Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2009, 10:49 uur
Ploppesteksel schreef:
Misschien staat het zo in de regels, maar dan wordt het in ieder geval niet zo toegepast ..
Misschien staat het zo in de regels, maar dan wordt het in ieder geval niet zo toegepast ..
Blijkbaar wel he?
0
geplaatst: 8 mei 2009, 16:43 uur
HSV is nu bezig om de schade voor het niet behalen van de finale te verhalen op de gooier van de papierkugel 

0
geplaatst: 8 mei 2009, 17:12 uur
Door het propje wipte de bal omhoog en schoot de verdediger van HSV de bal per ongeluk over de achterlijn. Uit die corner werd gescoord. Ik dacht nog tijdens de corners: stel je voor dat ze hieruit scoren. Toen gebeurde het...
Maar goed, of HSV de 2e dan nog had gescoord is een ander verhaal.
Maar goed, of HSV de 2e dan nog had gescoord is een ander verhaal.
0
geplaatst: 8 mei 2009, 17:17 uur
Ah ok, dan zoek ik de goals maar even op (had de match dus niet gezien). Wel lullig natuurlijk.
0
boomkat
geplaatst: 8 mei 2009, 17:50 uur
Precies. Dan was het nog altijd 1-2 voor Werder en zouden ze doorgaan. En ik denk dat die 3e treffer HSV eerder aanzetten om er toch nog even voor te gaan, waardoor het uiteindelijk nog 2-3 werd. Maarja als supporter draai je je natuurlijk nog wel een keer om die nacht 

0
geplaatst: 8 mei 2009, 18:08 uur
Heb het nu gezien, lulliger kan bijna niet. Geen propz voor degene die dat ding daar neer heeft gegooid.
0
geplaatst: 8 mei 2009, 22:45 uur
Dit topic kan beter Het Voetbal Topic heten want zo algemeen is het niet. 

0
geplaatst: 8 mei 2009, 23:23 uur
wanneer er olympische spelen zijn of andere groten sport evenementen, zal het wel weer over andere sporten gaan.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 10:30 uur
weer mooi nieuws over dom boonen. die passeert voorlopig geen (kalk)lijnen meer.
morgen even een 1-2-tje in de kuip: play offs en het totale aantal limburgse clubs in de eredivisie voor komend seizoen weer op 1 brengen.
morgen even een 1-2-tje in de kuip: play offs en het totale aantal limburgse clubs in de eredivisie voor komend seizoen weer op 1 brengen.

0
geplaatst: 9 mei 2009, 12:41 uur
Vandaag zelf de laatste wedstrijd van het seizoen spelen.
Morgen worden we 7e, wordt voorrondes EL afgedwongen en staat volgend jaar Mario langs de lijn.
Ik hoor vaak uit 020 dat zij in principe de beste selectie hebben, maar dat het verkloot is door Van Basten. Van alles wat ik heb gezien, heb ik bepaald niet kunnen ontdekken waar dat van die selectie op is gebaseerd.
Ik heb mij er dit seizoen verder niet zo mee bemoeid, maar ik denk toch dat de in potentie beste selectie van Nederland wat zuiderlijker zit. Veel blessures dit seizoen. Volgend jaar rond dit tijdstip kampioen in Rotterdam Zuid, kan ik alvast voorspellen.
Morgen worden we 7e, wordt voorrondes EL afgedwongen en staat volgend jaar Mario langs de lijn.
Ik hoor vaak uit 020 dat zij in principe de beste selectie hebben, maar dat het verkloot is door Van Basten. Van alles wat ik heb gezien, heb ik bepaald niet kunnen ontdekken waar dat van die selectie op is gebaseerd.
Ik heb mij er dit seizoen verder niet zo mee bemoeid, maar ik denk toch dat de in potentie beste selectie van Nederland wat zuiderlijker zit. Veel blessures dit seizoen. Volgend jaar rond dit tijdstip kampioen in Rotterdam Zuid, kan ik alvast voorspellen.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 14:20 uur
Feyenoord moet dan wel een aantal goede aankopen doen.
Een spits, een centrale verdediger, een doelman en een rechtsback. Dan zou Feyenoord ver kunnen komen.
Een spits, een centrale verdediger, een doelman en een rechtsback. Dan zou Feyenoord ver kunnen komen.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 14:21 uur
Tom Boontjes toch 
Overigens daarnet gezien dat Vinokourov zeker terugkeert volgend seizoen. God zij geprezen !

Overigens daarnet gezien dat Vinokourov zeker terugkeert volgend seizoen. God zij geprezen !
0
geplaatst: 9 mei 2009, 18:07 uur
Tommetje zet zich lelijk te kijk zeg.. maar niet alleen hijzelf en het team, maar de hele wielerwereld krijgt weer een dreun. Zonde..
0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:00 uur
Voor alle duidelijkheid: het is GEEN doping, hé. Het is cocaïne. Gewoon heel, heel, héél erg dom van Tom.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 mei 2009, 19:05 uur
Ik heb één woord voor Tom Boonen: dommekloot!
0
haveman
geplaatst: 9 mei 2009, 19:27 uur
Nicolage Rico schreef:
En een linksback, een centrale middenvelder, een rechtshalf en een linker vleugelspits.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:30 uur
haveman schreef:
En een linksback, een centrale middenvelder, een rechtshalf en een linker vleugelspits.
(quote)
Ik zou niet weten waarom.
De Cler speelt weer goed, hij haalt zijn oude niveua weer. En als hij dat niveau haalt is hij één van de beste backs van de Eredivisie. Feyenoord komt om in de goede middenvelders, dus ook onzin. Een extra aanvaller (vleugelspits) mag er wel bij, idd. De spits die ik noemde, hoeft niet perse centraal te staan. Makaay kan nog goed voetballen, met betere voetballers om hem heen. Liever 2 spitsen, maar Feyenoord heeft op dit moment niet eens geld voor 1 spits.
0
BPDD
geplaatst: 9 mei 2009, 19:59 uur
Dom van Boonen.
Jammer dat hij gepakt is, eigenlijk boeit het me niks wat hij doet om het naar zijn plezier te hebben tijdens een avondje uit.
Dat was natuurlijk wel anders geweest als hij positief was getest op EPO of iets dergelijks.
Jammer dat hij gepakt is, eigenlijk boeit het me niks wat hij doet om het naar zijn plezier te hebben tijdens een avondje uit.
Dat was natuurlijk wel anders geweest als hij positief was getest op EPO of iets dergelijks.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 20:11 uur
Nicolage Rico schreef:
De Cler speelt weer goed, hij haalt zijn oude niveua weer. En als hij dat niveau haalt is hij één van de beste backs van de Eredivisie. Feyenoord komt om in de goede middenvelders, dus ook onzin. Een extra aanvaller (vleugelspits) mag er wel bij, idd. De spits die ik noemde, hoeft niet perse centraal te staan. Makaay kan nog goed voetballen, met betere voetballers om hem heen. Liever 2 spitsen, maar Feyenoord heeft op dit moment niet eens geld voor 1 spits.
(quote)
als alle onder contract staande spelers gewoon 90% van de tijd heel en in tact blijven en ook nog eens op niveau - dan heeft feyenoord een puike selectie en kan het zonder problemen meespelen om de titel - alleen een dudek terughalen en mulder in de luwte laten rijpen en klaar is kees.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 20:36 uur
Haveman schreef:
Als iedereen blessurevrij is, hoeven er niet eens zo veel spelers bij. Alleen een keeper.
Nicolage Rico schreef:
(...)Een extra aanvaller (vleugelspits) mag er wel bij, idd. De spits die ik noemde, hoeft niet perse centraal te staan. Makaay kan nog goed voetballen, met betere voetballers om hem heen. Liever 2 spitsen, maar Feyenoord heeft op dit moment niet eens geld voor 1 spits.
(...)Een extra aanvaller (vleugelspits) mag er wel bij, idd. De spits die ik noemde, hoeft niet perse centraal te staan. Makaay kan nog goed voetballen, met betere voetballers om hem heen. Liever 2 spitsen, maar Feyenoord heeft op dit moment niet eens geld voor 1 spits.
Ook Tomasson (contract loopt nog twee jaar door) scoort 9 doelpunten in 12 wedstrijden. Ten tijde van het winnen van de UEFA-beker, scoorde hij dat seizoen samen met Van Hoojdonk ook bijna alles.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 20:45 uur
Maar wanneer is iedereen nou blessurevrij? Ik denk dat Feyenoord in potentie een prima collectie heeft (al zouden er voor het evenwicht wel wat mid-twintigers bij moeten), maar ik zie ze het volgend jaar nog steeds afleggen tegen Twente, PSV, Ajax, Heerenveen en AZ (als de boel daar een beetje in tact blijft).
0
geplaatst: 9 mei 2009, 21:17 uur
Inderdaad, blessurevrij blijf je nooit in een heel seizoen. Feyenoord zit heel mager in zijn spitsen en ook in zijn goede centrale verdedigers. Feyenoord heeft er zelfs geen één. Bahia doet het goed de laatste tijd (verdedigend - opbouwend zal hij altijd een drama blijven), maar nog lang niet goed genoeg voor een kampioenselftal. Daarnaast hebben we geen goede vleugelspelers. Biseswar is niet goed genoeg - leuk voor erbij - en het is doodzonde om Wijnaldum op rechtsbuiten te zetten. Dat gaat ten koste van zijn kwaliteiten. Die jongen moet altijd op het middenveld voetballen. Was dan ook een wanhoopsdaad om hem op rechtsbuiten te zetten, omdat we er verder geen hebben. Slory is enorm blessuregevoelig en niet goed genoeg. Dus waarom geen spits erbij? We hebben maar 1 echte spits, nu Mols weggaat (Mols voegde al bijzonder weinig toe) en die spits is ruim in de 30.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 21:20 uur
herman schreef:
Ik denk dat Feyenoord in potentie een prima collectie heeft
Was dat niet Ron Jans?Ik denk dat Feyenoord in potentie een prima collectie heeft
0
geplaatst: 9 mei 2009, 21:23 uur
Wat een benepen reacties hier op Tom Boonen zeg. Omdat de wielerwereld nou ineens zogenaamd heiliger dan de Paus is geworden kunnen wíj toch wel normaal blijven doen? Die gasten geven alles voor hun sport en als ze dan op een feestje een keer een snuifje nemen zit de inquisitie alweer klaar.
Wie zonder zonde is...
Wie zonder zonde is...
0
geplaatst: 9 mei 2009, 21:27 uur
ligt aan de verkeerde kant van het gras
Ben wel benieuwd naar de voetbaldag morgen. Denk dat NAC overal naast grijpt, PSV derde wordt, Roda degradeert en Volendam 15e wordt. Zullen, net als vorige week, wel weer een paar rare uitslagen tussen zitten
Ben wel benieuwd naar de voetbaldag morgen. Denk dat NAC overal naast grijpt, PSV derde wordt, Roda degradeert en Volendam 15e wordt. Zullen, net als vorige week, wel weer een paar rare uitslagen tussen zitten
0
geplaatst: 9 mei 2009, 21:34 uur
Ik denk dat ajax wel 3e wordt, helaas. Feyenoord heeft aan 1 punt genoeg. Als ze dit uit handen geven... Zou wel typisch Feyenoord zijn. Maar dat moet lukken.
Roda degradeert dus. Had ik een tijd geleden niet verwacht.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 23:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat ajax wel 3e wordt, helaas. Feyenoord heeft aan 1 punt genoeg. Als ze dit uit handen geven... Zou wel typisch Feyenoord zijn. Maar dat moet lukken.
ik heb ook zoiets van eerst zien en geloven maar een 9e plaats moet toch wel lukken dacht ik zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.