MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Trouwens, het is toch nog niet rond? Tenminste als ik afga op wat ik zo snel op Google kon vinden.

Joy4ever schreef:
Martin Jol naar Ajax. Enige wapenfeit: winst van de Amstel Cup in 1997 met Roda JC. Goeie keus.

Even alles in de goede context:

Vergeet zijn verdienste bij het nietige RKC niet. Met zeer beperkte middelen hoge klasseringen behaald en spelers beter gemaakt. De topclubs zaten toen met hun kop in het zand door deze man niet aan te trekken. Bij Tottenham heeft hij het ook uitstekend gedaan. De beste ploeg achter de grote vier namen 2/3 jaar lang meende ik. En bij HSV deed hij mee om alle prijzen, alleen net niet.

Jol naar Ajax, dan ben ik een tevreden man vandaag

Thomzic schreef:
Jol naar Ajax, dan ben ik een tevreden man vandaag
Veel plezier met de net niet coach . Wat dat betreft wenst Ajax blijkbaar geen verandering.

Nee, Been, dát is de man van de grote prijzen

orbit schreef:
Nee, Been, dát is de man van de grote prijzen

De man begint net en is kampioen geworden bij zijn eerste club en heeft Europees voetbal gehaald bij een club die dat nooit haalt. Geen verkeerde cv.

En je moet de opmerking van Joy4ever niet serieus nemen, ook al ben jij de gelukkige eigenaar van de Gouden Boterham - wegens happen.

En ik neem je prijs nu over.

Ach, één keer of twee keer stangen ben ik wel gewend van j4e, maar na vijf opmerkingen ofzo begint het eenzijdig te worden.. wilde de stemming even breken.
En Been kampioen geworden Heb ik gemist dan..? Van de jupiler league? En NEC stelt in zijn tweede jaar opeens niet zoveel meer voor, een afbouwende reeks zullen we maar zeggen?

Ach ja, J4E is pas bij 5 van dergelijke opmerkingen, jij zit al ruim boven de 100 qua eenzijdige opmerkingen.

Eenzijdig lezen is ook een kunst.. J4E post hier ongeveer 100-voudig vaker en meestal maar over één ding.

orbit schreef:
Eenzijdig lezen is ook een kunst.. J4E post hier ongeveer 100-voudig vaker en meestal maar over één ding.

En jij niet?

Ik heb de afgelopen tijd volgens mij voornamelijk over de CL gepost..

orbit schreef:
Ik heb de afgelopen tijd volgens mij voornamelijk over de CL gepost..

Ja, meer dan 100 x.

Daar heeft Rico wel een punt

orbit schreef:
Ach, één keer of twee keer stangen ben ik wel gewend van j4e, maar na vijf opmerkingen ofzo begint het eenzijdig te worden.. wilde de stemming even breken.
En Been kampioen geworden Heb ik gemist dan..? Van de jupiler league? En NEC stelt in zijn tweede jaar opeens niet zoveel meer voor, een afbouwende reeks zullen we maar zeggen?

Stangen? Joy geeft gewoon zijn mening, meer niet.

En wat NEC betreft: logisch dat het dit seizoen wat minder ging, ze hadden door de Europacup een veel zwaarder programma dit seizoen en ze hebben ook weer niet zo'n brede selectie dat ze dit makkelijk op kunnen vangen. Zoals jij redeneert kun je alles wel wegrelativeren.

Jol lijkt me een prima trainer, net als Been, maar ik moet nog maar zien hoe het beide vergaat. Ik denk trouwens wel dat Jol Petrovic meeneemt. Lijkt me een goede motivator voor o.a. Sulejmani.

Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in Petrovic, dus ik hoop het wel.

Zit niet zo te stangen, Rico.

herman schreef:

Stangen? Joy geeft gewoon zijn mening, meer niet.

Joy4ever schreef:
Martin Jol naar Ajax. Enige wapenfeit: winst van de Amstel Cup in 1997 met Roda JC. Goeie keus.

Typische opmerking van de 5, het sarcasme en leedvermaak druipt er vanaf.. maargoed, jouw houding hier is me wel duidelijk..

En wat NEC betreft: logisch dat het dit seizoen wat minder ging, ze hadden door de Europacup een veel zwaarder programma dit seizoen en ze hebben ook weer niet zo'n brede selectie dat ze dit makkelijk op kunnen vangen. Zoals jij redeneert kun je alles wel wegrelativeren.

Zoals J4E meestal doet over ajax en nu weer over Jol inderdaad Is het nu echt zo moeilijk eens de posts te herlezen waarnaar ik refereer?
Ik kan die zeikposts van J4E wel hebben hoor, maar ze gaan opvatten als zijn mening.. zelfs Ricolage weet dat hij zit te stangen

Vond persoonlijk Jol altijd de uitstraling hebben van een parvenu - dus wie weet past dat wel bij dit Ajax (dat steeds meet de uitstraling heeft van omhoog gevallen nouveau riche - zeg maar vaut nieuw geld).

Qua uitstraling sla ik Discipline Co hoger aan, om Jol hangt nog een beetje het imago van Schilderswijk en kleding kopen bij een factory outlet.

herman schreef:
Zit niet zo te stangen, Rico.

BPDD schreef:

En ik was bij mijn vorige post nog wat vergeten.
Ploppekestelsel, hoe is in België de sfeer ten opzichte van Jean Paul van Poppel?
Ik hoorde iets over doodsbedreigingen .

Ik weet niet wat men tegen deze Nederlandse spurter (toch ? ) zou hebben. Ik heb er in ieder geval niets van opgevangen. Hoezo dan ?

Woohoo, Diego naar Juventus! De enigste speler onder de 30 jaar
Overigens keert Cannavaro ook weer terug. Sommige Juve-fans pikten dat niet.
Van mij mag hij terugkeren. Goede voetballer, zelfs op zijn 36.
Doch stel ik me vragen bij het transferbeleid van Juve; een speler van 36 aantrekken die de fans dan niet eens willen ?
Kunnen ze niet beter aan de mouw sleuren van pakweg Montolivo of Afellay of Hazard ?

BPDD
Ploppesteksel schreef:
(quote)

Ik weet niet wat men tegen deze Nederlandse spurter (toch ? ) zou hebben. Ik heb er in ieder geval niets van opgevangen. Hoezo dan ?

Hij is ploegleider van Cervélo, werd dus gezien als schuldige voor de misgelopen voor de misgelopen ritzege van Pauwels.
Gistermorgen stond er in de regiokrant iets over doodsbedreigingen uit België aan zijn adres, zou wel weer een artikel door een op sensatie beluste journalist zijn geweest.

Ik vergiste me dus met zijn zoon, bleek na wat opzoekwerk, al is zijn zoon niet echt een spurter zo te zien maar goed

Ik heb niets over doodsbedreigingen vernomen. Jammer voor Pauwels die gisteren trouwens weer geweldig op dreef was. Hoe hij daar even op kop gaat rijden van dat groepje; heel netjes !

LocoHermano
Heerlijk die reacties van tout Den Haag op diverse (voetbal)websites. Ze ergeren zich letterlijk groen en geel aan de overstap van 'hun' Martin naar de aartsrivaal.

Mjuman schreef:
Qua uitstraling sla ik Discipline Co hoger aan, om Jol hangt nog een beetje het imago van Schilderswijk en kleding kopen bij een factory outlet.

Die man presteert. Dat telt.
Imago

BPDD
Ploppesteksel schreef:
Ik vergiste me dus met zijn zoon, bleek na wat opzoekwerk, al is zijn zoon niet echt een spurter zo te zien maar goed

Ik heb niets over doodsbedreigingen vernomen. Jammer voor Pauwels die gisteren trouwens weer geweldig op dreef was. Hoe hij daar even op kop gaat rijden van dat groepje; heel netjes !

Je kreeg bijna de impressie dat hij met Menchov en co omhoog ging rijden inderdaad, Pauwels is zeker een van de revelaties van deze Giro.
Misschien kan hij morgen nog wel meeglippen in een ontsnapping en meedoen voor de etappezege (al zou hij waarschijnlijk wel weer moeten wachten op Sastre )
Die Boy van Poppel (de zoon van Cervélo ploegleider en voormalig topsprinter Jean-Paul) moet geloof ik wel een sprinter zijn.
Ik heb hem op Eurosport in de Ronde van Turkije achter een vooruitgebleven kopgroepje geloof ik nog wel een massasprint zien winnen.
Hij zou samen met o.a Theo Bos een van de nieuwe l Nederlandse topsprinters moeten gaan worden.

lebowski schreef:
(quote)

Die man presteert. Dat telt.
Imago

Ja ja - we houden het kort; laten we hem meten op zijn daden, niet zijn woorden (Haagsche bluf). Afspraak alhier over een jaar? Ik zeg dat zijn stoel in mrt/apr al rammelt; ik kom er vooruit als ik ernaast zit - jij ook?

dix
Joy4ever schreef:
Martin Jol naar Ajax. Enige wapenfeit: winst van de Amstel Cup in 1997 met Roda JC.

da's al meer dan Van Basten.

Of Been..

haveman
Ik moet zeggen dat ik de uitstraling van Jol een stuk minder vriendelijk vind dan een paar jaar geleden.

Meestal gebeurt dit pas zodra mensen een Ajax outfit aantrekken.

Ace
Ik heb me nooit zo verdiept in Jol, dus we zien het wel. Ben in ieder geval al lang blij dat ze bij jullie in Alkmaar als eerste bij Ronald Koeman aanklopten en wij dus niet met die droeftoeter opgescheept zitten. Hoewel hij wel de laatste was die nog wat won met Ajax, doet dat niets af aan de zouteloze uitstraling die deze man heeft.

haveman
Ace schreef:
Ik heb me nooit zo verdiept in Jol, dus we zien het wel. Ben in ieder geval al lang blij dat ze bij jullie in Alkmaar als eerste bij Ronald Koeman aanklopten en wij dus niet met die droeftoeter opgescheept zitten. Hoewel hij wel de laatste was die nog wat won met Ajax, doet dat niets af aan de zouteloze uitstraling die deze man heeft.

Ik had liever Jol gehad dan Koeman, maar als we puur naar de prijzen kijken heeft Koeman het toch wat beter gedaan.

Waarbij gezegd moet worden dat dat gezien de clubs die ze gehad hebben niet zo gek is. Het is makkelijker om met PSV en Ajax prijzen te winnen dan met Tottenham en Hamburg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.