MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik denk het wel, zoals jesse Owens en Carl Lewis.
De vraag is of het lukt / kan op wereldniveau.
Bolt die meer een kracht / power mens lijkt dan de 2 bovengenoemde heren die ook heel veel souplesse hadden.

Cured
Tsja, de DDR oftewel Drugs en Doping Republiek . Die records hebben een luchtje, beter gezegd een wolk . Mooi dat eindelijk een record daarvan uit de boeken is.

ik zag op de BBC trouwens wat een zielige vertoning van Carl Lewis, die Bolts prestaties weer wat onder verdenking liet blijken. Sneue man, wil waarschijnlijk wat aandacht (wat Bolt ook zei). Doping of niet trouwens, Lewis was wel een fantastiche atleet in de 80's en begin 90's.

Gisteren nog dat meisje Laura Smulders gezien; wat een lief en onschuldig koppie zonder die helm, maar ze heeft monsterachtig geb-m-ikst !

Verspringen bedoelde ik inderdaad.

Wel jammer dat de spelen er al bijna weer op zitten. Maakte een teleurstellend EK en een saaie Tour de France toch wel helemaal goed. Gelukkig hebben we nog de finale bij het herenhockey vanavond.

trouwens bij de 1-0 mochten jullie nooit die strafcorner krijgen waar jullie onrechtstreeks uit scoren

Arbitrage bij het hockey, waar ze notabene honderduizendtachtigmiljoen tv beelden gebruiken

jassn schreef:
trouwens bij de 1-0 mochten jullie nooit die strafcorner krijgen waar jullie onrechtstreeks uit scoren

Wij stonden toch niet op het veld? Of was jij Naomi van As, Herman?

Nee Herman niet

jassn schreef:
Dat vond op het middenveld plaats, in de cirkel kwam de bal evengoed wel degelijk op een voet. De arbitrage had ook wat missertjes in het voordeel van Argentinië, maar daar haalden zij geen voordeel uit.

Verder had Argentinië geenszins verdiend te winnen. Naast een strafcorner en een schot van Aymar in de eerste helft hebben ze niets gecreëerd. Nederland ook niet veel, maar die waren veel meer voor de goal aanwezig.

ik had het inderdaad over dat op het middenveld

België wordt trouwens olympisch kampioen in Rio bij de mannen

dix
herman schreef:
Bij zoiets als hoog- of verspringen speelt de technologische vooruitgang ook niet zo'n enorme rol, denk ik.

Speelde bij dat legendarische verspring-record de kocatie geen rol ? Mexico, lage luchtvochtigheid en luchtweerstand... ik meen dat Bob Beamon ook de maximaal toegestane hoeveelheid meewind had.

Mexico binnen een halve minuut op 0-1 tegen Brazilië

Ik zag het ja, verrassen. Wel een enorme blunder achterin natuurlijk.

oververdiend, daar staat tenminste een ploeg op het veld

(afbeelding)

Doei Brazilië!

(afbeelding)

Toch nog een beetje spanning?

Fuuuu, wat een kans voor die Oscar nog.

Maar goed, Mexico wint!

Stijn_Slayer
jassn schreef:
oververdiend, daar staat tenminste een ploeg op het veld

Hè? De tweede helft draaide alleen maar om Brazilie.Ze hebben het wel voor een deel over zichzelf afgeroepen. Sommigen denken dat ze door drie of zelfs vier man heen kunnen pingelen. Mexico had de grootste kansen, maar veel minder goed spel. Als Oscar dan ook nog zo'n mega kans krijgt, is verlenging eigenlijk wel terecht.

Met dit team zou je binnen twee jaar zelfs de CL kunnen winnen (moeten ze wel beter spelen dan vandaag). Minstens zo talentvol als het Ajax van 1995.

Brazilië was echt niet goed. Ze speelden gewoon ontzettend slordig. Mexico oververdiend goud (hebben nog een hele reeks open kansen gemist, zoals die omhaal tegen de lat)

PSV mag even aan de bak de tweede helft. Niet verwacht eerlijk gezegd.

Gaat lekker dit inderdaad...

Ik kan m'n voorspelling in dat andere topic weer gaan aanpassen

Haha, 3-1 alweer. Mijn toto was 0-4

(afbeelding)

Ook wel aardig trouwens

EDIT

Niet geheel onverwacht, maar Bommeltje heeft z'n eerste gele kaart hoor!

Wat is Psv in hemelsnaam aan het doen

Stijn_Slayer
Lekker voor ze.

(afbeelding)

Nog nooit gehoord van die kerel. Zal mij benieuwen...

Stijn_Slayer schreef:
Lekker voor ze.

Hoezo?

Joh, misschien juicht hij wel voor een concurrent? Of heeft hij gewoon iets tegen PSV.

Waarom die lekker voor ze als je voor een andere club bent. Waarom zijn er tegenwoordig zoveel mensen die het drukker hebben met andere clubs zwart maken dan hun eigen club supporteren. Dat vind ik redelijk apart.

Slecht gespeeld van PSV. Slordig en veel te langzaam. Tenminste, wat ik heb gezien dan. Ben na een tijdje weer lekker naar Nederland 1 gegaan. Voetbal is overschat.

Stijn_Slayer
Hoe meer punten PSV verliest, des te beter voor Ajax.

Voor de tussenstand bij het hockey en de laatste opmerking.
Het verloop van de competitie lijkt weer behoorlijk onvoorspelbaar te worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:56 uur

geplaatst: vandaag om 20:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.