Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2009, 23:15 uur
Spannende boel daar in Belgie. Mogen beide clubs nu de CL in of is dat alleen voorbehouden aan de kampioen?
En Feyenoord, tsja...
Marcus Berg staat trouwens in de belangstelling van AZ. Lijkt me wel een hele goede aankoop.
En Feyenoord, tsja...
Marcus Berg staat trouwens in de belangstelling van AZ. Lijkt me wel een hele goede aankoop.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 mei 2009, 23:24 uur
Goeienavond Herman. Als ik me niet vergis, is de landskampioen rechtstreeks geplaatst voor de poules en dient de tweede, in casu de verliezer van deze testwedstrijden, mee te doen aan de voorronden voor dat Champions League gedoe. Ik hoop en gok op Standard Luik, de ploeg waarvoor ik supporterde toen ik nog jong en schoon was.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 23:32 uur
Ik volg het Belgische voetbal niet echt, maar Standard heeft wel indruk gemaakt in Europa afgelopen seizoen. Dus daar gaat ook mijn (lichte) voorkeur naar uit.
0
geplaatst: 22 mei 2009, 18:20 uur
boomkat schreef:
Ik werk me naar de klote voor 3,80 per uu en deze zogenaamde vedettes wagen het gewoon om met 0-4 te verliezen van Nac Breda. Godverdomme werken voor je *** geld. Feyenoord is definitief (als dat het al niet was) naar de klote. Houdoe en bedankt.
Ik werk me naar de klote voor 3,80 per uu en deze zogenaamde vedettes wagen het gewoon om met 0-4 te verliezen van Nac Breda. Godverdomme werken voor je *** geld. Feyenoord is definitief (als dat het al niet was) naar de klote. Houdoe en bedankt.
Misschien scheelt het in de discussie, als je wat opslag vraagt. Je zegt gewoon, ik doe mijn werk goed en ik krijg € 3,80; Zij krijgen een miljoen of meer en presteren ho maar. Ra ra?
Een werkgever met een beetje rood/wit hart moet daar gevoelig voor zijn.
Nee, het is strategie, dat verlies tegen NAC. Ik weet nog niet welke, maar er is wat aan de hand, met dat vrijwillig opgeven. Misschien stort Feyenoord zich volgend jaar helemaal op het landskampioenschap. Daar past geen zware europese competitie bij, waarbij je al vanaf de tweede rond actief moet zijn. Zoiets.
Dát gecombineerd met 3, 4 zware aankopen in overleg met de geldschieters
en het kampioenschap ligt voor het oprapen.Kijk, Groningen trapt daar wel in, die moeten uit gaan kijken daardoor niet in het rechter rijtje terecht te komen.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 00:15 uur
Toch nog goed voetbalnieuws dit jaar. RVVH is gepromoveerd naar de hoofdklasse. Hoera!
0
geplaatst: 24 mei 2009, 08:32 uur
Neeger schreef:
En Wolfsburg kampioen!
Geweldig idd. Ze stonden 9e na de winterstop. Erg knap. Volgend jaar Schalke kampioen En Wolfsburg kampioen!
.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 10:26 uur
ook een manier om het te zeggen:

lijkt me een mooie affiche: AZ - Wolfsburg

0
geplaatst: 24 mei 2009, 11:22 uur
Vandaag begint Roland Garros. Voor mij toch de boeiendste Grand Slam vanwege de vaak langere rally's. Al is Wimbledon ook erg leuk.
Wie gaan er winnen bij de mannen en de dames?
0
Lukk0
geplaatst: 24 mei 2009, 11:27 uur
Bij de mannen is degene met de meeste kans niet zo heel moeilijk, ik denk dat Nadal weer gaat winnen, hoewel ik eigenlijk meer fan ben van Federer. Bij de vrouwen heb ik eigenlijk geen flauw idee, ik denk dat Safina op mag voor haar eerste Grand Slam, Serena Williams is op gravel meestal iets minder.
Nadal en Safina dus.
Nadal en Safina dus.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 11:29 uur
Oldfart schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ja, je hebt het soms moeilijk als OW'er - meegaan in de tijd. Is eigenlijk niet zo gek dit - is gewoon AHDS, algemeen hip Duits spraakgebruik; youngsters hier zouden zeggen: cool of vet; in Vlaanderen: tof.
Heb ooit een bepaald restaurant "supergeil" horen noemen als toegewijd 'foody' wilde ik er echt meer van weten - vandaar.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 12:23 uur
Reijersen schreef:
Vandaag begint Roland Garros. Voor mij toch de boeiendste Grand Slam vanwege de vaak langere rally's. Al is Wimbledon ook erg leuk.
Ik hoop Federer. Bij de vrouwen vind ik het lastiger te voorspellen, het verloop aan de top is daar nogal groot.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 12:34 uur
Ik kijk allang geen tennis meer, maar ik hoop niet dat Federer of Nadal wint.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:27 uur
Ik hoop Ana Ivanovic, maar niet dat ik er echt veel om geef.
Verder domineert Button de F1 blijkbaar. Hij heeft alweer de pole te pakken !
En zijn er misschien nog, buiten Waldo Jeffers & BPDD, mensen die ingeschreven zijn op tourchampion.net ? Dan kunnen we jullie toevoegen aan de subleague van MusicMeter
Leuk overigens dat Gerrans gisteren won, althans voor mijn tc-ploeg.
En nog iets: Racing Genk heeft de Beker van België gewonnen. Mooi zo. Volgend seizoen weer Europees
En zijn er misschien nog, buiten Waldo Jeffers & BPDD, mensen die ingeschreven zijn op tourchampion.net ? Dan kunnen we jullie toevoegen aan de subleague van MusicMeter

En nog iets: Racing Genk heeft de Beker van België gewonnen. Mooi zo. Volgend seizoen weer Europees

0
speranza
geplaatst: 24 mei 2009, 13:32 uur
Ik hoop op Ana Ivanovic. Dat heeft niets met haar tenniskwaliteiten te maken. Bij de heren hoop ik op Roger Federer, omdat talent altijd moet winnen van keihard werken, mentale hardheid en conditie. De hegemonie van Rafael Nadal op gravel begint heel saai te worden. Ik beng echter bang dat de Spanjaard de sympathieke Zwitser opnieuw gaat afdrogen in de finale.
0
skyline
geplaatst: 24 mei 2009, 13:54 uur
speranza schreef:
Ik beng echter bang dat de Spanjaard de sympathieke Zwitser opnieuw gaat afdrogen in de finale.
Ik beng echter bang dat de Spanjaard de sympathieke Zwitser opnieuw gaat afdrogen in de finale.
Federer haalt dit jaar niet eens de finale. Vergane glorie.
0
Ace
geplaatst: 24 mei 2009, 14:28 uur
Joy4ever schreef:
.
(quote)
Geweldig idd. Ze stonden 9e na de winterstop. Erg knap. Volgend jaar Schalke kampioen
. Slechts op 9 punten van koploper Hoffenheim, dus zo bijzonder lijkt me dat niet. Iedereen kon daar nog kampioen worden...
0
geplaatst: 24 mei 2009, 14:56 uur
Ploppesteksel schreef:

Ik doe ook mee aan tourchampion.net maar erg goed doe ik het niet.

0
geplaatst: 24 mei 2009, 15:13 uur
Erg leuk voor Wolfsburg. Ik las in de krant dat Grafite acht jaar geleden nog vuilniszakverkoper in Brazilië was 
Was deze al geplaatst ?

Was deze al geplaatst ?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 24 mei 2009, 18:10 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik heb me deze namiddag ingeschreven, klaar voor de Ronde van Frankrijk. Hopelijk wordt het even leuk als het voetbal op pronoweb.be.
Voor de buitenwereld: met de ploeg MusicMeter hebben wij op uitnodiging van Arno meegedaan aan pronoweb.be (wekelijkse voetbalpronostiek Belgisch voetbal 1e klasse) en wij veroverden plaats 156 op een totaal van 768 ploegen, niet slecht denk ik. Er waren 9.976 deelnemers, die individueel of in ploeg konden spelen.
Dit zijn onze individuele standen (plaats in ploeg - naam - punten - individuele plaats in pronoweb.be)
1. Ploppesteksel: 236 (200)
2. Waldo Jeffers: 232 (279)
3. rhythm and poetry: 219 (747)
3. Sir Spamalot : 219 (747)
5. Joy4ever: 201 (1792)
6. Arno: 194 (2227)
7. Reijersen: 171 (3290)
8. Gouden Thermos: 164 (3509)
Groeten aan de collega-pronowebbies

0
geplaatst: 24 mei 2009, 21:25 uur
sdr schreef:
(quote)
En wat is de teamnaam, beste sdr ?
0
geplaatst: 25 mei 2009, 08:23 uur
Toch wel zuur voor Anderlecht. In iedere andere competitie waren ze kampioen geweest op basis van doelsaldo. Neemt niet weg dat ik wel blij ben dat Standard kampioen is geworden.
0
geplaatst: 25 mei 2009, 09:38 uur
skyline schreef:
(quote)
En toch won hij van Nadal onlangs.. schrijf hem niet te snel af!
0
geplaatst: 25 mei 2009, 10:13 uur
Nadal had de dag ervoor wel 4 uur tegen Djokovic gespeeld. Dat zal in de finale van RG niet zo zijn (tenzij het toernooi vertraging oploopt).
0
Ace
geplaatst: 25 mei 2009, 12:10 uur
Kohl stopt met wielrennen. Hoewel hij flink aan de dope zat is dat toch jammer. Goede renner!
0
geplaatst: 25 mei 2009, 12:20 uur
Ik hoop heel hard op Barcelona, maar ze zullen het wel zwaar krijgen. Geef ManUtd iets meer kans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.