Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 30 mei 2012, 13:03 uur
Ja, dat vind ik wel. Hij heeft het maximale uit AGOVV, ADO Den Haag en Vitesse weten te halen. Wel jammer dat hij bij zijn laatste twee clubs niet langer dan een jaar gebleven is.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 13:34 uur
Het maximale uit Vitesse? Toegegeven: het is bijna niet te doen om het maximale uit zo'n vreemdelingenlegioen te halen in het eerste jaar maar het maximale heeft hij er echt niet uitgehaald.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 13:35 uur
Nee dat denk ik ook niet. Jordania vond dat geloof ik ook niet als ik de geruchten moet geloven.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 13:55 uur
Het wordt sowieso afwachten hoe hij omgaat met de druk bij een club als Anderlecht. Als hij daar goed mee overweg kan zie ik hem wel slagen.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 14:01 uur
Dat hij nu naar Anderlecht gaat, geeft een heel ander perspectief aan het jankverhaal van ruim een jaar geleden: "als FC Den Haag vasthoudt aan het contract, wordt mijn toekomst geblokkeerd en de mogelijkheid om me te ontplooien". Cum grano salis moesten we zo'n uitspraak maar nemen, maar Johns toekomst ontwikkelt zich voorspoedig.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 mei 2012, 14:25 uur
Ik ben ook lekker op de hoogte. Zie nu pas dat Jans naar Standard gaat en Van den Brom naar Anderlecht. Slim van John. Hij weet dat hij voorlopig het maximale uit de ploeg heeft gehaald. Veel meer dan EL zit er even niet in denk ik. Voordat hij na 5 wedstrijden zonder overwinning in het nieuwe seizoen en vroegtijdige uitschakeling in de EL alsnog de laan wordt uitgestuurd kiest hij nu alvast eieren voor zijn geld.
Van Jans vind ik het een dappere keuze. Hij zal het nu echt als trainer moeten laten zien. Hij heeft aangegeven snel Frans te willen leren. Zo hoort het ook, maar voordat je allerlei woordspelingen kunt maken in het Frans is hij allang weer weg bij de club. Daar zal hij het dus niet van moeten hebben. Zijn goedgebektheid heeft hem de afgelopen jaren ver gebracht. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel wat neergezet. Na het desastreuze eerste seizoen in Heerenveen heeft hij met de 5e plaats de lat voor Van Basten erg hoog gelegd. En bij Groningen heeft hij zo ongeveer alle 8 seizoenen top gepresteerd. Dat lukt niet alleen met mooie praatjes. Standard is een club waar zo nu en dan gezeik is, dat heb je bij Groningen ook, dus in die zin kan hij wel met druk omgaan. Sterker nog, dat vind hij wel fijn. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat. Hopen dat ze niet een voorzitter hebben die na 3 nederlagen in paniek raakt. Maar de Belgen hier op de site zullen daar meer over kunnen vertellen, daar heb ik geen idee van.
Van Jans vind ik het een dappere keuze. Hij zal het nu echt als trainer moeten laten zien. Hij heeft aangegeven snel Frans te willen leren. Zo hoort het ook, maar voordat je allerlei woordspelingen kunt maken in het Frans is hij allang weer weg bij de club. Daar zal hij het dus niet van moeten hebben. Zijn goedgebektheid heeft hem de afgelopen jaren ver gebracht. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel wat neergezet. Na het desastreuze eerste seizoen in Heerenveen heeft hij met de 5e plaats de lat voor Van Basten erg hoog gelegd. En bij Groningen heeft hij zo ongeveer alle 8 seizoenen top gepresteerd. Dat lukt niet alleen met mooie praatjes. Standard is een club waar zo nu en dan gezeik is, dat heb je bij Groningen ook, dus in die zin kan hij wel met druk omgaan. Sterker nog, dat vind hij wel fijn. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat. Hopen dat ze niet een voorzitter hebben die na 3 nederlagen in paniek raakt. Maar de Belgen hier op de site zullen daar meer over kunnen vertellen, daar heb ik geen idee van.
0
Jocharo-T
geplaatst: 30 mei 2012, 14:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het maximale uit Vitesse? Toegegeven: het is bijna niet te doen om het maximale uit zo'n vreemdelingenlegioen te halen in het eerste jaar maar het maximale heeft hij er echt niet uitgehaald.
Ik ben wel van mening dat hij er het maximale uitgehaald heeft van wat er in zo'n eerste jaar inzit. Vanwege dezelfde reden die jij zojuist aangaf.Het maximale uit Vitesse? Toegegeven: het is bijna niet te doen om het maximale uit zo'n vreemdelingenlegioen te halen in het eerste jaar maar het maximale heeft hij er echt niet uitgehaald.
vigil schreef:
Nee dat denk ik ook niet. Jordania vond dat geloof ik ook niet als ik de geruchten moet geloven.
Jordania stelt ook iets te hoge eisen, lijkt mij. Ik kan mij niet voorstellen dat een andere trainer (ongeacht wie dan ook) er echt veel meer uitgehaald zou hebben dan Brom in zo'n eerste jaar.Nee dat denk ik ook niet. Jordania vond dat geloof ik ook niet als ik de geruchten moet geloven.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 mei 2012, 15:53 uur
Ik zie die domme kop van die directeur van Vitesse nog voor me aan het begin van het seizoen: ''maybe he doesn't want to play for the champion?'' 
Met zo'n selectie gaat dat nooit lukken. Ik weet niet precies hoeveel geld er in Vitesse is gestoken, maar het zou me niets verbazen als dat meer is dan de uiteindelijke positie op de ranglijst doet vermoeden.

Met zo'n selectie gaat dat nooit lukken. Ik weet niet precies hoeveel geld er in Vitesse is gestoken, maar het zou me niets verbazen als dat meer is dan de uiteindelijke positie op de ranglijst doet vermoeden.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 18:23 uur
http://www.voetbalzone.nl/d...

Tegen extra betaling ontpoppen Scheire en consorten zich ook tot hooligans. “We kunnen bijvoorbeeld een duif schoppen of roken in rookvrije ruimtes, als onze koper daarin geïnteresseerd is.”

0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:01 uur
Ja hoor, al was het alleen maar dat we hier geen Belgenmoppen hoeven te maken, dan doen ze zelf al. Hier ter plekke zou men zeggen: "wat een halve zolen" (met gepaste intonatie).
0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:06 uur
Bijhorende artikel ook volledig gelezen? Enige stereotype dat bevestigd wordt is misschien dat we onszelf goed kunnen relativeren..
0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:17 uur
Vergeet het maar dat ik voor Nederland supporter, nooit van mijn leven 

0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:31 uur
En Radwanska veegt ook de vloer aan met (een weliswaar slecht spelende) Williams.
Ook Goffin - Clement (op Sporza) is zeker de moeite van het kijken waard. Erg aan elkaar gewaagd en inmiddels aanbeland in de 5e set.
Ook Goffin - Clement (op Sporza) is zeker de moeite van het kijken waard. Erg aan elkaar gewaagd en inmiddels aanbeland in de 5e set.

0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:33 uur
0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:50 uur
Dat leven mag je houden, recyclen doen wij met andere dingen
Maar ondertussen wel NLmuziek-sites zeer frequent bezoek en er volop posten, maar iets terugdoen ho maar. Wedden dat je ook geen reclame-afkoopgeld overmaakt naar Musicmeter en dan ons betichten van "dikke nekken" en "vrekkerigheid". Slecht buurmanschap is geen deugd

Als dit de toon wordt van Belgisch commentaar op NL EK-posts, mogen ze wat mij betreft België tot Griekenland verheffen; zijn er volop landen die daarbij winnen!
0
geplaatst: 30 mei 2012, 19:58 uur
oh ge overleeft de groepsfase toch niet dus zo lang gaat dat nu ook niet duren 

0
geplaatst: 30 mei 2012, 20:06 uur
chevy93 schreef:
(quote)
En Radwanska veegt ook de vloer aan met (een weliswaar slecht spelende) Williams. Ook Goffin - Clement (op Sporza) is zeker de moeite van het kijken waard. Erg aan elkaar gewaagd en inmiddels aanbeland in de 5e set.
Jammer, stilgelegd door regen nu. Goffin stond erg sterk te spelen in de twee laatste sets.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 21:20 uur
Zoals Mick al zong dat brengt ons in de situatie van between the rock and the hard land - de hoop op een goed resultaat, de verwachting die eigenlijk negatief is, gezien de zwaarte van de poule, maar dat, muziekvriend, was precies de setting in 2008 toen Oranje boven zichzelf uitsteeg en eerst Italië en daarna Frankrijk versloeg, om verslang te sneven tegen Rusland.
Ik stop daarom maar met speculeren en zie het verloop van wedstrijd tot wedstrijd, waarbij de opties open blijven - niets zal me verbazen en aan het gedoe eromheen wen je wel.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 21:35 uur
Affelay en ook Van Bommel spelen niet slecht.
Om er in ieder geval twee te noemen.
Leuke botsing tussen Bouma en Heitinga. Eén van de twee moet bij ingrijpen 'heersen' over de ander, een kop tegen kop had hier niet mogen gebeuren. Enfin, allebei een buil.....
Om er in ieder geval twee te noemen.
Leuke botsing tussen Bouma en Heitinga. Eén van de twee moet bij ingrijpen 'heersen' over de ander, een kop tegen kop had hier niet mogen gebeuren. Enfin, allebei een buil.....
0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:43 uur
Een 2,5** wedstrijd. Om het in album punten uit te drukken.
Heb mij weer laten verleiden om te kijken.
Wat een ongehoord aantal tikkies terug, breed en vooruit over 3 meter, het was te vreselijk voor woorden. Ook Vlaar maakte zich er aan schuldig, geef ik eerlijk toe.
Bang om eventueel te verliezen zal hier de achterliggende gedachte zijn, hij is ook nauwelijks in de problemen gekomen. Maar het was wel erg veilig. Toch zit de opbouw van achteruit niet goed. En dat geldt eigenlijk voor iedereen die achterin staat alleen V.d. Wiel wist zich er een beetje aan te onttrekken.
Daarnaast krikte Robben het gemiddelde ook niet echt omhoog (hij zit er volgens mij echt zwaar doorheen) en zo waren er sowieso maar weinig voldoendes. Ook niet voor Van Persie.
Affelay, Van Bommel en in de tweede helft Van der Vaart een beetje. Dan hebben we de hoogtepunten in het spel van Oranje wel gehad.
Heb mij weer laten verleiden om te kijken.
Wat een ongehoord aantal tikkies terug, breed en vooruit over 3 meter, het was te vreselijk voor woorden. Ook Vlaar maakte zich er aan schuldig, geef ik eerlijk toe.
Bang om eventueel te verliezen zal hier de achterliggende gedachte zijn, hij is ook nauwelijks in de problemen gekomen. Maar het was wel erg veilig. Toch zit de opbouw van achteruit niet goed. En dat geldt eigenlijk voor iedereen die achterin staat alleen V.d. Wiel wist zich er een beetje aan te onttrekken.
Daarnaast krikte Robben het gemiddelde ook niet echt omhoog (hij zit er volgens mij echt zwaar doorheen) en zo waren er sowieso maar weinig voldoendes. Ook niet voor Van Persie.
Affelay, Van Bommel en in de tweede helft Van der Vaart een beetje. Dan hebben we de hoogtepunten in het spel van Oranje wel gehad.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:45 uur
FlyLo schreef:
Jammer, stilgelegd door regen nu. Goffin stond erg sterk te spelen in de twee laatste sets.
De wedstrijd tussen David Goffin en Arnaud Clement is stilgelegd wegens regen. Goffin stond op dat moment 5-1 voor in de vijfde set. Volg morgen de ontknoping vanaf 13u!Jammer, stilgelegd door regen nu. Goffin stond erg sterk te spelen in de twee laatste sets.
Mama Williams kan dit jaar vroeg naar huis.

Evenals Bartolli, maar dat vind ik niet erg. Daar wil niemand graag naar kijken.

En nog even een
voor het zoveelste record van Federer.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:48 uur
aFeLLay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot zover de ergernissenrubriek.
Tot zover de ergernissenrubriek.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:50 uur
chevy93 schreef:
Mama Williams kan dit jaar vroeg naar huis.
Evenals Bartolli, maar dat vind ik niet erg. Daar wil niemand graag naar kijken.
(quote)
De wedstrijd tussen David Goffin en Arnaud Clement is stilgelegd wegens regen. Goffin stond op dat moment 5-1 voor in de vijfde set. Volg morgen de ontknoping vanaf 13u!Mama Williams kan dit jaar vroeg naar huis.

Heerlijk dat Bartolli er uit ligt inderdaad. Wordt altijd zo zenuwachtig als ik naar haar kijk. Hoe kan je zoveel energie verspillen met dom om je heen slaan en springen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.