Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:36 uur
Paap_Floyd schreef:
aFeLLay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot zover de ergernissenrubriek.
aFeLLay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot zover de ergernissenrubriek.
Maak je niet zo druk joh.
Er zullen altijd nieuwe mensen komen die Affelay spellen.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:56 uur
Ik heb niet heel intensief tennis gevolgd de afgelopen weken, maar is Murray niet al een aantal weken de weg een beetje kwijt?
Edit: ook in de 2e set gelijk al gebroken.
Edit2: Ah, blessure. Service van 133 km/h. Zelfs ik kan nog harder serveren... Hij strompelt ook maar wat over de baan.
Edit: ook in de 2e set gelijk al gebroken.
Edit2: Ah, blessure. Service van 133 km/h. Zelfs ik kan nog harder serveren... Hij strompelt ook maar wat over de baan.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:58 uur
De weg kwijt is een beetje overdreven. Hij is veel geblesseerd geweest (onder andere dus zijn rug) en daardoor niet echt in vorm inderdaad. Hij zal zo wel opgeven.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 19:18 uur
Murray
Jammer van Haase, maar elke tenniskenner had dit aan kunnen zien komen
Rus is dan weer wel redelijk bezig 
Jammer van Haase, maar elke tenniskenner had dit aan kunnen zien komen
Rus is dan weer wel redelijk bezig 
0
geplaatst: 31 mei 2012, 19:26 uur
Ik begin steeds meer hoop te krijgen voor een (kleine) stunt van Ferrer. Die man is zo goed op gravel.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 19:33 uur
Hij kan zeker de halve finale halen, maar hij heeft te weinig scorend vermogen om te winnen van een top 4 speler denk ik. Hij zal een beetje geluk moeten hebben in de loting.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 20:08 uur
Rus 
John Isner is ondertussen bezig met zijn volgende marathonwedstrijd tegen een Fransman

John Isner is ondertussen bezig met zijn volgende marathonwedstrijd tegen een Fransman

0
geplaatst: 31 mei 2012, 20:17 uur
Iedereen NU verplicht op Eurosport zetten. 11-10 5e set Isner - Mattieu.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 20:23 uur
Isner heeft al iets van 3 of 4 keer een 0-40 weggespeeld. 
Waarom doen ze dit nou weer als ik moet leren.

Waarom doen ze dit nou weer als ik moet leren.

0
geplaatst: 1 juni 2012, 09:22 uur
Het was alleen maar uitstel van executie. Op zijn eigen service hing het erom en op de service van Mattieu heeft hij nooit een kans gehad. Toch knap dat hij het zo lang vol heeft gehouden. 

0
geplaatst: 1 juni 2012, 09:33 uur
Ja, heb je wel gelijk in. Maar als iemand zo serveert weet je het nooit. Één keer een mindere service game van Mattieu is natuurlijk genoeg. En een mindere service game van Mattieu komt over het algemeen vaker voor dan een mindere service game van Isner.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 12:09 uur
Chelsea is lekker bezig, Hulk gaat waarschijnlijk voor 47,5 miljoen die kant op.
Dat wordt een leuk team zo.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 12:17 uur
trebremmit schreef:
Chelsea is lekker bezig, Hulk gaat waarschijnlijk voor 47,5 miljoen die kant op.
Leuk stukje in NRCNext vanochtend over hoeveel in de UK wordt uitgegeven aan spelerssalarissen en wat de inkomsten vs uitgaven zijn: in de PL gaat 70% van de inkomsten aan salarissen op - Chelsea ismet 238 miljoen euro p.j. het duurst uit. Man City gaf afgelopen seizoen meer uit aan salarissen dan er aan inkomsten binnenkomen. Het was een onderzoek van Deloitte. Dat wordt wat wanneer ze daar aan de nwe UEFA-normen moeten gaan voldoen, vanaf zomer 2013.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 12:20 uur
Ach dan steken die oliebaronnen er wel wat extra geld in, zolang die er nog zitten komt zo'n club niet snel in de problemen.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 12:35 uur
trebremmit schreef:
Voorhoede+Middenveld:
-----Torres------
Mata-Hazard-Hulk
---Essien/Mikel--Ramires--
Niet slecht lijkt me. Eventueel Hulk diep in de spits ipv Torres en Lampard er nog achter. Lukaku zullen ze wel uitlenen.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 17:57 uur
Dost naar Wolfsburg, had wel een grotere club voor hem verwacht.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 18:24 uur
Ik niet. Middelmatige spits die twee goede buitenspelers naast zich had staan.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 18:47 uur
Dat is echt een droomclub voor hem, hogerop komt hij niet. Ik verwacht ook niet dat hij al te veel in de basis zal spelen daar.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 18:58 uur
He$$el_01 schreef:
En een mindere service game van Mattieu komt over het algemeen vaker voor dan een mindere service game van Isner.
Op een gegeven moment serveerde Isner amper nog op zijn niveau. In een bepaalde game serveerde hij zelfs rond de 170 km/h (eerste service) en één keertje zelfs 153 km/h. Dat is 50 km/h zachter dan gemiddeld. Toen was voor mij duidelijk dat hij zou gaan verliezen. Maar inderdaad, gezien het feit dat hij gewoon 16 keer zijn opslag heeft gehouden, zou één misser van Mattieu voldoende geweest zijn. Hij heeft toch een aantal keer op 15-30, 30-30 op zijn service gestaan mét kansen. En in dat geval zou hij zich vast nog wel op kunnen hebben richten om nog eenmaal te vlammen met zijn service. Ach, gravel is zijn ondergrond niet. Net zoals Roddick, die toch een speler van vergane glorie is, vrees ik.En een mindere service game van Mattieu komt over het algemeen vaker voor dan een mindere service game van Isner.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 21:03 uur
jasper1991 schreef:
Dat is echt een droomclub voor hem, hogerop komt hij niet. Ik verwacht ook niet dat hij al te veel in de basis zal spelen daar.
Wel zullen zien, denk dat je er nogal naastzit.
Niet alleen bij Heerenveen trapte hij de ballen erin, ook bij Heracles zonder die twee buitenspeler van Heerenveen.
Ik vind het net zo'n soort speler als Huntelaar.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 21:03 uur
Clasie 0 - 1 binnen een minuut na aanvang in de wedstrijd tussen Jong Luxemburg en Jong Oranje.
Vanaf 25 meter in de kruising en verder geen gezeur.
Ik zeg niks, maar volgens mij is Clasie het niveau van Jong Oranje inmiddels wel ontstegen.

En ik zeg dat je moet blijven!
Vanaf 25 meter in de kruising en verder geen gezeur.
Ik zeg niks, maar volgens mij is Clasie het niveau van Jong Oranje inmiddels wel ontstegen.
En ik zeg dat je moet blijven!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.