Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:28 uur
Nee dan hadden ze in de eerste helf al een penalty tegen gekregen, had Pocognoli een tweede gele kaart gekregen en de tweede penalty was ook gewoon terecht.
Maar goed als, als, als...
Maar goed als, als, als...
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:28 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
In dat geval had het tweede van AZ met 11 man de wedstrijd uitgespeeld, nul penalties tegen gekregen en met twee vingers in de neus gewonnen. Oef een echte kenner.
De rode kaart was misschien een goedmakertje omdat hij Pocognoli niet zijn 2e geel gaf daarvoor, maar hands in het strafschopgebied met een penalty bestraffen vind ik niet vreemd.
En het tweede van AZ moet nog spelen, die staan in die competitie een straatlengte achter Jong Ajax. Ajax speelde nu tegen een AZ dat met 2 a 3! reserves speelde, mede omdat de Marrokaanse topscorer ontbrak voor het slaan van iemand.
0
stuart
geplaatst: 26 april 2009, 21:31 uur
Ik moest wel lachen om die mislukte Panenka - strafschop van Suarez.....de keeper had nog tijd zat om weer terug te krabbelen en de bal alsnog te pakken.
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:39 uur
Om een fractie later vol een knie in zijn gezicht te krijgen. Het lachen verging me wel vrij snel op dat moment...
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:42 uur
Gelukkig is het slechts een lichte hersenschudding en kreeg hij een mooi applaus van het thuis-publiek (zo hoor je om te gaan met ex-spelers).
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:55 uur
haveman schreef:
Mijn eerste seizoen AZ eindigde op een 12e plaats in de eerste divisie en nu zijn we kampioen van Nederland, welke supporter kan me dat navertellen?
Mijn eerste seizoen AZ eindigde op een 12e plaats in de eerste divisie en nu zijn we kampioen van Nederland, welke supporter kan me dat navertellen?
Ik ben geen supporter, maar ik kan het je wel navertellen:
Jouw eerste seizoen AZ eindigde op een 12e plaats in de eerste divisie en nu zijn jullie kampioen van Nederland.
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:56 uur
Conway Twitty schreef:
Jouw eerste seizoen AZ eindigde op een 12e plaats in de eerste divisie en nu zijn jullie kampioen van Nederland.
(quote)
0
geplaatst: 26 april 2009, 22:52 uur
Wat is die Suarez een misselijk mannetje. Beste èn irritantste voetballer van de Eredivisie.
0
haveman
geplaatst: 27 april 2009, 10:38 uur
Klumpie schreef:
Vind ik niet gek als je met zo'n scheids zoveel kansen creëert. Viel me nog mee dat ie em er niet zelf in schoot op het eind.
(quote)
Vind ik niet gek als je met zo'n scheids zoveel kansen creëert. Viel me nog mee dat ie em er niet zelf in schoot op het eind.
Dat gevoel had ik ook.
Ik wil het nog niet eens hebben over de grote beslissingen van de heer Vink, maar ook ieder twijfelgeval(overtreding of niet, bal uit of niet) ging alles naar Ajax.
Als je deze man niet slecht vond fluiten, heeft het eigenlijk geen zin om naar voetbal te kijken, want dan zie je niks.
En Suarez........als ik daar wat over zeg wordt ik geband.
0
Ace
geplaatst: 27 april 2009, 10:50 uur
Zelfs als ze kampioen zijn voelen ze zichzelf nog calimero... 

0
stuart
geplaatst: 27 april 2009, 11:21 uur
Ajax schiet meestal zijn doel voorbij, hoogstens het 'ijzerwerk'; dat is moeilijker dan ém er in schieten..
........wel knap, niet effectief....
.
........wel knap, niet effectief....
.
0
haveman
geplaatst: 27 april 2009, 11:22 uur
Gaan we het over die boeg gooien, je kunt ook gewoon zeggen dat de scheidsrechter slecht was.
Maar ja, wat verwacht je van een Ajacied.
PSV supporters stonden de afgelopen dagen vooraan om me te feliciteren. Ajacieden begonnen alleen maar over het feit dat hun meer doelpunten hebben gemaakt. Tekenend voor Ajax supporters.
En ik voel me soms zeker Calimero......in vergelijking met PSV. De club die al jaren de dienst uitmaakt in Nederland. Wellicht nemen wij het nu over.
0
geplaatst: 27 april 2009, 11:32 uur
Het zal me benieuwen. Als PSV Rutte zijn gang laat gaan, kan daar ook wel weer iets moois ontstaan.
En in Ajax zie ik ook wel potentie, zeker als Gabri fit blijft. Met hem ipv Anita heeft het Mokumse middenveld toch wel aanzienlijk meer kracht. Sulejmani en Cvitanich zullen ook wel een stuk beter voor de dag komen in het komend seizoen, dit is toch een beetje een aanpassingsjaar voor ze.
Komend seizoen wordt wel leuk, denk ik.
En in Ajax zie ik ook wel potentie, zeker als Gabri fit blijft. Met hem ipv Anita heeft het Mokumse middenveld toch wel aanzienlijk meer kracht. Sulejmani en Cvitanich zullen ook wel een stuk beter voor de dag komen in het komend seizoen, dit is toch een beetje een aanpassingsjaar voor ze.
Komend seizoen wordt wel leuk, denk ik.
0
geplaatst: 27 april 2009, 12:02 uur
Een stuk spannender gok ik. Ajax zal wel op dezelfde voet doorgaan want met Van Basten zie ik daar niet echt verbetering komen. Als AZ bij elkaar blijft zijn ze weer titelkandidaat. Feyenoord lijkt de weg naar boven ook weer een beetje gevonden te hebben. Twente zal ook wel op dezelfde voet doorgaan. Heerenveen en Groningen kunnen het tot het eind nooit volhouden maar snoepen de echte titelkandidaten altijd wel puntjes af. En PSV heeft met Rutten een uitstekende keus gemaakt, een paar versterkingen erbij en volgend jaar zijn er weer titelkansen.
Het zou trouwens wel leuk zijn als Twente en Ajax hun volgende wedstrijd verliezen en ze hun onderlinge wedstrijd gelijk spelen
.
Het zou trouwens wel leuk zijn als Twente en Ajax hun volgende wedstrijd verliezen en ze hun onderlinge wedstrijd gelijk spelen
.
0
geplaatst: 27 april 2009, 13:40 uur
haveman schreef:
Gaan we het over die boeg gooien, je kunt ook gewoon zeggen dat de scheidsrechter slecht was.
PSV supporters stonden de afgelopen dagen vooraan om me te feliciteren. Ajacieden begonnen alleen maar over het feit dat hun meer doelpunten hebben gemaakt. Tekenend voor Ajax supporters.
En ik voel me soms zeker Calimero......in vergelijking met PSV. De club die al jaren de dienst uitmaakt in Nederland. Wellicht nemen wij het nu over.
(quote)
Nu zit je helemaal zielig te emmeren, heb je die ajaxsupporters niet massaal zien zwaaien en AZ feliciteren? Ze hebben ook massaal bloemen gekregen vanuit de club.. Volgens mij zoeken mensen van buiten Amsterdam gewoon ieder excuus om maar te kunnen afgeven op de club.
0
haveman
geplaatst: 27 april 2009, 14:09 uur
orbit schreef:
Nu zit je helemaal zielig te emmeren, heb je die ajaxsupporters niet massaal zien zwaaien en AZ feliciteren? Ze hebben ook massaal bloemen gekregen vanuit de club.. Volgens mij zoeken mensen van buiten Amsterdam gewoon ieder excuus om maar te kunnen afgeven op de club.
(quote)
Wat lul je nou Orbit?
Ik werk op Schiphol in een heel groot bedrijf en heb dit dus gewoon aan den lijve ondervonden.
0
geplaatst: 27 april 2009, 14:14 uur
Orbit heeft zichzelf gefeliciteerd, daar hij ajax èn az-supporter is.
Misschien bedoelt hij dat.
Misschien bedoelt hij dat.
0
Ace
geplaatst: 27 april 2009, 15:00 uur
haveman schreef:
(quote)
De scheidsrechter was slecht, maar daar hadden beide clubs even veel last van. Over een boeg gooien gesproken trouwens...
Ik vind het verder leuk voor je hoor, dat kampioenschap. Zeker na je aandoenlijke verhaal over eerste divisie en kampioenschap enzo... Gefeliciteerd

0
geplaatst: 27 april 2009, 15:28 uur
Ace schreef:
De scheidsrechter was slecht, maar daar hadden beide clubs even veel last van. Over een boeg gooien gesproken trouwens...
Dat is natuurlijk niet in alle gevallen een waar verhaal, gekke Ace.
Maar goed, lekker belangrijk allemaal, het is 1-1 geworden. Az is allang de terechte kampioen en ajax wordt 3e.
Dat lijkt me een terechte ranglijst met het oog op de gehele competitie. Twente voetbalt beter dan ajax.
0
Ace
geplaatst: 27 april 2009, 15:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar goed, lekker belangrijk allemaal, het is 1-1 geworden. Az is allang de terechte kampioen en ajax wordt 3e.
Dat lijkt me een terechte ranglijst met het oog op de gehele competitie. Twente voetbalt beter dan ajax.
(quote)
Dat lijkt me een terechte ranglijst met het oog op de gehele competitie. Twente voetbalt beter dan ajax. Twente voetbalt ook beter dan az. Twente voetbalt al twee jaar het beste van NL. Maar de best voetballende ploeg wordt nou eenmaal niet altijd kampioen (of tweede), dus zie ik Ajax nog wel tweede worden.
0
geplaatst: 27 april 2009, 15:43 uur
0
geplaatst: 27 april 2009, 15:56 uur
herman schreef:
Constanter, dus beter.
(quote)
Constanter, dus beter.
Even naar muziek vertalen: een band die steeds - gemiddeld - per album 3, 7 * scoort is dus beter dan band die met het ene album gemiddeld 4,2 *, met een ander 3,6 * en met weer een ander 3,4 *?
Het eerste is nl wat constant impliceert, het tweede is vaak praktijk: uitstekend afwisselen met matig. Constant zijn, pakt vaak wel beter uit voor de punten, maar zegt niets over de kwaliteit van het gebodene.
0
geplaatst: 27 april 2009, 16:00 uur
herman schreef:
Constanter, dus beter.
(quote)
Constanter, dus beter.
Beter en constanter.
0
geplaatst: 27 april 2009, 16:01 uur
Mjuman schreef:
Even naar muziek vertalen: een band die steeds - gemiddeld - per album 3, 7 * scoort is dus beter dan band die met het ene album gemiddeld 4,2 *, met een ander 3,6 * en met weer een ander 3,4 *?
Het eerste is nl wat constant impliceert, het tweede is vaak praktijk: uitstekend afwisselen met matig. Constant zijn, pakt vaak wel beter uit voor de punten, maar zegt niets over de kwaliteit van het gebodene.
(quote)
Deze vergelijking gaat niet op met het voetbal.
0
geplaatst: 27 april 2009, 16:22 uur
Deels wel: Ajax heeft imo echt een aantal goede wedstrijden gespeeld (niveau 4 * m.n. Europees) om vervolgens tegen PSV weer 1,5 * te scoren.
Ajax heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld, maar was gewoon niet constant genoeg.
Ajax heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld, maar was gewoon niet constant genoeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.