Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2009, 12:34 uur
Dat is geloof ik de default reactie van wielrenners als ze er niet in geslaagd zijn hun dopinggebruik voldoende te masceren. Vond t trouwens wel grappig. Ondanks dat ik wielrennen niet leuk vind, heb ik toch een interview met Dekker gelezen in Nieuwe Revu van een aantal weken terug waarin, tamelijk heldhaftig, vermeend dopinggebruik afgedaan wordt met uitspraken als "maar ik weet hoe het echt zit"
Wij inmiddels ook
Wij inmiddels ook

0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 12:45 uur
Ik heb er vorig seizoen meer moeite zien hebben tegen De Valk. Ze zijn tenslotte niet voor niets gepromoveerd vanuit de 2e klasse! Geen reden tot wanhopen dus, eindhovense vriendjes!
0
geplaatst: 2 juli 2009, 13:38 uur
Lees Dekker z'n uitspraken goed en zie dat ie helemaal niks ontkent. Hij geeft alleen aan de procedure niet goed is. Dus hij heeft gebruikt.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 13:39 uur
Wat ik overigens vrij frapant vind aan het verhaal Dekker is dat hij positief getest is op een staal van december. Wie neemt er nou EPO in december? Daar heb je toch niets aan? Of is dat om de kerstdagen door te komen?
Overigens maak ik uit zijn uitspraken wel degelijk op dat hij ontkent.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 13:49 uur
Ace schreef:
Wat ik overigens vrij frapant vind aan het verhaal Dekker is dat hij positief getest is op een staal van december. Wie neemt er nou EPO in december? Daar heb je toch niets aan? Of is dat om de kerstdagen door te komen?
Misschien had ie nodig om te doen wat jij ook hebt gedaan - voor sommigen staat het hebben van effectieve sex gelijk aan een topprestatie.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 13:52 uur
Epo wordt altijd gebruikt in de voorbereidingsmaanden. Daarbij had Dekker destijds een trainingsachterstand vanwege een heupblessure.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 13:56 uur
En dan ook nog eens een keer in december 2007. Hoe lang gaan ze terugkijken ? Over 5 jaar zijn er waarschijnlijk nog betere tests en dan blijkt dat Fausto Coppi in 1952 ook dope heeft gebruikt of zoiets. ( edit, laat ie daar nou net een voorloper in zijn geweest, verkeerd voorbeeld van mij ) De timing is ook zo lekker. Een paar dagen voor de start op eens weer aan proberen te tonen dat er nog steeds volop geslikt en gespoten wordt.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 14:09 uur
Dan moet je net de pech of juist geluk hebben dat het ene lab de stalen wel heeft bewaard en de ander ze gewoon wegflikkert.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 15:11 uur
Klumpie schreef:
Epo wordt altijd gebruikt in de voorbereidingsmaanden. Daarbij had Dekker destijds een trainingsachterstand vanwege een heupblessure.
Het effect van EPO is een korte termijn effect. Door de extra rode bloedcellen kan je bloed kan meer zuurstof opnemen,
0
geplaatst: 2 juli 2009, 18:26 uur
De finale van Wimbledon wordt weer een strijd tussen de zussen Williams, dat had ik eigenlijk voor het toernooi al verwacht. Serena had het vandaag toch erg lastig met Dementieva, kreeg op eigen service nog matchpunten tegen. Haar zus Venus daarentegen had het wel erg gemakkelijk tegen Safina: 6-1/6-0 is geen uitslag die je in de halve finale meer verwacht.
Toch heb ik altijd wel een zwak voor Serena gehad (Venus vind ik maar niks) dus hoop ik dat Serena de finale gaat winnen. Ik denk alleen dat niet dat Serena veel kans maakt.
Toch heb ik altijd wel een zwak voor Serena gehad (Venus vind ik maar niks) dus hoop ik dat Serena de finale gaat winnen. Ik denk alleen dat niet dat Serena veel kans maakt.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 19:10 uur
Ik zie ze beide niet graag. Saai powertennis. Safina is wel het toppunt, die is mentaal echt erg zwak en dan krijg je altijd van dit soort slappe wedstrijden. Dementieva is normaal ook niet zo'n ster op het mentale gebied maar vandaag deed ze het erg goed. Helaas kon ze haar match point niet benutten.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 19:10 uur
Als ik vrouwentennis zou kijken, deed ik dat voor het uiterlijk van bepaalde vrouwen. Deze finale kan ik dus met een gerust hart overslaan
Overigens vind ik dat ze naast die toeters bij het voetbal in Zuid Afrika ook dat gekreun bij het tennis moeten verbieden. Ik kan me namelijk prima voorstellen dat je na 2 uur tennis kijken die poppenkast goed zat wordt!
Overigens vind ik dat ze naast die toeters bij het voetbal in Zuid Afrika ook dat gekreun bij het tennis moeten verbieden. Ik kan me namelijk prima voorstellen dat je na 2 uur tennis kijken die poppenkast goed zat wordt!
0
geplaatst: 2 juli 2009, 19:35 uur
Het zijn vooral de vrouwen die dat doen en het is echt een zeldzaamheid dat je twee uur naar dezelfde wedstrijd kan kijken. De meeste partijen halen net een uur denk ik.
Overigens wordt er steeds meer over geklaagd, ook door de tegenstanders van bepaalde viswijven.
Overigens wordt er steeds meer over geklaagd, ook door de tegenstanders van bepaalde viswijven.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 19:36 uur
Wimbledon; the Sister Act continues:
en @ Ace: je bent een voetbal hooligan
; Dementieva vs. Serena was topsport, spannend en boeiend, wel erg bekrompen en eigenlijk ook sexistisch het vrouwen tennis zo neer te zetten. Alsof al die voetbalhaantjes het allemaal zo geweldig doen.
en @ Ace: je bent een voetbal hooligan
; Dementieva vs. Serena was topsport, spannend en boeiend, wel erg bekrompen en eigenlijk ook sexistisch het vrouwen tennis zo neer te zetten. Alsof al die voetbalhaantjes het allemaal zo geweldig doen.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 19:42 uur
Kreunen: herinner me dat ooit Monica Seles daar sterk in was - klonk het steeds als - TOESJ; het publiek op Roland Garros pikte dat op zei na elke Toesj (klinkt als gebiedende wijs van toucher): "le filet" (=het net), totdat de umpire ingreep.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 19:53 uur
Seles' kreet was toch HA-IEEE (of was dat pas in een latere periode)?
0
geplaatst: 2 juli 2009, 20:05 uur
Ha!Ie! inderdaad, zo herinner ik het me ook. 
Van de latere queens of scream zou ik het minder goed weten.

Van de latere queens of scream zou ik het minder goed weten.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 20:13 uur
Dat komt mij ook bekend voor - zit me af te vragen, wie het dan was (moet een tijdgenote zijn geweest); het publiek speelde er in ieder geval aardig op in.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 12:02 uur
Joy4ever schreef:
Volgende week zaterdag begint de Tour de France. Hoogste tijd voor een pooltje!!
TourTalent
Succes!!
Volgende week zaterdag begint de Tour de France. Hoogste tijd voor een pooltje!!
TourTalent
Succes!!
Kom op jongens, schrijf je nu nog in!
Uiterlijk morgen 12:00 moet je inschrijving binnen zijn!
0
Ace
geplaatst: 3 juli 2009, 13:50 uur
Voor de sport is het goed als topsprinters er gewoon bij zijn. Ik zou 'm echter niet missen.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 14:00 uur
Tijdens het fietsen moet je ook niet praten.
Kein geloel, fietsen!
Kein geloel, fietsen!
0
Ace
geplaatst: 3 juli 2009, 15:20 uur
Ik vind 'm niet sympathiek overkomen. Hou dus wel van topsprinters, daarom zeg ik ook: voor de sport is het goed...
Dat valt niet mee, die tourpoule van De Telegraaf. Moet je nog bij nadenken ook!
@Oldfart: ik zit het vrouwentennis niet zo neer. Tennis is niet mijn ding en vrouwentennis al helemaal niet. Ik ken ook genoeg vrouwen die naar voetbal kijken vanwege Christiano Ronaldo en niet omdat hij zo handig is met een bal. Zijn die ook gelijk sexistisch en bekrompen, puur omdat ik voetbal wel leuk vind en zij niet?
Dat valt niet mee, die tourpoule van De Telegraaf. Moet je nog bij nadenken ook!
@Oldfart: ik zit het vrouwentennis niet zo neer. Tennis is niet mijn ding en vrouwentennis al helemaal niet. Ik ken ook genoeg vrouwen die naar voetbal kijken vanwege Christiano Ronaldo en niet omdat hij zo handig is met een bal. Zijn die ook gelijk sexistisch en bekrompen, puur omdat ik voetbal wel leuk vind en zij niet?
0
geplaatst: 3 juli 2009, 15:57 uur
Zijn accent is toch geweldig. Enfin, ik ben misschien een beetje chauvinistisch, maar toch
Als hij een interview geeft is het ook telkens weer grappig.
Als hij een interview geeft is het ook telkens weer grappig.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 16:08 uur
0
geplaatst: 3 juli 2009, 16:12 uur
herman schreef:
Moet ik mijn ploeg weer aan gaan passen.
Wil de echte Fausto Coppi nu opstaan? (quote)
Moet ik mijn ploeg weer aan gaan passen.

0
geplaatst: 3 juli 2009, 16:44 uur
Ik denk dat de echte Coppi al een jaar of wat niet meer op zijn benen kan staan. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.