MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Verhoeven mag meetrainen bij fc utrecht | nusport.nl/voetbal | Voor het laatste nieuws van elke sport

De 1-2-3-4 Pizzaaaaaaaaa doelman van Ajax, Jeroen Verhoeven, traint momenteel mee bij FC Utrecht. Naar men zegt om zijn 'conditie' op peil te houden. FC Utrecht heeft echter maar 2 keepers waarvan reserve doelman Eric Cummins eind vorig seizoen echt volledig door het ijs zakte toen hij er moest staan. Ben benieuwd of Verhoeven bij FC Utrecht zal gaan spelen Eerste doelman wordt de van Volendam overgenomen Robin Ruiter.

Jocharo-T
Helemaal niet zo'n slechte keeper. Heeft zijn figuur niet echt mee, maar je kan hem er best bij hebben. Doet denk ik niet echt onder voor Robin Ruiter.

Jocharo-T schreef:
Het is een geweldige voetballer, dus waarom niet en misschien past hij daar wel in het team.

Mocht dat gaan gebeuren dan mag Ajax zich wel even achter de oren krabben.

Jocharo-T
Waarom? Ik denk dat ze zichzelf bij Ajax niets kwalijk nemen en terecht. Die jongen heeft zichzelf onmogelijk gemaakt en Frank de Boer had niet alleen de veranwoordelijkheid over Hamdaoui, maar over een heel elftal. Niemand bij Ajax neemt Frank zijn gemaakte keuze kwalijk. Dat is ook wel gebleken. Mooi voor Fiorentina als ze er winst op maken, dat lijkt mij ook niet geheel onlogisch, want hij heeft nog geen miljoen gekost, maar Ajax moet niet terugkijken, dat heeft geen zin. Gewoon in het vervolg nadenken voor je zo'n speler koopt. Hij stond niet bepaald bekend als een hele aardige en makkelijke jongen. Theo Janssen is ook geen makkelijke jongen, maar kan perfect door één deur met Frank. De mensen nemen het vooral Hamdaoui kwalijk.

Ik had ook niet verwacht dat je het met mij eens zou zijn

Pure geldverkwisting wat mij betreft, een goede manager moet zoiets kunnen regelen.

Jocharo-T schreef:
Helemaal niet zo'n slechte keeper. Heeft zijn figuur niet echt mee, maar je kan hem er best bij hebben. Doet denk ik niet echt onder voor Robin Ruiter.

Mee eens. In ieder geval stukken beter dan de huidige 2e doelman Cummins.

Jocharo-T
trebremmit schreef:
Pure geldverkwisting wat mij betreft.
Dat ben ik wel met je eens, maar ik vind het te makkelijk om de hele situatie in de schoenen van Frank te schuiven.

Jocharo-T schreef:

Ironisch... die nieuwe sponsor van FC Utrecht

lennon schreef:
(quote)
Ironisch... die nieuwe sponsor van FC Utrecht

Ja dan staat er straks een dikke pad op het doel bij FC Utrecht met op het shirt de naam:

HEALTH CITY !!!

Jocharo-T schreef:

Erg matige keeper, die Verhoeven. En dat heeft niet alleen met zijn figuur/gewicht te maken.

Nibali Sagan Wordt de Tour toch nog interessant?

Kijk eens wat een mooi Stadion:

(afbeelding)

Ik laat het maar alvast even zien, ik vrees voor menigeen dat hier de nieuwe Nederlandse Kampioen vandaan gaat komen

Jocharo-T
Nicolage Rico schreef:
Erg matige keeper, die Verhoeven. En dat heeft niet alleen met zijn figuur/gewicht te maken.
Hij is anders in twee jaar wel vaker kampioen geworden dan jullie in 18 jaar.

Voor Utreg een prima keeper die niet onder doet voor Ruiter.

musician schreef:

Ik laat het maar alvast even zien, ik vrees voor menigeen dat hier de nieuwe Nederlandse Kampioen vandaan gaat komen

Lol, sinds 1999 geen kampioen meer geweest... ok, nog een europees bekertje gepakt, maar daarmee is het ook wel gezegd. 1 leuk seizoen gedraaid, en het vertrouwen zit er weer goed in bij velen!

Kijk maar uit, want dan kan het zo enorm tegenvallen!

Knuppels en hoenderhok, voordat het over de zoveelste arrestatie, valpartij en doping in de tour gaat...

Ik word gewoon voorgelogen door de NOS-commentatoren. Ik kijk het laatste uur en heb steeds het idee dat er eindelijk iemand van de Rabobank gaat winnen, en dan bakt 'ie er helemaal niks van op het laatst. Rot NOS.

Running On Empty schreef:
(quote)

Ja dan staat er straks een dikke pad op het doel bij FC Utrecht met op het shirt de naam:

HEALTH CITY !!!

Misschien heeft MacD tegen die tijd wel de BigMac Lite en McKroket Lite?

Of misschien krijgt hij wel een persoonlijke sponsor: Bolletje?

Jocharo-T schreef:
Hij is anders in twee jaar wel vaker kampioen geworden dan jullie in 18 jaar.

Swerts ook in 11 jaar. Terwijl dat een betere keeper is.

Jocharo-T
Je kunt het ook overdrijven, vriend.

Verhoeven is niet zo slecht als dat jij ons wilt doen laten geloven. Voor FC Utrecht is dit een hele leuke bruikbare keeper. Zeker als je ziet wat FC Utrecht in huis heeft. Hij heeft wel een goede reflex voor zo'n zware keeper. Utreg gaat er in ieder geval niet op achteruit, mocht hij gehaald worden.

Ooit had Utreg Istatov als keeperd, type Piet - het lek van PEC - Schrijvers; was een goeie; daar liep je als spits niet graag tegenaan.

Later had Utreg betere keepers: de Breuk, JWE, Vorm

Jocharo-T schreef:
Hij heeft wel een goede reflex voor zo'n zware keeper.

Hij is wel een goede voorspeller. Meestal gaat hij een minuut voordat er geschoten wordt al in de goede hoek liggen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hij is wel een goede voorspeller. Meestal gaat hij een minuut voordat er geschoten wordt al in de goede hoek liggen.

Ben jij soms spits Rico - jouw vriendin gaat toch ook meestal liggen voordat jij schiet

Of zit je al in het Spitsenboek voor gevorderden ?

Mjuman schreef:
Ooit had Utreg Istatov als keeperd, type Piet - het lek van PEC - Schrijvers; was een goeie; daar liep je als spits niet graag tegenaan.

Later had Utreg betere keepers: de Breuk, JWE, Vorm

Henk Van Ledden wil ik er aan toe voegen.

Mjuman schreef:
Ben jij soms spits Rico - jouw vriendin gaat toch ook meestal liggen voordat jij schiet

Of zit je al in het Spitsenboek voor gevorderden ?

Ik hou niet van spitsen. Zat er net nog in en het duurt me veel te lang. En daar bedoel ik niet mijn vriendin mee.

Je zult toch iemand moeten hebben die de bal in het netje schiet. Eentje graag die dat ook meermalen per wedstrijd doet, als het even kan.

(afbeelding)

Die is te oud, maar van Geel kan het proberen.

musician schreef:
Je zult toch iemand moeten hebben die de bal in het netje schiet. Eentje graag die dat ook meermalen per wedstrijd doet, als het even kan.
(afbeelding)

En Tsjuiphof had wél gelijk met z'n Tsjiendwall

Geen idee hoe betrouwbaar dit is maar ik las net in een Telegraaf artikel dat Jan Smit eigenlijk zou zingen in die C1000 commercial. In plaats van Wolter Kroes zou dat zijn. Echter toen Sneijder er achter kwam dat Smit meedeed zou hij hebben geëist dat een ander zou meedoen

Nicolage Rico schreef:

Ik geloof niet dat ik Erwin Mulder nu echt veel beter vind. De naar mijn mening 4 beste Nederlandse keepers spelen bij AS Roma, Swansea, Newcastle en de 4e zit bij Ajax op de bank.

Ik geloof ook niet dat Rico Mulder nou zo goed vindt. Met die vierde keeper bedoel je Cilessen, neem ik aan, maar voorlopig moet die nog maar laten zien dat ie constanter is dan Vermeer. Eigenlijk vond ik Room wel goed, maar die zit nu ook ergens op een bank te verpieteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:10 uur

geplaatst: vandaag om 06:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.