Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:12 uur
En onderschat Ferrer ook niet! Maar ik zou mijn geld inderdaad ook op Nadal zetten. Het zal wel een heerlijk gravelpotje worden; Ferrer vs. Nadal.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:51 uur
corn1holio1 schreef:
Als je het niveau van de uitdagers Djokovic en Federer ziet, vrees ik dat Nadal met 1 arm Roland Garos zou kunnen winnen.
Ach, dat doet Federer al jaren. Het is dat hij z'n linkerhand nodig heeft om op te gooien en z'n banaan te pellen.Als je het niveau van de uitdagers Djokovic en Federer ziet, vrees ik dat Nadal met 1 arm Roland Garos zou kunnen winnen.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 09:04 uur
Niet echt een verrassing. Ze hebben Immers al zn opvolger gehaald...
0
geplaatst: 6 juni 2012, 10:10 uur
Was inderdaad al lang bekend.
Enerzijds jammer, omdat Bakkal afgelopen seizoen veel belangrijke goals heeft gemaakt. Maar Bakkal is wel vervangbaar - bracht veel wedstrijden te weinig. Misschien is Immers zelfs wel een versterking; minder intelligent, maar evenveel scorend vermogen en kan veel compenseren door werklust.
Daarnaast hoop ik dat Vilhena veel speelminuten gaat maken. Groot talent en mag concurreren met Immers.
Enerzijds jammer, omdat Bakkal afgelopen seizoen veel belangrijke goals heeft gemaakt. Maar Bakkal is wel vervangbaar - bracht veel wedstrijden te weinig. Misschien is Immers zelfs wel een versterking; minder intelligent, maar evenveel scorend vermogen en kan veel compenseren door werklust.
Daarnaast hoop ik dat Vilhena veel speelminuten gaat maken. Groot talent en mag concurreren met Immers.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 10:46 uur
PSV overweegt opnieuw een speler weg te plukken uit Rotterdam. Kelvin Leerdam staat hoog op het verlanglijstje van de Eindhovenaren. Volgens Voetbal International kan Leerdam de opvolger worden van Stanislav Manolev bij PSV. Leerdam (21) heeft zijn volgend jaar zomer aflopende contract in De Kuip nog niet verlengd, waardoor Feyenoord hem mogelijk moet verkopen.
Geen problemen mee.
Geen problemen mee.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 10:57 uur
Ik heb hier toevallig nog een strik liggen Rico, die kan er gelijk omheen.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:01 uur
Maar niet voor minder dan 5 miljoen. Dat betaald PSV toch wel, we kennen ze.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:11 uur
Alleen kan ik je vertellen dat Wijnaldum met winst gaat worden verkocht, dus zo
is dat niet. Sterker nog, dat is dan
.
is dat niet. Sterker nog, dat is dan
.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:11 uur
1 Miljoen voor Leerdam is meer dan genoeg.
Krijg je er Swerts gratis bij (komt ook omdat hij transfervrij is).
Krijg je er Swerts gratis bij (komt ook omdat hij transfervrij is).
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:13 uur
En MJ, wat is winst als die kerel per jaar 1 miljoen verdient en niets laat zien. Dan zul je hem toch wel voor een flink bedrag moeten verkopen, wil je écht winst maken.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:16 uur
Gisteravond gekeken naar Jong Oranje - Jong Bulgarije: sterk middenveld met 2 oud-Feyenoorders - t.z.t. 3 oud-Feyenoorders.
Nooit geweten dat alle Feyenoord-supporters allen met spelers speculeren. Wat wil je nou helemaal money in the bank of een sterk team met volop toekomst?
Nooit geweten dat alle Feyenoord-supporters allen met spelers speculeren. Wat wil je nou helemaal money in the bank of een sterk team met volop toekomst?

0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:17 uur
Leerdam mag gelijk de 1ste de beste boemel richting Eindhoven pakken, hij is niet heel slecht maar heeft echt geen toegevoegde waarde.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:18 uur
Verdedigend heeft hij het goed gedaan dit seizoen, al was dat wel met vallen en opstaan. Opbouwend heb je geen klote aan hem, maar goed ze zijn Manolevje gewend bij PSV. 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:19 uur
Nicolage Rico schreef:
En MJ, wat is winst als die kerel per jaar 1 miljoen verdient en niets laat zien. Dan zul je hem toch wel voor een flink bedrag moeten verkopen, wil je écht winst maken.
Gezien Wijnaldum in de belangstelling staat van heel veel clubs is de kans groot dat dit ook gaat gebeuren gezien hij ongetwijfeld een grote transfersom heeft staan in zijn contract.En MJ, wat is winst als die kerel per jaar 1 miljoen verdient en niets laat zien. Dan zul je hem toch wel voor een flink bedrag moeten verkopen, wil je écht winst maken.
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 11:31 uur
Ik ben het wel mer Rico eens. Wijnaldum is voor vijf miljoen verkocht aan PSV. Stel nou dat hij een miljoen euro per jaar verdient (zal waarschijnlijk meer zijn) en hij speelt drie jaar bij PSV, dan moet je hem voor 9 miljoen verkopen wil je er nog winst uithalen. Tenzij hij zo'n vedette wordt dat hij PSV aan prijzen/CL voetbal helpt en dat zie ik niet gebeuren. Hij is nog jong, maar ik geloof niet dat Wijnaldum de grote voetballer wordt die PSV gehaald denkt te hebben.
Maar goed, je weet nooit hoe het loopt. Straks komt er volgende zomer een club die in jeugd wilt investeren en 12/15 miljoen biedt, wat niet eens hele rare bedragen zijn in het voetbal, en dan heb je toch goed winst gemaakt op zo'n jongen.
Maar goed, je weet nooit hoe het loopt. Straks komt er volgende zomer een club die in jeugd wilt investeren en 12/15 miljoen biedt, wat niet eens hele rare bedragen zijn in het voetbal, en dan heb je toch goed winst gemaakt op zo'n jongen.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:36 uur
He$$el_01 schreef:
Hij verdiend minder dan een miljoen per jaar.
Dat klopt. Maar hij krijgt het wel, of niet?
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:37 uur
Ik denk dat PSV ook in het achterhoofd heeft dat Wijnalbum, zoals ik al eerder zei, in de belangstelling staat van veel buitenlandse club die hem al volgens sinds het eerste jaar dat ie in het eerste van Feyenoord speelde. Ik neem iig aan er heus wel over na is gedacht.
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 11:38 uur
He$$el_01 schreef:
Daar kan ik mij eerlijk gezegd weinig bij voorstellen.Hij verdiend minder dan een miljoen per jaar.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:40 uur
Jocharo-T schreef:
Ze hebben wel een salarisplafond en volgens mij valt het wel mee qua salaris, al weet ik niet exact hoeveel Wijnaldum verdient.(quote)
Daar kan ik mij eerlijk gezegd weinig bij voorstellen.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:43 uur
Maar die salarisplafonds lopen ook mank, omdat je zeker weet dat een aantal spelers gewoon meer verdienen. Bij PSV zijn er volgens mij wel een aantal spelers die (tegen) een miljoen verdienen. Wellicht is dat het plafond.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:43 uur
Jocharo-T schreef:
(quote)
Daar kan ik mij eerlijk gezegd weinig bij voorstellen. Bij PSV krijgt niemand meer méér dan een miljoen euro, behalve uitzonderingen. Issakson en Engelaar hebben nu nog een salaris van meer dan een miljoen, maar die zijn er volgend seizoen niet meer (ik mag toch hopen dat Engelaar ook weg gaat). De enige die straks dus meer dan een miljoen verdiend bij PSV is van Bommel.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik begrijp er ook niets van. Kan iemand mij uitleggen wat de visie van PSV is geweest om Wijnaldum sowieso aan te trekken?
Of mogen we constateren dat het leerproces voor veel spelers automatisch stokt zodra ze de grens bij Eindhoven zijn gepasseerd?
Als Wijnaldum nu (al) wordt verkocht, winst in geld of niet, lijkt mij elke filosofie bij PSV in ieder geval ver te zoeken. En blijkt de selectie een bij elkaar geraapt zooitje, waar dan weliswaar de geldbuidel voor is getrokken maar waarbij je tevens kunt verwachten dat, bij gebrek aan ideëen, dat altijd gaat leiden tot puntverlies.
Dus als in dat kader de aanschaf van Leerdam ook wordt overwogen, veel plezier er mee. Volgend jaar zal de noodzaak tot verkoop wel weer aanwezig zijn.
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 11:45 uur
He$$el_01 schreef:
Bij PSV krijgt niemand meer méér dan een miljoen euro, behalve uitzonderingen.
Zijn ze bij PSV zo extreem in salaris omlaag gegaan, joh? Daar sta ik echt even van te kijken. Ik dacht dat het salarisplafond net als bij Ajax rond de 1,5 miljoen lag.Bij PSV krijgt niemand meer méér dan een miljoen euro, behalve uitzonderingen.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar die salarisplafonds lopen ook mank, omdat je zeker weet dat een aantal spelers gewoon meer verdienen. Bij PSV zijn er volgens mij wel een aantal spelers die (tegen) een miljoen verdienen. Wellicht is dat het plafond.
Die spelers stonden al onder contract vóór dat plafond werd ingevoerd en zoals He$$el_01 al zegt gaan Isaksson en Engelaar, die meer dan een miljoen verdienen, weg bij PSV.Maar die salarisplafonds lopen ook mank, omdat je zeker weet dat een aantal spelers gewoon meer verdienen. Bij PSV zijn er volgens mij wel een aantal spelers die (tegen) een miljoen verdienen. Wellicht is dat het plafond.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 11:51 uur
Daar lag het inderdaad. Spelers als Afellay, Salcido, Dzsudzsak en Lazovic verdienden allen zeker meer dan een miljoen. PSV heeft echter een aantal jaren verlies gedraaid, onder andere doordat ze CL hadden begroot, en daardoor stonden ze er financieel toch wat minder voor. De 'verkoop' van de grond is een van de maatregelen die is genomen, maar ook de begroting is terug gebracht. Gevolgen hiervan zijn onder andere dat er mensen zijn ontslagen en het salarisplafond naar beneden is gehaald.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.