MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Precies dus wat ajacieden (mag ik je zo noemen > ajacied? of moet ik ook van die leuke woordspelingen maken die jij altijd op briljante wijze vindt) continue beweren. "Op papier zijn we kampioen!' In de realiteit al 5 jaar niet.

Ja, dat zeg je dus al jarenlang hier op dit forum.. het wordt een beetje vermoeiend. Kom eens met concrete voorbeelden van echte ajacieden die dat al vijf jaar roepen of hou er anders eens over op en hou je met je eigen club bezig.

Joy4ever schreef:
(quote)
Orbit, wil jij je in het vervolg geen az-supporter meer noemen? Bedankt alvast

Ik zal naar een passend alternatief zoeken, oh voetbalhoolie van het eerste uur
azetcied zou een beetje goedkoop zijn, Azetti ofzo naar een leuke middenvelder van de concurrent

orbit schreef:

Ja, dat zeg je dus al jarenlang hier op dit forum.. het wordt een beetje vermoeiend. Kom eens met concrete voorbeelden van echte ajacieden die dat al vijf jaar roepen of hou er anders eens over op en hou je met je eigen club bezig.

orbit kijkt nooit op ajax forums, orbit kijkt nooit aan het begin van het seizoen naar de sportjournaals en orbit leest nooit de seizoenengids.
Overigens is er niks mis mee, als je roept dat je kampioen wil worden.

Voor fans van de gezworen vijand kijken jullie wel opvallend veel naar ajaxfora, gefixeerd op ajax-gerelateerd nieuws en hebben jullie opeens allemaal verschrikkelijk veel ajacieden in je nabije vriendenkring

Die Ajacieden hebben gewoon de grootste bek, je kan ze moeilijk ontlopen.

RedLightCityBoy
Wat een bullshit. ik zie niet alleen ajacieden lullen in dit topic hoor, maar dat weetje zelf denk ik ook wel.

BoordAppel schreef:
Die Ajacieden hebben gewoon de grootste bek, je kan ze moeilijk ontlopen.

Als je in een gehucht gaat wonen of in Rotjeknor zelf of een van die andere "rivaalstadjes"(zoals de mijne), lijkt me dat je ze erg makkelijk kunt ontlopen..
Maar als je geobsedeerd bent door iets ga je het overal zien en horen he?

Nee, zelfs dan kan je ze niet ontlopen. Ze schreeuwen namelijk veel te hard.

LocoHermano
BoordAppel schreef:
Nee, zelfs dan kan je ze niet ontlopen. Ze schreeuwen namelijk veel te hard.

Gevalletje pot verwijt de ketel. Altijd maar wijzen naar een ander. Typisch calimero's.

Jammer, hoopte dat Volendam zou winnen van Heerenveen.

stuart
Mooi; Heerenveen in de finale. Nu maar hopen dat 3 maal echt scheepsrecht is . Jammer dat weer van die vervelende Ajax -hoolies de sfeer daar weer moesten verpesten in Volendam; kunnen die niet gewoon in Thailand of zo berecht worden.

Ace
orbit schreef:
(quote)

Als je in een gehucht gaat wonen of in Rotjeknor zelf of

Dan kom je mij tegen, maar ik schreeuw niet echt hard.

Ploppesteksel schreef:
(quote)

Tenzij hij daarvoor een ruzietje had met Impey en hem eens goed terug wou hebben? Ik weet dat dat erg belachelijk & onvolwassen is, maar hij trekt Impey echt richting de dranghekken zo lijkt.

Zou wel erg dom zijn om hem dan in volle sprint terug te pakken, als alle camera's erop zijn gericht en je zelf ook valt. Kun je hem beter ergens 30 km voor de streep in de buik van het peloton voor de wielen rijden ofzo... Nogmaals, ik denk dat Theo's baanwielermaniertjes even naar boven kwamen, daar is het normaal om voor de sprint je aan je tegenstander op te trekken. Moet ie niet meer doen op de weg, daar wordt dat niet geaccepteerd...

stuart
Daar had ik nog niet over nagedacht; het zou idd kunnen dat Theo Bos even dacht dat ie nog steeds op de baan rond reed....Nogmaals; ik heb het niet duidelijk genoeg kunnen zien maar Theo Bos heeft bij mij iig het 'nadeel' van de twijfel al met al....

stuart
stuart schreef:
....maar Theo Bos heeft bij mij iig het 'nadeel' van de twijfel al met al....

Ik ben het een dag later er toch niet mee eens; ik heb nog ergens een clolumn erover gelezen en gezien de hoge snelhied kan je niet zo iemand met één hand van een fiets torpederen. Ik zal ´m niet geheel onschuldig pleiten, maar vind dat ie toch wat teveel om de oren krijgt; zelfs Lance krabbelt al wat terug en dat zegt wat.....

Zino89
Die Pepe verdient wel een wedstrijd of 10 schorsing, zoiets kan echt niet.
Wat ik van Theo Bos moet denken weet ik niet. Het lijkt of hij hem echt bewust omlaag trekt, maar zijn eigen verklaring klinkt ook enigszins plausibel (je ziet dat hij zowat in de hekken rijdt, dan ga je nogal snel onderuit en probeer je er alles aan te doen om overeind te blijven)

haveman
Beste mede-mumers,

Ik heb een tijdje niks laten horen en dat komt omdat ik vanaf zondag al het kampioenschap van AZ aan het vieren ben. Hoewel ik genoeg andere leuke dingen in mijn leven heb, betekent deze titel heel veel voor mij.

14 0ktober 1989 betrad ik voor het eerst 'De Alkmaarderhout' aan de hand van mijn zes jaar oudere broer. Het affiche was AZ-Telstar. Ik was meteen verliefd. De wedstrijd werd kort gestaakt wegens onweer en eindigde in een 5-1 overwinning voor AZ. Op de weg naar huis liep ik met mijn broer en zijn vrienden toen er plotseling een auto naast ons stopte. Er stapten een aantal jongens uit die begonnen te schreeuwen en ineens stond ik helemaal alleen. Mijn broer is de hele stad door achterna gezeten, maar ze hebben hem niet te pakken gehad. Anderen hadden minder geluk en moesten klappen incasseren. Ik was in tranen en ben door een vriendelijke meneer thuisgebracht.

Daarna heb ik zo'n tien jaar een seizoenskaart gehad(nu bezoek ik alleen nog uitwedstrijden) en heb ik bijna alle stadions in Nederland meerdere malen bezocht. Een paar hoogte en dieptepunten:

MVV - AZ 3-4.

Vijf minuten voor tijd verlaten wij het stadion bij een 1-3 stand. Al lopende naar het station horen we de MVV aanhang twee keer juichen en denken dat de wedstrijd in 3-3 is geeindigd. We missen een trein waardoor we niet meer thuis kunnen komen. We slapen op een station en horen de volgende ochtend dat het in de 94e minuut 3-4 is geworden.

AZ - Den Bosch 0-0

AZ wordt kampioen van de eerste divisie. Ik ben dan 18 jaar en heb voor de wedstrijd zoveel gedronken dat ik op de tribune in slaap val.

Roda - AZ 0-2.

Mijn eerste uitwedstrijd in de eredivisie. AZ komt in de gehele wedstrijd slechts twee keer de middellijn over en we winnen door een onterecht gegeven strafschop en een buitenspelgoal. Dat jaar degraderen we.

RBC - AZ 1-3

De eerste en enige keer dat ik zelf heb moeten rennen voor me leven. Samen met een vriend worden we door zo'n 15 bewapende RBC supporters achterna gezeten. We ontkomen door bij een woonhuis aan te bellen. Politie zet ons op de trein.

ADO - AZ 1-1.

Kampioen van de eerste divisie.

AZ - Sporting Portugal 3-2

Geen commentaar.

Excelsior - AZ 3-2

Hier heb ik eigenlijk nooit zo over wakker gelegen omdat ik eigenlijk nooit echte beseft heb dat we kampioen konden worden.

Eigenlijk kan ik wel een boek schrijven, want ik vergeet de bekerfinale tegen AJAX, alle europese wedstrijden en een mistwedstrijd in Zwolle. Komende zondag komt daar in de arena, ongeacht de uitsla weer een hoogtepunt bij. Wellicht neem ik nu mijn broer op de schouders.

Mijn eerste seizoen AZ eindigde op een 12e plaats in de eerste divisie en nu zijn we kampioen van Nederland, welke supporter kan me dat navertellen?

AZ ZAL BLOEIEN!

Mooi verhaal Haveman

Echter als je valt, lig je er gewoon zou ik denken bij de fiets en het lijkt toch niet of hij echt zit te zwadderen. Mocht hij dat trouwens doen was hij al lang op zo'n pootje van een nadar gereden.
Ik vind het ook eigenaardig maar de beelden zijn er natuurlijk wel. Natuurlijk doet geen enkele renner zoiets stoms, ook niet Theo Bos, maar goed. Het enige wat ik echt mogelijk acht is dat hij probeerde een beetje ruimte te creëren door zachtjes te duwen eerst, maar omdat hij dan van zijn fiets ging vallen te trekken, anders kan het echt wel niet dat hij even het truitje vastpakt als hij gaat vallen, denk ik.

Inderdaad mooi verhaal. Zelfs als neutrale voetbaltoeschouwer vond ik die 3-2 tegen Sporting echt erg jammer..

Wat een debiele wedstrijd net.
Feest voor iedere neutrale supporter, geen feest voor iedereen die van Ajax houdt en van gerechtigheid want ze hadden zo ontzettend veel kansen gecreeerd.

Ook wel triest van Didulica overigens, hopelijk valt het mee.

Blijft toch één van de mooiste klasiekers 'Luik-Bastenaken-Luik".
Goede winnaar vandaag, mede dankzij z`n sterke ploeg, maar toch....

Conway Twitty schreef:
geen feest voor iedereen die van Ajax houdt en van gerechtigheid want ze hadden zo ontzettend veel kansen gecreeerd.

Vind ik niet gek als je met zo'n scheids zoveel kansen creëert. Viel me nog mee dat ie em er niet zelf in schoot op het eind.

snarf349 schreef:
Blijft toch één van de mooiste klasiekers 'Luik-Bastenaken-Luik".
Goede winnaar vandaag, mede dankzij z`n sterke ploeg, maar toch....

Mooie klassieker in principe, maar vandaag een behoorlijk saaie.

La Redoute komt te vroeg in de hedendaagse LBL. In ieder geval vond ik het best leuk vanaf 50km totdat Gilbert moest passen bij Schleck. Echt jammer dat hij niet meer meekon..

Een gelijkspel tegen het 2e van AZ. Netjes hoor.

Achtste in de competitie staan, Netjes hoor

Klumpie schreef:
Vind ik niet gek als je met zo'n scheids zoveel kansen creëert. Viel me nog mee dat ie em er niet zelf in schoot op het eind.

Als Vink altijd zo fluit als vanmiddag kan 'ie maar een andere hobby opzoeken.

boomkat
Amicus schreef:
Achtste in de competitie staan, Netjes hoor

- blessureleed, pech en dergelijke = 6e met 57 punten. Wel zo eerlijk zijn.

Conway Twitty schreef:
en van gerechtigheid.
In dat geval had het tweede van AZ met 11 man de wedstrijd uitgespeeld, nul penalties tegen gekregen en met twee vingers in de neus gewonnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:38 uur

geplaatst: vandaag om 09:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.