MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
dumb_helicopter schreef:
(quote)

Voor De Bruyne heb je langs de flank alternatieven genoeg: Hazard, Mertens, Chadli, Mirallas, ...

De Bruyne moet centraal staan

Op vlak van Benteke heb je wel gelijk, volgens mij komt niemand in de buurt, zeker in het systeem van 1 diepe spits om op die positie te staan momenteel. Normaal moet daar Lukaku staan, maar die heeft nogal weinig meegedaan afgelopen jaar, hopelijk speelt hij dit seizoen veel. Ik vind Benteke dan wel misschien de meest gerechtvaardigde keuze op die positie, maar dat wil daarom niet zeggen dat ik hem altijd zou plaatsen in de basisploeg. Vooralsnog valt hij nog wat bleekjes uit als je ziet wie hem omringt en op één goed seizoen bij zowel Kortrijk als Genk na heeft hij ook niet enorm veel gepresteerd.

Een jaar geleden zou ik de suggestie zelf hebben weggelachen, maar hij is echt héél goed geworden in het afgelopen seizoen en deze zomer.
Mjuman schreef:
Het wordt een gelijk spel; ik heb Louis nét gesproken. Hij verleent zijn medewerking en zei toe dat Oranje op halve kracht zou spelen. Hij zou het - zijn letterlijke woorden - "ampetant vinden voor de Belgen".

Was ik NL op een Belgische muzieksite - waarom is die er niet? - zou ik heel wat minder lopen te stoeven dan BelPu United hier

Prettige wedstrijd, muziekvrienden

Zeg me eens, Mjuman(netje), waar hebben we precies gestoeft? Toen we zeiden dat Kompany (kapitein Man City, kampioen EPL) en Vermaelen (certitude Arsenal) beter zijn dan Heitinga (Everton) en Mathijsen (F'noord)?
Dat is nl. gewoon een objectieve vaststelling, die gesteld werd nadat er (door Belgen) gezegd werd dat België vandaag ging verliezen.

Moeten we vast een gedicht voor Louis maken om na de wedstrijd voor te lezen ???

Een voorzetje:

De spelers hebben de wedstrijd zelf vergooid.
Want aan deze bondscoach ligt het nooit.
Ik ben als bondscoach de beste en dat zal altijd zo zijn,
Een kanjer als Louis van Gaal krijgen ze nooit klein.
Als de spelers met mijn inzicht WK kwalificatie niet halen.
Is het niet de bondscoach maar de spelers die falen.

In het begin helaas geen Martins Indi en De Vrij
Maar de Ajaxied Van Gaal blijft er bij
En als er dan toch niet wordt gewonnen
Is er snel een andere zondebok verzonnen
Van Gaal weet zogezegd van Ajax niets af
Maar gebruikt wel veel (ex-) spelers, als straf

Het volk stroomt al mooi toe in Brussel
(afbeelding)

wat een bende aanstellers ....

Het lijken wel Nederlanders

FlyLo schreef:

Neen, want ik zie geen koelboxen met Heineken.

Ze weten toch wel in België dat deze wedstrijd nergens over gaat?

Laatste oefenpot voor de allesbeslissende kwalificatiecampagne voor Brazilië (ik voorspel dat we daar niet aanwezig zullen zijn)

FlyLo schreef:
Laatste oefenpot voor de allesbeslissende kwalificatiecampagne voor Brazilië (ik voorspel dat we daar niet aanwezig zullen zijn)

Ik voorspel het wel.

FlyLo schreef:

Kan heel goed, dan wordt er campagne gevoerd door de SP.

Jong Oranje

FlyLo schreef:
als we al 2de worden in de groep is het een wonder

Arsenal en man utd zijn rond over Van Persie

jassn schreef:
(quote)
als we al 2de worden in de groep is het een wonder

Wat zijn we weer optimistisch...

realistisch ! Hoeveel keer moet ik het nu nog zeggen?

jassn schreef:
realistisch ! Hoeveel keer moet ik het nu nog zeggen?

Totaal niet, je bent echt aan het doemdenken. Met een ploeg als die van ons zouden we van niemand schrik moeten hebben. Juist Kroatië kan misschien wedijveren qua kwaliteiten, maar de rest zit er allemaal flink onder en zouden we goed moeten aankunnen. Begrijpelijk dat onze noorderburen ons een Calimerocomplex aanpraten.

1-0 Goed zo Belgie!

Ik gun ze het van harte.

De meerwaarde van Huntelaar betaalt zich ook helemaal uit maar niet heus. Net als Narsingh. Sneijder nog niet gezien, V.d. Vaart onzichtbaar, net als Robben. Niets nieuws onder de zon sinds het EK. Wanneer zou Van Gaal tot het inzicht komen dat er eens echt gesneden moet worden in dat Nederlands Elftal?

Maar over kersverse Feyenoorder Mathijsen natuurlijk geen woord.

Daar is al genoeg over gezegd, maar mocht ik onduidelijk zijn geweest: wat mij betreft gaat hij zich de komende drie jaar (in zijn nadagen) ook beperken tot De Kuip.

Heitinga met Groot Verlof. Nigel De Jong met geluk nog een reserveplek. Heb ik er al elf gehad?

Over die misdadige Nederlandse bank zelf nog maar gezwegen. Kluivert is een prima aanwinst voor capo Van Gaal.

Goed bezig bij Oranje: Narsingh en Robben, de buitenspelers doen België soms pijn.

Verder een leuk begin, waarna de match een beetje verwaterde. Vooral Benteke verraste me met zijn goed optreden vandaag! Maar die traditionele foutjes achterin bij België mogen er nu toch stilaan eens uit hoor.

Dikkop
Ik ben al zijn dat we een keer aan de winnende hand zijn.

Heitinga en Mathijssen weten het verschil tussen zwart en rood niet zo goed.

Narsingh speelt ijzersterk, evenals van Rhijn en Willems. Mathijssen dramatisch.

Flauw zeg dat uitfluiten van het Nederlandse volkslied. Kunnen die Belgen echt niets originelers bedenken?

Ik zeg niets over Martins Indi

Them schreef:
Mathijssen dramatisch.

Dan weet ik niet welke wedstrijd je hebt gezien, maar behalve dat hij slim werd uitgekapt bij dat Belgische doelpunt was er niet veel aan de hand.

Narsingh scoort nu net, de eerste helft was hij nagenoeg onzichtbaar.

jasper1991 schreef:
Tegen Zweden en Letland vormden zij in ieder geval het duo, maar Bouma stond er ook weleens. Ik had het wel meegemaakt, maar ik volgde het niet zo nou... ik denk dat De Boer niet helemaal fit was of zo...

De Boer had toen een knieblessure, weet ik nog.

Ik hoop dat ik niet word geroyeerd als Nederlander, maar ik heb zelden zo'n verdiende gelijkmaker gezien zeg.

Het is wel een leuk potje zo met lekker veel goals. Ik was eigenlijk vergeten dat er gespeeld werd vandaag, heb de eerste goal ook niet gezien.

De verdedigers van Nederland zijn wel weer abominabel, maar veel mag je ook niet verwachten van 4 debutanten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.