Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:14 uur
Blij dat hij deze beslissing heeft genomen, zijn we eindelijk van al die speculaties af.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:17 uur
Ik geef Van Marwijk ook groot gelijk.
Misschien moeten we eens gaan denken aan Jan van Halst. Lijkt mij een goede trainer voor een nieuwe jonge ploeg.
De volgende wedstrijd van Spanje overigens waar niets aan is. En deze hebben ze ook nog maar niet zomaar gewonnen.
Misschien moeten we eens gaan denken aan Jan van Halst. Lijkt mij een goede trainer voor een nieuwe jonge ploeg.
De volgende wedstrijd van Spanje overigens waar niets aan is. En deze hebben ze ook nog maar niet zomaar gewonnen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:21 uur
Het nieuws over bert is voor mij tot nu toe het hoogtepunt van de wedstrijd vanavond...
Wat een dodelijk saaie pot zeg...
Wat een dodelijk saaie pot zeg...
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:34 uur
Dan hoop ik wel dat ze Ronaldo nog gaan vervangen, die heeft nog geen fatsoenlijk schot op doel gegeven.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:35 uur
thelion schreef:
Gullit
(quote)
Gullit
Tijd heeft ie nu zat In ieder geval...
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:36 uur
lennon schreef:
Wijs besluit... maar wie dan nu?
Zouden ze het aandurven Louis terug te vragen?
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:39 uur
De slechtst denkbare keuze, het moet vooruit gaan met het Nederlands Elftal, niet achteruit.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:52 uur
thelion schreef:
Gullit
(quote)
Gullit
Mag de Jong in ieder geval blijven stofzuigen op het middenveld.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:17 uur
Adriaanse, van Gaal en Gullit zijn in ieder geval beschikbaar...Rutten ook
Ik kan zo snel even geen andere naam verzinnen die vrij is en wellicht door de KNVB overwogen zou kunnen worden. Anders moet je al gaan shoppen bij een club.
Of zou Guus nog zin hebben en zijn russische miljoenen willen inwisselen voor een modaal salaris in Nederland?
Ik kan zo snel even geen andere naam verzinnen die vrij is en wellicht door de KNVB overwogen zou kunnen worden. Anders moet je al gaan shoppen bij een club.
Of zou Guus nog zin hebben en zijn russische miljoenen willen inwisselen voor een modaal salaris in Nederland?
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:17 uur
Zei hier iemand Gullit? 
Frank de Boer wil ik het wel ooit zien doen, maar nu is dat wat vroeg...

Frank de Boer wil ik het wel ooit zien doen, maar nu is dat wat vroeg...
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:28 uur
Ik vind het knap van de mensen die Gullit noemen dat ze dat kunnen typen.
Goed gedaan!
Goed gedaan!
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:29 uur
Damn, die Ramos doet even een Panenka. Niet verwacht na die misser in de CL 

0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:40 uur
Hap ik nu weer als ik zeg dat je er helemaal niks van af weet? Sowieso gaat hij nu in de finale mogen starten.
Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken. Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:41 uur
Helaas de wedstrijd gemist vanavond, op de laatste 2 penals na. Maar ik begreep dat het een mooi tactisch steekspel was.
Wat coaches betreft, uit mijn hoofd zijn deze vrij: Van Gaal, Gullit, Rijkaard, Foppe de Haan, Adriaanse. Ze kunnen ook nog Cor Pot doorschuiven vanuit Jong Oranje.
Wat coaches betreft, uit mijn hoofd zijn deze vrij: Van Gaal, Gullit, Rijkaard, Foppe de Haan, Adriaanse. Ze kunnen ook nog Cor Pot doorschuiven vanuit Jong Oranje.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:45 uur
FlyLo schreef:
Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken.
Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken.
Eerste helft was saai. Daarna was het best boeiend/spannend.
Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.
Italië en Duitsland spelen het leukste voetbal (tot dusver), maar kwalitatief zijn Duitsland en Spanje de beste ploegen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:46 uur
FlyLo schreef:
Hap ik nu weer als ik zeg dat je er helemaal niks van af weet? Sowieso gaat hij nu in de finale mogen starten.
Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken. Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.
Ik kan me voorstellen dat mensen die geen Barcelona kijken dit een vreemde wissel vinden. Maar ja, dat was het niet. (quote)
En die Negredo had nooit moeten starten imo.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:46 uur
Vreselijke wedstrijd, niet om aan te zien. Hoogtepunt was de tekstbalk met de mededeling dat Van Marwijk opgestapt was.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Italië en Duitsland spelen het leukste voetbal (tot dusver), maar kwalitatief zijn Duitsland en Spanje de beste ploegen.
Duitsland heeft alleen tegen Griekenland en Nederland goed gespeeld (en we weten allemaal dat beide ploegen weinig weerstand boden). Die andere matchen waren helemaal niet om aan te zien, met Por-Dui op kop.
Italië heeft het m.i. ook nog nooit langer dan één helft laten zien.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:50 uur
FlyLo schreef:
(quote)
Zelfs Portugal had die mogelijkheid
Het hele middenstuk van de wedstrijd zat er totaal geen visie in het spel van Spanje, toen hebben ze ook nauwelijks kansen gecreëerd. Geniaal positiespel? Ik heb het tegen Frankrijk gezien (maar dat was ook niet erg moeilijk), vanavond gewoon totaal niet. Voorheen heb ik Spanje altijd de beste - maar wel een saaie - ploeg genoemd. Maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat je vanavond een onverslaanbaar team hebt zien spelen?
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:56 uur
Paap_Floyd schreef:
Andries Jonker.
Andries Jonker.
Lother Matthaus is ook nog vrij.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:57 uur
lennon schreef:
Wil je je focussen op de lange termijn? Dan zeg ik Louis van Gaal.
Wil je het aankomende WK al goed presteren? Dan neig ik naar Rijkaard, volgens mij kan hij de vedettes van nu wel goed in bedwang houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.