MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
jasper1991 schreef:
Wat een afgang van het hockeyteam. Hoogmoed is het woord. Onze Floris en Roderick zijn natuurlijk al gewend dat alles ze mee zit in het leven. Ze zijn beter bleek al in de poule, maar om het af te maken moesten ze iets doen wat verdraaid veel op werken lijkt...

Je hebt jezelf weer overtroffen... chapeau.

Baal er wel van dat ik gisteren niet zoveel tijd had voor sport. Had de hockeyfinale graag gezien en ook de 4x100m... 36.85

Zo de eerste punten zijn binnen, vrij gemakkelijk voor Feyenoord in de eerste wedstrijd tegen Utrecht uit.
Meestal spookt het daar behoorlijk én is Feyenoord de eerste wedstrijd van het seizoen nog volledig de weg kwijt.

Dus het valt allemaal erg mee, het eerste gaatje met één van de concurrenten, PSV, is alvast geslagen. 34 wedstrijden zijn uiteraard nog lang niet voorbij. Maar met Matthijssen krijgt de verdediging nog wat extra ervaring. Nog even en we weten ook definitief of Guidetti nog terugkomt ja of nee.

Kijkt er nog iemand Community Shield? Hazard had net een mooie faal

(afbeelding)

Torres scoort zowaar weer

(afbeelding)

Chelsea echter wel met tien man. Kan een aardig potje worden nu

Volgens mij wordt het tijd dat hier iemand ont(slakt +GIFt) door een vriendin te vinden - dit soort flauwekul jaagt telkens mijn cursor op hol.

Waar maak je je druk om?

Ja, zoek een vriendin ofzo.

Net terug uit de Utrechtse Galgenwaard. Voortreffelijk weer, koele drankjes en gezellig volk. Prima middagje dus.

Of een Joep.

Gewoon genieten van de basketbalfinale nu

Stijn_Slayer
Ik had niet verwacht dat het een echte wedstrijd zou worden. Wel jammer dat Mart Smeets het commentaar verzorgt. Net een serieuze versie van Sierd de Vos.

Edit:

Yes! Deze topspelers verdienen de prijs. Zonder het missen van al die driepunters en soms slordig balverlies was 't al eerder klaar geweest. Wel echt een leuke wedstrijd en dat komt ook door Spanje.

Nogal overdreven. Had het ook eens willen zien met minder fouten voor Marc Gasol en Ricky Rubio erbij

Dan komt ie maar niet. Zo goed is hij nou ook weer niet...

Precies. En daarnaast betwijfel ik of deze meneer een echte teamplayer is. Hij is wel heel erg gefocust op zijn salaris voor iemand die nog geen prijs heeft gepakt en nog maar aan het begin van zijn carrière staat...

Ik kijk nu naar een van de beste bands aller tijden!

Mooiste Spelen ooit

Chronos85 schreef:
Precies. En daarnaast betwijfel ik of deze meneer een echte teamplayer is. Hij is wel heel erg gefocust op zijn salaris voor iemand die nog geen prijs heeft gepakt en nog maar aan het begin van zijn carrière staat...

Ik zag het vanmiddag in de rust van Ajax-AZ. Ik ben een grote voorstander van dit nieuwe beleid bij Ajax. Normale salarissen voor normale spelers. En zelfs in het Nederlandse voetbal zijn die normale salarissen nog erg hoog. En als Assaidi zich daar te goed voor voelt dan bekijkt hij het maar. En als Ajax dan buiten de top3 valt, daar maakt een club met een gezonde begroting zich helemaal geen zorgen over. En met Sana erbij zal Ajax niet eens zo veel wegzakken.

Justus18 schreef:
Ik ben een grote voorstander van dit nieuwe beleid bij Ajax. Normale salarissen voor normale spelers. .

Nieuw beleid, of misschien toch pure noodzaak??? klikkieklik

jasper1991 schreef:
Wat een afgang van het hockeyteam. Hoogmoed is het woord. Onze Floris en Roderick zijn natuurlijk al gewend dat alles ze mee zit in het leven. Ze zijn beter bleek al in de poule, maar om het af te maken moesten ze iets doen wat verdraaid veel op werken lijkt...

Tsja, Floris Evers werkt naast zijn topsportcarrière als consultant bij Boer & Croon. Dan zal hij idd niet weten wat hard werken is. En wat heb jij al gepresteerd?

Hij presteert het om de lelijkste hoezen ooit te posten in het mooie hoezen topic. Dat moet je echt niet onderschatten hoor.

Stijn_Slayer
Justus18 schreef:
(quote)

Ik zag het vanmiddag in de rust van Ajax-AZ. Ik ben een grote voorstander van dit nieuwe beleid bij Ajax. Normale salarissen voor normale spelers. En zelfs in het Nederlandse voetbal zijn die normale salarissen nog erg hoog. En als Assaidi zich daar te goed voor voelt dan bekijkt hij het maar. En als Ajax dan buiten de top3 valt, daar maakt een club met een gezonde begroting zich helemaal geen zorgen over. En met Sana erbij zal Ajax niet eens zo veel wegzakken.

Ben ik het mee eens. Ik zie 't ook niet zo in hem zitten. Leuke speler, maar of hij ook echt wat toevoegt, betwijfel ik nog. Eigenlijk zou je een dergelijke speler een normaal, degelijk contract moeten bieden en als hij een bepaald aantal goals en assists maakt nog een leuke bonus erbij. Werkt misschien ook wel stimulerend.

Titmeister schreef:
(quote)

Tsja, Floris Evers werkt naast zijn topsportcarrière als consultant bij Boer & Croon. Dan zal hij idd niet weten wat hard werken is. En wat heb jij al gepresteerd?
Tjongejonge... Laat op de avond, drankje op, zwaar gefrustreerd van het zilver en dan plaats ik zo'm opmerking die ik natuurlijk niet letterlijk bedoel. Deze discussie had zich bovendien al een paar berichten ontwikkeld.

"Voorstander van het nieuwe beleid bij Ajax" - een van de mooiste eufemismen van het jaar. Amsterdams dagblad, de krant van wakker Nederland, Telegraaf bericht vanochtend dat er bij Ajax in financieel opzicht niet een lijk maar een heel kerkhof uit de kast kwam.

Hier: Ajax - Jaarverslag zijn de jaarverslagen te vinden, 2011 - 2012 nog niet.; m.n. 2008 - 2009 bevat aardige info (vergelijking over 10 jaar bijv). Financieel mismanagement is helaas nog steeds common practice in de voetballerij.

Ik ga niet de jaarverslagen doornemen, maar Ajax staat er financieel toch gewoon aardig voor? Flinke inkomens van transfers en deelname aan de Champions Leauge. Dure spelers die op de bank zaten zijn inmiddels weg. En volgens mij zit je niet voor niets in categorie 3, waarin alleen de gezonde clubs zitten.

Boekhouding is vooral een zaak van presentatie, Ajax moet de aandeelhouders tevredenheid stellen, en daar was Rik v.d. Boog geweldig in.

Rookgordijnen en onder het tapijt vegen van aankomend slecht financieel nieuws zijn zijn vaardigheiden bij uitstek, vraag dat maar aan Marco Borsato.

Financieel wanbeheer is zijn lust en zijn leven, bovendien: wie schrijft die blijft.
Totdat uiteindelijk een deskundige pennenlikker (van binnen of buiten de club) het hele bedrijf en z'n administratie van de afgelopen jaren eens goed gaat doorlichten en dan val je door de mand.

Die Mark Overmars is zich een ongeluk geschrokken.

Ach wees blij, Ajax is nog niet failliet zoals The Entertainment Group (TEG).
Als de boekhouding nog kan worden ontward, moeten ze eens kijken waar al dat geld is gebleven. Voorlopig wordt het eerst een paar jaartjes bezuinigen, ben ik bang.

En met dat laatste is ook niks mis. De nieuwe mensen kunnen er niets aandoen dat het voorheen een warboel was. Dat ze dat nu weer omzetten is alleen maar te prijzen.

Mjuman schreef:
Telegraaf bericht vanochtend dat er bij Ajax in financieel opzicht niet een lijk maar een heel kerkhof uit de kast kwam.

Dit is (helaas) bij meerdere clubs het geval en ik ben ervan overtuigd dat er meerdere clubs zullen volgen. Feyenoord heeft zijn problemen (gehad), FC Utrecht (wanbeleid door Jan Willem Van Dop) en meerdere middenmoters hebben er nu mee te kampen en Ajax dus ook. Prima dat clubs paal en perk stellen aan de absurde steeds maar hoger wordende salarissen van spelers. Men zal moeten werken aan betere jeugdopleidingen om leuke spelers te kunnen bieden aan de fans.

Balen dat ze bij Ajax geen grond hebben of iets dergelijks dat ze voor veel geld kunnen verkopen hè.

He$$el supportert zeker voor P$V

Stijn_Slayer
Ik zit ook nog steeds te wachten tot Jordania wordt opgepakt en het bij Vitesse helemaal in de soep loopt.

He$$el_01 schreef:
Balen dat ze bij Ajax geen grond hebben of iets dergelijks dat ze voor veel geld kunnen verkopen hè.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.