Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 20:48 uur
GrafGantz schreef:
En ik lees nu soortgelijke verhalen op teletekst. Cornelisse vlekkeloos en de Britse die de fout ingaat in de overgang naar de piaffe. Desondanks scoort de Britse de hoogste score van allemaal. Ook de Nederlandse bondscoach heeft er zo te lezen z'n vraagtekens bij...
Die is ook niet helemaal onpartijdig he? Ik had het gezien, maar die Brit was ondanks het geklooi aan het einde in de overgang naar de piaffe voor de rest overal net wat strakker dan Cornelisse. Dat zei een Nederlandse analyticus ook.(quote)
En ik lees nu soortgelijke verhalen op teletekst. Cornelisse vlekkeloos en de Britse die de fout ingaat in de overgang naar de piaffe. Desondanks scoort de Britse de hoogste score van allemaal. Ook de Nederlandse bondscoach heeft er zo te lezen z'n vraagtekens bij...
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 20:52 uur
Troostfinale bij het beach volley is overigens ongemeen spannend. Wie er ook wint, het zal in elk geval een zwaarbevochten zege zijn.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 20:54 uur
Doorgestoken paard 
Anyways, beachvollybal is zeker spannend.

Anyways, beachvollybal is zeker spannend.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 20:56 uur
Die zijn we wel kwijt nu 
Pijnlijk hoe dat dan gaat met zo'n suffe service.

Pijnlijk hoe dat dan gaat met zo'n suffe service.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:02 uur
Nou, die 'rare' services was vooral omdat ze extra risico moesten nemen omdat ze al een paar punten achter liepen.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:04 uur
Klopt ja, meer risico nemen in de service. Viel me ook op dat vaak het team met de service het punt verloor.
EDIT
Ja, ja! Weusthof knalt die bal even binnen.
Falende strafcorner, maar alsnog de 2-0, heerlijk!
EDIT
Ja, ja! Weusthof knalt die bal even binnen.
Falende strafcorner, maar alsnog de 2-0, heerlijk!
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:40 uur
Ik weet wie Rudisha is nadat ik het in google heb ingetypt, maar wie is Amos?

Zonde van beachvolleybal, maar die Letten speelde gewoon slimmer. Hockey gaat wel lekker, maar dit moeten ze ook wel winnen.
En dat het team met de service het punt verliest is redelijk normaal bij beachvolleybal. Het net is te hoog om elke keer veel druk te zetten en het team dat ontvangt mag dan dus als eerste aanvallen.
Edit: Ik heb Amos gevonden.

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:40 uur
Ik denk dat de hockeyers wel een kans op de finale maken
.
Ik bedoel, er moet nu wel een hele sterke arbiter opstaan om de Engelse nog aan het goud te helpen.
.Ik bedoel, er moet nu wel een hele sterke arbiter opstaan om de Engelse nog aan het goud te helpen.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:45 uur
Ze scoorden zelfs met een man minder. Ik begrijp helemaal die vergrijpen niet waar je een groene kaart voor kunt krijgen maar het zal aan mij liggen.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:50 uur
En ja Rudisha al jaren de beste, maar dan toch en zo'n wereldrecord. 
En tijdens het hockey de 200M .

En tijdens het hockey de 200M .
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:51 uur
Linius schreef:
Wij heersen zo hard in het hockey. Prachtig om te zien.
Wij heersen zo hard in het hockey. Prachtig om te zien.
Ho ho, ík vooral. Jij doet niet zoveel.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:52 uur
De NOS schakelt gelukkig tijdens hockey even naar de 200 meter. Hoef ik niet naar streams te gaan gelukkig.
Team GB krijgt nou een strafcorner cadeau lijkt het.
Team GB krijgt nou een strafcorner cadeau lijkt het.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:56 uur
Lekker dat &%^(^&%(% hockey - estafette (4*100) van de |NL dames) kwalificatie voor de finale gemist, 800 m afgeraffeld - benieuwd hoe ze 200 m coveren - en dat zijn verdomme allemaal klassieke onderdelen. Allemaal voior dat ballenhockey. Bah!
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 21:56 uur
Ik geniet van de hockeyers. In deze vorm moeten ze goud kunnen halen, dat zou een enorme verrassing zijn. Nu kijken of Martina een medaille kan halen...
In dit geval voor aanmerkingen op de arbiter. Je krijgt groen voor lichte opzettelijke overtredingen. Iets zwaarder krijg je geel, rood wordt zelden direct gegeven.
musician schreef:
Ze scoorden zelfs met een man minder. Ik begrijp helemaal die vergrijpen niet waar je een groene kaart voor kunt krijgen maar het zal aan mij liggen.
In dit geval voor aanmerkingen op de arbiter. Je krijgt groen voor lichte opzettelijke overtredingen. Iets zwaarder krijg je geel, rood wordt zelden direct gegeven.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:00 uur
Helaas, verkramping 
Bolt weer geniaal inderdaad. Driemaal Jamaica, ze heersen over de sprint.
En 5-1 bij het hockey!!

Bolt weer geniaal inderdaad. Driemaal Jamaica, ze heersen over de sprint.
En 5-1 bij het hockey!!

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:01 uur
Mjuman schreef:
Lekker dat &%^(^&%(% hockey - estafette (4*100) van de |NL dames) kwalificatie voor de finale gemist, 800 m afgeraffeld - benieuwd hoe ze 200 m coveren - en dat zijn verdomme allemaal klassieke onderdelen. Allemaal voior dat ballenhockey. Bah!
Je moet ook gewoon BBC of Eurosport kijken, Ned 1 heb je niks aan.
Erg jammer van Martina, nu op zijn reactie wachten; altijd genieten!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.