Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 juni 2012, 12:05 uur
jassn schreef:
Iedereen hier zo positief over Rusland, zo sterk vond ik ze nu ook weer niet hoor.
Tja... jij vond Messi ook bij lange na niet de beste speler van zijn generatie.Iedereen hier zo positief over Rusland, zo sterk vond ik ze nu ook weer niet hoor.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:10 uur
jassn schreef:
Volgens mij zit Baros daar nog altijd hoor Herman.
Volgens mij zit Baros daar nog altijd hoor Herman.
Die heeft in 2004 een goed toernooi gespeeld, maar verder toch nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Is ook geflopt in Engeland. Heb hem nooit tot hun beste spelers gerekend.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:15 uur
Een paar jaar terug nog een goed seizoen gespeeld in Turkije, maar Baros is natuurlijk geen topspeler meer. Cech is nog een topspeler van Tsjechië, maar gisteren keepte hij niet al te best.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:18 uur
@Herman.
Rosicky was een van de betere spelers bij Arsenal dit jaar.
Rosicky was een van de betere spelers bij Arsenal dit jaar.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:20 uur
Die penal snap ik nog wel, alleen die twee gele kaarten voor die Griek vind ik echt belachelijk.
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 juni 2012, 12:24 uur
Het strafschop discussiepunt ligt bij de strafschop die geheel terecht niet gegeven is aan Griekenland. Dus niet bij de strafschop die geheel terecht wel gegeven is. Die twee gele kaarten waren inderdaad belachelijk.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:28 uur
Klopt, hij is weer aan een opleving bezig. Maar het haalt het niet bij het niveau dat hij destijds haalde.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:29 uur
Ach, we hebben nu in ieder geval geen vuvuzela's meer. 
Webb was opvallend mild gisteren.

Webb was opvallend mild gisteren.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:37 uur
Ik miste wel het traditioneel Poolse aspergeplukken in de openingsceremonie.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 12:47 uur
herman schreef:
FlyLo heeft hier gewoon gelijk. Klaar.
Hier zijn de spelregels: zoek maar op `deliberately´ en ´penalty kick´.
FlyLo heeft hier gewoon gelijk. Klaar.
Hier zijn de spelregels: zoek maar op `deliberately´ en ´penalty kick´.
Goh, zou de rest van de wereld weer eens ongelijk hebben en weten wij op musicmeter als enige hoe de spelregels rond penaltys in elkaar steekt? Knap hoor.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 13:11 uur
Net nog gelachen bij de reacties op een recordbrekende set op Wimbledon tussen tennissers John Ishner en Nicolas Mahut, bij het naslaan van de reacties op het WK van twee jaar terug.
Aangezien Wimbledon langs mee heen gaat heb ik daar toen niets van meegekregen, maar damn...
Aangezien Wimbledon langs mee heen gaat heb ik daar toen niets van meegekregen, maar damn...

0
geplaatst: 9 juni 2012, 13:23 uur
Knap dat het helemaal langs je heen is gegaan. Ze hebben er toch iets van 11 uur gestaan. 

0
geplaatst: 9 juni 2012, 13:27 uur
Haha, inderdaad. Gelijk ook eventjes wat clipjes opgezocht.
Maar goed dat de match tussendoor stilgelegd kon worden, anders vielen er dooien.
Maar goed, benieuwd naar wat elkaars tegenstanders van a.s. woensdagavond er vanavond van bakken...
Maar goed dat de match tussendoor stilgelegd kon worden, anders vielen er dooien.
Maar goed, benieuwd naar wat elkaars tegenstanders van a.s. woensdagavond er vanavond van bakken...
0
geplaatst: 9 juni 2012, 14:05 uur
musician schreef:
Maar zoals gezegd, misschien dat er met het organiserende land voorzichtig aan gedaan moet worden.
Je bedoelt, nadat Pieter Vink bij Euro 2008 volledig terecht een penalty gaf voor Kroatië in de openingswedstrijd tegen Oostenrijk? Ik weet zeker dat hij in de rust een gat in de lucht heeft gesprongen. Je moet het maar durven!Maar zoals gezegd, misschien dat er met het organiserende land voorzichtig aan gedaan moet worden.
FlyLo schreef:
Ondertussen is Chelsea een Belgisch bastion geworden: de drie Musonda broertjes verhuizen allemaal naar Londen.. Totaal van 7 Belgen nu
Ik verwacht eerlijk gezegd dezelfde situatie als een paar jaar geleden bij Real Madrid. Toen voetbalden daar opeens ook een stuk of 6 Nederlanders. Maar laten we voor ze hopen dat het eerder de kant op gaat van de Nederlanders bij Barcelona nog weer een paar jaar terug. Ondertussen is Chelsea een Belgisch bastion geworden: de drie Musonda broertjes verhuizen allemaal naar Londen.. Totaal van 7 Belgen nu

0
geplaatst: 9 juni 2012, 14:19 uur
Morgen wordt geschiedenis geschreven. Ongeacht de uitslag. Djokovic zou een record verbreken dat eigenlijk niet bij zijn status past (Don Budge, Rod Laver, Djokovic?) en Nadal zou alweer zijn 11e Grand Slam pakken (waarvan 7 maal Roland Garros), waarmee hij er nog maar 5 verwijderd is van Federer. Hopelijk pakt Federer er nog eens eentje (Wimbledon zou mooi zijn
), want Federer vind ik overall toch wel een stuk beter dan Nadal.
), want Federer vind ik overall toch wel een stuk beter dan Nadal.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 14:25 uur
chevy93 schreef:
Djokovic zou een record verbreken dat eigenlijk niet bij zijn status past (Don Budge, Rod Laver, Djokovic?)
Djokovic zou een record verbreken dat eigenlijk niet bij zijn status past (Don Budge, Rod Laver, Djokovic?)
Want?
0
geplaatst: 9 juni 2012, 15:09 uur
Jocharo-T schreef:
Het strafschop discussiepunt ligt bij de strafschop die geheel terecht niet gegeven is aan Griekenland. Dus niet bij de strafschop die geheel terecht wel gegeven is. Die twee gele kaarten waren inderdaad belachelijk.
Dat bedoelde ik ook, ik zou het niet onterecht vinden als er een strafschop was gegeven maar geen strafschop kan ik ook begrijpen, het is een moeilijke situatie om te beoordelen.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:13 uur
He$$el_01 schreef:
Want?
Dat zijn legendarische spelers. Djokovic heeft het een jaartje goed gedaan en wint nu toevallig, omdat de concurrentie het laat afweten.Want?
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:15 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik verwacht eerlijk gezegd dezelfde situatie als een paar jaar geleden bij Real Madrid. Toen voetbalden daar opeens ook een stuk of 6 Nederlanders. Maar laten we voor ze hopen dat het eerder de kant op gaat van de Nederlanders bij Barcelona nog weer een paar jaar terug.
Nee, het zal wellicht nog veel slechter gaan dan de Nederlanders bij RM. Alleen Hazard, Courtois en Charly Musonda Jr. hebben op termijn echt het talent om het bij Chelsea te maken. Lukaku & De Bruyne zijn twijfelgevallen, de twee andere Musonda's zijn alleen gehaald als deal-sweetener voor de jongste.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:17 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat zijn legendarische spelers. Djokovic heeft het een jaartje goed gedaan. Die man heeft vorig jaar ongeveer alles gewonnen wat hij heeft gespeeld en staat nu ook gewoon weer in zijn tweede finale van dit jaar op een grand slam. En dat op zijn minste ondergrond. Hij heeft vorig jaar redelijk wat records gebroken en er stond geen maar op hem. Als hij nu zelfs op Roland Garros zou zegevieren tegen een Nadal in vorm, dan ben je een grote hoor. Dan verdien je het om in dat rijtje te staan.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:22 uur
Sorry hoor, maar Don Budge en Rod Laver zijn echt wel legendes van een totaal ander kaliber. Laat Djokovic eerst maar 'ns een jaar of 5 dit niveau vasthouden, zien we daarna wel weer verder.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:26 uur
Ik ken Nastase, Borg, McEnroe, Becker, Sampras en Agassi, maar van die Budge en Laver heb ik echt nog nooit gehoord... is dat gek? Ik zie wel dat ze van een behoorlijk tijdje geleden zijn.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:30 uur
Laver is de enige tennisser die twee keer de Grand Slam (alle 4 de toernooien in 1 jaar heeft gewonnen) en word vaak genoemd als de beste speler uit de geschiedenis. Don Budge had de pech dat hij op zijn top was tijdens WOII, anders had hij wel hoger op de diverse recordlijstjes gestaan.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 16:49 uur
jasper1991 schreef:
Ik ken Nastase, Borg, McEnroe, Becker, Sampras en Agassi, maar van die Budge en Laver heb ik echt nog nooit gehoord... is dat gek? Ik zie wel dat ze van een behoorlijk tijdje geleden zijn.
De Australian Open wordt natuurlijk niet zomaar gespeeld in de Rod Laver Arena. Lijkt me dat iedereen met een beetje interesse in deze sport toch wel van de beste man gehoord heeft.
0
geplaatst: 9 juni 2012, 17:02 uur
Als je in de tijd van twee van de beste tennissers ooit zo'n record kan verbreken, dan ben je gewoon een hele grote tennisser. Dat hij wint omdat de concurrentie het laat afweten is natuurlijk gewoon bullshit. Zelfs als hij niet zijn beste tennis laat zien (wat hij dit toernooi dus niet laat zien) blijkt gewoon dat hij erg veel kwaliteiten heeft. Dat hij het nog niet veel langer dan 1.5 jaar laat zien betekend niet dat hij het niet verdiend.
Hij heeft vorig jaar van de 11 wedstrijden tegen Federer en Nadal er maar één verloren. Federer en Nadal, die spelers die samen iets van 26 Grand Slams hebben gewonnen...
Hij heeft vorig jaar van de 11 wedstrijden tegen Federer en Nadal er maar één verloren. Federer en Nadal, die spelers die samen iets van 26 Grand Slams hebben gewonnen...
0
geplaatst: 9 juni 2012, 17:28 uur
Federer en Nadal, de spelers die inmiddels over hun top heen zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.