Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 11:42 uur
Ik denk het wel, zoals jesse Owens en Carl Lewis.
De vraag is of het lukt / kan op wereldniveau.
Bolt die meer een kracht / power mens lijkt dan de 2 bovengenoemde heren die ook heel veel souplesse hadden.
De vraag is of het lukt / kan op wereldniveau.
Bolt die meer een kracht / power mens lijkt dan de 2 bovengenoemde heren die ook heel veel souplesse hadden.
0
Cured
geplaatst: 11 augustus 2012, 11:47 uur
Tsja, de DDR oftewel Drugs en Doping Republiek . Die records hebben een luchtje, beter gezegd een wolk
. Mooi dat eindelijk een record daarvan uit de boeken is.
ik zag op de BBC trouwens wat een zielige vertoning van Carl Lewis, die Bolts prestaties weer wat onder verdenking liet blijken. Sneue man, wil waarschijnlijk wat aandacht (wat Bolt ook zei). Doping of niet trouwens, Lewis was wel een fantastiche atleet in de 80's en begin 90's.
Gisteren nog dat meisje Laura Smulders gezien; wat een lief en onschuldig koppie zonder die helm, maar ze heeft monsterachtig geb-m-ikst !
. Mooi dat eindelijk een record daarvan uit de boeken is. ik zag op de BBC trouwens wat een zielige vertoning van Carl Lewis, die Bolts prestaties weer wat onder verdenking liet blijken. Sneue man, wil waarschijnlijk wat aandacht (wat Bolt ook zei). Doping of niet trouwens, Lewis was wel een fantastiche atleet in de 80's en begin 90's.
Gisteren nog dat meisje Laura Smulders gezien; wat een lief en onschuldig koppie zonder die helm, maar ze heeft monsterachtig geb-m-ikst !
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 11:48 uur
Verspringen bedoelde ik inderdaad.
Wel jammer dat de spelen er al bijna weer op zitten.
Maakte een teleurstellend EK en een saaie Tour de France toch wel helemaal goed. Gelukkig hebben we nog de finale bij het herenhockey vanavond.
Wel jammer dat de spelen er al bijna weer op zitten.
Maakte een teleurstellend EK en een saaie Tour de France toch wel helemaal goed. Gelukkig hebben we nog de finale bij het herenhockey vanavond.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:04 uur
trouwens bij de 1-0 mochten jullie nooit die strafcorner krijgen waar jullie onrechtstreeks uit scoren
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:09 uur
Arbitrage bij het hockey, waar ze notabene honderduizendtachtigmiljoen tv beelden gebruiken 

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:12 uur
jassn schreef:
trouwens bij de 1-0 mochten jullie nooit die strafcorner krijgen waar jullie onrechtstreeks uit scoren
Wij stonden toch niet op het veld? Of was jij Naomi van As, Herman?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:32 uur
jassn schreef:
Dat vond op het middenveld plaats, in de cirkel kwam de bal evengoed wel degelijk op een voet. De arbitrage had ook wat missertjes in het voordeel van Argentinië, maar daar haalden zij geen voordeel uit.trouwens bij de 1-0 mochten jullie nooit die strafcorner krijgen waar jullie onrechtstreeks uit scoren
Verder had Argentinië geenszins verdiend te winnen. Naast een strafcorner en een schot van Aymar in de eerste helft hebben ze niets gecreëerd. Nederland ook niet veel, maar die waren veel meer voor de goal aanwezig.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 14:04 uur
ik had het inderdaad over dat op het middenveld
België wordt trouwens olympisch kampioen in Rio bij de mannen
België wordt trouwens olympisch kampioen in Rio bij de mannen

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 16:04 uur
herman schreef:
Bij zoiets als hoog- of verspringen speelt de technologische vooruitgang ook niet zo'n enorme rol, denk ik.
Bij zoiets als hoog- of verspringen speelt de technologische vooruitgang ook niet zo'n enorme rol, denk ik.
Speelde bij dat legendarische verspring-record de kocatie geen rol ? Mexico, lage luchtvochtigheid en luchtweerstand... ik meen dat Bob Beamon ook de maximaal toegestane hoeveelheid meewind had.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 16:17 uur
Ik zag het ja, verrassen. Wel een enorme blunder achterin natuurlijk.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 17:50 uur

Toch nog een beetje spanning?
Fuuuu, wat een kans voor die Oscar nog.
Maar goed, Mexico wint!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 augustus 2012, 18:11 uur
Hè? De tweede helft draaide alleen maar om Brazilie.Ze hebben het wel voor een deel over zichzelf afgeroepen. Sommigen denken dat ze door drie of zelfs vier man heen kunnen pingelen. Mexico had de grootste kansen, maar veel minder goed spel. Als Oscar dan ook nog zo'n mega kans krijgt, is verlenging eigenlijk wel terecht.
Met dit team zou je binnen twee jaar zelfs de CL kunnen winnen (moeten ze wel beter spelen dan vandaag). Minstens zo talentvol als het Ajax van 1995.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 18:55 uur
Brazilië was echt niet goed. Ze speelden gewoon ontzettend slordig. Mexico oververdiend goud (hebben nog een hele reeks open kansen gemist, zoals die omhaal tegen de lat)
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 19:45 uur
PSV mag even aan de bak de tweede helft. Niet verwacht eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 20:01 uur
Ik kan m'n voorspelling in dat andere topic weer gaan aanpassen 

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 20:03 uur
Haha, 3-1 alweer. Mijn toto was 0-4 

Ook wel aardig trouwens
EDIT
Niet geheel onverwacht, maar Bommeltje heeft z'n eerste gele kaart hoor!

Ook wel aardig trouwens

EDIT
Niet geheel onverwacht, maar Bommeltje heeft z'n eerste gele kaart hoor!
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 20:57 uur
Joh, misschien juicht hij wel voor een concurrent? Of heeft hij gewoon iets tegen PSV.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 21:05 uur
Waarom die lekker voor ze als je voor een andere club bent. Waarom zijn er tegenwoordig zoveel mensen die het drukker hebben met andere clubs zwart maken dan hun eigen club supporteren. Dat vind ik redelijk apart.
Slecht gespeeld van PSV. Slordig en veel te langzaam. Tenminste, wat ik heb gezien dan. Ben na een tijdje weer lekker naar Nederland 1 gegaan. Voetbal is overschat.
Slecht gespeeld van PSV. Slordig en veel te langzaam. Tenminste, wat ik heb gezien dan. Ben na een tijdje weer lekker naar Nederland 1 gegaan. Voetbal is overschat.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 augustus 2012, 21:31 uur
Hoe meer punten PSV verliest, des te beter voor Ajax.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 21:33 uur
Voor de tussenstand bij het hockey en de laatste opmerking.Het verloop van de competitie lijkt weer behoorlijk onvoorspelbaar te worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.