Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 4 april 2009, 21:48 uur
Mijn 5 topfavorieten:
- Nuyens
- Kroon
- Boonen
- Devolder
- Maaskant
- Nuyens
- Kroon
- Boonen
- Devolder
- Maaskant
0
geplaatst: 5 april 2009, 03:31 uur
Rabo valt aan, Quick Step countert en Pozzato maakt het af (denk ik...)
0
geplaatst: 5 april 2009, 03:48 uur
Kroon komt in een kopgroep maar in de laatste kilomters rekent (het treintje van) Tommeke toch af met iedereen (denk ik...). Van Maaskant verwacht ik, eerlijk gezegd, niet zoveel.
0
geplaatst: 5 april 2009, 04:12 uur
Ajax kan op één punt van Twente komen.. eigenlijk te treurig voor woorden, maar het is een begin 

0
geplaatst: 5 april 2009, 17:05 uur
Geweldige goal van Wolfsburg 
Overigens erg netjes van Devolder ... al deed dat het einde van de koers, qua spanning dan, niet veel goeds. Natuurlijk wel een wereldprestatie !

Overigens erg netjes van Devolder ... al deed dat het einde van de koers, qua spanning dan, niet veel goeds. Natuurlijk wel een wereldprestatie !
0
geplaatst: 5 april 2009, 17:17 uur
Grote kans dat die Grafite van Wolfsburg nu volgend seizoen in München speelt...... 
Inderdaad, petje af voor Stijn Devolder, klasse prestatie van hem, al was het een saaie Ronde verder, laten we hopen dat er volgende week wat meer vuurwerk is.

Inderdaad, petje af voor Stijn Devolder, klasse prestatie van hem, al was het een saaie Ronde verder, laten we hopen dat er volgende week wat meer vuurwerk is.
0
geplaatst: 8 april 2009, 07:15 uur
Porto!! Prachtig. Ik heb altijd een zwak gehad voor deze club. Weet nog goed die 2-1 overwinning op Bayern Munchen in de Europa Cup I finale van 1987 geloof ik. Hakje van Madjer. Maar ik was met name fan van Porto vanwege Paolo Futre. Schitterende speler. Na het resultaat van gisteren maken ze een goede kans door te dringen tot de halve finale. Ik blijf het spel van Man United te klinisch vinden. Van mij mogen ze eruit. En wat is die Lisandro goed zeg
.
.
0
geplaatst: 8 april 2009, 09:03 uur
Ik hoop van ganze harte dat Porto de CL wint. Kunnen we hier eindelijk weer onze bek houden, dat we nooit meer de CL kunnen winnen. Maar goed, ManU zal wel weer een 'objectieve' scheids meekrijgen in Portugal.
0
geplaatst: 8 april 2009, 10:24 uur
Klumpie schreef:
Ik hoop van ganze harte dat Porto de CL wint. Kunnen we hier eindelijk weer onze bek houden, dat we nooit meer de CL kunnen winnen. Maar goed, ManU zal wel weer een 'objectieve' scheids meekrijgen in Portugal.
Ik denk dat Porto sowieso een stuk beter is dan welke Nederlandse club dan ook. Met afstand.
0
geplaatst: 8 april 2009, 11:03 uur
Klumpie schreef:
Maar goed, ManU zal wel weer een 'objectieve' scheids meekrijgen in Portugal.
Maar goed, ManU zal wel weer een 'objectieve' scheids meekrijgen in Portugal.
Wat is dat nou weer voor opmerking?

0
geplaatst: 8 april 2009, 11:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat Porto sowieso een stuk beter is dan welke Nederlandse club dan ook. Met afstand.
(quote)
Ehm, dat zal allemaal wel voetbaltechnisch gezien. Maar qua financiële middelen zullen Nederlandse en Portugese clubs niet veel verschillen. Met een goed beleid, de juiste investeringen en goede internationale contacten is het dus mogelijk om ManU op 2-2 te houden op Old Trafford.
0
geplaatst: 8 april 2009, 12:04 uur
Een groot voordeel van Portugese ploegen is dat Zuid-Amerikaanse spelers er eerder heen gaan gezien de taal en cultuur. Bij Porto zaten er ook weer een paar van die klasbakken in die het verschil maakten.
0
geplaatst: 8 april 2009, 12:34 uur
Klumpie schreef:
Ehm, dat zal allemaal wel voetbaltechnisch gezien. Maar qua financiële middelen zullen Nederlandse en Portugese clubs niet veel verschillen. Met een goed beleid, de juiste investeringen en goede internationale contacten is het dus mogelijk om ManU op 2-2 te houden op Old Trafford.
(quote)
Voor veel spelers is de Portugeze competitie veel aantrekkelijk dan de Nederlandse.
Uiteraard is het praktisch gezien mogelijk dat een Nederlandse club de CL wint, maar de kans is gewoon zeer, zeer klein.
0
geplaatst: 8 april 2009, 13:40 uur
Hulk is dan ook afschrikwekkend voor de verdediging.
Verder is Lucho Gonzalez één van de beste middenvelders ter wereld, vind ik. Wat een speler
Verder is Lucho Gonzalez één van de beste middenvelders ter wereld, vind ik. Wat een speler

0
boomkat
geplaatst: 8 april 2009, 22:41 uur
Mag ik even
zeggen. Wat een wedstrijd zeg. Dit niveau slaat toch gewoon alles.
zeggen. Wat een wedstrijd zeg. Dit niveau slaat toch gewoon alles.
0
geplaatst: 9 april 2009, 00:38 uur
Souverein Barcelona! We stevenen weer op een Barca-Chelsea clash af, kan nog heel erg interessant worden, ik schat Barca nu beter in dan beide vorige ontmoetingen overigens 

0
geplaatst: 9 april 2009, 01:24 uur
Maar ze kregen dan ook wel een erg zwak Bayern tegen. Wat ik gezien heb in de samenvatting is dat die Lell stond te verdedigen als een blok hout, dan vraag je er ook een beetje om met Messi als directe tegenstander.
0
geplaatst: 9 april 2009, 01:33 uur
Bayern was inderdaad onthutsend zwak ja.. toch zie ik al een paar wedstrijden (ook de 1/8 finale) een bijzonder sterk Barca, sterker dan ze zo nu en dan in de eigen competitie opereren.
0
geplaatst: 9 april 2009, 07:14 uur
En weer flikt Guus het! Prachtig om te zien dat Chelsea de baas was op Anfield Road. Zo geweldig als Liverpool speelde tegen Real zo matig acteerden zij tegen de ploeg uit London. Nu kwam ook aan het licht hoe slecht Liverpool verdedigd. Vooral bij het eerste doelpunt.
0
geplaatst: 9 april 2009, 08:17 uur
Ik had een heel apart gevoel bij die wedstrijd. Zoveel mensen onder hun normale niveau (zowel bij Liverpool als bij Chelsea) en toch zo'n geweldige wedstrijd.
Met een weergaloze Essien. Die heeft Gerrard finaal uit de wedstrijd gespeeld.
Met een weergaloze Essien. Die heeft Gerrard finaal uit de wedstrijd gespeeld.
0
geplaatst: 9 april 2009, 09:56 uur
Inderdaad, Essien was fenomenaal. En alhoewel Drogba een paar enorme kansen miste, heb ik daar toch ook wel weer van genoten. Mooi dat ie nog even een arm om Hiddink heen sloeg toen ie gewisseld werd.
Die invalbeurt van Dossena was wel een beetje lachwekkend trouwens. Ik geloof dat ie 1 nuttig balcontact heeft gehad, verder verprutste ie het steeds.
Die invalbeurt van Dossena was wel een beetje lachwekkend trouwens. Ik geloof dat ie 1 nuttig balcontact heeft gehad, verder verprutste ie het steeds.
0
geplaatst: 9 april 2009, 10:30 uur
Ook het spel van Riera, Gerrard en Lucas was tranentrekkend. En Lampard heb ik ook wel beter zien spelen.
En toch vond ik het een prachtige wedstrijd.
En toch vond ik het een prachtige wedstrijd.
0
geplaatst: 9 april 2009, 11:13 uur
Kennen jullie die van die twee limburgse ploegen die samen zouden gaan?
Ze gingen niet.
Ze gingen niet.
0
geplaatst: 9 april 2009, 11:17 uur
Nou, de 'fans' hebben hun zin. Nu is het afwachten tot ze beide failliet gaan...
0
geplaatst: 9 april 2009, 11:37 uur
Sporting Limburg was ook nooit een succes geworden, dus misschien maar beter zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.