MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Precies.

1-0 Duitsland

Luisão in een vriendschappelijke match van Benfica vandaag:

Het is eigenlijk niet om te lachen, maar toch
Hoe dom kan je zijn..

1-1!!!!

PSV ongelooflijk. Als je met zo'n selectie topspelers kampioen wilt worden moet je toch echt over een club als RKC heenlopen. Nog maar weer even naar de Olympische Spelen kijken.

Bah. Die eeuwige duitsers ook..

Wat zonde zeg..

Heb lekker naar de OS zitten kijken - 800m, verspringen, 4*100 m estafette etc.

Komt er hier zo'n dimwit z'n Ajax-vlaggetje uithangen omdat ie zo blij is dat PSV een dipperik heeft gehaald. Wat een ontzettende azijnpisserij - wees blij met de mooie sport elders.

Mjuman legt het eenmaal uit LINIUS; vanavond gaat het nog om de OS en die nederlaag van PJESVAU of P$V (thank you Jocharo) zal me compleet worst wezen als er elders mooie NL sport is te zien.

Aan het einde van de rit worden de prijzen uitgedeeld!

Dat is geen 2-9, hè.

Zo, TV uit. Tijd voor een muziekje!

Heb een beetje het "WK 1974"-gevoel. Meer hier?

* Hoe vaak wint een team in één tournooi tweemaal van dezelfde tegenstander?
* Hoe vaak verliezen Duisters als ze in een finale staan?
* Wat doet een 9-2 overwinning met een sporter.

Kortom ik vond goud geen haalbare kaart, vanuit dat perspectief.

Heel snel vergeten. PEC Zwolle een eerste puntje in de competitie!! Is ook wel eens het vermelden waard. Hadden zelfs moeten winnen van Roda!

Konden die Olympische Spelen maar langer duren: geen voetbal en geen politici, heerlijk.

Zie ik daar mijn naam in caps?

Flink balen van het hockey gezegd. Het kwam er helaas niet helemaal uit tijdens de finale, desondanks hebben de heren natuurlijk boven verwachting goed gepresteerd. Al kan ik me voorstellen dat ze op dit moment niet echt staan te springen om een zilveren medaille te krijgen.

De nederlaag van PSV ( ) maakt deze avond natuurlijk enigszins goed. Het is altijd fijn om de concurrent onverwacht onderuit te zien gaan. Al vrees dat ik Ajax er niet direct van zal profiteren, AZ thuis wordt nog een hele dobber.

FlyLo schreef:
Luisão in een vriendschappelijke match van Benfica vandaag:

(embed)

Het is eigenlijk niet om te lachen, maar toch
Hoe dom kan je zijn..

Hahaha hoe hij ook blijft klagen tegen de scheids terwijl deze bewusteloos op de grond ligt! Die gaat echt wel maanden geschorst worden en volledig terecht natuurlijk. Herhaling is wel heel onduidelijk trouwens.

Ach ja, gelukkig heeft PSVAU wel verloren. Dat maakt de dag toch een beetje goed.

(afbeelding)

McKayla

(afbeelding)

En nog een leuke van Bolt na alweer goud voor Jamaica.

(afbeelding)

Denied lady, I want my baton

Wat een afgang van het hockeyteam. Hoogmoed is het woord. Onze Floris en Roderick zijn natuurlijk al gewend dat alles ze mee zit in het leven. Ze zijn beter bleek al in de poule, maar om het af te maken moesten ze iets doen wat verdraaid veel op werken lijkt...

Ziegler
Afgang? Die Duitsers hielden de Nederlanders prima buiten de cirkel. Goed werk van de Duitsers.

jasper1991 schreef:
Wat een afgang van het hockeyteam. Hoogmoed is het woord. Onze Floris en Roderick zijn natuurlijk al gewend dat alles ze mee zit in het leven. Ze zijn beter bleek al in de poule, maar om het af te maken moesten ze iets doen wat verdraaid veel op werken lijkt...

Daar gaat ie weer die Jasper, lekker simpel denken, nooit van nuance gehoord.
Nog even en hij verft zijn haar wit......

Ik denk dat ze hoogmoedig waren en ik denk dat dit een afgang is. Wat ik daarna schrijf is natuurlijk een beetje provocerende flauwigheid.

Wie de poulewedstrijd heeft gezien weet wel dat dit elftal veel beter kan en na zo'n 9-2 overwinning dachten ze dit varkentje ook nog even te kunnen wassen. Alle lange passen kwamen om de een of andere reden niet aan en er werden veel rare foutjes gemaakt zoals de bal op de voet van Van der Weerden of dat balletje wat Van der Horst liet glippen wat Duitsland een grote kans bracht. Zie ook wat Mjuman zegt.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:

Komt er hier zo'n dimwit z'n Ajax-vlaggetje uithangen omdat ie zo blij is dat PSV een dipperik heeft gehaald. Wat een ontzettende azijnpisserij - wees blij met de mooie sport elders.

Ah, de toon voor het nieuwe voetbalseizoen is gezet. OS heb ik dus echt helemaal niets mee. Ik vind het eigenlijk ronduit saai. Alleen het basketbal van de Amerikanen volg ik. Zelfs van het voetbal heb ik maar heel weinig gezien door omstandigheden. Kan niet wachten tot de OS weer voorbij zijn. Is er misschien weer eens wat op tv. Al is dat vast niet zo vermakelijk als PSV - RKC.

Oldfart schreef:
Daar gaat ie weer die Jasper, lekker simpel denken, nooit van nuance gehoord.
Dan ben ik benieuwd waaraan je refereert...

We doen gewoon een goed nieuws show, ongeacht de uitslagen van vanmiddag.
Zoals: "hoe dan ook, alle spelers hebben in ieder geval goed weer". En: "laten we blij zijn dat de competitie weer is begonnen".

Dat stemt opbeurend en heeft een positieve uitstraling.

Jammer van Murdoch en Van Gaal (nee, zoete broodjes bakken met de selectie van Martins Indi helpt echt niet!), gelukkig kon ik beide heren als argument gebruiken om gedaan te krijgen dat de lapzwansen van de KNVB bereid waren om ons elftal naar een andere competitie over te hevelen (een volledig Amsterdamse).

Verder ben ik niet kwaad te krijgen en vind ik ook veel goed. Zolang de punten maar in Rotterdam Zuid eindigen. Voor de rest kan ik alles hebben: laat de competitie maar beginnen!!

Heb je de Duitsers in de halve finale ook gezien Jasper? Ze waren namelijk een klasse beter dan in de poule wedstrijd tegen ons. En dat was ook te zien in de finale, de verdediging was gewoon scherper en alles liep beter bij de Duitsers dan in de poule wedstrijd. Ze hielden Nederland ook goed buiten de cirkel en hebben slechts twee strafcorners weggeven (en een derde naar aanleiding van fout uitlopen bij een strafcorner). Ik denk echt niet dat Nederland ze heeft onderschat, het zat er simpelweg niet in gisteren avond. Heel jammer natuurlijk, maar de prestatie die ze hebben geleverd blijft knap.

Volgens diverse media is Theo Janssen persoonlijk akkoord met Vitesse en wordt de deal na vandaag afgerond. Heeft bij Ajax eigenlijk nooit z'n niveau gehaald. Zelfs z'n wapen -vrije trappen- waren van een dramatisch niveau.

Stijn_Slayer
Ajax wist van tevoren dat ze geen professional in huis haalden. Drie miljoen + een salaris van vast meer dan een miljoen betaal je toch niet voor zo'n speler. Groot gelijk dat ze nu nog een deel van die mislukte investering terug willen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.