Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2012, 19:03 uur
Mjuman schreef:
In Duitsland circuleert een mop: man krijgt van de rechter te horen dat er goed en slecht nieuws is voor hem: het slechte nieuws hij krijgt de doodstraf, door de kogel; het goede nieuws: Arjen Robben is de schutter.
In Duitsland circuleert een mop: man krijgt van de rechter te horen dat er goed en slecht nieuws is voor hem: het slechte nieuws hij krijgt de doodstraf, door de kogel; het goede nieuws: Arjen Robben is de schutter.
Typisch Duits weer.
In de praktijk toffe mensen, maar geef ze iets dat in hun voordeel is, dan is de wereld te klein.
Maakt niet uit of ze een erbarmelijk slechte wedstrijd speelden, ze hebben een doelpunt.
Dat soort werk.
Bijzonder kinderachtig vooral.
Over Spanje - Italië:
Ik heb de eerste 6 minuten gemist, maar dacht net daarna even of ze allemaal in het Italiaanse doel gingen liggen.
Zuidelijk temperament, dus bijzonder grove overtredingen waarbij nogal met de zachte hand over geregeerd wordt.
Italië speelt een stuk scherper dan de wereldkampioenen.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 19:18 uur
Italië scoort, redelijk onverwachts en eigenlijk zoals ik het wilde. 
Sneue gast overigens, die Balotelli...

Sneue gast overigens, die Balotelli...

0
geplaatst: 10 juni 2012, 19:28 uur
Mario Balotelli is een stuk interessanter dan het gros van de voetballers. Ik moet er niet aan denken dat elke prof zo saai was als bijvoorbeeld Dirk Kuyt. Ik hou wel van een beetje idioterie.
Super Mario.
Super Mario.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 10 juni 2012, 19:56 uur
Ja, vind Balotelli ook best vermakelijk. 
Leuke wedstrijd; Spanje liet wel zien waarom ze favoriet zijn. Italië viel me overigens best mee. En die Iniesta.. Daar kun je alleen bewondering voor hebben.
Heb me wel (alweer) enorm geërgerd aan Torres - en dan druk ik mezelf zacht uit..

Leuke wedstrijd; Spanje liet wel zien waarom ze favoriet zijn. Italië viel me overigens best mee. En die Iniesta.. Daar kun je alleen bewondering voor hebben.
Heb me wel (alweer) enorm geërgerd aan Torres - en dan druk ik mezelf zacht uit..
0
geplaatst: 10 juni 2012, 19:57 uur
De eerste helft was goed (beter dan de meeste andere matchen op het EK tot nu toe), de tweede helft was eigenlijk fantastisch. Jammer dat Torres weer geen zak waard is, anders had Spanje hier makkelijk met 2 à 4 goals kunnen eindigen. Tot de 75e minuut waren beide ploegen redelijk aan elkaar gewaagd, daarna leek Italië een stuk vermoeider dan Spanje.
Achterin blijkt Puyol wel een zeer groot gemis. Arbeloa is helemaal waardeloos, waardoor Italië die kant probleemloos open kon laten (tot Jesus Navas er in kwam
). Ramos gaf dan weer een stuk of drie kansen weg aan Italië. Torres verhuizen naar de laatste plaats in de pikorde en ik durf weer te zeggen dat Spanje EK wordt.
Achterin blijkt Puyol wel een zeer groot gemis. Arbeloa is helemaal waardeloos, waardoor Italië die kant probleemloos open kon laten (tot Jesus Navas er in kwam
). Ramos gaf dan weer een stuk of drie kansen weg aan Italië. Torres verhuizen naar de laatste plaats in de pikorde en ik durf weer te zeggen dat Spanje EK wordt.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:04 uur
Italië heeft het goed gedaan, hopelijk presteren ze ook prima als ze zelf het spel moeten maken (de andere twee groepswedstrijden).
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Sta je binnen een kwartier met 2-0 of 3-0 (wat had gemoeten) dan hoor je niemand meer over de spitspositie, maar o.a. over de geweldige pass(es) van Van Persie. Maar dat kan hij natuurlijk nog beter vanaf de nummer 10 positie.
Hopelijk durft Bert het aan... Bommel zal hij sowieso niet wisselen.
Sta je binnen een kwartier met 2-0 of 3-0 (wat had gemoeten) dan hoor je niemand meer over de spitspositie, maar o.a. over de geweldige pass(es) van Van Persie. Maar dat kan hij natuurlijk nog beter vanaf de nummer 10 positie.
Hopelijk durft Bert het aan... Bommel zal hij sowieso niet wisselen.
Inderdaad jammer, die family ties, maar misschien betaald het zich nog uit in motivatie.
Van Persie vind ik overigens flink overschat.
Ik zie liever Robben in een combo met Hunt in de voorhoede. Iets meer vuurwerk.
De tweede helft van Spanje - Italie kwam wat besluiteloos op me over.
Nogal wat kansen over en weer, maar weinig samenhang en echte team-spirit.
Torres liet 'm ook flink liggen.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:06 uur
Prachtige wedstrijd. Ik dacht dat Italië helemaal niets was door al dat gemis en gewoon de hele shit. Spanje met bij vlagen fraai combinatievoetbal, alhoewel ik soms het gevoel heb dat ze een beetje voor de lol rondtikken... Italië dan soms uit het niets heel sluw met een speldenprik. Volledig terechte uitslag eens voor de verandering.
Spanje is sterk, maar de toplanden lijken echt aan het nivelleren in Europa. Villa natuurlijk een ietwat onopvallende spits tussen al het combinatiegeweld, maar zijn belang blijkt enorm. Ik zou ook hoe dan ook met een centrumspits spelen als ik Del Bosque was. Italië wil ik nog weleens zien tegen wat fysiekere tegenstanders.
Spanje is sterk, maar de toplanden lijken echt aan het nivelleren in Europa. Villa natuurlijk een ietwat onopvallende spits tussen al het combinatiegeweld, maar zijn belang blijkt enorm. Ik zou ook hoe dan ook met een centrumspits spelen als ik Del Bosque was. Italië wil ik nog weleens zien tegen wat fysiekere tegenstanders.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Italië heeft het goed gedaan, hopelijk presteren ze ook prima als ze zelf het spel moeten maken (de andere twee groepswedstrijden).
Kroatië wil ook zelf ballen dus ik denk dat het daar nog wel meevalt. Hoewel ik Kroatië meer "vrees(de)" dan Spanje. Ierland schat ik niet zo hoog in. Er zit gelukkig veel voetbal in dit Italië. Juventus Italië heeft het goed gedaan, hopelijk presteren ze ook prima als ze zelf het spel moeten maken (de andere twee groepswedstrijden).
. Balo is een mooie vogel maar ik heb toch liever Di Natale op zijn plek.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:14 uur
Inderdaad, Balotelli lijkt me echt iemand voor de laatste paar minuten...
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:25 uur
Kill_illuminati schreef:
Flylo krijgt aardig gelijk, wat een geweldenaar die Iniesta.
Flylo krijgt aardig gelijk, wat een geweldenaar die Iniesta.
Niet zo'n heel lastige voorspelling.

0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:26 uur
Mwaa..

Deren Bliksem schreef:
Vergeet Xavi, Ozil en Iniesta, gister werd weer eens duidelijk dat de beste middenvelder van de wereld een Oranje shirtje droeg.
Vergeet Xavi, Ozil en Iniesta, gister werd weer eens duidelijk dat de beste middenvelder van de wereld een Oranje shirtje droeg.

0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:28 uur
Het zal erom spannen... Als het om het afgelopen seizoen gaat, speelt Sneyder eigenlijk geen rol van betekenis. Op het EK heeft hij nog minimaal twee kansen om te vlammen, tegen Denemarken heeft hij dat zeker gedaan.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:29 uur
Morgen maar even niet naar school. De belangrijkste wedstrijd van vandaag wordt namelijk morgen verder gespeeld.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 20:51 uur
Ramos mogen ze wel op de bank zetten. Die heeft toch twee of drie keer een enorme fout gemaakt, waar minimaal twee keer een enorme kans uitkomt. Eerst Balotelli (wat een vervelend ventje is dat zeg), daarna Di Natale, die de bal dan verkeerd raakt, omdat hij hem volgens mij ook niet meer verwacht.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:01 uur
Als ik aan Trappatoni denk, denk ik aan de mooiste persconferentie ooit.

0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:06 uur
Haha, bijna niet te geloven!
Ik gun het ze zeker, al heb ik wel een beetje het idee naar een zaterdagmiddagpartijtje op een trainingsveld te kijken.
Ik gun het ze zeker, al heb ik wel een beetje het idee naar een zaterdagmiddagpartijtje op een trainingsveld te kijken.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:14 uur
Deren Bliksem schreef:
(embed)
(embed)

0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:26 uur
Deren Bliksem schreef:
(embed)
(embed)
Geweldig is die inderdaad, heerlijk zulke trainers.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:31 uur
Hm, dat is wel een erg vrije interpretatie van de buitenspelregel.
0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:55 uur
He$$el_01 schreef:
Morgen maar even niet naar school. De belangrijkste wedstrijd van vandaag wordt namelijk morgen verder gespeeld.
Bij de onderbreking bij een stand van 5-3 tweede set had ik het idee dat de wedstrijd gespeeld was. Naar aanleiding van jouw commentaar toch maar even gekeken hoe het er nu voor staat, 8 games op rij voor Djoker! Gaat nog leuk worden morgen in Parijs

0
geplaatst: 10 juni 2012, 21:58 uur
Die 1-3. 
Die reeks is wel juist doorbroken met de 2-1 van Nadal, hè.

Die reeks is wel juist doorbroken met de 2-1 van Nadal, hè.

0
geplaatst: 10 juni 2012, 22:33 uur
Inmiddels begint het wat meer weg te krijgen van een ware veldslag... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.