MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Bij Nederland heeft ie het toch niet zo slecht gedaan? Geweldig voetbal op de EK van '92. Maar daarna werd het wel wat minder. En hij is ook niet echt van de jeugd en dat is nou net waar Belgie het van moet hebben...

Euh... Op het EK '92 was Rinus Michels nog coach van Oranje.

Op het WK 1994 heeft Dick het wel (redelijk) goed gedaan ja. Op het EK 2004 haalde hij overigens de halve finale (waartegen Oranje kansloos verloor).

boomkat
Man U-Arsenal is nu bezig. Ik zeg kopen mensen! Opzichzelfstaand altijd een geweldige wedstrijd en ik ruik aan alles in het 1e kwartier Arsenal revanche wil op de laatste weken.

Ja, da's waar ook. In '92 was Advocaat nog assistent. In 2004 was het toch niet zo best. Ternauwernood gekwalificeerd met een wat uitgebluste selectie en met geluk ver gekomen in het toernooi. In de halve finales ook eigenlijk overklast toen. Alleen de wedstrijd tegen Tsjechie was echt goed.

Als Belg ben ik er niet echt blij mee (ook niet verdrietig ofzo ), maar ik geloof wel dat Advocaat misschien wel iets kan realiseren; enfin, dat hoop ik.

herman schreef:
Ja, da's waar ook. In '92 was Advocaat nog assistent. In 2004 was het toch niet zo best. Ternauwernood gekwalificeerd met een wat uitgebluste selectie en met geluk ver gekomen in het toernooi. In de halve finales ook eigenlijk overklast toen. Alleen de wedstrijd tegen Tsjechie was echt goed.

En in die wedstrijd tegen Tjechië maakte hij nota bene de grootste wisselfout...

Ja, dat weet ik nog goed. Ik had meteen zoiets van "Robben is dus geblesseerd, anders haalt 'ie hem er niet af". Maar het bleek een ontzettende blunder te zijn. Triest was dat.

Bij Zenith heeft Advocaat dan wel weer goed gedaan. Geen idee of elke coach dat had gedaan met dat budget, maar ik heb het idee dat de luwte Advocaat wel goed ligt. Hij heeft toch maar mooi de titel en een europa cup gewonnen. En Manchester United nog even verslagen voor de supercup.

BPDD
Ploppesteksel schreef:
Lövkvist en Rogers zijn mijn inziens in de bergen niet goed genoeg, echter zijn hun tijdritcapaciteiten erg, erg goed. Die van Horner zou ik niet onderschatten, beste BPDD
Horner is niet de allerbeste, maar zeker geen slechte. 5 minuten lijkt me een beetje overdreven, tenzij Honchar weer meerijdt

Ik ben zijn uitslagen er voor de aardigheid eens op gaan nakijken.
Afgezien van enkele top 10 uitslagen (met name in 2007) in wedstrijden zoals de Tour of California, Romandië en Baskenland is het toch niet erg indrukwekkend (bovendien waren dit prologen of heuvelachtige tijdritten, waarin meestal vorm in plaats van tijdrijderscapaciteit naar voren komt).
Hij is al bij al niet de slechtste tijdrijder, maar in deze Giro zit dus een tijdrit van 60 (!!) kilometer.
Ik zie hem hier dus zeker wel zo'n 5 minuten verliezen op een Leipheimer, Rogers of Menchov.
Maar ik kan natuurlijk fout zitten, we zullen wel zien.

Zoals je zelf zegt; heuvelachtige tijdritten
Deze lange tijdrit is, jawel, heuvelachtig. ( http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2009/altimetrie/t12_alt.html )Bovendien blijkt hij in goede vorm te verkeren dus ik zie hem hoogstens 3 minuten verliezen op de winnaar weliswaar. Ik hoop voor Lövkvist dat hij Di Luca op vele minuten zet en dat Leipheimer/Menchov niet in een superdag verkeert

Om ook even de Belgische competitie in dit topic te laten vallen:
Zo meteen live te volgen op sporza.be wie kampioen zal worden (of er testmatchen zullen komen) en wie de winnaar op pronoweb wordt onder de MuMers.

AA Gent - Standard
Racing Genk - Anderlecht

Wat een heerlijke finale was dit.

boomkat
Niets meer dan lof. Geweldige ambience, spanning en een tempo waar je 'u' tegen zegt. Bloed, zweet en tranen.

Vond de eerste helft niet om aan te zien. Maar daarna werd het mede door de scoreverloop toch nog een prima finale.

En Ronald Koeman coach van AZ, vast mede op advies van Louis

boomkat
Niet om aan te zien??

Nee, de eerste helft zat Heerenveen alleen maar van zich af te schoppen. Er waren totaal geen combinaties te vinden.

boomkat
Wow, hij hebben een iets te andere wedstrijd gezien. Serieus, ik heb niet anders gezien deze wedstrijd.

van Basten naar AC Milan. Doet hij niet slecht...

Nicolage Rico schreef:
Goed nieuws! Scheelt weer een concurrent voor de Oude Dame.

Bassie lijkt wel bezig te zijn zich overal belachelijk te maken waar hij als voetballer zoveel indruk maakte.

Nicolage Rico schreef:
Bassie lijkt wel bezig te zijn zich overal belachelijk te maken waar hij als voetballer zoveel indruk maakte.
Elinkwijk schijnt hem ook al te knijpen.

Er gaat een Nederlandse rechtsback dacht ik doorbreken bij Chelsea.. ben even de naam kwijt.

Bogarde?

boomkat
Jeffrey Bruma. Uit de jeugdopleiding van Feyenoord

dix
rayman schreef:
Bogarde?

Daar ken ik nog een mop over : Het voetbalt en het is rechtsdraaiend.

Nicolage Rico schreef:

Je bent ruim 22 jaar te laat met dit "nieuwtje"

boomkat
Ik werk me naar de klote voor 3,80 per uu en deze zogenaamde vedettes wagen het gewoon om met 0-4 te verliezen van Nac Breda. Godverdomme werken voor je *** geld. Feyenoord is definitief (als dat het al niet was) naar de klote. Houdoe en bedankt.

Feyenoord Auw!

NAC, YEAH

boomkat schreef:
Ik werk me naar de klote voor 3,80 per uu en deze zogenaamde vedettes wagen het gewoon om met 0-4 te verliezen van Nac Breda. Godverdomme werken voor je *** geld. Feyenoord is definitief (als dat het al niet was) naar de klote. Houdoe en bedankt.

Werk dan ook ergens anders voor, dan voor die kansloze club kneuzen

orbit schreef:
(quote)

Werk dan ook ergens anders voor, dan voor die kansloze club kneuzen
Welkom bij de club

Sir Spamalot (crew)
In België maken Anderlecht en Standard Luik in twee testmatchen (heen en terug) uit wie de kampioen in eerste klasse wordt. De heenmatch? 1-1, het was Anderlecht eerst thuis. Zondag valt de beslissing in de terugmatch op Luik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.