Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:51 uur
Mjuman schreef:
Helemaal mee eens - vooraf werd al ernstig rekening gehouden met een Jamaicaanse three of a kind. Alleen ales optimaal was, de bocht supergoed en, en, had er een kansje ingezeten ... Geen van de winnaars liep in de buurt van zijn pr en dan is in het geval van Martina 20,00 vergelijkbaar.
(quote)
Helemaal mee eens - vooraf werd al ernstig rekening gehouden met een Jamaicaanse three of a kind. Alleen ales optimaal was, de bocht supergoed en, en, had er een kansje ingezeten ... Geen van de winnaars liep in de buurt van zijn pr en dan is in het geval van Martina 20,00 vergelijkbaar.
Hij liep zelfs het dichtst op zijn pr van alle finalisten op Weir na (die liep als enige een pr). Kortom, gewoon een knappe race. Dat er dan een paar zijn die meer in hun mars hebben moet je dan voor lief nemen, zeker als commentator.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:51 uur
Hans Van Alphen knap 4de in de tienkamp 
sportman van het jaar

sportman van het jaar

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:57 uur
in België eh 
Ashton Eaton mag van mij wel tot sportman van het jaar uitgeroepen worden over de wereld, jammer dat hij het olympisch record niet gehaald heeft vandaag

Ashton Eaton mag van mij wel tot sportman van het jaar uitgeroepen worden over de wereld, jammer dat hij het olympisch record niet gehaald heeft vandaag

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:58 uur
De VS is zojuist China gepasseerd in het medailleklassement.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 23:01 uur
Jep, een ware goldrush vandaag. Ze hebben zojuist ook weer de vrouwen voetbal titel binnen gehaald.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 23:09 uur
Linius schreef:
Jep, een ware goldrush vandaag. Ze hebben zojuist ook weer de vrouwen voetbal titel binnen gehaald.
Dat zal voor een "scheiding der geesten" zorgen in Huize Graf - gezien zijn opinie over vrouwenvoetbal zou zijn dame (uit de USA) eigenlijk nu met een roltoetertje op de bank naast 'em moeten zitten

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 23:10 uur
Jammer van Martina. Het interview was wel weer genieten. Aan de ene kant vind ik het geweldig dat hij zo vrolijk blijft, aan de andere kant is hij volgens mij soms iets te makkelijk voor zichzelf.
En dit maar even, gewoon omdat het niet anders kan: Bolt
Je zag trouwens dat hij op het einde inhield. Zou hij nu al bezig zijn met zijn afscheid over vier jaar. Afsluiten met een wereldrecord?
Hockey was wel aardig, maar twee tegendoelpunten is echt te veel natuurlijk.
Mooi dat USA China voorbij is. Nu moet iemand GB nog even voorbij, want daar wordt ik ook helemaal gek van.
En dit maar even, gewoon omdat het niet anders kan: Bolt

Je zag trouwens dat hij op het einde inhield. Zou hij nu al bezig zijn met zijn afscheid over vier jaar. Afsluiten met een wereldrecord?

Mooi dat USA China voorbij is. Nu moet iemand GB nog even voorbij, want daar wordt ik ook helemaal gek van.

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 23:40 uur
Ik zie liever China bovenaan eindigen. Het patriottisme van Amerikanen is niet te kort.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 23:45 uur
Ja, maar de saaiheid van veel Chinese sporters en de manier waarop die mensen 'getraind' zijn vanaf hun derde ofzo vind ik helemaal niks (wordt gelukkig steeds minder en de laatste tijd heb ik zowaar een aantal Chinezen met emoties gezien). En je kan zeggen wat je wilt, maar Amerikaanse atleten hebben wel uitstraling.
'Wordt ik' is weer slecht inderdaad, hoewel het bij mij meer een typefoutje is.
'Wordt ik' is weer slecht inderdaad, hoewel het bij mij meer een typefoutje is.

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 00:34 uur

De koning van Zweden houdt ook van sport

En die Alexa Morgan van het Amerikaanse vrouwen voetbalteam mag er wel zijn zeg.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 00:56 uur
He$$el_01 schreef:
De Nederlandse mannen schijnen wel nog een paar keer gescoord te hebben... bij hockey vallen er sowieso meer goals dan bij voetbal. De bal hoeft maar toevallig tegen een voetje te komen of je hebt al een strafcorner om je oren.Hockey was wel aardig, maar twee tegendoelpunten is echt te veel natuurlijk.
0
Hendrik68
geplaatst: 10 augustus 2012, 03:29 uur
Vanavond op mijn werk gelukkig kunnen kijken naar de hockeyheren. Wat een weergaloze partij hockey was dat. De heren verbazen telkens opnieuw. De eerste wedstrijden ging het nog moeizaam, maar de ruime zege op Nieuw Zeeland brak het ijs en waren de mannen los. Eerst al die prachtige overwinning met prachtig hockey tegen de Oosterburen en dan vanavond de historische monsterzege op de Britten die 6 jaar naar dit toernooi hebben toegewerkt en dan zo te kijk worden gezet. 9-2, ik kan het nog niet geloven. Het leuke is dat Nederland een aantal talenten heeft rondlopen dat ook nog eens jaren meekan. Nu wel hopen dat ze het karwei afmaken, want een vergelijking met het voetbal van 1974 is natuurlijk snel gemaakt. Ik hoorde vanavond al de term "Totaalhockey". Volgens mij wonnen we met Totaalvoetbal ook niks. Nee, gewoon zo doorgaan, dan pakken we "gewoon" goud. Vooraf gaf niemand een cent voor onze kansen en moet je nu eens zien.
Wel jammer van Martina inderdaad, onze vrolijke vriend kwam helaas te kort vandaag, maar wie weet wat de estafettemannen nog kunnen. De dames staan ook al in de finale, wat op zich al een topprestatie is.
Wellicht ook nog succes in het BMX-en, maar ik kan het niet helpen dat ik dat toch echt geen sport voor de Spelen vind. Maar dat is mijn probleem.
Wel jammer van Martina inderdaad, onze vrolijke vriend kwam helaas te kort vandaag, maar wie weet wat de estafettemannen nog kunnen. De dames staan ook al in de finale, wat op zich al een topprestatie is.
Wellicht ook nog succes in het BMX-en, maar ik kan het niet helpen dat ik dat toch echt geen sport voor de Spelen vind. Maar dat is mijn probleem.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 08:16 uur
He$$el_01 schreef:
Jammer van Martina. Het interview was wel weer genieten. Aan de ene kant vind ik het geweldig dat hij zo vrolijk blijft, aan de andere kant is hij volgens mij soms iets te makkelijk voor zichzelf.
Veruit de beste Europeaan, dus ik weet niet of hij het zichzelf zo makkelijk heeft gemaakt, dat kan haast niet in die positie. Die Jamaicanen kunnen zich helemaal aan elkaar optrekken, dat kan net even het verschil zijn.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 09:19 uur
musician schreef:
Veruit de beste Europeaan, dus ik weet niet of hij het zichzelf zo makkelijk heeft gemaakt, dat kan haast niet in die positie. Die Jamaicanen kunnen zich helemaal aan elkaar optrekken, dat kan net even het verschil zijn.
(quote)
Hij komt van Curaçao en woont in Florida, weet niet in hoeverre je hem kunt complimenteren met de titel "beste Europeaan".
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 11:14 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
De Nederlandse mannen schijnen wel nog een paar keer gescoord te hebben... bij hockey vallen er sowieso meer goals dan bij voetbal. De bal hoeft maar toevallig tegen een voetje te komen of je hebt al een strafcorner om je oren. Niet te serieus man.

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 11:15 uur
GrafGantz schreef:
Hij komt van Curaçao en woont in Florida, weet niet in hoeverre je hem kunt complimenteren met de titel "beste Europeaan".
Dat doet er niet toe, dat heb je nu eenmaal met een koloniaal verleden (en heden)

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 11:22 uur
Maar dat is natuurlijk wel een van de redenen dat hij de 'beste Europeaan' is.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 11:48 uur
Alweer een paar dagen terug zo te zien maar bij het schoonspringen heeft iemand het gepresteerd om een score van 0 te halen. En dan bedoel ik ook echt 0 punten van elk jurylid. Toch ook een prestatie...
German Stephan Feck completes dive disaster at Games | News.com.au
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 12:18 uur
Ik ben benieuwd wat musician van Van Gaal vindt nu hij De Vrij èn Martins Indi heeft opgeroepen voor Oranje. 

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 12:22 uur
GrafGantz schreef:
Alweer een paar dagen terug zo te zien maar bij het schoonspringen heeft iemand het gepresteerd om een score van 0 te halen. En dan bedoel ik ook echt 0 punten van elk jurylid. Toch ook een prestatie...
Hm hij doet het toch een stuk beter dan ik zou doen. Beetje overdreven die 0,0. Geef 'm dan scores variërend van 1 tot 3 Alweer een paar dagen terug zo te zien maar bij het schoonspringen heeft iemand het gepresteerd om een score van 0 te halen. En dan bedoel ik ook echt 0 punten van elk jurylid. Toch ook een prestatie...

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 12:28 uur
Ik moet zeggen dat ik weer met een glimlach zit te kijken naar het spelletje tussen Van Gaal en de journalisten. Overigens moet ik zeggen dat ik aardig wat vetrouwen in Van Gaal heb. Jammer van het grote Ajax-gehalte in de staf; maar dat was natuurlijk te verwachten. Opstelling is overigens weinig mis mee en Martins Indi vind ik een erg goede keuze.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 12:41 uur
Wel opvallend dat zowel Clasie als Anita niet geselecteerd zijn. Dat doet vermoeden dat hij niet meer met twee controleurs wil spelen zoals lang gedaan werd. Het Ajax-gehalte heeft niet zijn weerslag in de selectie, want bv. Van der Wiel wordt thuisgelaten. Van Rhijn is zelfs de enige speler van Ajax die erbij zit.
En VG verkiest blijkbaar Dost boven Luuk de Jong momenteel.
Denk trouwens wel dat Clasie er snel genoeg bijkomt als hij zich zo door blijft ontwikkelen. Al is hij nog wel minder dan Nigel de Jong en Strootman.
En VG verkiest blijkbaar Dost boven Luuk de Jong momenteel.
Denk trouwens wel dat Clasie er snel genoeg bijkomt als hij zich zo door blijft ontwikkelen. Al is hij nog wel minder dan Nigel de Jong en Strootman.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 12:50 uur
Tsja Clasie komt er vanzelf wel bij, als hij zo blijft spelen. Vind het opvallender dat vd Wiel en Vlaar er niet bij zijn. Aan de andere kant: nu alleen nog Janmaat selecteren en dan kan de complete Feyenoord-verdediging opgesteld worden 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 augustus 2012, 13:16 uur
Het werd ook wel eens tijd dat vd Wiel thuis wordt gelaten. Hij speelt al tijden dramatisch en van Rhijn speelt al tijden twee keer zo goed. Ze hebben 'm lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden. Ben benieuwd of van Gaal dat ook aandurft als van Persie 't weer niet waarmaakt (al zal hij dan beter op de bank gezet kunnen worden).
Had al geen hoge pet op van Oranje en van al die jonkies ben ik ook nog niet echt overtuigd. Sneijder en vd Vaart waren op die leeftijd al veel verder.
Had al geen hoge pet op van Oranje en van al die jonkies ben ik ook nog niet echt overtuigd. Sneijder en vd Vaart waren op die leeftijd al veel verder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.