MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Alsof Emanuelson zo'n goed seizoen bij Milan heeft gehad, snap die waardering niet zo.

Emanuelson heeft een goed seizoen gehad bij AC Milan.

Vind ik wel meevallen, zie niet alle wedstrijden van Milan maar die invalbeurten in de CL maakten weinig indruk.
Wat ik ook raar vind is dat hij eerst in een interview zegt dat hij een goed verhelderend gesprek heeft gehad met Van Marwijk en het geen groot drama vindt, en dan nu een paar weken later gaat hij uithalen naar de bondscoach.
Wie is er nu geloofwaardig?

Jocharo-T schreef:

Was helemaal niet serieus bedoeld, kerel.
Echt?

Nee, bedoelde het in zijn algemeenheid, al quotte ik je dus wel, maar dat was meer omdat je bericht daar over ging, ook al bedoelde je het niet serieus.

trebremmit schreef:
Vind ik wel meevallen, zie niet alle wedstrijden van Milan maar die invalbeurten in de CL maakten weinig indruk.

Ah, vandaar. Op basis daarvan kun je toch niet zeggen wat voor seizoen hij heeft gedraaid?

Deren Bliksem schreef:
(quote)

Ah, vandaar. Op basis daarvan kun je toch niet zeggen wat voor seizoen hij heeft gedraaid?

Tja dat zijn toch de wedstrijden waar het om gaat.
Hoe hij het doet tegen een club uit het linkerrijtje in Italie interesseert me een stuk minder.

7 wedstrijden in de CL en daarin 0 assists en 0 goals.

Nee sorry, dat vind ik geen maatstaf voor een heel seizoen. Schaars heeft notabene niet eens CL gespeeld, laat staan Willems of Bouma.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Echt?

Nee, bedoelde het in zijn algemeenheid, al quotte ik je dus wel, maar dat was meer omdat je bericht daar over ging, ook al bedoelde je het niet serieus.

Haha, ik denk nog eerder dat buitenaardse wezens onze Aarde overnemen dan dat onze MJ tha Man iets toe zal geven in zijn leven.

Dan ben ik toch héél benieuwd wat ik in dat bericht toe zou moeten geven.

Daar was ik al bang voor.

Gewoon grappig om te zien hoe je alles recht probeert te lullen en zit te verdraaien tot het weer krom is.

Een mooie open deur, maar ik zie echt niet in wat nu opeens het probleem is. Het kan soms ook gewoon zijn dat jij dingen verkeerd interpreteert, wat ik wel vaker zie bij je. Dat kan natuurlijk gewoon verder, daar niet van.

trebremmit schreef:
(quote)

Tja dat zijn toch de wedstrijden waar het om gaat.
Hoe hij het doet tegen een club uit het linkerrijtje in Italie interesseert me een stuk minder.

7 wedstrijden in de CL en daarin 0 assists en 0 goals.

Alsof assists en goals wat zeggen. Emanuelson is trouwens na Zlatan een van de spelers die het meest heeft gespeeld voor Milan afgelopen seizoen. Natuurlijk is hij geen wereldster, maar iemand die op dat niveau redelijk meekomt verdient toch wel de voorkeur boven iemand die pas 20 wedstrijden in het professioneel voetbal heeft gespeeld of ueberhaupt geen linksback is.

MJ_DA_MAN schreef:
Een mooie open deur, maar ik zie echt niet in wat nu opeens het probleem is. Het kan soms ook gewoon zijn dat jij dingen verkeerd interpreteert, wat ik wel vaker zie bij je. Dat kan natuurlijk gewoon verder, daar niet van.

Ha-ha.

herman schreef:
(quote)

Alsof assists en goals wat zeggen. Emanuelson is trouwens na Zlatan een van de spelers die het meest heeft gespeeld voor Milan afgelopen seizoen. Natuurlijk is hij geen wereldster, maar iemand die op dat niveau redelijk meekomt verdient toch wel de voorkeur boven iemand die pas 20 wedstrijden in het professioneel voetbal heeft gespeeld of ueberhaupt geen linksback is.

Willems vind ik na Pieters de logische linksback, ondanks zijn onervarenheid. Dat Schaars is meegegaan slaat inderdaad nergens op. Dan Emanuelson of Büttner. Al is Emanuelson ook geen back.

Benieuwd naar morgen, al heb ik een slecht gevoel.

Maar als we morgen verliezen, zouden we alsnog door kunnen gaan.

Duitsland wint nipt van Nederland
Portugal wint nipt van Denemarken
Duitsland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Denemarken
Nederland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Portugal

Zou een bizar scenario zijn.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Willems vind ik na Pieters de logische linksback, ondanks zijn onervarenheid.
Zelfs als Pieters fit zou zijn geweest had ik Willems i.p.v. hem opgesteld.

Ik misschien ook wel. Aanvallend heb je veel meer aan Willems. Maar ben bang dat ze weinig toekomen aan aanvallen tegen Duitsland.

Duitsland wordt groter gemaakt dan dat ze zijn. Ze hadden een aardige periode, net als Nederland maar puur kwalitatief is Oranje beter.

Duitsland heeft net als Nederland een aantal spelers uit vorm, inderdaad. Maar in de omschakeling, van de verdediging naar aanval, vind ik ze nog steeds erg sterk. Eén matige wedstrijd tegen Portugal zegt niet alles.

Alleen heeft Duitsland de laatste tijd wel veel matige wedstrijden gespeeld.

En dat geldt ook voor Nederland. Komt allemaal goed, Rico. Je weet dat ik altijd gelijk hebt. Kijk naar onze weddenschappen.

Stijn_Slayer
Vanavond maar eens even een pauze nemen (de samenvattingen bekijk ik wel even). Elke dag alléén maar voetbal wordt me wat te veel van het goede. De wedstrijden spreken me ook niet echt aan, al hoeft dat niets over de amusementswaarde te zeggen.

MJ_DA_MAN schreef:
Overigens: schiet ie die bal er wel in, dan hoor je natuurlijk weer niemand, want zo zijn wij Nederlanders.

Gisteren op het werk ook weer talloze keren mogen horen hoe 'slecht' we wel niet waren...

Nederlandse voetbal-'fans'... veelal een hypocriet volkje.

Henny Vrienten & Herman Brood - Als Je Wint

Nicolage Rico schreef:
Benieuwd naar morgen, al heb ik een slecht gevoel.

Maar als we morgen verliezen, zouden we alsnog door kunnen gaan.

Duitsland wint nipt van Nederland
Portugal wint nipt van Denemarken
Duitsland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Denemarken
Nederland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Portugal

Zou een bizar scenario zijn.
zou er niet teveel op hopen want Portugal verliest toch de laatste keren iedere keer van Denemarken.

In de kwalificatie hebben ze nog met 3-1 gewonnen van Denemarken.

ah ok dan heb ik het mis gehoord

11/10/2011 Denemarken Portugal 2-1 Kwalificatie EK 2012
08/10/2010 Portugal Denemarken 3-1 Kwalificatie EK 2012
05/09/2009 Denemarken Portugal 1-1 Kwalificatie WK 2010 Europa
10/09/2008 Portugal Denemarken 2-3 Kwalificatie WK 2010 Europa

spannende match wordt het alleszins

Stijn_Slayer schreef:
De wedstrijden spreken me ook niet echt aan, al hoeft dat niets over de amusementswaarde te zeggen.

Mwah, Polen - Rusland vond ik op voorhand al het mooiste affiche uit Poule A. Wordt een mooie pot.

Het wordt wellicht oorlog. Ik ga in ieder geval wel kijken.

Hendrik68
Willems is nog niet klaar voor het grote werk, vanzelfsprekend

Een paar weken terug. En nu:

Zelfs als Pieters fit zou zijn geweest had ik Willems i.p.v. hem opgesteld.

Dus? Je moet toch een keuze maken? Of wil je met tien man gaan spelen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:19 uur

geplaatst: vandaag om 12:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.