MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
(quote)

En ik lees nu soortgelijke verhalen op teletekst. Cornelisse vlekkeloos en de Britse die de fout ingaat in de overgang naar de piaffe. Desondanks scoort de Britse de hoogste score van allemaal. Ook de Nederlandse bondscoach heeft er zo te lezen z'n vraagtekens bij...
Die is ook niet helemaal onpartijdig he? Ik had het gezien, maar die Brit was ondanks het geklooi aan het einde in de overgang naar de piaffe voor de rest overal net wat strakker dan Cornelisse. Dat zei een Nederlandse analyticus ook.

Nee, volgens mij is het gewoon doorgestoken paard.

Theo Janssen naar Vitesse!

Troostfinale bij het beach volley is overigens ongemeen spannend. Wie er ook wint, het zal in elk geval een zwaarbevochten zege zijn.

Inderdaad, maar nu moeten we wel gaan oppassen...

Doorgestoken paard

Anyways, beachvollybal is zeker spannend.

Nou, dat ziet er niet goed uit

Die zijn we wel kwijt nu

Pijnlijk hoe dat dan gaat met zo'n suffe service.

Dat noemt men een zeer onnodige nederlaag

Twee rare services en het is gedaan...

Nou, die 'rare' services was vooral omdat ze extra risico moesten nemen omdat ze al een paar punten achter liepen.

Rudisha

Amos

Klopt ja, meer risico nemen in de service. Viel me ook op dat vaak het team met de service het punt verloor.

EDIT

Ja, ja! Weusthof knalt die bal even binnen.

Falende strafcorner, maar alsnog de 2-0, heerlijk!

Wat een schitterende 4-1, echt een Barcelona-aanval!

jassn schreef:
Rudisha

Amos

Ik weet wie Rudisha is nadat ik het in google heb ingetypt, maar wie is Amos?

Zonde van beachvolleybal, maar die Letten speelde gewoon slimmer. Hockey gaat wel lekker, maar dit moeten ze ook wel winnen.

En dat het team met de service het punt verliest is redelijk normaal bij beachvolleybal. Het net is te hoog om elke keer veel druk te zetten en het team dat ontvangt mag dan dus als eerste aanvallen.

Edit: Ik heb Amos gevonden.

Ik denk dat de hockeyers wel een kans op de finale maken .
Ik bedoel, er moet nu wel een hele sterke arbiter opstaan om de Engelse nog aan het goud te helpen.

Ja, het gaat vrij aardig Als ze dit nog uit handen geven...

Ze scoorden zelfs met een man minder. Ik begrijp helemaal die vergrijpen niet waar je een groene kaart voor kunt krijgen maar het zal aan mij liggen.

Wij heersen zo hard in het hockey. Prachtig om te zien.

En ja Rudisha al jaren de beste, maar dan toch en zo'n wereldrecord.

En tijdens het hockey de 200M .

Linius schreef:
Wij heersen zo hard in het hockey. Prachtig om te zien.

Ho ho, ík vooral. Jij doet niet zoveel.

De NOS schakelt gelukkig tijdens hockey even naar de 200 meter. Hoef ik niet naar streams te gaan gelukkig.

Team GB krijgt nou een strafcorner cadeau lijkt het.

Lekker dat &%^(^&%(% hockey - estafette (4*100) van de |NL dames) kwalificatie voor de finale gemist, 800 m afgeraffeld - benieuwd hoe ze 200 m coveren - en dat zijn verdomme allemaal klassieke onderdelen. Allemaal voior dat ballenhockey. Bah!

Ik geniet van de hockeyers. In deze vorm moeten ze goud kunnen halen, dat zou een enorme verrassing zijn. Nu kijken of Martina een medaille kan halen...

musician schreef:
Ze scoorden zelfs met een man minder. Ik begrijp helemaal die vergrijpen niet waar je een groene kaart voor kunt krijgen maar het zal aan mij liggen.

In dit geval voor aanmerkingen op de arbiter. Je krijgt groen voor lichte opzettelijke overtredingen. Iets zwaarder krijg je geel, rood wordt zelden direct gegeven.

Lekker hard hollen van start tot finish. Even doen.

Niet dus. Maar wat een held is Usain Bolt

Helaas, verkramping

Bolt weer geniaal inderdaad. Driemaal Jamaica, ze heersen over de sprint.

En 5-1 bij het hockey!!

Mjuman schreef:
Lekker dat &%^(^&%(% hockey - estafette (4*100) van de |NL dames) kwalificatie voor de finale gemist, 800 m afgeraffeld - benieuwd hoe ze 200 m coveren - en dat zijn verdomme allemaal klassieke onderdelen. Allemaal voior dat ballenhockey. Bah!

Je moet ook gewoon BBC of Eurosport kijken, Ned 1 heb je niks aan.

Erg jammer van Martina, nu op zijn reactie wachten; altijd genieten!!

Pardon, 6-1

7-1, dit gaat helemaal nergens over

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:09 uur

geplaatst: vandaag om 05:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.