Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2009, 15:01 uur
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met hem. Misschien kan ie assistent worden bij een wat ervarener trainer.
Als Ajax slim is, belt het zo snel als het kan naar Oostenrijk. Daar loopt nog een aardige trainer rond...
Als Ajax slim is, belt het zo snel als het kan naar Oostenrijk. Daar loopt nog een aardige trainer rond...
0
geplaatst: 6 mei 2009, 15:11 uur
herman schreef:
Ik denk eerder dat ze Frank Rijkaard gaan benaderen.Als Ajax slim is, belt het zo snel als het kan naar Oostenrijk. Daar loopt nog een aardige trainer rond...
0
geplaatst: 6 mei 2009, 15:48 uur
herman schreef:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met hem. Misschien kan ie assistent worden bij een wat ervarener trainer.
Die trainer gaat naar AZ. En als je Ernst Happel bedoelt.....? Die leeft niet meer.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 16:08 uur
Adriaanse naar AZ en Rijkaard naar Ajax lijkt me ook het meest waarschijnlijke scenario. Of Rijkaard moet naar Milan gaan misschien.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 16:25 uur
Rijkaard zal zeker op de lijst staan van ajax. En hoog ook, denk ik. Voor de rest weet ik ook niet voor welke trainer ze moeten gaan. Guus Hiddink? 

0
geplaatst: 6 mei 2009, 16:46 uur
Als PSV-supporter betreur ik Marco's besluit wel moet ik zeggen. Ik ben benieuwd met wie Ajax op de proppen gaat komen, want Rijkaard moet ik maar zien of die komt. En als Adriaanse inderdaad naar AZ gaat blijft er dan niet heel veel over. Misschien een verassende terugkeer van Koeman?
0
geplaatst: 6 mei 2009, 16:53 uur
Ward schreef:
Misschien een verassende terugkeer van Koeman?
Die maakte het zooitje iig nog kampioen.Misschien een verassende terugkeer van Koeman?
0
geplaatst: 6 mei 2009, 17:39 uur
0
haveman
geplaatst: 6 mei 2009, 17:42 uur
Als AZ supporter betreur ik het dat van Basten opstapt.
Nu maar hopen dat ze niet Co Adriaanse halen, want dat is van de beschikbare trainers de beste optie.
Dit is voor Ajax een heel belangrijk moment om nu eens een goede keuze te maken.
Nu maar hopen dat ze niet Co Adriaanse halen, want dat is van de beschikbare trainers de beste optie.
Dit is voor Ajax een heel belangrijk moment om nu eens een goede keuze te maken.
0
BPDD
geplaatst: 6 mei 2009, 18:34 uur
herman schreef:
Zo, die is wel een stukje knapper dan Jack van Gelder.
(quote)
Nou, Jack van Gelder mag er ook zijn hoor

In de aanloop naar de eerste grote ronde van het jaar worden natuurlijk ook weer de namen van enkele dopingzondaars bekend.
De Oostenrijker (jup, weer eentje) Christian Pfannberger testte ditmaal positief, vond hem vorig jaar ook al zo opvallend sterk rijden in het Ardense drieluik.
Hij is al geschorst door Team Katusha.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 18:37 uur
herman schreef:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met hem. Misschien kan ie assistent worden bij een wat ervarener trainer....
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met hem. Misschien kan ie assistent worden bij een wat ervarener trainer....
Van Basten's staat van dienst is niet zo slecht. Bij Ajax heeft ie niet naar behoren gepresteerd, maar met Oranje zijn de cijfers in z'n voordeel.
België zocht toch een bondscoach ?
0
geplaatst: 6 mei 2009, 18:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik las het net. Jammer!!!!!
Shit ja. Als ze maar niet voor Vlemmings gaan.Ik las het net. Jammer!!!!!
Anders bespreken we vrijdag wel even met Ace wat het beste is

0
geplaatst: 6 mei 2009, 19:39 uur
herman schreef:
Ook leuk dat het clublogo van Barcelona en Bochum verwisseld is (quote)

0
geplaatst: 6 mei 2009, 22:49 uur
Zelden zo'n slecht spelende ploeg als Barca door zien gaan.
En Chelsea had Guus gisteren gewoon moeten ontslaan. Guus komt nooit verder dan de halve finale.
En Chelsea had Guus gisteren gewoon moeten ontslaan. Guus komt nooit verder dan de halve finale.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 22:58 uur
Gestolen gelijkspel van Barcelona. Maar goed, als je een Anelke in de basis zet, dan is er al een zorg minder voor de tegenstander. Hij versierde nog wel een onterechte rode kaart, dat was het enige wapenfeit van deze droevenis.
Uitgerekend Iniesta, die uiterst belabberd speelt, schiet hem in de kruising. Mooi doelpunt. Maar goed, niemand zat in de wedstrijd bij Barcelona. Messi werd te weinig in het spel betrokken en Alves betrok zich veel te veel met het spel. Alves raakte helemaal niets goed, op enkele tegenstanders na.
Ik ben wel blij dat Barcelona door is. Ze verdienden het vandaag niet, maar de 2 beste teams van Europa staan in de finale.
Uitgerekend Iniesta, die uiterst belabberd speelt, schiet hem in de kruising. Mooi doelpunt. Maar goed, niemand zat in de wedstrijd bij Barcelona. Messi werd te weinig in het spel betrokken en Alves betrok zich veel te veel met het spel. Alves raakte helemaal niets goed, op enkele tegenstanders na.
Ik ben wel blij dat Barcelona door is. Ze verdienden het vandaag niet, maar de 2 beste teams van Europa staan in de finale.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 23:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Gestolen gelijkspel van Barcelona.
Gestolen gelijkspel van Barcelona.
en dat na onterecht met 10 man verder te moeten.
knap staaltje

0
geplaatst: 6 mei 2009, 23:08 uur
dix schreef:
knap staaltje
(quote)
knap staaltje
Zeker. Maar goed. Chelsea had het 11-koppige Barcelona ook in zijn greep. Chelsea liet Barcelona het spel maken en Barcelona kwam er totaal niet doorheen, door het tactisch vermogen van Chelsea (Guus). Puur geluk dat Iniesta die bal erin schiet, want Chelsea had alles op orde tot dat doelpunt.
Maar goed, ik sprong van de bank.

0
geplaatst: 6 mei 2009, 23:18 uur
Ward schreef:
Ik ben benieuwd met wie Ajax op de proppen gaat komen, want Rijkaard moet ik maar zien of die komt. En als Adriaanse inderdaad naar AZ gaat blijft er dan niet heel veel over. Misschien een verassende terugkeer van Koeman?
Ik ben benieuwd met wie Ajax op de proppen gaat komen, want Rijkaard moet ik maar zien of die komt. En als Adriaanse inderdaad naar AZ gaat blijft er dan niet heel veel over. Misschien een verassende terugkeer van Koeman?
Laudrup wellicht ? hij is vrij en weet de weg.
0
boomkat
geplaatst: 6 mei 2009, 23:37 uur
Mijn Arsenal hart huilt om Chelsea. Dat het zover kan komen, terwijl ik absoluut geen aversie jegens Barca heb. Maar alweer de zoveelste club die mijn sympathie won, maar wel de wedstrijd verloor. Hmmm, ruik ik daar een verband 

0
geplaatst: 7 mei 2009, 01:27 uur
Ik hoop dat de scheidsrechter van vanavond zich nooit meer in de buurt van een Europese wedstrijd mag vertonen, wat floot hij een belabberde partij (dan druk ik me nog zeer voorzichtig uit). Chelsea werd maar liefst 4 zuivere penalty's onthouden (overtreding op Malouda die erbuiten werd gegeven, dubbele overtreding op Drogba + 2x hands) en dan die absoluut nergens op slaande rode kaart. Ik ben absoluut geen Chelsea-sympathisant, maar er was maar één ploeg die verdiende door te gaan en dat was Chelsea...
0
geplaatst: 7 mei 2009, 01:35 uur
Achja, de UEFA zal wel hebben besloten dat het tijd wordt voor een andere finale dit keer
Barca kan zich nog absoluut niet meten met de Engelse top, hoe mooi ze ook in eigen competitie spelen.. Guus had geen geluk.
Barca kan zich nog absoluut niet meten met de Engelse top, hoe mooi ze ook in eigen competitie spelen.. Guus had geen geluk.
0
geplaatst: 7 mei 2009, 08:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Uitgerekend Iniesta, die uiterst belabberd speelt.
Daar ben ik het totaal niet mee eens, ik vond hem met Messi en Valdes(!!) de lichtpuntjes bij Barca. Uiteraard een totaal niet verdiende uitslag. Chelsea speelde erg sterk gisteren. Toch kan je oa zo een Drogba het aanrekenen dat hij zo slordig met de kansen omspringt. Dan mag hij zo geweldig zijn in het meeverdedigen maar uiteindelijk word je als spits afgerekend op het verzilveren van kansen. Ik sprong niet net als Rico van de bank maar uiteindelijk ben ik wel blij met Barcelona in de finale. Beste club van Engeland tegen de beste club van Spanje. En vooral de strijd tussen de twee beste spelers van de wereld. Hoewel ze elkaar op het veld niet veel tegen zullen komen. Nu maar hopen dat Barcelona ook de CL wint. Vanavond HSV - Bremen. Dat wordt ook een mooie pot.Uitgerekend Iniesta, die uiterst belabberd speelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.