Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 20:44 uur
dumb_helicopter schreef:
Dost is momenteel één keer matchwinnaar geweest, Daems is al jaren kapitein van Gladbach en heeft daarmee vorig jaar een CL-plaats in het klassement bereikt.
Simons is ondanks dat hij al 34 nog een ontzettende waardevolle speler voor een gegoede middenmoter als Nürnberg (hetzelfde niveau als waar ik Wolfsburg tot reken).
Dus nee ik maak geen geintje.
Dost is momenteel één keer matchwinnaar geweest, Daems is al jaren kapitein van Gladbach en heeft daarmee vorig jaar een CL-plaats in het klassement bereikt.
Simons is ondanks dat hij al 34 nog een ontzettende waardevolle speler voor een gegoede middenmoter als Nürnberg (hetzelfde niveau als waar ik Wolfsburg tot reken).
Dus nee ik maak geen geintje.
Simons is al even op zijn retour en hij is volgens mij al 36... Daems is een goede speler hoor, maar ook al op leeftijd. Dost is de toekomst. Maar goed, eigenlijk is het geen doen om spitsen en middenvelders te vergelijken. De Bruyne bakt er verder nog niet veel van, maar die komt er ook nog wel want hij heeft klasse genoeg.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 20:49 uur
herman schreef:
Simons is al even op zijn retour en hij is volgens mij al 36... Daems is een goede speler hoor, maar ook al op leeftijd. Dost is de toekomst. Maar goed, eigenlijk is het geen doen om spitsen en middenvelders te vergelijken. De Bruyne bakt er verder nog niet veel van, maar die komt er ook nog wel want hij heeft klasse genoeg.
(quote)
Volgens mij is Simons niet veel minder dan de Simons ten tijde van PSV hoor, hij is één van de belangrijkste spelers in het elftal van Nürnberg.
Dost kan je inderdaad nog het best vergelijken met De Bruyne: allebei te goed voor hun eigen competitie en nu mogen ze het gaan waarmaken in een grotere buitenlandse competitie. Alleen jammer dat Schaaf De Bruyne in de spits posteerde het voorbije weekend, een positie waar hij, zo zegt hij zelf, sinds z'n tiende niet meer gestaan heeft.
Edit: Simons wordt 36 in december.

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 21:50 uur
jassn schreef:
Simons is al lang over zijn hoogtepunt ...
Simons is al lang over zijn hoogtepunt ...
Als je zijn wedstrijden met Nürnberg bekijkt en vorig jaar zijn wedstrijden van de nationale ploeg bekijkt van afgelopen jaar en dat vergelijkt met de Simons van de voorbije 10 jaar vindt ik net Simons erg constant en net geen speler waarvan je kan zeggen dat veel hoogtepunten of diepe dalen heeft gehad.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 22:36 uur
Barcelona nipt (maar wel verdiend) gewonnen bij het altijd ontzettend moeilijke Osasuna, Real Madrid 2-1 achter in nota bene Getafe in de 75e minuut. Ik denk dat Getafe nog nooit eerder überhaupt een punt gepakt heeft tegen Real Madrid ofzo.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 22:45 uur
Nee, valt mee:
InfoStrada Sports schreef:
'80 Getafe 2-1 Real Madrid - If Getafe win his match, they balance the home head-to-head record against Real in La Liga (4-1-4). #LigaBBVA
'80 Getafe 2-1 Real Madrid - If Getafe win his match, they balance the home head-to-head record against Real in La Liga (4-1-4). #LigaBBVA
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 22:57 uur
Maar toch al van november '08 geleden dat ze een punt pakten (3-1) heb ik nu gevonden. Slechte start van Madrid in ieder geval in La Liga, na 2 matchen al 5 punten achtervolgen op Barcelona.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:05 uur
Het is pas de vierde keer in de geschiedenis van La Liga dat de regerend kampioen slechts 1 punt pakt in de eerste twee competitiewedstrijden. De overige drie keer betrof het Barcelona (44/45, 73/74, 08/09).
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:08 uur
En het was vandaag ook nog eens de natste 4e zondag van augustus in een schrikkeljaar sinds 1988. Dat kan geen toeval zijn.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:08 uur
Seizoen 08/09 was het eerste wonderseizoen onder Guardiola 
Bakken kritiek na die eerste twee matchen, alleen Cruijff vond het toen het beste Barcelona in jaren.
En in 73/74 zijn ze ook los kampioen geworden.. 44/45 nipt kampioen

Bakken kritiek na die eerste twee matchen, alleen Cruijff vond het toen het beste Barcelona in jaren.
En in 73/74 zijn ze ook los kampioen geworden.. 44/45 nipt kampioen
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:24 uur
Kortom: Real Madrid wordt gewoon kampioen 
PSG doet het ook al lekker: 3 uit 3. Haha.

PSG doet het ook al lekker: 3 uit 3. Haha.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 10:09 uur
musician schreef:
Jan Raas lijkt mij ook een volledig eerlijk man. Gerrie Knetemann werd bij een overwinning altijd zo oprecht overmand door emoties, die man kan gewoon geen doping hebben gebruikt. Dat verklaart gelijk waarom hij meestal niet mee kwam in de bergen.
Jan Raas lijkt mij ook een volledig eerlijk man. Gerrie Knetemann werd bij een overwinning altijd zo oprecht overmand door emoties, die man kan gewoon geen doping hebben gebruikt. Dat verklaart gelijk waarom hij meestal niet mee kwam in de bergen.
Ik hoop dat je niet serieus bent, anders staat je nog een flinke deceptie te wachten

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2012, 12:25 uur
Ach, het moet toeval zijn, al kan elk puntverlies dodelijk zijn dit jaar. Het team is nog zo goed als intact, al zou ik eigenlijk nog wel een vervanger voor Ricardo Carvalho willen zien. Zou een nuttigere investering zijn dan de aankoop van Modric.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 12:27 uur
Iemand nog interesse in Theo Janssen?
Vraagprijs was 6 ton, Ajax wilde niet moeilijk toen. Bij Vitesse bleken ze nog maar 5 ton in kas te hebben of dachten ze alsnog een ton te kunnen afdingen. En dan wordt Ajax nota bene een jodenclub genoemd.
Dus een geïnteresseerde club moet binnen 5 dagen beslissen: goed gemotiveerde speler, bereid om voor de helft van zijn salaris dan bij Ajax bij elk willekeurig elftal in de eredivisie te komen. Als hij maar weg is uit Amsterdam.
Geen sfeerbepaler. Draait aanvankelijk wat stroef mee en heeft wat overgewicht. Gaandeweg het seizoen wordt dat beter.
Vraagprijs was 6 ton, Ajax wilde niet moeilijk toen. Bij Vitesse bleken ze nog maar 5 ton in kas te hebben of dachten ze alsnog een ton te kunnen afdingen. En dan wordt Ajax nota bene een jodenclub genoemd.
Dus een geïnteresseerde club moet binnen 5 dagen beslissen: goed gemotiveerde speler, bereid om voor de helft van zijn salaris dan bij Ajax bij elk willekeurig elftal in de eredivisie te komen. Als hij maar weg is uit Amsterdam.
Geen sfeerbepaler. Draait aanvankelijk wat stroef mee en heeft wat overgewicht. Gaandeweg het seizoen wordt dat beter.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 12:30 uur
Ola John doet het overigens ook excellent in Portugal. Weer niet bij de wedstrijdselectie..
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2012, 12:54 uur
musician schreef:
Echt, hè? Omdat hij één wedstrijd niet mee zou kunnen doen, moet er een ton van de vraagprijs af.
Laat Janssen die ton zelf maar eens bijleggen als Vitesse moeilijk blijft doen.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 13:21 uur
musician schreef:
... en zorgt dat er in de spelersbus altijd wel een kratje bier klaar staat ...

0
geplaatst: 27 augustus 2012, 17:20 uur
@musician
En dan ben je hem dan toch kwijt aan de Arnhemmers.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 19:02 uur
Kill_illuminati schreef:
Ja, uiteindelijk mocht Janssen geen blauwtje lopen en Vitesse geen gezichtsverlies leiden. Voordat er alleen maar slachtoffers zouden vallen.
Ik weet niet of dit de aanzet is voor veel vertrouwen tussen club en speler, als je er zo mee omgaat.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 19:28 uur
Dembele wordt nu weer genoemd bij Tottenham & ManUtd.. Ook Arsenal blijft op zoek naar versterking. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2012, 21:44 uur
Toch vind ik Kaka in vorm nog twee klasses beter dan Modric, maar dat gaan ze in Madrid niet meer meemaken, helaas. Ben benieuwd wie z'n plaats moet afstaan aan Modric. Ronaldo, Ozil en Xabi Alonso lijken me zekerheden. Hoop niet dat Khedira eraf gaat, dan wordt 't weer veel te aanvallend zoals in de tijd met Figo en Zidane, enz. Kan ook nog dat 't elke week rouleren wordt.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 21:52 uur
daarom, ik had Modric liever naar een ander topteam zien gaan.
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 18:40 uur
AA Gent-speler Kola heeft zomaar even 12 (!) speeldagen schorsing gekregen voor zijn monstertackle op De Bock van dit weekend. Dat zijn er nog 4 meer dan Witsel indertijd.
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:42 uur
Anderlecht 
Dieptepunt was die schwalbe van Biglia. Ze hebben nog eens gedemonstreerd dat er van die hoogstande gentlemanclub van vroeger helemaal niks meer overschiet.
Deze was ook nog een stuk erger dan die van Witsel

Dieptepunt was die schwalbe van Biglia. Ze hebben nog eens gedemonstreerd dat er van die hoogstande gentlemanclub van vroeger helemaal niks meer overschiet.
dumb_helicopter schreef:
AA Gent-speler Kola heeft zomaar even 12 (!) speeldagen schorsing gekregen voor zijn monstertackle op De Bock van dit weekend. Dat zijn er nog 4 meer dan Witsel indertijd.
Deze was ook nog een stuk erger dan die van Witsel
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:44 uur
Volgens mij zijn ze door en dat lijkt mij toch wel het belangrijkste, in ieder geval voor de penningmeester...
Die schwalbe was wel een treurige dat klopt.
Die schwalbe was wel een treurige dat klopt.
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:50 uur
Ik vond ze wel nogal onsamenhangend spelen, maar misschien kwam dat puur over als zodanig.
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:57 uur
ik kijk al uit naar de 0/18 in de groepsfase want met dit voetbal gaan ze er niet komen 

0
geplaatst: 28 augustus 2012, 22:57 uur
Uiteindelijk wel goed voor het Belgische voetbal dat er een ploeg meedoet in de Champions League, maar ik heb wel wat schrik dat het met Anderlecht de zelfde kant op gaat als met Genk vorig jaar (afstraffingen tegen Valencia en Chelsea), als ze tegen zo'n bescheiden club met amper € 6 miljoen budget nog niet deftig kunnen spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.