Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:27 uur
musician schreef:
Dynamo Kiev heeft een hele bekende naam maar volgens mij wordt het grote geld in ander clubs in Oekraïne gestoken.
Dynamo Kiev heeft een hele bekende naam maar volgens mij wordt het grote geld in ander clubs in Oekraïne gestoken.
Volgens mij speelden zes of zeven spelers van Kiev in het nationale elftal van Oekraïne tijdens het EK. Kansloos is Feyenoord zeker niet. Wij hebben Singh
.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:33 uur
lennon schreef:
Oei Oei.. Frank de Boer heeft de Homo beweging boos gemaakt.. als dat maar goed komt!
Hij heeft gezegd dat ze een andere motoriek hebben dan heteros, en daarom zo weining topsport beoefenen.. beetje lompe opmerking is dat wel ja...
Oei Oei.. Frank de Boer heeft de Homo beweging boos gemaakt.. als dat maar goed komt!

Hij heeft gezegd dat ze een andere motoriek hebben dan heteros, en daarom zo weining topsport beoefenen.. beetje lompe opmerking is dat wel ja...
Ik hoorde het op de radio, tja en dan te bedenken dat de achterban (supporters) hier wel raad mee weten, heel dom.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:51 uur
Wat een mooie sport is dat atletiek toch:
Ze zou de race ook winnen.
Ze zou de race ook winnen.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 13:55 uur
lennon schreef:
Al loopt ie wel een beetje raar
(quote)
Al loopt ie wel een beetje raar
Dat is enkel na het weekend

0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:04 uur
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:09 uur
En naast een mooie dame, ook het bewijs dat een goede concentratie het halve werk is 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:11 uur
lennon schreef:

Dom inderdaad.
Heeft het ondertussen via Twitter al genuanceerd: "Frank: Voetbal is van iedereen, ook van homo's. Ik betreur de ophef. Heb niemand willen kwetsen. Uitspraak is uit zn verband gerukt."
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:15 uur
rkdev schreef:
Heeft het ondertussen via Twitter al genuanceerd: "Frank: Voetbal is van iedereen, ook van homo's. Ik betreur de ophef. Heb niemand willen kwetsen. Uitspraak is uit zn verband gerukt."

0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:27 uur
Tja die uitspraak van de Boer is natuurlijk behoorlijk verkeerd zoals ik al eerder opmerkte.
Misschien nog dommer is het om te vertellen dat het e.e.a. uit het verband is gerukt, terwijl het interview (BNN) met uitspraken gewoon op het net te zien en te horen is (hij gebruikt wel de nuance "misschien").
De telegraaf heeft het iig.
Of is de uitspraak dat het uit het verband is gerukt, uit het verband gerukt?
Misschien nog dommer is het om te vertellen dat het e.e.a. uit het verband is gerukt, terwijl het interview (BNN) met uitspraken gewoon op het net te zien en te horen is (hij gebruikt wel de nuance "misschien").
De telegraaf heeft het iig.
Of is de uitspraak dat het uit het verband is gerukt, uit het verband gerukt?
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:40 uur
Joy4ever schreef:
Kiev - Feyenoord, Eitje
Kiev - Feyenoord, Eitje
Ja makkie inderdaad,
als je dat niet wint ....
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:43 uur
FC Anzhi Makhachkala (RUS)/Budapest Honvéd FC (HUN) v Lokomotiv Plovdiv 1936 (BUL)/Vitesse (NED)
FC Twente (NED)/FC Inter Turku (FIN) v FK Mladá Boleslav (CZE)/Thór Akureyri (ISL)
FC Rapid Bucureşti (ROU)/Myllykosken Pallo-47 (FIN) v sc Heerenveen (NED)
FC Twente (NED)/FC Inter Turku (FIN) v FK Mladá Boleslav (CZE)/Thór Akureyri (ISL)
FC Rapid Bucureşti (ROU)/Myllykosken Pallo-47 (FIN) v sc Heerenveen (NED)
Pff, zware tegenstanders voor Vitesse en Heerenveen.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:43 uur
Tja, als je zegt dat homo's ergens beter in zijn dan heteromannen (bijv. met mode of haar) geeft iedereen je gelijk maar als je zegt dat ze ergens minder goed in zijn breekt de pleuris los. Dus ze zijn of beter, of gelijkwaardig, mooi is dat 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:34 uur
Homo's hebben toch gewoon een gênante motoriek? Biseksuele mannen kunnen alles. Heteromannen zijn dom en kunnen daarom wel voetballen.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:37 uur
Loodzware loting voor Feyenoord, laten we er het beste van hopen 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:39 uur
Kiev zal het ook niet makkelijk krijgen.
Cavendish gewonnen vandaag, ik had nog zo gehoopt op onze troetelspanjaard.
Cavendish gewonnen vandaag, ik had nog zo gehoopt op onze troetelspanjaard.

0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:40 uur
Tsja, de manier waarop Cavendish won was wel heel indrukwekkend moet ik zeggen.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:46 uur
Misschien is de Braziliaanse Ronaldo ook nog wel te porren dan.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:49 uur
Nee, Mido heeft al bij Barnsley getekend.
Zo te zien gelukkig niet voor een hongerloon:

Zo te zien gelukkig niet voor een hongerloon:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2012, 18:01 uur
Tja, Mido.. Ik was altijd wel fan van hem. Zonde dat zo'n talentvolle speler nooit z'n potentie waargemaakt heeft. Ik durfde het toen niet hardop te zeggen, maar stiekem was ik wel blij toen hij terugkwam bij Ajax. Achteraf tegen beter weten in.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 22:25 uur
lennon schreef:
Mido.. irritant ventje, en erg overschat...
Koop eens een cd; je plaat blijft hangen. Dezelfde reutel draaide je ook af over Amrabat en Labyad. Je hebt toch geen problemen met Noord-Afrikanen of zo, polderman?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2012, 22:56 uur
lennon schreef:
Een irritant ventje lijkt mij het ook wel. Dat was 'ie althans wel, neem ik aan.
Maar overschat? Volgens mij vindt bijna iedereen hem al een jaar of vier een lachertje? En in z'n eerste periode bij Ajax maakte hij toch wel indruk.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 23:19 uur
Mido was een enorm getalenteerd speler, jammer dat hij bij lange na niet het onderste uit de kan heeft gehaald. Volgens mij heeft ie nu al 15 clubs gehad, terwijl hij ook weer niet zo oud is nog.
0
geplaatst: 21 juli 2012, 20:44 uur
Waar is iedereen vandaag? 
Prachtige tijdrit gezien en ik altijd maar denken dat Engelsen niet kunnen fietsen.
Misschien zijn zij wel het enige land dat zich nooit op doping heeft gestort en weten zij nu uiteindelijk ook als enig land hoe er nog normaal hard moeten worden gefietst. Met plek 1 en 2 in het algemeen klassement.
Feyenoord heeft definitief een prima vleugelspeler van Manchester City gehuurd, hoewel de komst van Elabdellaoui eigenlijk al vast stond.

En opeens gaat het helemaal niet meer zo snel met de overgang van Ron Vlaar naar Aston Villa en zit hij nu op de bank bij oefenwedstrijden.
Gelukkig hebben de Vrienden van Feyenoord 30 miljoen opgehaald. Dat was ook het streven maar ze gaan nu door tot 40.
Toch benieuwd wat ze met al dat geld gaan doen, behalve oude schulden wegwerken en bouwen aan een "solide" en gezonde financiële basis voor de toekomst.

Prachtige tijdrit gezien en ik altijd maar denken dat Engelsen niet kunnen fietsen.
Misschien zijn zij wel het enige land dat zich nooit op doping heeft gestort en weten zij nu uiteindelijk ook als enig land hoe er nog normaal hard moeten worden gefietst. Met plek 1 en 2 in het algemeen klassement.
Feyenoord heeft definitief een prima vleugelspeler van Manchester City gehuurd, hoewel de komst van Elabdellaoui eigenlijk al vast stond.
Technisch directeur Martin van Geel wil een vertrek van Vlaar vooralsnog oplossen met de huidige selectiespelers. Prioriteit heeft nog altijd een centrumspits, als opvolger van John Guidetti. Nu het terughalen van Luc Castaignos (FC Twente) en Dirk Kuyt (Fenerbahçe) definitief van de baan is, heeft Feyenoord alleen nog wat stille hoop op een nieuwe huurconstructie rond Guidetti. Over de Zweed, herstellende van een blessure, komt pas in augustus meer duidelijkheid.
(bron: AD)
En opeens gaat het helemaal niet meer zo snel met de overgang van Ron Vlaar naar Aston Villa en zit hij nu op de bank bij oefenwedstrijden.
Gelukkig hebben de Vrienden van Feyenoord 30 miljoen opgehaald. Dat was ook het streven maar ze gaan nu door tot 40.
Toch benieuwd wat ze met al dat geld gaan doen, behalve oude schulden wegwerken en bouwen aan een "solide" en gezonde financiële basis voor de toekomst.
0
geplaatst: 21 juli 2012, 20:52 uur
Dat Celtic stelde ook niet veel voor vandaag. Simpel aan de kant gezet door een groep jongelingen. Fischer speelde heerlijk zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.