MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace schreef:
@Rico: wat is er, schat?
Ik kijk er zo naar uit jullie bij The Veils weer te zien

Ace schreef:
(quote)

Eigenlijk heb je gewoon gelijk en ik bedoelde dan ook 'persoonlijke redenen'. Ik vind het sowieso een irritant ventje en probeerde het daarom objectief te bekijken. En dan denk ik dat in de emotie van de wedstrijd wel meer van dit soort zaken gebeuren. Dan maak ik me als Ajacied drukker om het belachelijke spel tijdens die wedstrijd, dan om eindhovense hangjeugd die een doelpunt op wat kinderachtige wijze viert.

Ik heb al een pmmetje gestuurd, lief Aceje van me.

Ik maak me ook niet heel druk om dat irritante gedoe van Afellay. Hij laat zich gaan, door - inderdaad - de emoties. Gewoon niet op reageren is het devies. Als scheidsrechter moet je er wel een kaart voor kunnen geven. Ik vond het eigenlijk wel mooi toen van Nistelrooij een dergelijke actie had bij Oranje, toen hij scoorde. Ik kan er wel om lachen.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik kijk er zo naar uit jullie bij The Veils weer te zien

O Yes, VanDeGriend is er ook. Dat wordt een dolle boel!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

O Yes, VanDeGriend is er ook. Dat wordt een dolle boel!

Stuur de foto's maar tzt.

Kom je ook Ray?

Nicolage Rico schreef:
Kom je ook Ray?
Ray zit die dag bij Nick & Simon.

Nicolage Rico schreef:
Ik vond het eigenlijk wel mooi toen van Nistelrooij een dergelijke actie had bij Oranje, toen hij scoorde. Ik kan er wel om lachen.

Maar Van Nistelrooij werd even daarvoor uitgelachen door die speler. Dan is zo'n reactie wel te begrijpen.

Titmeister schreef:
Precies, ik geloof Theo Bos wel. Ten eerste, heeft hij er totaal geen baat bij om die Impey onderuit te trekken, hij valt zelf ook en het is ook niet gunstig voor een ploegmaat ofzo.

Tenzij hij daarvoor een ruzietje had met Impey en hem eens goed terug wou hebben? Ik weet dat dat erg belachelijk & onvolwassen is, maar hij trekt Impey echt richting de dranghekken zo lijkt.

Titmeister schreef:
Iig moet meneer Armstrong vooral erop letten dat ie op tijd bij de dopingcontrole is en zich niet bemoeien met dingen waar hij niks mee te maken heeft...

Klopt

BoordAppel schreef:
Maar Van Nistelrooij werd even daarvoor uitgelachen door die speler. Dan is zo'n reactie wel te begrijpen.

Precies, en dat deed Vertonghen blijkbaar ook bij Afellay in de Arena.

boomkat
Mensen vergeet die bekerwedstrijd en koop lekker Liverpool - Arsenal voor achter je pc'tje. Man wat een knaller. Dit tempo is zo fucking beangstigend hoog. De CL wedstrijd tegen Real of Chelsea is er niks bij. Koop die wedstrijd toch voor 3 euries!

4-4 weer. Liverpool is lekker bezig de laatste tijd. Ik denk dat ik een seizoenskaart ga nemen voor Liverpool. Of zal er een wachtlijst zijn?

boomkat
96 minuten verder, een ouderwetse Torres, een Benayoun in topvorm, een 19 jarig broekie die speelt als een veddette, een reserve doelman van Polen die werkelijk de sterren van de hemel keept, 1 grote bol tempo, 1 knots energie, 1 explosie aan spiermassa, 3 buitenspel goals, 8 officiele doelpunten, 4 van de voet van een vrijwel onzichtbare Arshavin (eat that Inzaghi!) en een wedstrijd om nooit meer te vergeten. En misschien me nog wel meer vermaakt dan die andere 4-4. En ik zeg dat niet, omdat ik nu één van de weinige ben die hem heeft gezien, maar ik tril nu nog van de adrenaline. Puur in extase.

Meteen ook even een kanttekening dat Kuyt, die veel, maar dan ook veel meer is dan enkel 'bruikbaar'. Wat een beest. Heeft voor 98% alles goed gedaan.

Top 10 voer van alle wedstrijden van 2008/2009.

Hulde, hulde, hulde!

pff, even bijkomen hoor.

edit: dan nóg één kanttekening, maar dan richting de scheidsrechter. KNVB, please kijk en leer. Jullie verpesten altijd het tempo. Door jullie bloeden de wedstrijden altijd dood met jullie politiek correct gezeik óf jullie verliezen totale controle (Feyenoord-Twente o.a.) Kap eens met dat zure gedoe! Laat elke scheidsrechter deze wedstrijd minimaal 10x analyseren en de Eredivsie wordt al interessanter.

Ace schreef:
(quote)

Eigenlijk heb je gewoon gelijk en ik bedoelde dan ook 'persoonlijke redenen'. Ik vind het sowieso een irritant ventje en probeerde het daarom objectief te bekijken. En dan denk ik dat in de emotie van de wedstrijd wel meer van dit soort zaken gebeuren. Dan maak ik me als Ajacied drukker om het belachelijke spel tijdens die wedstrijd, dan om eindhovense hangjeugd die een doelpunt op wat kinderachtige wijze viert.

Sapperdeflap, hou eens even vast Mamaloe - wel juist benoemen: Afellay is Utrechtse hangjeugd net als reismaatje (voorheen samen in trein) Aisatti - er is even sprake van geweest dat die naar Utreg zou komen in ruil voor Pieters- maar Isi wilde niet.

En Ibi heeft maniertjes ja - zou Guus 'em wel hebben afgeleerd.

Even los van het feit dat dit natuurlijk een enorme schwalbe is: Die Pepe is niet goed bij zijn harses hoor.
Een minuut later zou Madrid trouwens alsnog de winnende maken.

Hij is niet voor niets Portugees geworden.

Die spoort inderdaad niet helemaal, wat een idioot. Ik mag hopen dat ie een wedstrijd of 20 schorsing krijgt.

En dan maken mensen zich nog druk om die actie van Afellay

stuart
Vanavond......de bekerthriller: FC Palingsoap - SC Heerenveen.....yes !!!

Word een interessante wedstrijd. Volendam is in vorm en heeft nog wat recht te zetten tegen Heerenveen. Ik gun het het 'andere Oranje' wel. Zijn ze bij winst al zeker van de UEFA Cup? Omdat Twente zich toch al voor Europa gekwalificeerd heeft?

stuart
Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat zit, ik dacht dat dan plaats 5 recht geeft op Uefa Cup, dus PSV of Heerenveen waarschijnlijk.

rayman schreef:
Helaas worden de meeste wedstrijden op gras gespeeld, en niet op papier.

stuart schreef:
Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat zit, ik dacht dat dan plaats 5 recht geeft op Uefa Cup, dus PSV of Heerenveen waarschijnlijk.

Plaats 3 en 4 geven recht op UEFA cup, daar komt dan de winnaar van de play offs bij. En de bekerwinnaar. Maar in het geval van een bekerfinale Twente - Volendam zou laatstgenoemde dus als afgevaardigde van het bekertoernooi gaan, omdat Twente via de competitie al verzekerd is van UEFA cup-voetbal (en wellicht meer).

stuart
Oké, zit dat zo.

Joy4ever schreef:
En dan maken mensen zich nog druk om die actie van Afellay
Ja natuurlijk. Wij maken ons toch ook "druk" om voetbal ondanks dat er mensen honger hebben

orbit schreef:
Helaas worden de meeste wedstrijden op gras gespeeld, en niet op papier.

Moet jij daar als ajacied...euh... az-supporter... euh... ajacied om lachen?

Haha, die Pepe. Klinkt sowieso al als een clownsnaam. Dat is hij dan ook.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Moet jij daar als ajacied...euh... az-supporter... euh... ajacied om lachen?

Erg leuke opmerking ja, al die lulpieten met hun "in theorie" "op papier"

En je hebt het goed, ajacied en az-supporter (over az heb ik nog geen reprimande gehoord dat ik me geen supporter mag noemen, vooruit dan maar dan).

orbit schreef:
(quote)

En je hebt het goed, ajacied en az-supporter (over az heb ik nog geen reprimande gehoord dat ik me geen supporter mag noemen, vooruit dan maar dan).

Precies dus wat ajacieden (mag ik je zo noemen > ajacied? of moet ik ook van die leuke woordspelingen maken die jij altijd op briljante wijze vindt) continue beweren. "Op papier zijn we kampioen!' In de realiteit al 5 jaar niet.

orbit schreef:
(quote)

Orbit, wil jij je in het vervolg geen az-supporter meer noemen? Bedankt alvast

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:44 uur

geplaatst: vandaag om 06:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.