Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2012, 17:12 uur
En Ten Dam heeft het prima gedaan, net als de top 3 van het klassement.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 17:58 uur
Paap_Floyd schreef:
Voeckler is toch stiekem wel een baas.
Voeckler is toch stiekem wel een baas.
Ik mag hem totaal niet, maar een baas is het zeker
Vandaag werd trouwens overduidelijk welke drie renners als enige het recht op een podiumplek hebben. Het is jammer voor Nibali dat deze tour in het teken staat van de tijdrit. Als de laatste tijdrit werd vervangen door een aankomst op een berg van de buitencategorie had hij nog kunnen winnen. De rit van morgen is dan wel op zijn lijf geschreven, vier minuten (dat heeft hij echt nog wel nodig) gaat hij daar niet pakken.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 18:01 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En Ten Dam heeft het prima gedaan
En Ten Dam heeft het prima gedaan
Ten Dam doet het al de hele tour prima, maar heeft het eigenlijk telkens net niet. Hij doet het dan ook een stuk beter dan z'n kopmannen, jammer dat ie toch niet genoeg in huis lijkt te hebben voor een etappezege.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 18:03 uur
Ten Dam is een hele goede knecht a la Szmyd (normaal gesproken wel iets minder, deze tour een stuk beter). Heel nuttig in de bergen, maar zal nauwelijks etappes winnen en nooit een top klassement rijden.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 19:00 uur
Daarom gaat ie maar met elke ontsnapping mee, ondanks dat ie weet dat ie toch niet zal winnen 
Treurig nieuws overigens over wat een paar jaar geleden een van de meest veelbelovende klimmers leek (10e in de Tour en bolletjestrui):
Wielernieuws: Mauricio Soler beëindigt zijn actieve loopbaan - WielerUpdate.nl

Treurig nieuws overigens over wat een paar jaar geleden een van de meest veelbelovende klimmers leek (10e in de Tour en bolletjestrui):
Wielernieuws: Mauricio Soler beëindigt zijn actieve loopbaan - WielerUpdate.nl

0
geplaatst: 18 juli 2012, 20:12 uur
Dat is inderdaad droevig, dat hij die beslissing moet nemen. Vooral als je de aanleiding in ogenschouw neemt.
Het is niet helemaal een ongevaarlijke sport, dat hard fietsen..
0
geplaatst: 18 juli 2012, 20:35 uur
musician schreef:
Dat is inderdaad droevig, dat hij die beslissing moet nemen. Vooral als je de aanleiding in ogenschouw neemt.
Ook mountainbiken niet - van het weekend stond er een requiem in het NRC van een amateur- mountainbiker die van het pad was gepleurd in de afdaling (sad but true).
0
geplaatst: 19 juli 2012, 14:36 uur
Voeckler is weer aan het huishouden hoor, wat een topprestatie. 

0
Hendrik68
geplaatst: 19 juli 2012, 17:24 uur
Beetje knullig van de Sky ploeg. Froome maakte met een paar acties toch wel duidelijk dat niet de beste gaat winnen deze Tour. Dit hadden ze veel beter moeten afspreken. De eindzege van Wiggins verliest zo wel een beetje glans. Froome wordt de nieuwe kopman, of hij gaat weg, want dit pikt hij niet nog een keer. Ik zeg Rabobank, doe eens een bod.
0
Cured
geplaatst: 19 juli 2012, 19:06 uur
Jammer dat zo'n Froome niet mag doorkachelen, terwijl die beter is dan Wiggins (ik heb een Deja vu van '85/86 met Lemond en Hinault).
Over de Ne(e)derlanders.....
. Of om een nummer van de Kinks te noemen: Where Have All The Good Times Gone ? Een beetje meefietsen als het er nog niet op aan komt kunnen velen (ik overigens niet
)
Over de Ne(e)derlanders.....
. Of om een nummer van de Kinks te noemen: Where Have All The Good Times Gone ? Een beetje meefietsen als het er nog niet op aan komt kunnen velen (ik overigens niet
)
0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:08 uur
Cured schreef:
Jammer dat zo'n Froome niet mag doorkachelen, terwijl die beter is dan Wiggins (ik heb een Deja vu van '85/86 met Lemond en Hinault).
Of Ullrich / Riis.
0
Hendrik68
geplaatst: 19 juli 2012, 22:26 uur
Of Twente-FC Inter Turku........
Of Plovdiv-Vitesse
Hallo he. Is het Nederlandse sportwezen nou tot helemaal niets meer in staat?
Of Plovdiv-Vitesse
Hallo he. Is het Nederlandse sportwezen nou tot helemaal niets meer in staat?
0
geplaatst: 20 juli 2012, 10:33 uur
Vitesse heeft de twijfelachtige eer om als eerste club in Europees verband VIER keer op voorsprong te komen en nóg niet te winnen. Dat is op z'n minst een pluim waard.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2012, 11:26 uur
Leuk, hè? Stelletje prutsers. Ik kan er de lol wel van inzien. 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 12:58 uur
Ach, hopen dat je uit niet wordt afgeslacht en dat zich thuis een wonder voltrekt. 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:02 uur
Oei Oei.. Frank de Boer heeft de Homo beweging boos gemaakt.. als dat maar goed komt! 
Hij heeft gezegd dat ze een andere motoriek hebben dan heteros, en daarom zo weining topsport beoefenen.. beetje lompe opmerking is dat wel ja...

Hij heeft gezegd dat ze een andere motoriek hebben dan heteros, en daarom zo weining topsport beoefenen.. beetje lompe opmerking is dat wel ja...
0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:08 uur
Joy4ever schreef:
Kiev - Feyenoord.
Eitje
Kiev - Feyenoord.
Eitje
Vind ik ook

Ach, om de Champions League te veroveren zul je sowieso alle wedstrijden wel moeten winnen. Dus je kunt mitsen en maren bij elke ploeg A of B.
Maar in feite maakt het allemaal niets uit. 31 juli of 1 augustus, Koeman heeft nog 11 dagen om er wat van te maken! Misschien kan de reputatie van het Nederlandse voetbal na het EK in die contreien weer wat worden opgeschroefd.
Dynamo Kiev heeft een hele bekende naam maar volgens mij wordt het grote geld in ander clubs in Oekraïne gestoken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.