken, meer dan de zoveelste pasjes op het middenveld van Sneijder of doodlopende bal van V/d Vaart richting niemandsland. Met iedere miljard die Real erbij stopt lijken ze wel weer slechtere aankopen te doen en de draad alsmaar meer kwijt te geraken. Zo erg is het gelukkig nog niet gesteld met andere Europese 'topclubs", dit is gewoon zielig om te zien.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 23:05 uur
Ik denk dat Huntelaar wel een van de kansen die Raul verprutste in de tweede helft had gemaakt. En wat al die aankopen betreft: ze halen voornamelijk jonge spelers, dat is toch al een stuk beter dan elke keer al een gearriveerde vedette halen en dan maar zie hoe lang ie nog meegaat. Wie weet dat ze over een jaar of 2, 3 wel weer een stuk verder zijn, al ben ik bang dat ze dan ook alweer een paar trainers extra versleten hebbben...
Barcelona schijnt vanavond ook tamelijk grandioos te hebben gespeeld, helaas heb ik het niet kunnen zien.
Wat betreft Van de Vaart: de verhalen gaan dat Hiddink hem heeft aanbevolen bij Chelsea... nu Ballack wel over zijn top is misschien niet eens zo'n slecht idee. Als het een beetje meezit, wordt ie er een stuk fitter en beter op.
Barcelona schijnt vanavond ook tamelijk grandioos te hebben gespeeld, helaas heb ik het niet kunnen zien.
Wat betreft Van de Vaart: de verhalen gaan dat Hiddink hem heeft aanbevolen bij Chelsea... nu Ballack wel over zijn top is misschien niet eens zo'n slecht idee. Als het een beetje meezit, wordt ie er een stuk fitter en beter op.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 23:43 uur
Lijkt me een aanzienlijk betere trainingsschool dan dit versleten Real Madrid ja.. hebben we misschien ook nog wat aan hem bij het NL elftal in de toekomst 

0
geplaatst: 11 maart 2009, 23:49 uur
Precies. Als Van Persie het kan, moet hij het toch ook wel kunnen.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 00:00 uur
Dat worden dan mogelijk mooie derbys tussen Chelsea en Arsenal 

0
geplaatst: 12 maart 2009, 20:02 uur
Kenneth Vermeer eerste keus van Marco van Basten. Verrassend maar ook zeker terecht. Dit zal Stekelenburg wel een aardige knauw geven. Als Bert van Marwijk consequent is (wat tot dusver het geval is) dan is het ook exit Oranje voor Maarten.
0
LocoHermano
geplaatst: 12 maart 2009, 23:10 uur
Ik heb liever de Steek in de goal. Het seizoen met hem afmaken, een dikke transfersom opstrijken en volgend seizoen Kenneth in het doel. Daarnaast zou het me niets verbazen als zondag toch Stekelenburg ineens weer onder de lat staat, je weet het nooit met Bassie.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 23:30 uur
Ik moet nog maar zien bij wat voor club Stekelenburg aan de bak komt. Het is een goede keeper, maar ik zie hem hooguit naar een Engelse middenmotor gaan ofzo.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 23:38 uur
Prima resultaat voor Ajax! Knap gespeeld, en dat met 10 man (alweer!). Genoeg kansen dus voor de thuiswedstrijd 

0
geplaatst: 12 maart 2009, 23:42 uur
Marseille stelde ook niet veel voor, vond ik. Wel jammer dat Wiel, Vermaelen en Vertonghen er bij de return niet bij zijn. De spoeling achterin (Wielaert niet speelgerechtigd) wordt zo wel erg dun.
0
geplaatst: 13 maart 2009, 00:27 uur
Mwa, ze hadden bij tijd en wijlen toch flinke kansen hoor, ze zakten wel een beetje in na verloop van tijd. Maar Ajax moest zich ook wel beperken tot verdedigen en wegtikken. Dan is mooi spelen niet altijd makkelijk. Ik vond ze zeker niet slechter dan tegen Twente, eerder integendeel.
0
geplaatst: 13 maart 2009, 00:46 uur
herman schreef:
Ik moet nog maar zien bij wat voor club Stekelenburg aan de bak komt. Het is een goede keeper, maar ik zie hem hooguit naar een Engelse middenmotor gaan ofzo.
Fulham ?

herman schreef:
Wel jammer dat Wiel, Vermaelen en Vertonghen er bij de return niet bij zijn. De spoeling achterin (Wielaert niet speelgerechtigd) wordt zo wel erg dun.
Wel jammer dat Wiel, Vermaelen en Vertonghen er bij de return niet bij zijn. De spoeling achterin (Wielaert niet speelgerechtigd) wordt zo wel erg dun.
misschien wil Stekelenburg linksachter ?
0
geplaatst: 13 maart 2009, 08:34 uur
Prima resultaat voor Ajax. Ik vond Marseille erg matig. Ajax hield vrij makkelijk stand. Wordt in ieder geval een mooie pot in de return.
0
geplaatst: 13 maart 2009, 10:33 uur
Dat hoop ik dan maar want gisteren ben ik een paar keer in slaap gevallen. Wat een onwaarschijnlijk slechte wedstrijd zeg. Allemachtig.
HSV - Gala. Dát was een leuke pot.
HSV - Gala. Dát was een leuke pot.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 18:34 uur
Liverpool is wel on a rampage deze week. Na de deklassatie van Sneijder en zijn vriendjes was nu Manchester United aan de beurt: 1-4 op Old Trafford. 
Zou het dan toch nog spannend worden om de titel daar?

0
geplaatst: 14 maart 2009, 20:13 uur
herman schreef:
Liverpool is wel on a rampage deze week. Na de deklassatie van Sneijder en zijn vriendjes was nu Manchester United aan de beurt: 1-4 op Old Trafford.
Dat lijkt me niet, maar mensen die nu nog steeds beweren dat Liverpool geen mooi voetbal speelt moeten hun mond gaan spoelen. Real werd weggeblazen, en nu dit tegen Man.U. Ik vind het erg knap.Liverpool is wel on a rampage deze week. Na de deklassatie van Sneijder en zijn vriendjes was nu Manchester United aan de beurt: 1-4 op Old Trafford.

0
geplaatst: 15 maart 2009, 12:53 uur
Als je wint, speel je niet per se mooi voetbal ..
Ik zou het eerder bestempelen als efficiënt.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 18:04 uur
Ploppesteksel schreef:
Had je die wedstrijd tegen Real Madrid nou wel of niet gezien? Als je dat al geen mooi voetbal meer vindt, dan wordt het misschien tijd je vertier in een andere sport te zoeken. Want veel beter dan dat wordt het niet.

0
geplaatst: 15 maart 2009, 19:23 uur
Vandaag het Feyenoord
dekbedhoes maar weer eens terug op het bed van mijn zoon gedaan, hij gaat lekker.
dekbedhoes maar weer eens terug op het bed van mijn zoon gedaan, hij gaat lekker.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 21:36 uur
herman schreef:
Had je die wedstrijd tegen Real Madrid nou wel of niet gezien? Als je dat al geen mooi voetbal meer vindt, dan wordt het misschien tijd je vertier in een andere sport te zoeken. Want veel beter dan dat wordt het niet.
(quote)
Tegen Real niet neen, maar lees even wat Rayman zei; dan wordt mijn reactie duidelijker, hoop ik.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 22:01 uur
Ik lees even wat ik zelf heb gezegd, maar het wordt mij er niet duidelijker op.
Wat mij betreft ga ik mee met herman: veel beter dan dat wordt het niet.
Maar als je een bepaalde vooringenomenheid hebt, ga gerust je goddelijke gang.
Wat mij betreft ga ik mee met herman: veel beter dan dat wordt het niet.
Maar als je een bepaalde vooringenomenheid hebt, ga gerust je goddelijke gang.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 00:39 uur
Al 4 wedstrijden ongeslagen, een ongekende reeks voor dit seizoen!
0
geplaatst: 16 maart 2009, 00:57 uur
En aangezien NEC, Utrecht en NAC ook niet geweldig draaien, moet zelfs een 7de plek nog mogelijk zijn. Al denk ik zelf dat het de 8ste wordt. Mogen ze tegen PSV in de play offs, kan nog leuk worden. 

0
geplaatst: 16 maart 2009, 09:25 uur
zo is dat - beter op plek 8 terecht komen in een stijgende lijn, dan (zoals afgelopen jaren) op plek 6 of 7 in een dalende lijn. dat geeft wat meer vertrouwen voor de playoffs (mochten ze die halen).
0
geplaatst: 16 maart 2009, 09:37 uur
charlezzz schreef:
zo is dat - beter op plek 8 terecht komen in een stijgende lijn, dan (zoals afgelopen jaren) op plek 6 of 7 in een dalende lijn.
zo is dat - beter op plek 8 terecht komen in een stijgende lijn, dan (zoals afgelopen jaren) op plek 6 of 7 in een dalende lijn.
Volgens mij is dat onzin. Plek 7 of 8 is voor FC Utrecht of zo. Feijenoord hoort bij de eerste drie, en daar komen ze al jaren niet aan toe. Niet met een stijgende lijn en niet met een dalende lijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.