Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 10:29 uur
musician schreef:
Ik ben denk ik de enige hier die de hele tijd al roept dat hij waarschijnlijk blijft.
Guidetti (heeft al z'n naam mee) zou waarschijnlijk op de plek van Di Natale afgelopen zondag wél twee keer hebben gescoord voor Italië.
Het is dat hij een Zweed is, maar in principe heeft de Zweedse coach natuurlijk goud in zijn handen. En Ibrahimovic is leuk om achter de hand te houden. De doelpunten moeten natuurlijk van Guidetti komen. Misschien dat Zweden dan eindelijk eens wat verder komt op zo'n EK.
Het is altijd lastig te bepalen of je nou loopt te grappen of dat je het meent, maar als je het meent dan zou ik als ik jou was toch even langs de dokter gaan om te kijken of je geen brain damage hebt. Ik ben denk ik de enige hier die de hele tijd al roept dat hij waarschijnlijk blijft.
Guidetti (heeft al z'n naam mee) zou waarschijnlijk op de plek van Di Natale afgelopen zondag wél twee keer hebben gescoord voor Italië.
Het is dat hij een Zweed is, maar in principe heeft de Zweedse coach natuurlijk goud in zijn handen. En Ibrahimovic is leuk om achter de hand te houden. De doelpunten moeten natuurlijk van Guidetti komen. Misschien dat Zweden dan eindelijk eens wat verder komt op zo'n EK.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 10:41 uur
Musician loopt voornamelijk te trollen. Peter Bosz als bondscoach 

0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:18 uur
Ik verkondig alleen serieuze meningen, gebaseerd op wat ik hoor en zie. Toen ik schreef dat het niets ging worden met het Nederlands Elftal op het EK viel ook iedereen over mij heen.
Toen ik na een kwartier Chelsea Barcelona constateerde dat Barcelona het niet zou gaan redden werd ik ook weggehoond.
De vanzelfsprekendheid waar iedereen hier maar vanuit gaat inzake het voorspellen van dingen, zijn vaak alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden.
De keuzes van Bert van Marwijk hebben wel aangetoond dat dat het slechtste is wat je kunt doen.
Ik zou niet weten waarom Peter Bosz geen bondscoach zou kunnen worden (eens moet je een keer met iemand beginnen) waarom Feyenoord de 2e en de 3e ronde van de Champions League niet zou kunnen halen en waarom Guidetti half augustus niet gewoon kan opdraven in de Kuip.
Die laatste mogelijkheid is sowieso nooit uitgesloten geweest, Manchester City heeft al die tijd aangegeven dat bij verhuur van Guidetti Feyenoord bovenaan het lijstje staat. De lijnen daaromtrent zijn ook nooit doorgesneden.
Dus als Manchester City zijn eigen zegeningen telt en daarna die van Guidetti er bij denk ik dat ze helemaal niet slecht af zijn met Guidetti voor 50.000 man in Rotterdam Zuid en meerdere rondes Champions League.
Toen ik na een kwartier Chelsea Barcelona constateerde dat Barcelona het niet zou gaan redden werd ik ook weggehoond.
De vanzelfsprekendheid waar iedereen hier maar vanuit gaat inzake het voorspellen van dingen, zijn vaak alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden.
De keuzes van Bert van Marwijk hebben wel aangetoond dat dat het slechtste is wat je kunt doen.
Ik zou niet weten waarom Peter Bosz geen bondscoach zou kunnen worden (eens moet je een keer met iemand beginnen) waarom Feyenoord de 2e en de 3e ronde van de Champions League niet zou kunnen halen en waarom Guidetti half augustus niet gewoon kan opdraven in de Kuip.
Die laatste mogelijkheid is sowieso nooit uitgesloten geweest, Manchester City heeft al die tijd aangegeven dat bij verhuur van Guidetti Feyenoord bovenaan het lijstje staat. De lijnen daaromtrent zijn ook nooit doorgesneden.
Dus als Manchester City zijn eigen zegeningen telt en daarna die van Guidetti er bij denk ik dat ze helemaal niet slecht af zijn met Guidetti voor 50.000 man in Rotterdam Zuid en meerdere rondes Champions League.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:21 uur
Die Guidetti verering van musician neemt vreemde vormen aan.
Guidetti mag nog geeneens de veters strikken van Zlatan.
Guidetti mag nog geeneens de veters strikken van Zlatan.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:38 uur
herman schreef:
Tsja...
Tsja...
Kom je aan een Ajax speler dan kom je aan herman

0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:41 uur
Lol, ik ben niet echt voor Ajax.
Maar Zlatan is voorlopig wel de veel betere speler. Guidetti is een talent dat het eerst nog maar eens over een langere periode waar moet maken.
Maar Zlatan is voorlopig wel de veel betere speler. Guidetti is een talent dat het eerst nog maar eens over een langere periode waar moet maken.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:57 uur
musician schreef:
Ik verkondig alleen serieuze meningen, gebaseerd op wat ik hoor en zie. Toen ik schreef dat het niets ging worden met het Nederlands Elftal op het EK viel ook iedereen over mij heen.
9 v/d 10 hadden een slecht gevoel over Oranje en het E.K.
Je hebt gelijk dat ze het niet hebben gered, maar Barca speelde Chelsea weg en hadden vooral in Nou Camp in de rust met 3-0 voor moeten staan.
Ik zou niet weten waarom Peter Bosz geen bondscoach zou kunnen worden (eens moet je een keer met iemand beginnen)
Weinig ervaring, weinig status, weinig charisma, etc.
waarom Feyenoord de 2e en de 3e ronde van de Champions League niet zou kunnen halen en waarom Guidetti half augustus niet gewoon kan opdraven in de Kuip.
Zou kunnen allemaal. Maar wil Feyenoord de 2e of 3e ronde van de CL halen dat moet Guidetti, of een andere spits, wel komen.
Denk dat Feyenoord vooral "mazzel" heeft dat Guidetti een ontsteking heeft en niet bekend is hoe snel hij hersteld is, etc. Met een enorme hoeveelheid clubs, die belangstelling hebben voor Guidetti, is het niet zo realistisch om te denken dat hij terugkeert naar de Kuip.
Ligt eraan wat de toekomstplannen van Manchester City zijn inzake Guidetti. Hebben ze nog vertrouwen dat hij het niveau Aguero, etc. zal halen. Of willen ze hem voor een goede prijs verkopen?
0
geplaatst: 4 juli 2012, 12:58 uur
herman schreef:
Guidetti zal het niveau van Zlatan nooit gaan halen. Maar die rare vergelijking maakte musician toch niet?
Maar mocht Guidetti terugkomen, dan is hij wel één van de beste spitsen van de Eredivisie, misschien wel de beste.
Matige lijst van goals overigens, die je net plaatste. Rare selectie.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 13:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Guidetti zal het niveau van Zlatan nooit gaan halen. Maar die rare vergelijking maakte musician toch niet?.
Guidetti zal het niveau van Zlatan nooit gaan halen. Maar die rare vergelijking maakte musician toch niet?.
musician schreef:
En Ibrahimovic is leuk om achter de hand te houden. De doelpunten moeten natuurlijk van Guidetti komen. Misschien dat Zweden dan eindelijk eens wat verder komt op zo'n EK.
Niet echt een vergelijking, maar een wel behoorlijk overdreven Guidetti verheerlijking. Het is tenslotte een speler die het pas één seizoen een beetje heeft laten zien en voetballend vond ik hem ook niet echt overtuigend. Hij leek vooral op de juiste tijd, op de juiste plek te zijn bij de club Feyenoord. Moet het nog maar zien of hij het ergens anders ook doet. Zijn drive daarintegen werkt aanstekelijk en dat was, in mijn ogen, de grootste meerwaarde van Guidetti. En Ibrahimovic is leuk om achter de hand te houden. De doelpunten moeten natuurlijk van Guidetti komen. Misschien dat Zweden dan eindelijk eens wat verder komt op zo'n EK.
Musician zit af en toe nog net niet mijn zijn tong in de kont van Guidetti. Dat moet hij zelf weten natuurlijk, het is best vermakelijk die extreem overdreven Guidetti verheerlijking.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 13:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Het is een top 10 van goals die hij in 2012 gescoord heeft (en dan ook nog eens exclusief goals voor het Zweedse elftal zo te zien), dat is dus slechts een half seizoen. In het hele seizoen 2011-2012 heeft hij 35 keer gescoord (inclusief Beker en Europees) dus dan blijft er niet zo heel veel over natuurlijk.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 13:14 uur
Maar niets is uiteraard vermakelijker dan die extreem overdreven Anita verheerlijking

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 13:16 uur
Dat heb ik hier nog niet gezien en ik heb dat zeker niet gedaan. Hij is hier op het forum een paar keer genoemd voor de plek van verdedigende middenvelder bij het Nederlands elftal, net als Clasie en dat is geheel terecht. Beide een fantastisch seizoen gedraaid op die positie bij hun club, maar Anita verheerlijking ben ik hier niet tegengekomen. Snap dan ook helemaal niets van je geplaatste opmerking.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 13:23 uur
Jocharo-T schreef:
Musician zit af en toe nog net niet mijn zijn tong in de kont van Guidetti. Dat moet hij zelf weten natuurlijk, het is best vermakelijk die extreem overdreven Guidetti verheerlijking.
Als je het niet erg vind, hou ik het vooral op erkenning van 's mans kwaliteiten, naast de enorme enthousiamerende werking die er van hem uitgaat. Wat leidt tot een enorme boost in spelbeleving bij de andere spelers.
Een zeldzame combinatie en het is niet voor niets dat ik Guidetti graag ik de Kuip zou houden.
Dat heeft hem ook tot één van de grootste smaakmakers van het afgelopen seizoen in de eredivisie gemaakt. Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat men ook in Amsterdam heel wat over zou hebben voor een dergelijke spits en dat hij minimaal een basisplaats zou afdwingen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 13:29 uur
Het was uiteraard een grapje, dat van je tong en ik ben met je eens dat hij een hoop enthousiasme en drive met zich mee brengt. Dat is zijn grootste meerwaarde in mijn ogen, maar ik zie niet de topper in hem die jij in hem ziet. Ik geloof dat hij precies in het Feyenoord pulletje is gevallen, maar ik moet het nog maar zien dat het ergens anders ook lukt. Ik vind hem voetballend echt beperkt. Dit staat gewoon los van de club waar hij voor speelt.
Ik ben niet echt een fan van hem en heb ook niet zoiets van dat ik hem bij Ajax zou willen zien spelen. Ik zie liever een completere speler op die positie. Ik zou hem niet willen ruilen tegen een Siem de Jong en dat is niet eens spits. Sightorsson in vorm is in mijn ogen ook beter. Zijn drive daarintegen is voor iedere club welkom. Guidetti is een leuke aanwinst voor de erdivisie en hij maakt Feyenoord een stuk beter, maar op dit moment denk ik nog steeds, op de juiste plek, op de juiste tijd.
Ik ben niet echt een fan van hem en heb ook niet zoiets van dat ik hem bij Ajax zou willen zien spelen. Ik zie liever een completere speler op die positie. Ik zou hem niet willen ruilen tegen een Siem de Jong en dat is niet eens spits. Sightorsson in vorm is in mijn ogen ook beter. Zijn drive daarintegen is voor iedere club welkom. Guidetti is een leuke aanwinst voor de erdivisie en hij maakt Feyenoord een stuk beter, maar op dit moment denk ik nog steeds, op de juiste plek, op de juiste tijd.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:12 uur
GrafGantz schreef:
Het is een top 10 van goals die hij in 2012 gescoord heeft (en dan ook nog eens exclusief goals voor het Zweedse elftal zo te zien), dat is dus slechts een half seizoen. In het hele seizoen 2011-2012 heeft hij 35 keer gescoord (inclusief Beker en Europees) dus dan blijft er niet zo heel veel over natuurlijk.
(quote)
Dan is het te verklaren.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:16 uur
Jocharo-T schreef:
(quote)
(quote)
Niet echt een vergelijking, maar een wel behoorlijk overdreven Guidetti verheerlijking. Het is tenslotte een speler die het pas één seizoen een beetje heeft laten zien en voetballend vond ik hem ook niet echt overtuigend. Hij leek vooral op de juiste tijd, op de juiste plek te zijn bij de club Feyenoord. Moet het nog maar zien of hij het ergens anders ook doet. Zijn drive daarintegen werkt aanstekelijk en dat was, in mijn ogen, de grootste meerwaarde van Guidetti. Musician zit af en toe nog net niet mijn zijn tong in de kont van Guidetti. Dat moet hij zelf weten natuurlijk, het is best vermakelijk die extreem overdreven Guidetti verheerlijking.
Oké, dat stukje had ik niet gelezen van musician.
Dat Guidetti op de juiste plek stond, is natuurlijk niet vreemd. Hij heeft goede loopacties. Vaak baalde ik ervan dat - vooral - El Ahmadi de steekbal aan Guidetti niet gaf, na een geweldige loopactie van Guidetti.
Verder heeft Guidetti niet vaak op zijn Huntelaars gescoord, door in een rebound precies op de juiste plek te staan. Op die bal tegen Vitesse na, waarbij hij niet eens wist dat hij scoorde.

Zijn vechtlust en mentaliteit is waarschijnlijk nog z'n grootste kracht. Daar kun je heel ver mee komen, maar voor de top zal hij toch wat sneller moeten zijn, en een nog betere traptechniek moeten hebben.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:20 uur
Jocharo-T schreef:
Ik vind hem voetballend echt beperkt.
Ik vind hem voetballend echt beperkt.
Voetballend beperkt valt wel mee. Hij heeft inzicht en een redelijke techniek. Komt waarschijnlijk dat hij niet snel genoeg is, en soms toch ook wel qua balbehandeling, dat je dit over hem zegt.
Ik ben niet echt een fan van hem en heb ook niet zoiets van dat ik hem bij Ajax zou willen zien spelen.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat je een fan van hem was geweest, mocht hij bij Ajax ballen.

Ik zie liever een completere speler op die positie. Ik zou hem niet willen ruilen tegen een Siem de Jong en dat is niet eens spits.
Nou niet te bont maken hè.

Sightorsson in vorm is in mijn ogen ook beter. Zijn drive daarintegen is voor iedere club welkom. Guidetti is een leuke aanwinst voor de erdivisie en hij maakt Feyenoord een stuk beter, maar op dit moment denk ik nog steeds, op de juiste plek, op de juiste tijd.
Sightorsson is een heel andere spits. Geef mij maar een Guidetti - valt altijd iets mee te beleven en zou Ajax vast nog een keer kunnen slopen.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:30 uur
Sjoerd, je maakt je net zo belachelijk door de kwaliteiten van Guidetti te ontkennen en te zeggen dat je liever Siem de Jong hebt. Waar musician zijn Feyenoord-bril niet af kan doen, zit jouw Ajax-bril ook redelijk vastgeroest 

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 14:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat Guidetti op de juiste plek stond, is natuurlijk niet vreemd. Hij heeft goede loopacties. Vaak baalde ik ervan dat - vooral - El Ahmadi de steekbal aan Guidetti niet gaf, na een geweldige loopactie van Guidetti.
Verder heeft Guidetti niet vaak op zijn Huntelaars gescoord, door in een rebound precies op de juiste plek te staan. Op die bal tegen Vitesse na, waarbij hij niet eens wist dat hij scoorde.
Zijn vechtlust en mentaliteit is waarschijnlijk nog z'n grootste kracht. Daar kun je heel ver mee komen, maar voor de top zal hij toch wat sneller moeten zijn, en een nog betere traptechniek moeten hebben.
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel. Ik had het niet over zijn doelpunten, maar over de speler Guidetti bij de club Feyenoord. Juiste plek, juiste tijd. Ik moet nog maar zien of hij bij andere clubs ook zo in het pulletje valt.Dat Guidetti op de juiste plek stond, is natuurlijk niet vreemd. Hij heeft goede loopacties. Vaak baalde ik ervan dat - vooral - El Ahmadi de steekbal aan Guidetti niet gaf, na een geweldige loopactie van Guidetti.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:37 uur
Dat laatste had ik gelezen ja (edit: na je bijgeplakte tekst niet meer het laatste... edït 2: het bijgeplakste stuk staat ineens onder dit bericht. edit 3: er staat ineens nog meer tekst bij), maar dacht dat je eerder al sprak over het op de juiste plek staan. Ik neem nog een bak koffie. 
Guidetti is vooral een onderdeel geweest van het in elkaar vallen van de Feyenoord puzzle. Een groot onderdeel. Op dit niveau zal hij bij iedere club genoeg doelpunten maken, of dit nu al op een hoog niveau ook het geval is, moet nog blijken. Potentie is er, maar ik zie geen Man. City potentie.
@ bijgeplakt stuk: natuurlijk heeft het in dit geval wel met je clubliefde voor Ajax te maken. Mag je gerust toegeven.
Ik geef ook gewoon toe dat van Rhijn een betere voetballer is dan Swerts...

(die is toch weg nu...)
Ps. Guidetti is pas 20 jaar hè...

Guidetti is vooral een onderdeel geweest van het in elkaar vallen van de Feyenoord puzzle. Een groot onderdeel. Op dit niveau zal hij bij iedere club genoeg doelpunten maken, of dit nu al op een hoog niveau ook het geval is, moet nog blijken. Potentie is er, maar ik zie geen Man. City potentie.
@ bijgeplakt stuk: natuurlijk heeft het in dit geval wel met je clubliefde voor Ajax te maken. Mag je gerust toegeven.
Ik geef ook gewoon toe dat van Rhijn een betere voetballer is dan Swerts... 
(die is toch weg nu...)
Ps. Guidetti is pas 20 jaar hè...
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 14:38 uur
Titmeister schreef:
Sjoerd, je maakt je net zo belachelijk door de kwaliteiten van Guidetti te ontkennen en te zeggen dat je liever Siem de Jong hebt. Waar musician zijn Feyenoord-bril niet af kan doen, zit jouw Ajax-bril ook redelijk vastgeroest
Man, dat heeft helemaal niets met een Ajax bril te maken, maar gewoon met wat voor soort speler ik liever in de spits zie. Daarmee maak ik mijzelf helemaal niet belachelijk. Jij bent degene die er nu een clubdiscussie van maakt. Ik heb puur over de speler. Ik zie liever een jongen als Siem de Jong in de spits dan een speler als Guidetti. Om de dood eenvoudige reden dat ik de Jong een completere voetballer vind. Ook niet de meest ideale spits (van origine een middenvelder), maar gewoon net wat completer in mijn ogen. Daarnaast ontken ik de kwaliteiten van Guidetti helemala niet en heb ik ze zelfs aangestipt, maar ik denk gewoon dat hij bij Feyenoord in het pulletje is gevallen, maar wil ik het nog wel eens zien bij een andere club. Ik denk namelijk dat een club als Feyenoord, Aston Villa, HSV zijn niveau is. Dus niet de topper die Musician in hem ziet. Sjoerd, je maakt je net zo belachelijk door de kwaliteiten van Guidetti te ontkennen en te zeggen dat je liever Siem de Jong hebt. Waar musician zijn Feyenoord-bril niet af kan doen, zit jouw Ajax-bril ook redelijk vastgeroest

0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:39 uur
Ik heb liever een goede spits in de spits dan een matige middenvelder, maar het zal wel aan mij liggen.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:39 uur
Jocharo-T schreef:
Ik denk namelijk dat Feyenoord zijn plafond is.
Ik denk namelijk dat Feyenoord zijn plafond is.
Feyenoord is ook het plafond

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 14:45 uur
herman schreef:
Ik heb liever een goede spits in de spits dan een matige middenvelder, maar het zal wel aan mij liggen.
Tja... het is maar net hoe je het bekijkt. Siem de Jong is erg belangrijk geweest voor Ajax met hele goede en belangrijke doelpunten. Hij is niet de meest ideale spits, ook niet voor Ajax, maar wat ik ermee wilde zeggen is dat ik Siem de Jong niet zou willen ruilen tegen Guidetti. Dat na aanleiding van de opmerking van Musician dat ik Guidetti ook wel bij Ajax zou willen zien. Nee, dan zie ik liever een wat completere voetballer op die plek bij Ajax.Ik heb liever een goede spits in de spits dan een matige middenvelder, maar het zal wel aan mij liggen.
Ter verduidelijking, ik vind Siem de Jong ook niet de meest ideale spits voor Ajax, het is natuurlijk een geleende middenvelder, maar het is wel een completer voetballer in mijn ogen en doet het in de spits zeker niet onverdienstelijk.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:49 uur
Het probleem van Siem de Jong is dat hij geen middenvelder is en geen spits. Dus hij zal ertussen moeten spelen. En ook daar komt hij amper tot zijn recht. Op zich is hij wel te vergelijken met Bakkal. Die scoorde het afgelopen jaar ook enorm belangrijke doelpunten voor Feyenoord - net als Siem bij Ajax - maar bracht verder te weinig en is vrij makkelijk te vervangen. Guidetti niet.
En kom nou, als je werkelijk de kans kreeg om S. de Jong te ruilen met Guidetti, zat je nu de contracten al op te stellen.
En kom nou, als je werkelijk de kans kreeg om S. de Jong te ruilen met Guidetti, zat je nu de contracten al op te stellen.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:54 uur
herman schreef:
Tsja...
(embed)
Jongens, die nummer 1! Tsja...
(embed)

Nummer vier vind ik ook gaaf, echt intelligent gedaan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.