Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2012, 14:25 uur
FlyLo schreef:
Het wordt wellicht oorlog. Ik ga in ieder geval wel kijken.
Het wordt wellicht oorlog. Ik ga in ieder geval wel kijken.
Ik las iets over een nationalistische optocht van Russische hooligans richting het stadion. Verzwaarde inzet van politie en ME. Wat moet dat worden in 2018
. Tuig is het, deinst nergens voor terug.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 12 juni 2012, 14:34 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dus? Je moet toch een keuze maken?
Dus? Je moet toch een keuze maken?
Vanzelfsprekend.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 14:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dus? Je moet toch een keuze maken? Of wil je met tien man gaan spelen?
Dus? Je moet toch een keuze maken? Of wil je met tien man gaan spelen?
In plaats van steeds zo krom te antwoorden kun je ook gewoon een keer toegeven dat je niet meer achter je eigen bericht staat.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 12 juni 2012, 14:46 uur
Ik vrees overigens dat Nederland morgen verliest; heb er gewoon goed gevoel over.. (al viel Duitsland me wel een beetje tegen)
0
geplaatst: 12 juni 2012, 14:48 uur
herman schreef:
Er is op dit moment gewoon geen geschikte linksback en ik vind Willems idd nog niet klaar voor het grote werk (tegen de Denen deed ie het overigens goed, daar niet van), maar Pieters is gewoon een zeer matige verdediger die ik nooit zou opstellen wanneer je Willems hebt, vandaar dat ik Willems boven Pieters zou verkiezen. Je kan alles rechtpraten wat krom is, maar ook alles krompraten wat recht is (quote)
In plaats van steeds zo krom te antwoorden kun je ook gewoon een keer toegeven dat je niet meer achter je eigen bericht staat.
.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar als we morgen verliezen, zouden we alsnog door kunnen gaan.
Duitsland wint nipt van Nederland
Portugal wint nipt van Denemarken
Duitsland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Denemarken
Nederland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Portugal
Zou een bizar scenario zijn.
Maar als we morgen verliezen, zouden we alsnog door kunnen gaan.
Duitsland wint nipt van Nederland
Portugal wint nipt van Denemarken
Duitsland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Denemarken
Nederland wint ruim (2 doelpunten verschil) van Portugal
Zou een bizar scenario zijn.
Wat denk je zelf...in dat geval speelt Duitlsland echt wel gelijk tegen Denemarken, dan zijn ze in 1x verlost van 2 concurrenten die ze gevaarlijker achten en waarover ze zich in de rest vh toernooi dan geen zorgen meer hoeven te maken.
Na Portugal - Denemarken weet je waar je aan toebent, als dat gelijk wordt dan moet je zowiezo winnen van Duitsland anders is het einde verhaal (ervan uitgaande dat de Denen niet winnen van Duitsland).
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:02 uur
Por - Den 1-0 en Ned - Dui 1-0 ...dat zou ook wel een bizar scenario zijn om de laatste groepswedstrijd in te gaan 

0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:11 uur
El Ninjo schreef:
Wat denk je zelf...in dat geval speelt Duitlsland echt wel gelijk tegen Denemarken, dan zijn ze in 1x verlost van 2 concurrenten die ze gevaarlijker achten en waarover ze zich in de rest vh toernooi dan geen zorgen meer hoeven te maken.
Ik ben er ook bang voor. Duitsland is geen Tjechië, dat ons in 2004 wel hielp door met een B-elftal te winnen van Duitsland, waardoor we alsnog door waren.
Na Portugal - Denemarken weet je waar je aan toebent, als dat gelijk wordt dan moet je zowiezo winnen van Duitsland anders is het einde verhaal (ervan uitgaande dat de Denen niet winnen van Duitsland).
Idd. Mooi dat die wedstrijd eerst is. Je moet "gewoon" 2 x winnen. En dan ben je nog niet zeker van de volgende ronde.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:26 uur
Het beste resultaat voor ons is denk ik zowiezo dat Portugal wint van Denemarken, alleen dan zou je met een gelijkspel tegen Duitsland nog kunnen ontsnappen in de laatste groepswedstrijd (er van uitgaande dat de Duitsers groepswinnaar willen worden en niet zullen riskeren dat door een gelijkspel tegen de Denen ze eventueel nog voorbijgestoken worden door Portugal als die van NL winnen).
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:39 uur
Als Denemarken minimaal een punt pakt is het gedaan voor ons. Theoretisch niet, maar dan gaan we het niet meer halen, vrees ik.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:48 uur
Winnen van Duitsland en niet verliezen tegen Portugal? Niet ondenkbaar...
0
geplaatst: 12 juni 2012, 15:52 uur
Inderdaad, nog 81 om precies te zijn. 
Dan kijk ik niet eens naar uitslagen, maar naar winst, verlies of gelijkspel.

Dan kijk ik niet eens naar uitslagen, maar naar winst, verlies of gelijkspel.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:00 uur
Nou, geen van beiden... nooit een beetje kansrekenen gehad? 
Tijd te veel*

Tijd te veel*
0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:05 uur
Was het iemand al opgevallen dat Engeland gisteren een team foto maakte met tien spelers?

Op het onderstaande gifje zie je wat er gebeurde met speler 11

Nog even de doelpunten van Shev terug gekeken, tof voor Oekraïne dat ze hebben gewonnen. Beetje balen dat ik vandaag weer moet werken, had Rusland - Polen wel graag gezien...
En over die tweede goal van Shev...

Nog even de doelpunten van Shev terug gekeken, tof voor Oekraïne dat ze hebben gewonnen. Beetje balen dat ik vandaag weer moet werken, had Rusland - Polen wel graag gezien...

0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:10 uur
Gif is niet zichtbaar hier.. En dat van de paal dekken leerde ik ook al toen ik op vijfjarige leeftijd ging voetballen. Vreemd dat je op het hoogste niveau wel vaker ziet dat ze dat niet goed doen.
0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:10 uur
0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:19 uur
FlyLo schreef:
Gif is niet zichtbaar hier.. En dat van de paal dekken leerde ik ook al toen ik op vijfjarige leeftijd ging voetballen. Vreemd dat je op het hoogste niveau wel vaker ziet dat ze dat niet goed doen.

Even elders gehost, nu beter?

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juni 2012, 16:40 uur
Jocharo-T schreef:
Ik zou trouwens van der Vaart naast van Bommel zetten. Robben hangend op links, Sneijder hangend op rechts, van Persie achter de spits en Huntelaar in de spits. Robben wordt zo gedwongen om voorzetten te gaan geven en niet elke bal, op een uitzondering daargelaten, het stadion uit te schieten en dat is weer gunstig met Huntelaar voorin.
Wesley heeft wel vaker in zo'n rol gespeeld aan de rechterkant in het verleden en dat gaat hem ook goed af. Wesley op een plek van verdedigend middenvelder pakte in het verleden niet goed uit en van der Vaart heeft het in het verleden op die plek beter gedaan.
Voortbordurend op wat ik een paar dagen geleden geroepen heb:Ik zou trouwens van der Vaart naast van Bommel zetten. Robben hangend op links, Sneijder hangend op rechts, van Persie achter de spits en Huntelaar in de spits. Robben wordt zo gedwongen om voorzetten te gaan geven en niet elke bal, op een uitzondering daargelaten, het stadion uit te schieten en dat is weer gunstig met Huntelaar voorin.
Wesley heeft wel vaker in zo'n rol gespeeld aan de rechterkant in het verleden en dat gaat hem ook goed af. Wesley op een plek van verdedigend middenvelder pakte in het verleden niet goed uit en van der Vaart heeft het in het verleden op die plek beter gedaan.
'Met Sneijder op rechts en Robben op links moeten er goede voorzetten komen'
0
geplaatst: 12 juni 2012, 16:40 uur
Linius schreef:
Was het iemand al opgevallen dat Engeland gisteren een team foto maakte met tien spelers?
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 12 juni 2012, 18:08 uur
Die Cholevas is me toch een partij slecht. Viel me tegen Polen ook al op. Eén van de slechtste spelers van het toernooi. Zul je zien dat Feyenoord hem koopt binnenkort...
0
geplaatst: 12 juni 2012, 18:53 uur
Nooit eerder won Oranje op woensdag in het jaar van de draak na een priemgetal aan doelpunten | De Speld

En dan vergeet je nog een heleboel variabelen. Zo is de kans dat Nederland wint van Portugal veel groter als Portugal morgen verliest van Denemarken.

En dan vergeet je nog een heleboel variabelen. Zo is de kans dat Nederland wint van Portugal veel groter als Portugal morgen verliest van Denemarken.

0
geplaatst: 12 juni 2012, 19:41 uur
Jocharo-T schreef:
Voortbordurend op wat ik een paar dagen geleden geroepen heb:
Voortbordurend op wat ik een paar dagen geleden geroepen heb:
Leuk voor je, maar ik vind dat Overmars er dan weinig kaas van heeft gegeten. De beste nummer 10 van de wereld ergens hangend op rechts zetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.