MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jezus mina, weer die Drogba.. (1-1)

Wat een goal van Drogba

Nee, laat Robben die penalty niet nemen...

Ik zeg niks...

Een echte penalty was het ook niet, een klein valpartijtje

Uiteindelijk geëindigd op 1 - 1.
Hoe neem je een penalty tegen de twee meter lange Cech? En gaat Robben het weer proberen?

Drogba beslist penalty reeks!!!

Die gemiste penalty gaat Robben nog worden verweten..

Rizz

Dat was wederom niet om aan te gluren van Chelsea. Ze komen er wel ver mee (tot aan de laatste halte zelfs) maar in mijn optiek is dit de slechtste CL-winnaar ooit.

Chelsea, eindelijk de CL-beker gewonnen

Die Schweinsteiger is al een kwartier helemaal kapot van het missen van die laatste penalty. Die is geestelijk niet meer toe aan het EK..

Ik zei het al tegen 'n vriend. Die Sweinsteiger maakt morgen bekend dat ie stopt met voetbal Wat is die ontdaan zeg. (denkbaar hoor)

Hopelijk zien we die lelijke trollenkop nooit meer als (hoofd)coach in een Europese competitie. Is er in z'n eentje geslaagd om de editie van dit seizoen totaal te verkloten voor de toeschouwer.

FlyLo schreef:
Hopelijk zien we die lelijke trollenkop nooit meer als (hoofd)coach in een Europese competitie. Is er in z'n eentje geslaagd om de editie van dit seizoen totaal te verkloten voor de toeschouwer.
Wees gerust, Heynckes zien we niet meer terug .

panjoe (moderator)
De underdog heeft wederom gezegevierd, dat vind ik altijd leuk hoewel het echt zuur was voor Robben. En Drogba is een baas.

Ataloona schreef:
Chelsea, eindelijk de CL-beker gewonnen

Joy4ever schreef:
(quote)

Waarom zijn jullie daar blij mee? (Jij en Ataloona).

angelin schreef:
Waarom zijn jullie daar blij mee? (Jij en Ataloona).
Jarenlang heeft Chelsea alles gezet op de CL. En uitgerekend in het seizoen dat niemand iets van hen verwachtte, met mogelijk het kwalitatief minste Chelsea sinds jaren, winnen ze de CL. Vind ik prachtig.

Vanavond werd duidelijk dat de in H'sum werkzame Musician zo voor Langs de lijn kan gaan werken - daar vertellen ze je nl ook al wat je al ziet. En Ataloona is waarschijnlijk zijn zoon, wat een smurf

Voor alle Feyenoord-supporters die zich verlustigd wentelen in de overwinning van Chelsea wil ik even wat extra info geven om hun vertroebelde visie te klarifiëren (zo heet dat volgens Jaspers en Kranenborg van Topchef):

* I.t.t. tot in R'dam liggen in Londen de havens in het Oosten
* Chelsea - Kings Road en omgeving is een soort PC Hooft van Londen
* het bier in München is beter en de prijzen zijn prettiger
* the BMW experience, naast de Allianz-arena is een must see

Een van de meest trieste finales ooit! En Frank Snoeks mag van mij stadionspeaker worden van Anzji Machatsjkala - wat een dropl*

Als je tegen Napoli, Benfica, Barcelona èn Bayern uit geslagen positie terugkomt ben je gewoon een verdiende winnaar. Ik moet zeggen dat ik het met name Lampard ook wel gun, heb dat altijd wel een hele toffe speler gevonden.

Ik zie trouwens nu die strandbal pas bij die penalty van Robben. Wat slim eigenlijk van die supporter.

Joy4ever schreef:
(quote)
Jarenlang heeft Chelsea alles gezet op de CL. En uitgerekend in het seizoen dat niemand iets van hen verwachtte, met mogelijk het kwalitatief minste Chelsea sinds jaren, winnen ze de CL. Vind ik prachtig.

Duidelijk.

Persoonlijk vind ik het nogal apart dat er op dit niveau wordt gesproken van underdogs (zeker gezien de miljoenen/miljarden die in Chelsea gepompt zijn).

Daarnaast heb ik dit seizoen zo'n 12 wedstrijden van Chelsea gezien en daar zaten 2 leuke wedstrijden bij (van Chelsea).

Toch gefeliciteerd.

angelin schreef:
Toch gefeliciteerd.
Chelsea is mijn cluppie niet hoor maar ik kan niet neutraal naar een wedstrijd kijken. Ik gunde Robben uiteraard de CL maar die heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen.

Laat Robben op het EK maar revanche nemen .

herman schreef:
Als je tegen Napoli, Benfica, Barcelona èn Bayern uit geslagen positie terugkomt ben je gewoon een verdiende winnaar. Ik moet zeggen dat ik het met name Lampard ook wel gun, heb dat altijd wel een hele toffe speler gevonden.

Ik zie trouwens nu die strandbal pas bij die penalty van Robben. Wat slim eigenlijk van die supporter.

Tja - verdienen: kijk jij wel eens naar je loonstrook? Je weet wat je verdient, maar je ziet hoe weinig er over blijft!

De vervelende conclusie - treed me bij FlyLo als ik het juist heb - is dat je blijkbaar met verdedigend voetbal heel ver kunt komen and that hurts

Het frappante is dat Oranje twee jaar geleden vanuit een verdedigende attitude tot 85% van de wedstrijd meedeed, but somehow it never felt right en dat, beste voetbal/muziekvrienden is een waar ding ter overweging: wat wil je eeuwige roem op een mooie manier, of winnen met een smurfentruuk, alle kabouters voor de tegenstander? En ja de krachtsmurf scoorde 2*.

Maar het verdriet van Bassie was mooi!

Chelsea

Ik had liever gezien dat Bayern zou winnen maar die ontlading bij Drogba was echt geweldig om te zien, wat een geweldenaar. Wel genoten van de wedstrijd, alles wat voetbal mooi maakt zat er wel in.
Lahm vond ik de beste man aan Bayern kant, zoals zo vaak.

CHELSEA!!!!!!!!

Geweldig dit, echt geweldig. Onverdiend, maar dat maakt me echt totaal niet uit. Drogba en Cech verdienen een standbeeld.

Sneu voor Robben. De rest van Bayern boeit me niks, maar sneu voor Robben.

Mjuman schreef:
Vanavond werd duidelijk dat de in H'sum werkzame Musician zo voor Langs de lijn kan gaan werken - daar vertellen ze je nl ook al wat je al ziet. En Ataloona is waarschijnlijk zijn zoon, wat een smurf

Voor alle Feyenoord-supporters die zich verlustigd wentelen in de overwinning van Chelsea wil ik even wat extra info geven om hun vertroebelde visie te klarifiëren (zo heet dat volgens Jaspers en Kranenborg van Topchef):

Een van de meest trieste finales ooit! En Frank Snoeks mag van mij stadionspeaker worden van Anzji Machatsjkala - wat een dropl*

Juist ja Anyway, deze smurf is blij met de zege van Chelsea en FYI: ik ben voor Ajax...

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel invloed die strandbal zal hebben gehad op de strafschop. Zelf denk ik eigenlijk niet zo veel.

CHELSEA!!!!!!!!!

Meest mirakuleuze winnaar ooit. Misschien ook wel de slechtste, alhoewel Liverpool in 2005 ook hoog scoort.

Mjuman schreef:

Wat is je punt?

He$$el_01 schreef:
Wat is je punt?

Dat zijn er meerdere:

a. dat ik gigantisch baal van het feit dat verdedigend non-voetbal kan overwinnen - en dan zeg ik nix over Drogba of Cech

b. dat ik eigenlijk in een deuk lig over die Feyenoord-supporters die het Ajax van Engeland in de armen sluiten; West End (denk aan de Pet Shop Boys - West End Girls) patserswijk van Londen; Feyenoord is eerder Liverpool of Man U.

c. dat ik Frank S. een soort vrouwtje-vertel-maar vind die ze eigenlijk een muilkorf zouden moeten voorbinden; zijn onderbroekenlol is aan mij totaal niet besteed.

Duidelijk?

Non-voetbal vind ik een rare uitdrukking, verdedigen is blijkbaar geen voetbal?

Verder moest ik wel lachen om Snoeks, hij kon het niet goed hebben dat Chelsea gewonnen had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:36 uur

geplaatst: vandaag om 09:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.