MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Blij dat hij deze beslissing heeft genomen, zijn we eindelijk van al die speculaties af.

Ik geef Van Marwijk ook groot gelijk.

Misschien moeten we eens gaan denken aan Jan van Halst. Lijkt mij een goede trainer voor een nieuwe jonge ploeg.

De volgende wedstrijd van Spanje overigens waar niets aan is. En deze hebben ze ook nog maar niet zomaar gewonnen.

Het nieuws over bert is voor mij tot nu toe het hoogtepunt van de wedstrijd vanavond...

Wat een dodelijk saaie pot zeg...

lennon schreef:
Wijs besluit... maar wie dan nu?

Gullit

Pedro erin

Portugal gaat de finale halen.

Dan hoop ik wel dat ze Ronaldo nog gaan vervangen, die heeft nog geen fatsoenlijk schot op doel gegeven.

thelion schreef:
(quote)

Gullit

Tijd heeft ie nu zat In ieder geval...

lennon schreef:

Zouden ze het aandurven Louis terug te vragen?

^Dat zou Ik een zeer slechte keuze vinden.....

De slechtst denkbare keuze, het moet vooruit gaan met het Nederlands Elftal, niet achteruit.

Wanneer bannen ze die Snoeks eens van de buis

Ron jans had misschien een mooie optie geweest....

thelion schreef:
(quote)

Gullit

Mag de Jong in ieder geval blijven stofzuigen op het middenveld.

Gullit met Sar als assistent ??

Penalty schieten dus. Daar gaan we!

Adriaanse, van Gaal en Gullit zijn in ieder geval beschikbaar...Rutten ook
Ik kan zo snel even geen andere naam verzinnen die vrij is en wellicht door de KNVB overwogen zou kunnen worden. Anders moet je al gaan shoppen bij een club.
Of zou Guus nog zin hebben en zijn russische miljoenen willen inwisselen voor een modaal salaris in Nederland?

Zei hier iemand Gullit?

Frank de Boer wil ik het wel ooit zien doen, maar nu is dat wat vroeg...

Ik vind het knap van de mensen die Gullit noemen dat ze dat kunnen typen.

Goed gedaan!

Damn, die Ramos doet even een Panenka. Niet verwacht na die misser in de CL

Joy4ever schreef:
Pedro erin

Hap ik nu weer als ik zeg dat je er helemaal niks van af weet? Sowieso gaat hij nu in de finale mogen starten.

Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken. Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.

Helaas de wedstrijd gemist vanavond, op de laatste 2 penals na. Maar ik begreep dat het een mooi tactisch steekspel was.

Wat coaches betreft, uit mijn hoofd zijn deze vrij: Van Gaal, Gullit, Rijkaard, Foppe de Haan, Adriaanse. Ze kunnen ook nog Cor Pot doorschuiven vanuit Jong Oranje.

FlyLo schreef:
Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken.

Eerste helft was saai. Daarna was het best boeiend/spannend.

Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.

Italië en Duitsland spelen het leukste voetbal (tot dusver), maar kwalitatief zijn Duitsland en Spanje de beste ploegen.

FlyLo schreef:
(quote)

Hap ik nu weer als ik zeg dat je er helemaal niks van af weet? Sowieso gaat hij nu in de finale mogen starten.

Het gros zal het weer een saaie match vinden, ik heb 120'+penalty's met veel spanning en interesse gekeken. Ik zie Italië en Duitsland niet in staat om dit Spanje af te stoppen.
Ik kan me voorstellen dat mensen die geen Barcelona kijken dit een vreemde wissel vinden. Maar ja, dat was het niet.

En die Negredo had nooit moeten starten imo.

Vreselijke wedstrijd, niet om aan te zien. Hoogtepunt was de tekstbalk met de mededeling dat Van Marwijk opgestapt was.

Andries Jonker.

Nicolage Rico schreef:
Italië en Duitsland spelen het leukste voetbal (tot dusver), maar kwalitatief zijn Duitsland en Spanje de beste ploegen.

Duitsland heeft alleen tegen Griekenland en Nederland goed gespeeld (en we weten allemaal dat beide ploegen weinig weerstand boden). Die andere matchen waren helemaal niet om aan te zien, met Por-Dui op kop.
Italië heeft het m.i. ook nog nooit langer dan één helft laten zien.

FlyLo schreef:
(quote)

Zelfs Portugal had die mogelijkheid Het hele middenstuk van de wedstrijd zat er totaal geen visie in het spel van Spanje, toen hebben ze ook nauwelijks kansen gecreëerd. Geniaal positiespel? Ik heb het tegen Frankrijk gezien (maar dat was ook niet erg moeilijk), vanavond gewoon totaal niet. Voorheen heb ik Spanje altijd de beste - maar wel een saaie - ploeg genoemd. Maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat je vanavond een onverslaanbaar team hebt zien spelen?

Paap_Floyd schreef:
Andries Jonker.

Lother Matthaus is ook nog vrij.

lennon schreef:

Wil je je focussen op de lange termijn? Dan zeg ik Louis van Gaal.
Wil je het aankomende WK al goed presteren? Dan neig ik naar Rijkaard, volgens mij kan hij de vedettes van nu wel goed in bedwang houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:27 uur

geplaatst: vandaag om 01:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.