Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:05 uur
Wordt wel lastig om je nu in de underdogpositie te manoeuvreren voor de finale
.
.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:07 uur
Dat werd het sowieso al aangezien Duitsland redelijk kansloos was in de poule wedstrijd. 3-1 lijkt een vrij kleine uitslag maar de Duitsers presteerden maar weinig in die wedstrijd.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:08 uur
En nu consolideren en oppassen dat je het niet uit handen geeft...
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:09 uur
Die Bakker knalt hem er mooi in zeg, zo vanaf de zijkant 
Het is wel mooi dat ik ook op Neogaf zit, een hoop zure Britten die ineens beweren dat hockey niet boeit

Het is wel mooi dat ik ook op Neogaf zit, een hoop zure Britten die ineens beweren dat hockey niet boeit

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:17 uur
Dit is niet grappig meer. 9-1
GB is de nummer vier van de wereld. Dit is inderdaad haast onwerkelijk, de manier waarop ook 
GB is de nummer vier van de wereld. Dit is inderdaad haast onwerkelijk, de manier waarop ook 
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:17 uur
9-1 
Dit heb ik echt nog nooit gezien in een wedstrijd, laat staan in de halve finales van de Olympische Spelen

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:18 uur
Oh jee, zouden ze het nu dan toch uit handen gaan geven? Een strafcorner voor de Britten...
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:19 uur
Wat een spanning. Maar gelukkig: mis. Ging het nog bijna fout.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:20 uur
Wat een idioot negatief commentaar weer over Martina trouwens net. Hij heeft een pr van rond de 19.90, dan kun je toch niet zomaar een medaille verwachten als je weet dat Bolt en Blake een klasse apart zijn en de rest van het veld redelijk dicht op elkaar zit.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:20 uur
Ik heb net tegelijkertijd een cd gedraaid, weet niet meer waar het over ging door dat hockey.. 

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:23 uur
herman schreef:
Wat een idioot negatief commentaar weer over Martina trouwens net. Hij heeft een pr van rond de 19.90, dan kun je toch niet zomaar een medaille verwachten als je weet dat Bolt en Blake een klasse apart zijn en de rest van het veld redelijk dicht op elkaar zit.
Helemaal mee eens - vooraf werd al ernstig rekening gehouden met een Jamaicaanse three of a kind. Alleen ales optimaal was, de bocht supergoed en, en, had er een kansje ingezeten ... Geen van de winnaars liep in de buurt van zijn pr en dan is in het geval van Martina 20,00 vergelijkbaar.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:23 uur
Die Britten hebben dus al het dubbele van het aantal doelpunten tegen NL weten te maken als wat finalist Duitsland voor elkaar kreeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.