Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2012, 13:31 uur
Ik snap uiteraard dat de Feyenoord-fans teleurgesteld zijn, ik was dat immers ook toen van Nistelrooij definitief niet meer terug zou keren naar PSV, maar zoals ik al eerder zei lijkt het alsof bepaalde mensen Feyenoord roomser dan de paus willen maken; zie ook de reacties bij de transfers van Fer en Wijnaldum. Van die over-emotionele supporters die denken dat heel de wereld om Feyenoord draait en totaal geen besef hebben van wat er speelt in de voetbalwereld; zo kan ik ze het best beschrijven.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 13:44 uur
Oneens. Als Feyenoorder zijnde kwam het hard aan dat eigen talenten naar een andere club in Nederland gaan. Natuurlijk was het toen al bekend dat Feyenoord op dat moment niet bij de top van Nederland hoorde, maar zoiets was Feyenoord natuurlijk niet gewend. Het was een moment van "we zijn flink ingehaald door andere clubs". Daarnaast is het nooit leuk als je "beste spelers" vertrekken, zeker niet naar een andere Nederlandse club.
Net alsof jij het als PSV-er niet erg zou vinden als Strootman, Willems en Mertens zouden vertrekken naar Ajax, Twente en Feyenoord.
Dat Feyenoordsupporters zich vervolgens in hun handen wrijven dat Feyenoord het beter heeft gedaan dan PSV en Twente kun je ze niet kwalijk nemen en is sportieve "wraak".
Net alsof jij het als PSV-er niet erg zou vinden als Strootman, Willems en Mertens zouden vertrekken naar Ajax, Twente en Feyenoord.
Dat Feyenoordsupporters zich vervolgens in hun handen wrijven dat Feyenoord het beter heeft gedaan dan PSV en Twente kun je ze niet kwalijk nemen en is sportieve "wraak".
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:11 uur
Ik zou bijvoorbeeld inzake Fer, Wijnaldum, Costaignos en Drenthe nog wel eens een discussie willen voeren hoe terecht het is geweest dat ze zijn weggegaan bij Feyenoord.
Daar mag je best wel op wijzen, als dat zo eens ter sprake komt. Slechts zelden treedt er een sportieve verbetering op. Meestal is het toch een kwestie van geld/salaris. Maar vervolgens is het heel vaak verpieteren bij een grote (buitenlandse) club of weggaan bij Feyenoord op een verkeerd tijdstip. Beleeft Twente hetzelfde plezier aan Fer als toen hij nog in de Kuip speelde?
Heeft Wijnaldum zijn stempel zo op het spel van PSV kunnen drukken als hij deed in Rotterdam Zuid?
Als je de carrieres van heel veel van die oudspelers van Feyenoord tegen het licht houdt, hebben ze bij een andere club nooit meer hetzelfde gebracht als wat ze deden. Een enkele uitzondering daargelaten.
Daar mogen ze overigens best op worden aangesproken, dat is natuurlijk ook waar veel Feyenoord supporters bij die spelers op terug komen.
Nogmaals, het is een discussie waar je niet over salarissen moet beginnen. Maar sportief wil het vervolg van een carriére nog wel eens zwaar tegenvallen.
Kuit kreeg de mogelijkheid om weer terug te keren en zijn aanwezigheid had wellicht van bijzondere betekenis kunnen zijn. Die rol zal hij bij Fenerbahce nooit krijgen. Maar goed, het geld dat hij als salaris krijgt staat weer leuk op zijn bankrekening. Als hij het krijgt. En ook dat mag je best constateren, zonder te denken dat bij veel supporters "de hele wereld om Feyenoord draait" en dat zij "geen besef hebben wat er speelt in de voetbalwereld".
Wie is DJ_DA_MAN overigens dat hij denkt dat hij dat wel weet?
Daar mag je best wel op wijzen, als dat zo eens ter sprake komt. Slechts zelden treedt er een sportieve verbetering op. Meestal is het toch een kwestie van geld/salaris. Maar vervolgens is het heel vaak verpieteren bij een grote (buitenlandse) club of weggaan bij Feyenoord op een verkeerd tijdstip. Beleeft Twente hetzelfde plezier aan Fer als toen hij nog in de Kuip speelde?
Heeft Wijnaldum zijn stempel zo op het spel van PSV kunnen drukken als hij deed in Rotterdam Zuid?
Als je de carrieres van heel veel van die oudspelers van Feyenoord tegen het licht houdt, hebben ze bij een andere club nooit meer hetzelfde gebracht als wat ze deden. Een enkele uitzondering daargelaten.
Daar mogen ze overigens best op worden aangesproken, dat is natuurlijk ook waar veel Feyenoord supporters bij die spelers op terug komen.
Nogmaals, het is een discussie waar je niet over salarissen moet beginnen. Maar sportief wil het vervolg van een carriére nog wel eens zwaar tegenvallen.
Kuit kreeg de mogelijkheid om weer terug te keren en zijn aanwezigheid had wellicht van bijzondere betekenis kunnen zijn. Die rol zal hij bij Fenerbahce nooit krijgen. Maar goed, het geld dat hij als salaris krijgt staat weer leuk op zijn bankrekening. Als hij het krijgt. En ook dat mag je best constateren, zonder te denken dat bij veel supporters "de hele wereld om Feyenoord draait" en dat zij "geen besef hebben wat er speelt in de voetbalwereld".
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:13 uur
Ik snap best dat het vertrek van Wijnaldum en Fer pijn deed, vooral het besef inderdaad dat Feyenoord niet meer bij de top van Nederland hoorde. In die zin leek vooral het feit dat Twente ze voorbij was gestreefd een pijnlijke constatering. Toch vond ik de verontwaardiging ten opzichte van deze twee spelers nogal overtrokken. Een jongen als Wijnaldum kon zich financieel en sportief gewoon zichtbaar verbeteren bij PSV. Dus de keuze van Wijnaldum is zeer goed te begrijpen. Bovendien is hij niet naar Ajax ofzo gegaan (iets wat ik als ik Feyenoorder was wel enorm kwalijk zou vinden). Maar de kans om prijzen te winnen is bij PSV gewoon veel groter dan bij Feyenoord. Daar doet één fantastisch seizoen van Feyenoord niets aan af, hoewel ik de zoete wraakgevoelens bij de fans wel begrijp.
Maar de vergelijking met een vetrek van Strootman, Willems en Mertens loopt natuurlijk volledig mank. Aangezien PSV zelf gewoon altijd meedoet om de prijzen (ook al zijn het schrale seizoenen geweest de laatste tijd), wat bij Feyenoord gewoon absoluut niet het geval was. Dus een vertrek van die spelers zou veel minder goed te verdedigen zijn. Dus ik vond iets meer begrip bij de Feyenoordsupporters best op zijn plaats geweest.
Maar de vergelijking met een vetrek van Strootman, Willems en Mertens loopt natuurlijk volledig mank. Aangezien PSV zelf gewoon altijd meedoet om de prijzen (ook al zijn het schrale seizoenen geweest de laatste tijd), wat bij Feyenoord gewoon absoluut niet het geval was. Dus een vertrek van die spelers zou veel minder goed te verdedigen zijn. Dus ik vond iets meer begrip bij de Feyenoordsupporters best op zijn plaats geweest.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 juni 2012, 14:21 uur
Nicolage Rico schreef:
Je zei "al meteen overduidelijk". Nu zijn de mensen enkel teleurgesteld dat hij naar Fenerbahce gaat, terwijl hij nog niet naar Feyenoord wilde gaan, omdat hij nog een aantal jaar in de top wilde voetballen.
Je zei "al meteen overduidelijk". Nu zijn de mensen enkel teleurgesteld dat hij naar Fenerbahce gaat, terwijl hij nog niet naar Feyenoord wilde gaan, omdat hij nog een aantal jaar in de top wilde voetballen.
Ok, kleine miscommunicatie. Z'n argument dat hij nog in de top wil voetballen is een beetje dubieus, akkoord.
De optelsom van z'n leeftijd (nog niet zo héél erg oud), salaris en financien van Feyenoord spreekt echter boekdelen. Daar steekt clubliefde bijna altijd schril tegen af. Ik kan me eigenlijk alleen Buffon zo voor de geest halen (die vrijwillig salaris inleverde en bleef bij degradatie) en Roberto Carlos had geloof ik aangeboden gratis voor Real te willen spelen ergens in 2010 ofzo. Al zullen er vast nog een aantal zijn.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:28 uur
Kuijt kiest wel voor clubs met veel sfeer altijd trouwens! Feyenoord hebben natuurlijk het beste publiek en stadion om voor te spelen in Nederland, Liverpool hetzelfde in Engeland en dan ook nog een paar jaar in de heksenketels in Turkije spelen. Hij lijkt me wel een liefhebber. Ik geloof ook niet dat zijn transfer alleen om het geld ofzo is te doen. Turkse competitie is gewoon toffe ervaring om mee te maken.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:38 uur
Ward schreef:
Ging puur om het feit dat het vervelend is dat je "beste spelers"/grootste talenten naar een andere Nederlandse club gaan, ongeacht een verbetering of niet. Het is niet raar dat Feyenoordsupporters het erg vonden dat ze naar PSV en Twente vertrokken.
De meeste Feyenoorders konden, na de eerste emotionele reacties, best relativeren dat PSV en Twente een stap omhoog was en goed zou zijn voor hun ontwikkeling (met betere spelers om je heen). Al kun je dan nog best overwegen of ze niet hun stinkende best hadden kunnen doen om Feyenoord weer terug naar de top te voetballen, om vervolgens de stap naar het buitenland te maken.
Zulke transfers (een groot talent van Feyenoord naar een andere Nederlandse club) zie ik niet meer zo snel gebeuren. Cabral en Leerdam schaar ik daar niet onder. De Vrij en Clasie wel. Feyenoord is weer op weg naar de Nederlandse top, al zal dat nog eventjes duren, met pieken en dalen.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:44 uur
Dat de fans dat konden relativeren heb ik gemerkt toen Wijnaldum in de Kuip op bezoek was. Dat de fans het erg vinden, is natuurlijk niet meer dan logisch. Maar alsof die twee echt verraders zijn vind ik nogal overdreven. Ik zie Wijnaldum nog steeds als een echte Feyenoorder, ook al speelt hij dan in het shirt van mijn club. Ik had ook bewondering voor het feit dat Wijnaldum en Fer slim genoeg waren om te beseffen dat de stap naar het buitenland nog een te grote stap was. Zelfkennis die veel talenten niet meer lijken te bezitten.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:47 uur
Daarom hadden ze nog best 1 of 2 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen. Ik zeg ook niet dat ze direct naar het buitenland hadden moeten gaan.
Ik zei "meeste supporters". Was maar een klein deel dat Wijnaldum en Fer uitfloten. In mijn vak amper iemand, bijvoorbeeld.
En verder weet je hoe het gaat in het voetbal: je bent al snel een verrader als je bij de concurrent gaat voetballen.
Het enige dat ik Wijnaldum echt kwalijk neem is dat hij het hardst aan het juichen was bij de overwinning tegen Feyenoord (de kampioenswedstrijd). Als je zolang bij Feyenoord hebt gespeeld en er van houdt, mag je best was soberder reageren. Niet juichen als je scoort tegen je oude club, of als je wint, vind ik bijvoorbeeld een prachtig gebaar. Zoiets is niet aan Wijnaldum besteed, helaas, en dat viel me hard tegen.
Ik zei "meeste supporters". Was maar een klein deel dat Wijnaldum en Fer uitfloten. In mijn vak amper iemand, bijvoorbeeld.
En verder weet je hoe het gaat in het voetbal: je bent al snel een verrader als je bij de concurrent gaat voetballen.
Het enige dat ik Wijnaldum echt kwalijk neem is dat hij het hardst aan het juichen was bij de overwinning tegen Feyenoord (de kampioenswedstrijd). Als je zolang bij Feyenoord hebt gespeeld en er van houdt, mag je best was soberder reageren. Niet juichen als je scoort tegen je oude club, of als je wint, vind ik bijvoorbeeld een prachtig gebaar. Zoiets is niet aan Wijnaldum besteed, helaas, en dat viel me hard tegen.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 14:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Oneens. Als Feyenoorder zijnde kwam het hard aan dat eigen talenten naar een andere club in Nederland gaan. Natuurlijk was het toen al bekend dat Feyenoord op dat moment niet bij de top van Nederland hoorde, maar zoiets was Feyenoord natuurlijk niet gewend. Het was een moment van "we zijn flink ingehaald door andere clubs". Daarnaast is het nooit leuk als je "beste spelers" vertrekken, zeker niet naar een andere Nederlandse club.
Ik snap dat dat niet leuk is, maar er werd toen net gedaan alsof die spelers iets verkeerd deden, wat dus niet was: op dat moment was het zowel sportief als financieel een vooruitgang.Oneens. Als Feyenoorder zijnde kwam het hard aan dat eigen talenten naar een andere club in Nederland gaan. Natuurlijk was het toen al bekend dat Feyenoord op dat moment niet bij de top van Nederland hoorde, maar zoiets was Feyenoord natuurlijk niet gewend. Het was een moment van "we zijn flink ingehaald door andere clubs". Daarnaast is het nooit leuk als je "beste spelers" vertrekken, zeker niet naar een andere Nederlandse club.
Dat is niet relevant gezien PSV, op vorig seizoen na, altijd hoger dan Feyenoord eindigde, plus betere salarissen betaalt. Ondanks het, helaas wederom, slechte jaar van PSV vorig seizoen staat die club nog steeds boven Feyenoord op dit moment kijkende naar de laatste jaren, die waren voor PSV dus ook niet goed maar voor Feyenoord gewoon dramatisch op alle genieden. Twente is zelfs een keer kampioen geworden en heeft de laatste jaren zeer goed gepresteerd, dus de keuze van Fer was ook begrijpelijk. Feyenoord is op de goede weg terug, dat natuurlijk wel.Dat Feyenoordsupporters zich vervolgens in hun handen wrijven dat Feyenoord het beter heeft gedaan dan PSV en Twente kun je ze niet kwalijk nemen en is sportieve "wraak".
Dat snap ik volkomen en daar zeg ik ook niks over.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 15:02 uur
Ward schreef:
Feyenoord hebben natuurlijk het beste publiek en stadion om voor te spelen in Nederland
Praat voor jezelf!Feyenoord hebben natuurlijk het beste publiek en stadion om voor te spelen in Nederland
0
geplaatst: 5 juni 2012, 15:08 uur
musician schreef:
Volgens mij zie jij de voetbalwereld echt nog als een of andere sprookje als ik je berichten zo lees en lijkt het er idd sterk op dat het in jouw beleving alleen, of anders heel erg veel, om Feyenoord draait. Het enige discutabele over Kuyt's beslissing is dat Fenerbahçe geen okselfrisse club is, voor de rest is alles begrijpelijk. Welke club Kuyt ook had gekozen, het was volgens jou nooit goed geweest; hij koos immers niet voor Feyenoord.Kuit kreeg de mogelijkheid om weer terug te keren en zijn aanwezigheid had wellicht van bijzondere betekenis kunnen zijn. Die rol zal hij bij Fenerbahce nooit krijgen. Maar goed, het geld dat hij als salaris krijgt staat weer leuk op zijn bankrekening. Als hij het krijgt. En ook dat mag je best constateren, zonder te denken dat bij veel supporters "de hele wereld om Feyenoord draait" en dat zij "geen besef hebben wat er speelt in de voetbalwereld".
0
geplaatst: 5 juni 2012, 15:38 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En dan lees je zojuist dat Immers naar Feyenoord gaat.(quote)
hij koos immers niet voor Feyenoord.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 16:13 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En dan lees je zojuist dat Immers naar Feyenoord gaat.
En dan lees je zojuist dat Immers naar Feyenoord gaat.
Ik wilde 'm niet maken, omdat he zo cliché geworden is.

0
geplaatst: 5 juni 2012, 16:17 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik snap dat dat niet leuk is, maar er werd toen net gedaan alsof die spelers iets verkeerd deden, wat dus niet was: op dat moment was het zowel sportief als financieel een vooruitgang.
Ik snap dat dat niet leuk is, maar er werd toen net gedaan alsof die spelers iets verkeerd deden, wat dus niet was: op dat moment was het zowel sportief als financieel een vooruitgang.
Sportief achteraf niet.
Daarnaast kun je ook sportief vooruitgang boeken bij je eigen club. Eerst een kleiner stapje dan naar PSV gaan, om vervolgens een grotere stap naar het buitenland te maken. Maar ik gaf al aan dat de meeste Feyenoordsupporters dat heus wel inzagen. Dat is niet relevant gezien PSV, op vorig seizoen na, altijd hoger dan Feyenoord eindigde, plus betere salarissen betaalt.
Zucht. Nogmaals: ik heb het puur over het feit dat het niet geweldig is dat talenten vroegtijdig vertrekken, en zeker niet naar een andere Nederlandse club. Dus HYPOTHETISCH, mocht PSV in de financiele situatie gezeten hebben als PSV.
Ondanks het, helaas wederom, slechte jaar van PSV vorig seizoen staat die club nog steeds boven Feyenoord op dit moment kijkende naar de laatste jaren, die waren voor PSV dus ook niet goed maar voor Feyenoord gewoon dramatisch op alle genieden. Twente is zelfs een keer kampioen geworden en heeft de laatste jaren zeer goed gepresteerd, dus de keuze van Fer was ook begrijpelijk. Feyenoord is op de goede weg terug, dat natuurlijk wel.
En wat is je punt precies?
0
geplaatst: 5 juni 2012, 16:19 uur
0
geplaatst: 5 juni 2012, 16:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het enige discutabele over Kuyt's beslissing is dat Fenerbahçe geen okselfrisse club is, voor de rest is alles begrijpelijk. Welke club Kuyt ook had gekozen, het was volgens jou nooit goed geweest; hij koos immers niet voor Feyenoord.
Het enige discutabele over Kuyt's beslissing is dat Fenerbahçe geen okselfrisse club is, voor de rest is alles begrijpelijk. Welke club Kuyt ook had gekozen, het was volgens jou nooit goed geweest; hij koos immers niet voor Feyenoord.
Het enige grote verschil is nogmaals het geld. Dat "zon", "landschap", en "Turkse competitie" hoger wegen dan "échte clubliefde" is best vreemd.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 16:29 uur
Nope! Doodat er in Rotterdam in principe nooit wat te vieren valt proberen ze op met dit soort onderdelen de beste te zijn, maar het is gewoonweg geen feit dat Feyenoord het beste publiek of mooiste stadion heeft. Feyenoord heeft een mooi stadion en een fanatiek publiek, maar dat hebben meer clubs. Ik vind het overgeromantiseerd en overdreven. Zoals ik al zei een hoop nagebabbel.
Wat betreft de Kuyt discussie. Dirk heeft bij alle clubs geroepen dat het zijn club is en dat hij terugkomt. FC Utrecht, Feyenoord en toen hij net bij Liverpool speelde was dat de meest fantastiche club waar hij ooit gespeeld heeft en wilde hij nooit meer weg en dat gaan we binnen nu en twee jaar ook bij Fenerbahçe horen. Ik heb die man nooit serieus genomen als hij weer zoiets riep. Die gozer is een kontelikkert eerste klas.
Wat betreft de Kuyt discussie. Dirk heeft bij alle clubs geroepen dat het zijn club is en dat hij terugkomt. FC Utrecht, Feyenoord en toen hij net bij Liverpool speelde was dat de meest fantastiche club waar hij ooit gespeeld heeft en wilde hij nooit meer weg en dat gaan we binnen nu en twee jaar ook bij Fenerbahçe horen. Ik heb die man nooit serieus genomen als hij weer zoiets riep. Die gozer is een kontelikkert eerste klas.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 16:58 uur
Let op de knipoog. 
Enkel zijn het alleen Ajacieden die de Kuip niet het mooiste of echtste voetbalstadion vinden. Maar het is allemaal subjectief. Maar dit speelde ook al toen Feyenoord gewoon nog prijzen won hoor.
Ik denk wel dat Kuijt meent als hij zegt van Feyenoord te houden. Volgens mij is het ook nagebabbel dat hij gezegd heeft bij Utrecht terug te willen keren. Maar goed, hetzelfde geldt voor Suarez natuurlijk, om maar een voorbeeld te noemen.

Enkel zijn het alleen Ajacieden die de Kuip niet het mooiste of echtste voetbalstadion vinden. Maar het is allemaal subjectief. Maar dit speelde ook al toen Feyenoord gewoon nog prijzen won hoor.
Ik denk wel dat Kuijt meent als hij zegt van Feyenoord te houden. Volgens mij is het ook nagebabbel dat hij gezegd heeft bij Utrecht terug te willen keren. Maar goed, hetzelfde geldt voor Suarez natuurlijk, om maar een voorbeeld te noemen.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:02 uur
Ik vind De Kuip wel het mooiste stadion van Nederland. Er is bijna geen Ajacied die de ArenA het mooiste vindt hoor.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 17:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Enkel zijn het alleen Ajacieden die de Kuip niet het mooiste of echtste voetbalstadion vinden.
Waar baseer je dat op dan? Nu doe je het zelf ook overkomen alsof het feitelijk het mooiste stadion is, maar dat enkel Ajacieden (vanwege de rivaliteit?) het niet het mooiste stadion vinden. Onzin. Ik ga het niet het mooiste stadion vinden omdat ik dat volgens velen zou moeten vinden. Enkel zijn het alleen Ajacieden die de Kuip niet het mooiste of echtste voetbalstadion vinden.
Ik vind btw de ArenA ook niet het mooiste stadion van Nederland. Vind hem ook niet zo lelijk als dat sommige je willen doen laten geloven. Erg mooi stadion, als de stoeltjes Wit/Rood/Wit waren en de gracht dicht was, maar dat heeft te maken met concerten en dergelijke.
Dat is geen nagebabbel, want dat heeft hij gezegd. Suarez heeft inderdaad gezegd ooit terug te willen naar Ajax, maar dat heb ik hem niet horen zeggen over Groningen, of dat hij altijd bij Liverpool wil blijven. Ik zie het wel. Ik heb nergens gezegd dat ik dat wel geloof. Kuyt is gewoon een bewezen billelikker.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:22 uur
Hendrik68 schreef:
Fenerbahce heeft bij mijn weten nooit in een Europese finale gestaan
Fenerbahce heeft bij mijn weten nooit in een Europese finale gestaan
Een paar jaar terug wel halve finale Champions League.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind De Kuip wel het mooiste stadion van Nederland. Er is bijna geen Ajacied die de ArenA het mooiste vindt hoor.
Voetbal International nooit gelezen zeker?

Maar de meeste Ajacieden noemen dan inderdaad een ander stadion. Als het de Kuip maar niet is.

0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:23 uur
Ben wel benieuwd welk stadion Jocharo dan wel het mooist vindt?
De Langeleegte waarschijnlijk
Ik vind trouwens De Kuip ook het mooist, maar ook het Abe Lenstra stadion, Het Kasteel, De Koel en De Adelaarshorst vind ik mooi.
De Langeleegte waarschijnlijk

Ik vind trouwens De Kuip ook het mooist, maar ook het Abe Lenstra stadion, Het Kasteel, De Koel en De Adelaarshorst vind ik mooi.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:26 uur
Jocharo-T schreef:
Waar baseer je dat op dan?
Waar baseer je dat op dan?
Omgeving + uit de VI waar deze vraag iedere week aan supporters wordt gevraagd.
Nu doe je het zelf ook overkomen alsof het feitelijk het mooiste stadion is, maar dat enkel Ajacieden (vanwege de rivaliteit?) het niet het mooiste stadion vinden. Onzin.
Dat doe ik helemaal niet, al vind ik zelf wel dat de Kuip de enige échte voetbalstadion is, met overal waar je kijkt supporters (plaatsen / geen gaten of beton) en lekker dicht op het veld. Daarnaast is de akoestiek heerlijk.
Heeft er ook mee te maken dat de Kuip amper tot geen concurrentie heeft in Nederland.
Ik ga het niet het mooiste stadion vinden omdat ik dat volgens velen zou moeten vinden.
Moet je natuurlijk ook niet doen. Wie zegt dat?
Ik vind btw de ArenA ook niet het mooiste stadion van Nederland. Vind hem ook niet zo lelijk als dat sommige je willen doen laten geloven. Erg mooi stadion, als de stoeltjes Wit/Rood/Wit waren en de gracht dicht was, maar dat heeft te maken met concerten en dergelijke.
Geen voetbalstadion. Maar dat is ook weer een mening. Welk stadion vind jij dan de mooiste van Nederland eigenlijk?
Edit: wat trebremmit ook vraagt.
Dat is geen nagebabbel, want dat heeft hij gezegd. Suarez heeft inderdaad gezegd ooit terug te willen naar Ajax, maar dat heb ik hem niet horen zeggen over Groningen, of dat hij altijd bij Liverpool wil blijven. Ik zie het wel. Ik heb nergens gezegd dat ik dat wel geloof. Kuyt is gewoon een bewezen billelikker.
Ging me bij Suarez meer om het feit dat Suarez net als Kuijt al snel zegt van een club te houden. Zou kunnen van Kuijt, ik heb het hem nooit horen zeggen over Utrecht. Bronnen?
Een bewezen billelikker nog wel. Dat is niet subjectief zeker?
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 17:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Welk stadion vind jij dan de mooiste van Nederland eigenlijk?
De Grolsch Veste!Welk stadion vind jij dan de mooiste van Nederland eigenlijk?
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juni 2012, 18:21 uur
Wat moet ik daar nou op zeggen? Ik vind dat gewoon een geweldig mooi stadion. Heeft niets te maken met het feit dat ik Ajacied ben, maar gewoon omdat dat mijn mening/smaak is en dat heeft ook niets te maken met de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 18:22 uur
Djokovic gaat niet zo lekker. Eerste set won hij makkelijk, vooral omdat Tsonga geen bal goed sloeg. Nu staat hij echter met 2-1 in sets achter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.