Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 23 juni 2009, 23:23 uur
Wat deed die vervelende Nico?
Ajax weigert het bod op Elia te verhogen!
Goede zaak, laat die maar lekker bij Twente blijven. Ajax en Groningen zijn rond over Berg (volgens de geruchten), dat stemt me vrolijker.
Ajax weigert het bod op Elia te verhogen!
Goede zaak, laat die maar lekker bij Twente blijven. Ajax en Groningen zijn rond over Berg (volgens de geruchten), dat stemt me vrolijker.
0
boomkat
geplaatst: 23 juni 2009, 23:34 uur
3x raden wat ik op VI lees: 'Ajax verhoogt bod op Elia naar negen miljoen'

0
Ace
geplaatst: 24 juni 2009, 00:07 uur
Haha, dat las ik ook, maar op alle andere sites staat wat anders. Nou ja, we zien het wel
Ik blijf hopen dat ie niet komt. Althans, niet voor zoveel geld.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 11:21 uur
Het mes snijdt aan twee kanten. Feyenoord wordt er wat sterker op en NAC, een concurrent voor de play offs, wat zwakker. 

0
geplaatst: 24 juni 2009, 12:05 uur
Ik zou alleen op geen enkele manier kunnen bedenken hoe Feyenoord sterker wordt met Boukhari. Een speler die 3 wedstrijden per seizoen redelijk tot goed speelt.
Dan kun je inderdaad zeggen dat hij Feyenoord beter maakt. Je hebt gelijk.
Dan kun je inderdaad zeggen dat hij Feyenoord beter maakt. Je hebt gelijk.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 12:09 uur
Toch heeft Boukhari het niet zo slecht gedaan bij Ajax, AZ en NAC, al was het geen dragende speler. Voor de breedte geen slechte speler en ook redelijk ervaren.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 12:52 uur
Ace schreef:
Ajax en Groningen zijn rond over Berg (volgens de geruchten), dat stemt me vrolijker.
Ja dat zal wel weer. Na de irritantste speler van de eredivisie wordt dan nu ook de op een na irritantste speler toegevoegd aan de ajax selectie. Als ze nou ook Lurling nog ff binnen halen is het plaatje compleet Ajax en Groningen zijn rond over Berg (volgens de geruchten), dat stemt me vrolijker.

Al witte rook trouwens?
0
geplaatst: 24 juni 2009, 13:37 uur
herman schreef:
Toch heeft Boukhari het niet zo slecht gedaan bij Ajax, AZ en NAC, al was het geen dragende speler. Voor de breedte geen slechte speler en ook redelijk ervaren.
Toch vraagt zo'n speler tekengeld en een aardig salaris. Daarnaast wordt hij gehaat door de meerderheid van het Legioen. Dit is een 2e Charisteas aankoop, maar dan nog een stukje erger - ook al komt hij niet direct van de rivaal.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 13:53 uur
Thomzic schreef:
zitten hier nog (halve)marathon liefhebbers voor het hardlopen? Ben er zelf namelijk voor aan het trainen
zitten hier nog (halve)marathon liefhebbers voor het hardlopen? Ben er zelf namelijk voor aan het trainen
Ik loop niet voor een marathon. Maar ik loop zelf wel hard gewoon om conditie op te bouwen

0
boomkat
geplaatst: 24 juni 2009, 16:22 uur
Alvast 5 redenen waarom Feyenoord hoe dan ook in de top 5 gaat eindigen dit jaar:
1.

2.

3.

4.

5.

1.

2.

3.

4.

5.

0
geplaatst: 24 juni 2009, 16:23 uur
Ze kunnen vier spelers opstellen (waar vaak 50% geblesseerd van is) en hebben een trainer?
0
skyline
geplaatst: 24 juni 2009, 16:34 uur
Laat me raden ; Er doen maar vijf clubs mee dit seizoen?
0
Ace
geplaatst: 24 juni 2009, 16:36 uur
Wie zijn nummer 4 en 5? Is het niet wat voorbarig en naief om je hoop op nummer 2 te vestigen? Die jongen is 16 toch? Nummer 1 lijkt me wel een aardige vent. En nummer 3 is neem ik aan de guzman? Is die weer fit?
Nou, veel succes dan maar. Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
Nou, veel succes dan maar. Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 17:43 uur
Ik heb zeker een hoop vertrouwen in Been (en zijn aankopen - al moet Boukhari dan niet komen). Castoignes traint af en toe mee met de A-selectie, maar zal dit seizoen niet van waarde zijn voor Feyenoord. De Guzman is nog niet helemaal fit en zal - als hij niet bijtekent - in de winterstop waarschijnlijk verkocht worden. Fernandez moet alle twijfels van zich af voetballen. En van Vlaar kun je niet verwachten dat hij een heel seizoen voetbalt. Hij is er ook nog lang niet. Wel een enorme knokker en een voorbeeld voor velen.
Er moeten nog een hoop aankopen komen (minstens 3), wil Feyenoord in de top 5 eindigen.
Maar goed, zoveel pech - met al die blessures vorig jaar - kan Feyenoord niet hebben dit jaar. Dus we zullen zeker hoger eindigen dan plaats 7.
Er moeten nog een hoop aankopen komen (minstens 3), wil Feyenoord in de top 5 eindigen.
Maar goed, zoveel pech - met al die blessures vorig jaar - kan Feyenoord niet hebben dit jaar. Dus we zullen zeker hoger eindigen dan plaats 7.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 18:30 uur
skyline schreef:
(quote)

0
Ace
geplaatst: 24 juni 2009, 18:56 uur
Als we toch positief gaan doen. Alvast 1 reden waarom Ajax hoe dan ook kampioen wordt dit jaar:
1.

1.

0
geplaatst: 24 juni 2009, 22:31 uur
als ze ook de finale winnen kan Hollywood er wel wat mee denk ik zo
0
geplaatst: 25 juni 2009, 09:35 uur
Dit was weer het Spanje van voor het EK. Het beste team van de voorronde en daarna 'onverwachts' uitgeschakeld worden. Of ze wilden gewoon eindelijk eens op vakantie. En inderdaad, wat zegt zo'n cup nou helemaal.
Nu maar hopen dat ZAF ook de finale haalt, dat zou pas echt geweldig zijn.

0
geplaatst: 25 juni 2009, 12:01 uur
Ja die Onyewu speelde goed. Speelt hij niet bij Standard Liege/Luik?
En die Altidore was ook goed. Samen met Dempsey die zich het stront voor de ogen liep.
En die Altidore was ook goed. Samen met Dempsey die zich het stront voor de ogen liep.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 13:29 uur
Over een dikke week begint de Tour de France natuurlijk weer !
Hopelijk zit er dit jaar weer wat spanning in, waar het dus dankzij het uitvallen van Valverde (en Boonen misschien) een beetje de mist ingaat. Ik hoop in ieder geval dat alle sprinters Cavendish toch kunnen bijbenen (hierbij vertrouw ik vooral op Freire/Hushovd) en dat bergop Contador niet iedereen uit het wiel 'dartelt.'
Bij deze vraag ik ook aan alle Prono-geïnteresseerden om zich aan te melden bij Tourchampion - Hèt wielerspel met Ferry de Groot!!! - wm.tourchampion.net . Als ik me goed herinner was er vorig jaar ook een tourpoule ergens op een Nederlandse site, maar daar weten de Nederlanders misschien meer van ?
Hopelijk zit er dit jaar weer wat spanning in, waar het dus dankzij het uitvallen van Valverde (en Boonen misschien) een beetje de mist ingaat. Ik hoop in ieder geval dat alle sprinters Cavendish toch kunnen bijbenen (hierbij vertrouw ik vooral op Freire/Hushovd) en dat bergop Contador niet iedereen uit het wiel 'dartelt.'
Bij deze vraag ik ook aan alle Prono-geïnteresseerden om zich aan te melden bij Tourchampion - Hèt wielerspel met Ferry de Groot!!! - wm.tourchampion.net . Als ik me goed herinner was er vorig jaar ook een tourpoule ergens op een Nederlandse site, maar daar weten de Nederlanders misschien meer van ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.