Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2012, 17:49 uur
Wat een kippevelmoment vanmiddag zeg, toen Inzaghi de 2-1 scoorde tegen Novara. Prachtig hoe hij bedolven wordt door alle spelers en dan als het rustig is lang met Seedorf in zijn armen blijft staan
Schitterend afscheid voor Seedorf, Nesta, Inzaghi, Gattusso, Zambrotta en Van Bommel (ook al speelde die niet mee).
Schitterend afscheid voor Seedorf, Nesta, Inzaghi, Gattusso, Zambrotta en Van Bommel (ook al speelde die niet mee).
0
geplaatst: 13 mei 2012, 17:59 uur
herman schreef:
Het geld heeft gewonnen.
Het geld heeft gewonnen.
, want United is zo'n arme club.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:06 uur
Geld of geen geld, dit was gewoon genieten. Zoveel spanning en uiteindelijk een geweldige ontknoping met een prachtige 3-2.

0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:10 uur
Is mij om het even wie er kampioen wordt in Engeland, maar dit gaat bij mij de boeken in als één van de mooiste sportmomenten ooit.
Wat een spanning, wat een verdriet en wat een vreugde!
Weet iedereen dat je ook een maandabonnement kunt nemen op sport 1?
Wat een spanning, wat een verdriet en wat een vreugde!

Weet iedereen dat je ook een maandabonnement kunt nemen op sport 1?
0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:11 uur
Weet je dat je die wedstrijden in prima kwaliteit op internet kunt bekijken. Gratis. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 mei 2012, 18:12 uur
City heeft hoe je het wendt of keert wel een heel goed elftal. Op papier misschien nog wel een klein tikkeltje beter dan Utd. Twee of drie goede spelers kan Utd er wel bij hebben.
Heb er verder niet echt een mening over en het is mij ook om 't even wie er gewonnen had. De positieve kant is dat er in ieder geval een topteam bij is gekomen.
Heb er verder niet echt een mening over en het is mij ook om 't even wie er gewonnen had. De positieve kant is dat er in ieder geval een topteam bij is gekomen.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:13 uur
Balotelli met de assist
Is het toch nog een goede beslissing geweest van Mancini om hem - voor de zoveelste keer - te vergeven.
Is het toch nog een goede beslissing geweest van Mancini om hem - voor de zoveelste keer - te vergeven.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:20 uur
inquestos schreef:
In blessuretijd kampioen worden, hoe vaak is dat gebeurd..
In blessuretijd kampioen worden, hoe vaak is dat gebeurd..
Muiderberg 3, 21 april nog. Ook twee doelpunten om alsnog tot 3 - 3 te komen....

0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:22 uur
Stijn_Slayer schreef:
De positieve kant is dat er in ieder geval een topteam bij is gekomen.
Inderdaad, nou hopen dat Arsenal ook kan blijven groeien. Deze quote stond op MovieMeter:De positieve kant is dat er in ieder geval een topteam bij is gekomen.
Respekked schreef:
"Arsenal sold Fabregas and Nasri and still finished one league position higher than last year, scored 2 more goals and earned 2 more points."
Klasse!
Arsenal 3e, Tottenham 4e. "Arsenal sold Fabregas and Nasri and still finished one league position higher than last year, scored 2 more goals and earned 2 more points."
Klasse!

0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:23 uur
chevy93 schreef:
, want United is zo'n arme club.
(quote)
, want United is zo'n arme club. Niet bepaald nee, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat die voor honderden miljoenen aan spelers hebben gekocht de laatste jaren. Er zit daar toch iets meer lange-termijn-beleid achter, er is daar decennialang gewerkt aan succes. Daar heb ik dan ook wel iets meer respect voor dan in een paar jaar tijd de hele markt verzieken en uiteindelijk een kampioenschap kopen. Maar goed, het zal me verder een zorg zijn, heb met beide clubs uit Manchester niet veel.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 18:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Weet je dat je die wedstrijden in prima kwaliteit op internet kunt bekijken. Gratis.
Ik betaal liever voor dit soort diensten.
En zoals vandaag kijk ik zo'n 15 wedstrijden (4 zenders eredivisie live en 4 x sport live). Dat red ik niet met internet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.