MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Het is al weer 4-2 zelfs en Sander: De Site >> Algemeen >> Uitschrijven

Wat een wedstrijd zeg 4-2!

Het is wel onbegrijpelijk dat Belgie zoveel goede spelers hebt, maar toernooi op toernooi blijft missen.

En wat ook wel maf is: op Sporza speelt Nederland nu van links naar rechts en op Veronica van rechts naar links. Heb ik nog nooit gezien eigenlijk.

edit: waza-ari voor Van Rhijn!

Sandokan-veld schreef:
Ik hoop dat ik niet wordt geroyeerd als Nederlander, maar ik heb zelden zo'n verdiende gelijkmaker gezien zeg.
Je zal worden geroyeerd voor "ik ... wordt".

Misschien heeft het niets met goede spelers te maken, want NL plaatst zich (bijna) altijd/

herman schreef:
En wat ook wel maf is: op Sporza speelt Nederland nu van links naar rechts en op Veronica van rechts naar links. Heb ik nog nooit gezien eigenlijk.

!

Staan wij (NL) op Sporza dan met 4-2 voor

Duur foutje van Nigel de Jong.
En de hele wedstrijd is er niets aangekomen van Sneijder.
Huntelaar behalve één doelpunt bijna 90 minuten niet gezien.

Van Gaal heeft veel te doen. Ben benieuwd of hij daar nog uit gaat komen op korte termijn.

Proficiat aan onze Belgen

Die laatste 25 min van België waren gewoon topvoetbal ! Hopelijk is de toon hiermee gezet en gaan we verder op dit elan.

Rudi S schreef:
Proficiat aan onze Belgen

Uiteraard!

dumb_helicopter schreef:
Die laatste 25 min van België waren gewoon topvoetbal ! Hopelijk is de toon hiermee gezet en gaan we verder op dit elan.

Jarenlang word er lovend gesproken over de Rode Duivels zonder noemenswaardige resultaten.
Wie weet is nu de toon gezet: op naar een herhaling van 1986!

Gefeliciteerd Belgen.

Ik vond beide teams erg matig, vooral in verdedigend opzicht. Beide teams gaven veel te veel kansen weg. Nog frappant dat de 5-5 van ruim 10 jaar geleden niet is overtroffen.

Stekelenburg straalt ook helemaal niets uit. Ja, een zak aardappels.

En ach Nederland heeft al een stuk of 6 interlands achter elkaar niet meer van Belgie gewonnen.

Running On Empty schreef:
Flauw zeg dat uitfluiten van het Nederlandse volkslied. Kunnen die Belgen echt niets originelers bedenken?

Heel flauw inderdaad, totaal onnodig. De sfeer bij de Belgen was gewoon redelijk opgefokt (en calimero; deze keer wel, Mjuman)

Ik had in ieder geval wel gelijk over Benteke, De Bruyne, de Oranje-verdedigers en Courtois

Wat een dramatische match op verdedigend vlak aan beide kanten

Wij hebben nog wel een excuus, maar jullie hadden toch zulke topverdedigers?

we hebben 2 topverdedigers en daar stopt het dan ook en er speelde maar 1 mee vandaag en nog niet de beste

FlyLo schreef:
(quote)

Heel flauw inderdaad, totaal onnodig. De sfeer bij de Belgen was gewoon redelijk opgefokt (en calimero; deze keer wel, Mjuman)

Ik had in ieder geval wel gelijk over Benteke, De Bruyne, de Oranje-verdedigers en Courtois

Je krijgt inderdaad gelijk wat hen betreft, maar in de tweede helft waren voor mij de absolute uitblinkers toch Mertens, Lukaku (niet van de bal te zetten!) en Vertonghen.

herman schreef:
Wij hebben nog wel een excuus, maar jullie hadden toch zulke topverdedigers?

Alleen centrale verdedigers (Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen en Alderweireld), en geen flankverdedigers jammer genoeg, ik was al blij dat Ciman niet meespeelde...

FlyLo schreef:
(quote)

Vanavond naar de film geweest, Holy Motors - in een zeer warme bios - en dat beviel goed, net als de WeihenStephans erna - voetbal paste niet meer; verder veel te warm om me druk te maken.

Stekelenburg heeft zijn beste tijd echt gehad

Wissel !!!!

De beste spelers vandaag van België komen uit de Eredivisie. Dus eigenlijk zijn jullie zo goed dankzij ons.

FlyLo schreef:

Ik riep een paar jaar geleden al dat Feyenoord De Bruyne moest kopen/huren, maar niemand bij Feyenoord die naar me luistert natuurlijk.

Nicolage Rico schreef:
Stekelenburg straalt ook helemaal niets uit. Ja, een zak aardappels.

Paar goede reddingen maar zag er bij de doelpunten gewoon niet lekker uit, zeker de derde. Tim Krul of Michel Vorm maar eens proberen volgende keer.

Slechte wedstrijd en ik hoop dat Van Gaal hier kennis uit weet te nemen. Oh en gefeliciteerd, maar vergeet jullie nou niet weer te plaatsen voor een eindtoernooi...

jasper1991 schreef:
Slechte wedstrijd en ik hoop dat Van Gaal hier kennis uit weet te nemen. Oh en gefeliciteerd, maar vergeet jullie nou niet weer te plaatsen voor een eindtoernooi...

Over ons moet je je geen zorgen maken, maar zie maar dat jullie niet weer een 'Van Gaaltje' doen.

Alle belgen op deze site nog gefeliciteerd voor de goede overwinning

Hendrik68
Toch maar even gekeken gisteravond. Ik heb het idee dat de term uitverkocht in Belgie betekent dat ze gewoon stoppen met verkopen. Er konden nog minimaal 10.000 man bij.

Voor de rest weinig nieuws onder de zon. Aanvallend zit het bij ons wel snor, als tenminste iedereen het vizier op scherp heeft staan. Narsingh en Robben rechts en links lijkt een prima zet. Verdedigend was het dramatisch, maar vooral de oudjes maakten de fouten, De Jong bij de 2-2 en Stekelenburg bij de 3 en 4-2. Doe je niet zo dom en speel je voorin iets scherper win je "gewoon". Voorlopig heb ik wel vertrouwen in De Vrij Martins Indi en Van Rhijn. Begrijp eigenlijk niet waarom Van Gaal doorgaat met Heitinga en Matthijssen. Maar misschien wil Van Gaal wel niet te snel. Begrijpelijk.

Bij de Belgen vond ik het opvallend, en dat is mij al eens eerder opgevallen, dat wanneer Mertens erin komt en Hazard het veld verlaat dat dat altijd een positieve invloed heeft op het spel van de Belgen. Hazard komt op mij altijd zeer ongeinteresseerd over. Dan werd er gisteren gezegd dat wij dromen van een verdediging als die van de Belgen. Laten we samen gewoon dromen van EEN verdediging, want ook die van de Belgen rammelt aan alle kanten. Natuurlijk deed Komany niet mee, maar dan heb je nog 3 buitengewoon matige verdedigers. Ja, beter dan Heitinga en Matthijssen, maar dat kan al gauw. Van Buyten en Vermaelen kunnen goed koppen, maar dat is alles en wie er op de vleugels verdedigden ben ik allang vergeten. Vertonghen lijkt daarentegen steeds beter te worden en wordt meer en meer de leider van dit Belgie. Bij Mertens en Chadli blijf ik voorlopig het gevoel houden dat ze goed zijn zolang alles meezit. Dan heb ik meer vertrouwen in de teruggekeerde Dembele. Kompany, Vertonghen, Dembele, Lukaku. Dat is toch een mooie as hoor, plus de talentvolle Courtois erachter. Dit Belgie moet Brazilie kunnen halen, maar ook bij de Belgen is de verdediging de achilleshiel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.