Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2012, 16:55 uur
Hij doet het goed inderdaad, maar moet nog maar zien dat ie Cancellara voorblijft.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 17:02 uur
Wiggins doet er in ieder geval nog een stuk vanaf terwijl Evans compleet wegvalt.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 17:12 uur
Vroom Froome....ik heb echt het idee dat hij de tour zou kunnen winnen als ie niet in dienst van Wiggins zou rijden. HIj gaat niet veel verspelen in de tijdrit denk ik (tenzij hij nu een inzinking krijgt in de laatste 10 km) en bergop is ie volgens mij gewoon sterker maar mag ie niet voluit. Jammer dat ie door een val achterstand heeft opgelopen.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 17:35 uur
Wiggins gaat er nog ff overheen. 1.43 op Evans, meer dan 2 minuten op de rest van de klassementsrenners. Zijn grootste concurrent lijkt idd zijn ploeggenoot. Benieuwd of Evans (of mss Nibali) nog wat kan in de bergen, anders wordt het wel een hele saaie Tour verder...
0
geplaatst: 9 juli 2012, 17:47 uur
FlyLo schreef:
Wiggins doet er in ieder geval nog een stuk vanaf terwijl Evans compleet wegvalt.
Tja, compleet wegvalt... Maar toch nog vijfde. Ik denk vooral dat Wiggins zó goed is momenteel.Wiggins doet er in ieder geval nog een stuk vanaf terwijl Evans compleet wegvalt.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 18:20 uur
El Ninjo schreef:
Vroom Froome....ik heb echt het idee dat hij de tour zou kunnen winnen als ie niet in dienst van Wiggins zou rijden. HIj gaat niet veel verspelen in de tijdrit denk ik (tenzij hij nu een inzinking krijgt in de laatste 10 km) en bergop is ie volgens mij gewoon sterker maar mag ie niet voluit. Jammer dat ie door een val achterstand heeft opgelopen.
Wordt prachtig volgend jaar als Contador en A. Schleck ook weer meedoen, met ook Froome er nog bij.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 19:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Wordt prachtig volgend jaar als Contador en A. Schleck ook weer meedoen, met ook Froome er nog bij.
(quote)
Wat denk je van de Vuelta dit jaar dan, Schleck vs. Contador met tien aankomsten bergop.

0
geplaatst: 9 juli 2012, 19:20 uur
Titmeister schreef:
Sanchez was sowieso al niet te best in vorm, mede door zijn valpartij in de Dauphiné.
Sanchez was sowieso al niet te best in vorm, mede door zijn valpartij in de Dauphiné.
Sammie wordt altijd beter halverwege de Tour. Top 5 zou erg lastig worden, maar top 10 had hij vast nog wel gehaald.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 19:58 uur
Helaas Musician, Guidetti mag vertrekken bij Man. City, dus daar kan een streep doorheen (als dat al niet het geval was). Ben erg benieuwd of Feyenoord nog met een nieuwe spits komt. Weet bijna zeker van niet, maar daar zullen ze nog even mee wachten, om het Legioen nog in de waan te houden. En dan wordt het een vrij lastig seizoen. Met Fernandez, Achahbar, Ter Vrede en evenvueel Immers ga je het niet redden.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 20:07 uur
Wat zouden ze voor hem vragen? Mijn spaarvarken mogen ze wel hebben.
Misschien wel zoveel dat ze er niet in slagen hem te verkopen
Die beslissing is overigens al snel genomen, om hem te laten vertrekken.
Volgens mij sprokkelen ze bij Man City geld bijeen voor het aantrekken van Van Persie.
Maar bied mij Balotelli, Van Persie of Guidetti....... ik zou het wel weten wie ik zou willen hebben voor Feyenoord.
Misschien wel zoveel dat ze er niet in slagen hem te verkopen

Die beslissing is overigens al snel genomen, om hem te laten vertrekken.
Volgens mij sprokkelen ze bij Man City geld bijeen voor het aantrekken van Van Persie.
Maar bied mij Balotelli, Van Persie of Guidetti....... ik zou het wel weten wie ik zou willen hebben voor Feyenoord.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 20:13 uur
Ja, Balotelli of Van Persie natuurlijk, maar die zijn al helemaal niet haalbaar voor ons. 
Ook al zou Feyenoord die 6 tot 10 miljoen hebben, dan nog zou Guidetti niet naar Feyenoord gaan. Die wil (nu al) in een betere competitie voetballen.

Ook al zou Feyenoord die 6 tot 10 miljoen hebben, dan nog zou Guidetti niet naar Feyenoord gaan. Die wil (nu al) in een betere competitie voetballen.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 20:16 uur
Ik heb het zelf niet gezien maar het scheen dat Fernandez (die dan toch 1ste spits zal worden lijkt me) en die Singh extreem goed klikte in het veld.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 21:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Het mooiste zou zijn als Froome dan ook niet meer in dienst van Wiggins zou rijden maar kopman was bij een andere ploeg.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 21:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Sammie wordt altijd beter halverwege de Tour. Top 5 zou erg lastig worden, maar top 10 had hij vast nog wel gehaald.
(quote)
Nou op zich. Ik vind dit maar een zwakke Tour editie. Ik denk wel dat Sanchez gewoon top 5 had kunnen rijden.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 21:20 uur
Wie gaat Wiggins stoppen? Op deze manier alleen zijn ploeggenoot. Evans scoort met 6e ook helemaal niet slecht, maar de achterstand was wel bijna vernederend.
Chavanel gaat hopelijk stunten dit jaar, want wat een geweldige tijdrit(ten) heeft hij gereden.
Enige minpunt is dat hij nu te dichtbij staat waardoor hij waarschijnlijk niet te ver weg zal mogen, maar hij zal in de bergen wel (minimaal) één dag afhaken, zodat later hij weer eens een fenomenale ontsnapping kan doen. Hopelijk samen met Voeckler, mijn andere favoriete renner.
Overigens denk ik niet dat Sky nu al hun kruit voor Wiggins gaat verschieten. Als Froome weg kan, mag hij weg, daar ben ik van overtuigd. Een beetje als de gebroeders Schleck vorig jaar. Toen ging, ik geloof Andy, weg. Hij haalde het uiteindelijk niet, omdat Evans hem op het einde terugriep, maar toch.
Chavanel gaat hopelijk stunten dit jaar, want wat een geweldige tijdrit(ten) heeft hij gereden.

Enige minpunt is dat hij nu te dichtbij staat waardoor hij waarschijnlijk niet te ver weg zal mogen, maar hij zal in de bergen wel (minimaal) één dag afhaken, zodat later hij weer eens een fenomenale ontsnapping kan doen. Hopelijk samen met Voeckler, mijn andere favoriete renner.

Overigens denk ik niet dat Sky nu al hun kruit voor Wiggins gaat verschieten. Als Froome weg kan, mag hij weg, daar ben ik van overtuigd. Een beetje als de gebroeders Schleck vorig jaar. Toen ging, ik geloof Andy, weg. Hij haalde het uiteindelijk niet, omdat Evans hem op het einde terugriep, maar toch.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 21:58 uur
De kwestie Froone / Wiggins doet me een beetje aan de eerste tour van Ullrich denken. Die moest knechten voor Riis, maar bleek meteen al heel erg goed en moest in de afsluitende tijdrit nog inhouden hem niet uit het geel te rijden.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 22:04 uur
herman schreef:
De kwestie Froone / Wiggins doet me een beetje aan de eerste tour van Ullrich denken. Die moest knechten voor Riis, maar bleek meteen al heel erg goed en moest in de afsluitende tijdrit nog inhouden hem niet uit het geel te rijden.
Gelukkig won ie een jaar later wel, waarmee hij meteen definitief bewees meer te zijn dan een knecht.
Hij had wel de pech dat ie tegelijkertijd met Armstrong erg goed was, drie keer tweede achter Armstrong.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 22:04 uur
vigil schreef:
Ik heb het zelf niet gezien maar het scheen dat Fernandez (die dan toch 1ste spits zal worden lijkt me) en die Singh extreem goed klikte in het veld.
In de samenvatting kwam Singh niet voor, helaas. Maar dat zijn de verhalen ja, dat Singh klikt met zijn medespelers. Dan nog liever een goede spits ipv Fernandez. Laatstgenoemde vind ik wel een goede om achter de hand te hebben (als hij zelf z'n handen maar niet gebruikt..,)
0
geplaatst: 9 juli 2012, 22:06 uur
Arrie schreef:
Gelukkig won ie een jaar later wel, waarmee hij meteen definitief bewees meer te zijn dan een knecht.
Hij had wel de pech dat ie tegelijkertijd met Armstrong erg goed was, drie keer tweede achter Armstrong.
Ja, en in totaal zelfs 6 keer tweede volgens mij. Achteraf had hij ook wel een jaar eerder kunnen debuteren in de tour, op zijn 21ste was ie ook al een serieuze kandidaat voor de eindoverwinning geweest gezien zijn vorm toen.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 22:56 uur
Arrie schreef:
(quote)
Hij had vooral de pech (als je het zo wil noemen) dat ie niet zo toegewijd was aan zijn sport als Armstrong. Anders had ie zeker een paar keer van hem kunnen winnen...
0
geplaatst: 10 juli 2012, 12:39 uur
Die Mario Götze toch...
Feriengrüsse aus Ibiza: Geil, geiler, Götze ? Bundesliga ? Blick
Lichtelijk NSFW.
Feriengrüsse aus Ibiza: Geil, geiler, Götze ? Bundesliga ? Blick
Lichtelijk NSFW.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 13:12 uur
herman schreef:
en moest in de afsluitende tijdrit nog inhouden hem niet uit het geel te rijden.
Ze gaan iemand toch niet serieus een Tour afhouden met de reden "je bent de kopman niet"? en moest in de afsluitende tijdrit nog inhouden hem niet uit het geel te rijden.

Als iemand wint, dan wint 'ie, klaar.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 13:29 uur
Ajax ziet af van Narsingh. De laatste nu naar PSV? Heerenveen gokt en verliest. PSV zal er nu wel een paar miljoen van af krijgen, van de vraagprijs.
Wel kansloos nu voor het Nederlands Elftal en de Ajaxieden zullen in ieder alvast niet meer voor hem roepen dat hij moet spelen. Daar zijn we dan ook weer van af.
Wel kansloos nu voor het Nederlands Elftal en de Ajaxieden zullen in ieder alvast niet meer voor hem roepen dat hij moet spelen. Daar zijn we dan ook weer van af.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 13:31 uur
Het Nederlands Elftal heeft hier niets mee te maken.
Het schijnt wel zo te zijn dat PSV de cornervlaggen aan de gemeente heeft verkocht, om wat extra geld vrij te maken.
Het schijnt wel zo te zijn dat PSV de cornervlaggen aan de gemeente heeft verkocht, om wat extra geld vrij te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.