Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2012, 13:35 uur
chevy93 schreef:

Als iemand wint, dan wint 'ie, klaar.
(quote)
Ze gaan iemand toch niet serieus een Tour afhouden met de reden "je bent de kopman niet"? 
Als iemand wint, dan wint 'ie, klaar.
Alles voor de kopman!
0
geplaatst: 10 juli 2012, 15:45 uur
musician schreef:
Ajax ziet af van Narsingh. De laatste nu naar PSV? Heerenveen gokt en verliest. PSV zal er nu wel een paar miljoen van af krijgen, van de vraagprijs.
Wel kansloos nu voor het Nederlands Elftal en de Ajaxieden zullen in ieder alvast niet meer voor hem roepen dat hij moet spelen. Daar zijn we dan ook weer van af.
Het schijnt dat PSV er ook geen geld voor heeft (wat redelijk logisch is met de situatie daar). En of Narsingh bij PSV of Ajax speelt doet weinig af aan het feit of ie voor Oranje moet spelen of niet.Ajax ziet af van Narsingh. De laatste nu naar PSV? Heerenveen gokt en verliest. PSV zal er nu wel een paar miljoen van af krijgen, van de vraagprijs.
Wel kansloos nu voor het Nederlands Elftal en de Ajaxieden zullen in ieder alvast niet meer voor hem roepen dat hij moet spelen. Daar zijn we dan ook weer van af.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 15:54 uur
PSV wacht neem ik aan tot ze minimaal één speler hebben verkocht; Manolev wordt hoogstwaarschijnlijk verkocht, Toivonen staat in de belangstelling van diverse clubs en Valencia schijnt interesse te hebben in Strootman, die ook wel behoorlijk veel zal kosten. Daarnaast willen ze Engelaar nog kwijt (heeft nog en contract tot medio 2013), die natuurlijk voor heel veel geld op de loonlijst staat. Isaksson heeft onlangs in Turkijke bij Kasimpasa getekend dus die valt al weg qua salaris (zijn contract liep sowieso al af). Geld komt er bij PSV dus sowieso nog wel vrij.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 16:10 uur
Raiola is ook gewoon het type dat zoveel mogelijk geld wil binnen harken. Ik denk eigenlijk ook niet dat Narsingh nou zo goede aankoop is voor Ajax: is toch vooral een speler die door zijn snelheid vooral goed is in de omschakeling en in continu balbezit (wat Ajax meestal toch wel heeft) al heel wat minder te bieden heeft.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 16:12 uur
Wat een heerlijke blog! 
Top 5 smerige manieren (voor Nederlandse renners) om een rit te winnen | HET IS KOERS! - hetiskoers.nl
Vier.
Hij kán een massasprint winnen maar normaal gesproken doet Kenny van Hummel onder voor jongens als Cavendish, Greipel, Kittel en Sagan. Twitteraar @huubbellemakers bedacht daarom het volgende: Van Hummel blijft op ongeveer de vijftiende plek in het peloton en gokt op een valpartij voor hem. Zodat hij als eerste goeie sprinter van de niet-vallers als eerste over de meet kan bollen. Francisco José Ventoso deed het – waarschijnlijk onbedoeld – vorig jaar voor in de Giro d’Italia. Vooral kansrijk bij regen en als een ploeggenoot van Van Hummel de laatste bocht met teveel risico ingaat… Bedenker van deze tactiek is overigens shorttracker Steven Bradbury.

Top 5 smerige manieren (voor Nederlandse renners) om een rit te winnen | HET IS KOERS! - hetiskoers.nl
Vier.
Hij kán een massasprint winnen maar normaal gesproken doet Kenny van Hummel onder voor jongens als Cavendish, Greipel, Kittel en Sagan. Twitteraar @huubbellemakers bedacht daarom het volgende: Van Hummel blijft op ongeveer de vijftiende plek in het peloton en gokt op een valpartij voor hem. Zodat hij als eerste goeie sprinter van de niet-vallers als eerste over de meet kan bollen. Francisco José Ventoso deed het – waarschijnlijk onbedoeld – vorig jaar voor in de Giro d’Italia. Vooral kansrijk bij regen en als een ploeggenoot van Van Hummel de laatste bocht met teveel risico ingaat… Bedenker van deze tactiek is overigens shorttracker Steven Bradbury.

0
Jocharo-T
geplaatst: 10 juli 2012, 16:16 uur
herman schreef:
Raiola is ook gewoon het type dat zoveel mogelijk geld wil binnen harken. Ik denk eigenlijk ook niet dat Narsingh nou zo goede aankoop is voor Ajax: is toch vooral een speler die door zijn snelheid vooral goed is in de omschakeling en in continu balbezit (wat Ajax meestal toch wel heeft) al heel wat minder te bieden heeft.
Ik denk dat je reageert op mijn verwijderde berichtje. Ik twijfelde over de bron. Natuurlijk wil die Raiola zoveel mogelijk geld binnenharken, maar in mijn ogen is zo'n smerige mafiose zaakwaarnemer volstrekt overbodig. Zo'n Narsing moet toch ook in kunnen zien dat dat man er echt niet voor Narsingh is, maar voor zichzelf? Heernveen is in ieder geval goed boos op Raiola. Als het laatste nieuws uit Friesland klopt.Raiola is ook gewoon het type dat zoveel mogelijk geld wil binnen harken. Ik denk eigenlijk ook niet dat Narsingh nou zo goede aankoop is voor Ajax: is toch vooral een speler die door zijn snelheid vooral goed is in de omschakeling en in continu balbezit (wat Ajax meestal toch wel heeft) al heel wat minder te bieden heeft.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 16:21 uur
In De Telegraaf stond dat Heerenveen 6 miljoen wil en Ajax maar 3 miljoen wil betalen. Zeker gezien het feit dat zijn contract binnen een jaar afloopt, lijkt me 6 miljoen ook veel. Ik vraag me af of PSV überhaupt 3 miljoen te bieden heeft.
"Over zes maanden mogen ze overal tekenen." vond ik wel een interessante uitspraak. Ik vrees dat Heerenveen inderdaad gegokt en verloren heeft.
"Over zes maanden mogen ze overal tekenen." vond ik wel een interessante uitspraak. Ik vrees dat Heerenveen inderdaad gegokt en verloren heeft.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 juli 2012, 16:26 uur
Dat nieuws is inmiddels alweer achterhaald, Chevy. Heerenveen verwacht wel met Ajax rond te kunnen komen, maar Raiola frustreerd de boel. Ajax laatste bood bedroeg 3,5 miljoen en met een miljoen meer is hij waarschijnlijk gewoon speler van Ajax. Narsingh en Ajax zullen ook wel rond komen, volgens Heerenveen zijn die in hoofdlijnen rond met elkaar.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 juli 2012, 16:29 uur
herman schreef:
Ik reageerde inderdaad op een inmiddels verwijderd bericht.
Ik reageerde inderdaad op een inmiddels verwijderd bericht.
Had een paar keer de pagina opnieuw geladen en verwachte veilig mijn berichtje, wat er pas net stond, te kunnen verwijderen, maar daar was dan toch Herman.

0
geplaatst: 10 juli 2012, 16:38 uur
3,5 miljoen is dan ook wel een relatief bedrag voor een speler van die leeftijd met die kwaliteit, maar op zich wel goed dat Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. Spelers die ze al hebben lopen zijn ook weer niet zoveel minder.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 16:51 uur
Waar komt dat nieuws vandaan dan Jocharo? Het enige nieuws wat ik nog zie is dat Ajax Narsingh uit het hoofd heeft gezet omdat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 juli 2012, 16:58 uur
Leeuwarder Courant en dan de fysieke uitgave. Op de website staat ook wat, maar dan verwijzen ze na een klein gedeelte je weer door naar de krant of je IPad. Een samenvatting van wat in de krant staat kun je ook vinden op Ajax Showtime.
Heerenveen: 'Constructie met Ajax kan'
Heerenveen: 'Constructie met Ajax kan'
0
geplaatst: 10 juli 2012, 17:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Geld komt er bij PSV dus sowieso nog wel vrij.
Als er wat van die spelers verkocht worden wel. Anders niet, want het gaat financieel niet goed met PSV, dus het afvallen van de salarispost van Isaksson zegt weinig over eventuele aankopen.
Strootman weg zou wel bizar zijn. Half jaartje Utrecht, jaartje PSV en hop naar Spanje.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 juli 2012, 18:00 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Hebben ze ook weer wat geld om te investeren in een andere club zijn jeugdopleiding. Geld komt er bij PSV dus sowieso nog wel vrij.

0
geplaatst: 10 juli 2012, 18:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Financieel gaat het juist wél (weer) goed met PSV na de deal met de gemeente (zitten weer in categorie 3).(quote)
Als er wat van die spelers verkocht worden wel. Anders niet, want het gaat financieel niet goed met PSV.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 18:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Als er wat van die spelers verkocht worden wel. Anders niet, want het gaat financieel niet goed met PSV, dus het afvallen van de salarispost van Isaksson zegt weinig over eventuele aankopen.
Strootman weg zou wel bizar zijn. Half jaartje Utrecht, jaartje PSV en hop naar Spanje.
(quote)
Het gaat financieel ook niet slecht met PSV hoor. Ze zijn gewoon weer in categorie drie ingedeeld.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 19:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Als er wat van die spelers verkocht worden wel. Anders niet, want het gaat financieel niet goed met PSV, dus het afvallen van de salarispost van Isaksson zegt weinig over eventuele aankopen
(quote)
Als er wat van die spelers verkocht worden wel. Anders niet, want het gaat financieel niet goed met PSV, dus het afvallen van de salarispost van Isaksson zegt weinig over eventuele aankopen
De financiën van PSV zijn wel in orde hoor, ze zijn zelfs weer in categorie 3 ingedeeld.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 19:43 uur
Nicolage Rico schreef:
.
(quote)
.
Ik heb vandaag ergens gelezen
dat het juist financieel wel goed gaat met PSV, ze zouden zelfs in categorie 3 zitten. 
0
geplaatst: 10 juli 2012, 20:11 uur
Ja de anti-PSV maffia roert zich weer eens. Opvallend om te zien hoe afkeer van één ding provinciestadjes in Nederland - zonder enig andere verbinding - opeens verenigt. Zeiken over de hoeveelheid geld die een ander ergens insteekt daar zijn we goed in.
Jocharo heb ik niet gehoord toen van de week El Hamdoui voor een appel en een ei (850.000) vertrok naar Fiorentina terwijl voor een fiks aantal meloenen (5 als ik me niet vergis) in 2010 van AZ overkwam. Leg een aantal van de jaarverslagen van Ajax achter elkaar en je hebt les 1 van de basiscursus investeren - Hoe het niet moet.
En maar jabbelen over de competitie - het lijken wel Truus de Mier en Juffrouw Ooievaar van de anti-PSV brigade; jab, jab, jab
Nee tegen de schutting van een ander pist het altijd lekkerder dan tegen die van jezelf. Denk erom jongens niet te vroeg dichtritsen - anders krijg je van die taferelen uit Turks Fruit
Jocharo heb ik niet gehoord toen van de week El Hamdoui voor een appel en een ei (850.000) vertrok naar Fiorentina terwijl voor een fiks aantal meloenen (5 als ik me niet vergis) in 2010 van AZ overkwam. Leg een aantal van de jaarverslagen van Ajax achter elkaar en je hebt les 1 van de basiscursus investeren - Hoe het niet moet.
En maar jabbelen over de competitie - het lijken wel Truus de Mier en Juffrouw Ooievaar van de anti-PSV brigade; jab, jab, jab
Nee tegen de schutting van een ander pist het altijd lekkerder dan tegen die van jezelf. Denk erom jongens niet te vroeg dichtritsen - anders krijg je van die taferelen uit Turks Fruit

0
geplaatst: 10 juli 2012, 20:32 uur

Ik had helemaal niet gezien dat MJ_DA_MAN het al had gezegd.

Maar het is nu in ieder geval duidelijk denk ik.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 23:16 uur
Ik weet niet beter dan dat het PSV Stadion elke keer van PSV naar de gemeente gaat, als onderpand.
Dan is de gemeente Eindhoven eigenaar, denk je dan, maar een paar jaar later dezelfde exercitie: weer het stadion aangekocht voor een paar miljoen. Aanvankelijk dacht ik dat mij het terugkopen ontgaan was, inmiddels weet ik beter: het behoort tot een met enige regelmaat terugkerend ritueel: Eindhoven koopt een stadion waarbij de verantwoordelijken namens de gemeente vergeten zijn dat het al 23 x is gekocht.
Maar ja, eens in de vier jaar een nieuwe gemeenteraad....weten zij veel.....
Dan is de gemeente Eindhoven eigenaar, denk je dan, maar een paar jaar later dezelfde exercitie: weer het stadion aangekocht voor een paar miljoen. Aanvankelijk dacht ik dat mij het terugkopen ontgaan was, inmiddels weet ik beter: het behoort tot een met enige regelmaat terugkerend ritueel: Eindhoven koopt een stadion waarbij de verantwoordelijken namens de gemeente vergeten zijn dat het al 23 x is gekocht.
Maar ja, eens in de vier jaar een nieuwe gemeenteraad....weten zij veel.....

0
geplaatst: 10 juli 2012, 23:54 uur
Jocharo-T schreef:
Narsingh en Ajax zullen ook wel rond komen, volgens Heerenveen zijn die in hoofdlijnen rond met elkaar.
Vaak zal dat ook niet echt het probleem zijn. Narsingh lijkt me een nuchtere jongen die weet dat hij niet voor de hoofdprijs hoeft te gaan. Zowel sportief gezien als financieel zal hij er flink op vooruit gaan bij Ajax (evengoed bij PSV hoor, maar... Narsingh en Ajax zullen ook wel rond komen, volgens Heerenveen zijn die in hoofdlijnen rond met elkaar.
)
0
geplaatst: 11 juli 2012, 01:33 uur
Ajax of PSV, beiden teams die elk seizoen voor de titel strijden... sowieso een stap hogerop dan Heerenveen en allebei veel perspectief op een verdere carriere. Sportief voor mij absoluut gelijkwaardig. Gevoel van Narsingh lijkt me doorslaggevend.
0
Jocharo-T
geplaatst: 11 juli 2012, 07:18 uur
Mjuman schreef:
Jocharo heb ik niet gehoord toen van de week El Hamdoui voor een appel en een ei (850.000) vertrok naar Fiorentina
Wel op blijven letten, Mjumannetje. Daar heb ik wel degelijk een berichtje aan besteed en al hadden ze hem gratis laten gaan. De marktwaarde van deze rotte appel in de selectie daalde flink en je kunt er dan gewoonweg geen vijf miljoen voor gaan vragen. Bij Ajax zijn ze op de goede weg. Zowel met salarisen, als met aankopen. Heel veel eigen jeugd, zoals we van Ajax gewend zijn en een paar aankopen. Natuurijk heeft Ajax domme aankopen gedaan en ook dom met geld gesmeten, maar feit is wel dat er elke jaar ook wat jeugd doorbreekt. Soms staat er zelfs meer dan 60% eigen jeugd in het veld. Dat is wel een flink verschil met dat clubje uit Brabant.Jocharo heb ik niet gehoord toen van de week El Hamdoui voor een appel en een ei (850.000) vertrok naar Fiorentina
Voor de rest kom je natuurlijk net als al je P$V vriendjes hier op het forum over als een Provinciaaltje. Elke keer weer met z'n allen huilie huilie dat er over die subsidie wordt begonnen, of dat er een dollartekentje staat in plaat van een S.

0
geplaatst: 11 juli 2012, 08:08 uur
Ik ben is benieuwd of dat verschrikkelijk sterke Sky-blok vandaag onder druk gaat gezet worden!
Waarschijnlijk gaan ze meer tijd kunnen nemen bergaf dan bergop, dus lijkt deze rit mij zich daar wel toe te lenen.
Het zal vooral te hopen zijn dat bv Nibali zich niet tevreden stelt met een podiumplaats, maar er echt nog voor wil gaan. Dan hebben we met Liquigas, Lotto, BMC en volgens mij Radioshack toch 4 blokken die Sky het vuur aan de schenen kunnen leggen.
Waarschijnlijk gaan ze meer tijd kunnen nemen bergaf dan bergop, dus lijkt deze rit mij zich daar wel toe te lenen.
Het zal vooral te hopen zijn dat bv Nibali zich niet tevreden stelt met een podiumplaats, maar er echt nog voor wil gaan. Dan hebben we met Liquigas, Lotto, BMC en volgens mij Radioshack toch 4 blokken die Sky het vuur aan de schenen kunnen leggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.