Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:52 uur
GrafGantz schreef:
Het ljkt inderdaad verdomd veel op dat ESF-debacle:
Nederland precies 150 Touretappes zonder ritzege | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Groot-Brittannië is in de droogteperiode van Oranje het meest succesvol met 23 etappeoverwinningen, het leeuwendeel (21) daarvan kwam op naam van Mark Cavendish.Het ljkt inderdaad verdomd veel op dat ESF-debacle:
Nederland precies 150 Touretappes zonder ritzege | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
, waarom hebben wij geen Cavendish? Ik zeg inlijven!
0
geplaatst: 12 juli 2012, 14:59 uur
Kruijswijk is gevallen, nog even en Kenny van Hummel is inderdaad beste Nederlander van deze tour. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 15:53 uur
Kijk eens wat een mooi stadion:

Ik laat het maar alvast even zien, hier gaat namelijk alweer de Nederlandse kampioen vandaan komen.

Ik laat het maar alvast even zien, hier gaat namelijk alweer de Nederlandse kampioen vandaan komen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 16:03 uur
Moet je even op F5 drukken. Dan herstelt hij al het goed is. 

0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:10 uur
Kan iemand die lelijke UFO wegbezemen, heeft niks met sport te maken 

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 16:12 uur
herman schreef:
Gedaan, maar zo ziet het PSV-stadion er toch niet uit?
Grappemaker. Gedaan, maar zo ziet het PSV-stadion er toch niet uit?

Nee, dat stadion is een stuk lelijker en let vooral op het woordje 'alweer'. Dat clubje is de afgelopen jaren geen kampioen geworden.

0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:14 uur
chevy93 schreef:
Lekker dan...
Zowel Ruigh, als Westra als Mollema binnen 5 à 10 minuten afgestapt.
Lekker dan...
Zowel Ruigh, als Westra als Mollema binnen 5 à 10 minuten afgestapt.
Hoe kom je daarbij? Letour.fr maakt melding van Westra, Larsson en Renshaw als afstappers. Zelfde ploegen, andere renners dus.
Ten Dam wel weer sterk vooraan. Helaas gaat deze groep het niet redden als de toppers straks op de slotklim hun ijzers gaan ontbinden. Ben benieuwd of Evans en Nibali Wiggins pijn kunnen doen zo.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:14 uur
Zolang PSV komend seizoen weer de kampioen$wedstrijd gaat spelen maak ik me geen zorgen.
Check!
Jocharo-T schreef:
Die S hoort een $ te zijn.
(quote)
Die S hoort een $ te zijn.
Check!
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:17 uur
Jocharo-T schreef:
Heb je er een dag over moeten doen om een plaatje van dat stadion te vinden? Ik begrijp dat ook op basis van snelheid Ajax dit jaar helaas een stapje terug zal moeten doen

Nog maar gezwegen over alle "technische problemen" bij de club.
Bovendien is het een nogal donker plaatje, blijkbaar kan er bij Ajax heel wat het daglicht niet verdragen.
Dan hier de kampioenscoach voor het seizoen 2012-2013 :

0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:17 uur
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:18 uur
Titmeister schreef:
Hoe kom je daarbij? Letour.fr maakt melding van Westra, Larsson en Renshaw als afstappers. Zelfde ploegen, andere renners dus.
Ten Dam wel weer sterk vooraan. Helaas gaat deze groep het niet redden als de toppers straks op de slotklim hun ijzers gaan ontbinden. Ben benieuwd of Evans en Nibali Wiggins pijn kunnen doen zo.
Mollema en Westra zijn ook afgestapt hoor. Officiëel bevestigd door ploegleiders. En inderdaad binnen 10 minuten.(quote)
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:20 uur
Joy4ever schreef:
Sinds wanneer maakt herman wijn
(quote)
1. Het is grappa
2. Hoewel het van druiven gemaakt wordt is het geen wijn

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 16:20 uur
Joy4ever schreef:
Die N spreken we in Uteg bij het woord grappenmaker niet uit, ouwe reus. Sinds wanneer maakt herman wijn

musician schreef:
Heb je er een dag over moeten doen om een plaatje van dat stadion te vinden?
Knuppels en hoenderhok, voordat het over de zoveelste arrestatie, valpartij en doping in de tour gaat... Heb je er een dag over moeten doen om een plaatje van dat stadion te vinden?
musician schreef:
Dan hier de kampioenscoach voor het seizoen 2012-2013 :
Ronald Koeman
Die zie ik niet naar Amsterdam verhuizen. Die blijft denk ik gewoon bij Feyenoord, we hebben Frank tenslotte al.Dan hier de kampioenscoach voor het seizoen 2012-2013 :
Ronald Koeman
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:22 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Mollema en Westra zijn ook afgestapt hoor. Officiëel bevestigd door ploegleiders. En inderdaad binnen 10 minuten. Ok, ik moet de Tour helaas via internet volgen, en daar werd geen melding ervan gemaakt. Maar lekker dan 3 man Vacansoleil en 2 man Rabo in één dag eruit...
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:41 uur
Jocharo-T schreef:
Kijk eens wat een mooi stadion
... ... ... ... ... .... .....
Kijk eens wat een mooi stadion
... ... ... ... ... .... .....
Het blijft een gedrocht met een vreselijke akoestiek ....
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:42 uur
GrafGantz schreef:
1. Het is grappa
Cercle de la Grappe 1. Het is grappa

0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juli 2012, 16:43 uur
Ik vind het echt geen lelijk stadion. Alleen die vreselijke gracht zou dicht moeten en die lelijk stoeltjes weg, maar het stadion van buiten vind ik echt heel mooi en indrukwekkend. Ik kan mij nog herinneren dat Juventus op bezoek kwam en Del Piero zijn ogen uitkeek, al foto's makende. Ik vraag mij af hoe er op het stadion gereageerd zou worden als hij niet in de buurt van Amsterdam stond. De kritiek op de stoeltjes en de gracht snap ik goed, maar de rest? Daar snap ik echt niets van.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:44 uur
Jullie hebben groot gelijk. Sowieso een overschatte letter die n.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 16:46 uur
Titmeister schreef:
Ok, ik moet de Tour helaas via internet volgen, en daar werd geen melding ervan gemaakt. Maar lekker dan 3 man Vacansoleil en 2 man Rabo in één dag eruit...
En dan valt nog maar te bezien hoe Gesink het gaat doen vandaag.Ok, ik moet de Tour helaas via internet volgen, en daar werd geen melding ervan gemaakt. Maar lekker dan 3 man Vacansoleil en 2 man Rabo in één dag eruit...
0
geplaatst: 12 juli 2012, 17:58 uur
Sneijder mischien naar Anzhi
Laten we het niet hopen, nu al kiezen voor het grote geld en niet voor een sportieve uitdaging zou me erg van hem tegenvallen.
Laten we het niet hopen, nu al kiezen voor het grote geld en niet voor een sportieve uitdaging zou me erg van hem tegenvallen.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:08 uur
Heerlijke etappe weer vandaag. 
Wat een held, die Froome. En Pinot is de verrassing van deze Tour.

0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:09 uur

Als die fotograaf z'n toestel nou iets meer links had gericht dan weten we naar wie die man wijst.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:22 uur
Nicolage Rico schreef:

Doodjammer dat ze Froome terugriepen.
Jurgen VDB doet het in ieder geval ook uitstekend, die zie ik Evans zelfs nog inhalen. Nibali was misschien ook nog haalbaar geweest als hij geen pech had een paar ritten terug.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:27 uur
En Froome reed nog lek in etappe 1 ook (of was gevallen?) waardoor hij 1:30 minuut had verloren. Froome had de Tour kunnen winnen.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:34 uur
Het is wel echt waardeloos dat Froome in de laatste kilometers niet voor zijn eigen kansen mag rijden.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:41 uur
Wat dacht je van Tejay van Garderen. Die baalde helemaal volgens mij.
Is er al een Nederlander binnen trouwens?
Is er al een Nederlander binnen trouwens?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.