Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:01 uur
@MJ: Ik weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar Özil heeft wel meer gescoord dan dat. Daarbij is hij geen speler die daarop afgerekend hoeft te worden en viel dat van die vormcrisis ook wel mee.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:04 uur
Klopt, ik keek op de Nederlandse Wiki en die liep achter. Vier goals in de competitie (hij maakte volgens mij na de winterstop ps wel zijn eerste goal), daarentegen wel 17 assists; dat laatste had ik niet verwacht want Özil heeft echt een mindere periode gehad dit seizoen, hoor; hij was sowieso een stuk minder dan het seizoen daarvoor.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:23 uur
Hij heeft inderdaad een dipje gekend en kreeg vaker negatieve kritiek dan in het seizoen daarvoor. De meeste kritiek was wel voor Di Maria.
0
Jocharo-T
geplaatst: 11 juni 2012, 20:27 uur
"Egoland-Legoland 0-1”
Ze hebben wel een grote mond voor een land wat zelf nooit vertegenwoordigt is op een eindronde. Heb er wel hard om moeten lachen, though!
Ze hebben wel een grote mond voor een land wat zelf nooit vertegenwoordigt is op een eindronde. Heb er wel hard om moeten lachen, though!

0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:32 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja, ik ken niemand die dat niet doet.
Ja, ik ken niemand die dat niet doet.

Ozil 17 assists, waarschijnlijk hebben Xavi en Iniesta de meeste nutteloze passjes gegeven.

0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:34 uur
Jocharo-T schreef:
"Egoland-Legoland 0-1”
"Egoland-Legoland 0-1”
Dat de krant van ´Wakker´ Nederland er twee dagen voor nodig heeft zo´n kop op te pikken.

0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:35 uur
Deren Bliksem schreef:

Ozil 17 assists, waarschijnlijk hebben Xavi en Iniesta de meeste nutteloze passjes gegeven.
Je vergeet Sneijder te noemen.(quote)

0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:35 uur
Jocharo-T schreef:
"Egoland-Legoland 0-1”
Ze hebben wel een grote mond voor een land wat zelf nooit vertegenwoordigd is op een eindronde. Heb er wel hard om moeten lachen, though!
"Egoland-Legoland 0-1”
Ze hebben wel een grote mond voor een land wat zelf nooit vertegenwoordigd is op een eindronde. Heb er wel hard om moeten lachen, though!
Calimero-complex is ook een Belgische ziekte. Lego, eigenlijk le go is idd wel een leuke omdat het - als je het vertaalt nl "Speel goed" betekent; dwz de gebiedende wijs van spelen, gecombineerd met het bijwoord goed - dus niet speelgoed, lijdend aan Engelse ziekte.
In die zin is de kop wel leuk: zet het ego op de tweede plaats en speel goed

En België heeft meer dan 10* deelgenomen aan een WK-einronde; hoogste prestatie: 4e bij de WK in 86

0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:38 uur
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:40 uur
Die titel stond volgens mij nooit op Sporza. De huidige titel is "Nederland lijdt een verrassende nederlaag" en die stond er al van vlak na de wedstrijd. Maar dat is in de lijn van de reputatie van de Telegraaf als ik me niet vergis? Sporza heeft nooit provocerende titels.
Wel een leuke titel trouwens. En nee, Jocharo we hebben wel al regelmatig meegedaan aan eindrondes
Laatste keer was WK2002, toen we door een corrupte scheidsrechter onterecht eruit zijn gevlogen tegen Brazilië (mijn bloed kookt nog altijd als ik er aan terugdenk).
Wel een leuke titel trouwens. En nee, Jocharo we hebben wel al regelmatig meegedaan aan eindrondes

Laatste keer was WK2002, toen we door een corrupte scheidsrechter onterecht eruit zijn gevlogen tegen Brazilië (mijn bloed kookt nog altijd als ik er aan terugdenk).
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:47 uur
België had daar gewoon moeten winnen, maar dat was sowieso het WK van de discutabele beslissingen.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:52 uur
Hmm, ik krijg de indruk dat Kuijt start ipv Affelay. Wat zeggen we daarvan?
0
geplaatst: 11 juni 2012, 20:54 uur
Ik vind het hele EK inmiddels een stuk minder leuk na die nederlaag tegen de Denen. De beelden bewegen nog wel (links van mij) maar veel zin heb ik er niet meer in. Ongeacht de wedstrijd en Portugezen verliezen echt wel van Duitsland.
De muziek staat weer aan, het beeldscherm lonkt en met enige regelmaat heb ik wat anders te doen. Na woensdagavond kan de TV waarschijnlijk wel uit. Hoewel je blijft hopen, natuurlijk.
Ik zie geen Nederlandse vedettes die het tij kunnen doen keren. Ik vermoed ook niet dat Bert kiest voor Klaas Jan (hoewel hij toch weet hoe te scoren tegen Duitsers) maar de noodzakelijke bloedtransfusie die het elftal nodig had is uitgebleven. Narsingh lijkt mij een goede vervanger voor Robben, hou juist die man tegen Duitsland op de bank.
De muziek staat weer aan, het beeldscherm lonkt en met enige regelmaat heb ik wat anders te doen. Na woensdagavond kan de TV waarschijnlijk wel uit. Hoewel je blijft hopen, natuurlijk.
Ik zie geen Nederlandse vedettes die het tij kunnen doen keren. Ik vermoed ook niet dat Bert kiest voor Klaas Jan (hoewel hij toch weet hoe te scoren tegen Duitsers) maar de noodzakelijke bloedtransfusie die het elftal nodig had is uitgebleven. Narsingh lijkt mij een goede vervanger voor Robben, hou juist die man tegen Duitsland op de bank.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:21 uur
Deren Bliksem schreef:
Dat zou me teleurstellen, maar ik was er al bang voor.

0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:22 uur
herman schreef:
Het is toch wel grappig dat de drie beste voetballers ter wereld, Messi, Ronaldo en Van Persie, het toch niet helemaal waarmaken in het nationale team als het erop aankomt.
Nou ja, Messi is de laatste tijd wel op stoom. Niet echt in wedstrijden die er toe doen. Maar 8 goals in de laatste 4 interlands waaronder een hattrick tegen aartsrivaal Brazilië... Hij begint toch een beetje te draaien in de Argentijnse ploeg Het is toch wel grappig dat de drie beste voetballers ter wereld, Messi, Ronaldo en Van Persie, het toch niet helemaal waarmaken in het nationale team als het erop aankomt.

0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:33 uur
Ik vind dit nochtans een vrij leuk EK. Over het algemeen goede en spannende wedstrijden (buiten vandaag dan).
Als je dit vergelijkt met de eerste week van het WK 2 jaar geleden, daar was echt niets te zien.
Als je dit vergelijkt met de eerste week van het WK 2 jaar geleden, daar was echt niets te zien.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:42 uur
Oekraine - Zweden momenteel een leuke pot voetbal met veel inzet, daar hou ik wel van! 

0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:43 uur
herman schreef:
Het is toch wel grappig dat de drie beste voetballers ter wereld, Messi, Ronaldo en Van Persie, het toch niet helemaal waarmaken in het nationale team als het erop aankomt.
Van Persie is een goede voetballer maar toch nog wel een niveautje minder imo dan Messi en CR7 hoor.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:52 uur
Deren Bliksem schreef:
waarom maar blijven vasthouden aan oude patronen en niet eens iets nieuws proberen....en als het dan toch moet dan wel graag op rechts en Robben op links.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 22:25 uur
Het is toch daarom wel een boeiende en spannende wedstrijd geworden: niemand had het verwacht van Oekraine.
Zweden gaat niet meer winnen. Zo'n wedstrijd dat het niet gaat lukken, al speel je drie uur.
Zweden gaat niet meer winnen. Zo'n wedstrijd dat het niet gaat lukken, al speel je drie uur.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 22:47 uur
Dit was toch wel het hoogtepunt van het EK tot nu toe wat mij betreft.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 23:03 uur
Heel spannend en die gekke Ibra flikte het bijna weer - waarom hebben we hem niet genaturaliseerd toen ie bij Ajax speelde. Een goede spits hoort ook (een beetje) meedogenloos te zijn en dat is ie wel.
RVP lijkt wat dat betreft steeds toch regelrecht weggelopen uit de Andrelon shampoo-reclame. Om een of andere reden zie ik weer dat fragment voor me met KJH met een bebloede mond, vol gras - zoiets zal RVP niet snel overkomen.
RVP lijkt wat dat betreft steeds toch regelrecht weggelopen uit de Andrelon shampoo-reclame. Om een of andere reden zie ik weer dat fragment voor me met KJH met een bebloede mond, vol gras - zoiets zal RVP niet snel overkomen.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 23:09 uur
Shevchenko heeft toch wel weer een nieuw hoofdstuk in zijn heldheid geschreven 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 juni 2012, 23:09 uur
FRA-ENG snel weer vergeten. 
Zweden - Oekraine was dan juist weer leuk. Er ging genoeg mis, maar het bood tenminste veel vermaak. Toch apart dat tot nu toe alle 'mindere' wedstrijden leuk en aanvallend zijn en de 'grote' wedstrijden tegenvallen (en dat heeft niet eens met het verwachtingspatroon te maken). Leuk voor de poule dat Oekraine gewonnen heeft. Kan Zweden aan de bak en is de rest misschien ook een tikkeltje achterdochtiger.
Zlatan blijft inderdaad gevaarlijk. Je kan hem geen moment alleen laten.

Zweden - Oekraine was dan juist weer leuk. Er ging genoeg mis, maar het bood tenminste veel vermaak. Toch apart dat tot nu toe alle 'mindere' wedstrijden leuk en aanvallend zijn en de 'grote' wedstrijden tegenvallen (en dat heeft niet eens met het verwachtingspatroon te maken). Leuk voor de poule dat Oekraine gewonnen heeft. Kan Zweden aan de bak en is de rest misschien ook een tikkeltje achterdochtiger.
Zlatan blijft inderdaad gevaarlijk. Je kan hem geen moment alleen laten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.