Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 7 september 2012, 23:52 uur
Perfect verloop van de wedstrijd vanavond. Van Gaal's durf is terecht beloond. Vele opvallende zaken. Sneijder en Robben legden een ongelofelijk verantwoordelijkheidsgevoel aan de dag. Robben was overal te vinden, verdedigde prima mee , kan plots prima koppen en heeft een verre inworp geleerd. Daarnaast lijkt hij nog niets aan snelheid te hebben ingeboet. Hij en ook Sneijder hielden zich heel volwassen in als jonge spelers opzichtig domme fouten maakten.
De heren Fer en Van Rhijn vielen prima in. Als Van Rhijn zo doorgaat kan Van der Wiel het schudden in de toekomst. Martins Indi maakte een flater die hij zelf goedmaakte, bleef rustig en is nu al beter dan Matthijssen ooit geweest is. Dat is nauwelijks een prestatie te noemen, maar wel een lekker gegeven. Nu Bruma nog en in de toekomst Virgil van Dijk erbij en we hebben een prima blok. Tim Krul is duidelijk aan het rijpen in Engeland, hij straalde rust uit en dat heeft de verdediging ook nodig. Stekelenburg deed het tijdens het WK geweldig, maar heeft die lijn niet doorgezet. Misschien is een poosje rust op de bank van het Nederlands elftal goed om de "focus" (excuses voor het jeukwoord) weer terug te krijgen, want hij kan het wel. Ik heb niets tegen PSV, ik was als jongetje fan (van Harry L. vooral), maar wat waren de mannen van Advocaat slecht vandaag. Narsingh maakte in blessuretijd de goal, maar zijn goede wedstrijd tegen de Belgen vond geen vervolg. Geen voorzet kwam aan, hij kijkt totaal niet waar de bal terecht komt. Strootman moet nu echt heel snel aanhaken anders gaat Fer met zijn plek aan de haal en dat heb ik eigenlijk veel liever. Clasie had het moeilijk, maar groeit nog wekelijks en zijn tijd komt nog, maar fysiek wordt het wel aanpoten.
Ik denk dat we de verdediging de komende jaren wel op orde krijgen. Aanvallend? Wat als Robben er niet meer is? Ik zie voorlopig aanvallend weinig aanstormend aanvallend talent. Maar ja, Spanje bewijst dat je zonder spits wereldkampioen kan worden. Als de organisatie van achteruit maar goed is en een dynamisch middenveld doet de rest. Dat zie ik best wel zitten eigenlijk.
Dan nog 1 opmerking over de Turken en dat is niet omdat ik iets tegen Turken zou hebben, ik heb aan geen enkel volk een hekel, nee het is verbazing. Wanneer krijgen we nou eindelijk eens 1 bovengemiddelde Turkse voetballer? Meer vraag ik niet, 1 voetballer die een steekpasske kan geven. Een man die rust en overzicht bewaart. Nog nooit heeft Turkije een Xavi , Iniesta, Sneijder, Robben, Van Persie gehad. Dan noem ik alleen voorbeelden uit de huidige tijd. Types als Bergkamp, Wilkes uit een ver verleden. Nee Turkije heeft nog nooit ook maar een type Nigel de Jong gehad. Zelfs dat is hen niet gegeven. De WK finale Spanje - Nederland. Volgens mij heeft Turkije meer inwoners dan beide landen bij elkaar. Turkije krijgt niet eens 1 voetballer naar de wereldtop. En nou niet flauw doen en met Ozil komen, want die is Duitser en bovendien is hij er ook nog lang niet.
Nederland belooft wat voor de komende tijd, maar we hadden geluk met Turkije, als we dinsdag ook een beetje geluk hebben dan zijn we alweer bijna in Brazilie.
De heren Fer en Van Rhijn vielen prima in. Als Van Rhijn zo doorgaat kan Van der Wiel het schudden in de toekomst. Martins Indi maakte een flater die hij zelf goedmaakte, bleef rustig en is nu al beter dan Matthijssen ooit geweest is. Dat is nauwelijks een prestatie te noemen, maar wel een lekker gegeven. Nu Bruma nog en in de toekomst Virgil van Dijk erbij en we hebben een prima blok. Tim Krul is duidelijk aan het rijpen in Engeland, hij straalde rust uit en dat heeft de verdediging ook nodig. Stekelenburg deed het tijdens het WK geweldig, maar heeft die lijn niet doorgezet. Misschien is een poosje rust op de bank van het Nederlands elftal goed om de "focus" (excuses voor het jeukwoord) weer terug te krijgen, want hij kan het wel. Ik heb niets tegen PSV, ik was als jongetje fan (van Harry L. vooral), maar wat waren de mannen van Advocaat slecht vandaag. Narsingh maakte in blessuretijd de goal, maar zijn goede wedstrijd tegen de Belgen vond geen vervolg. Geen voorzet kwam aan, hij kijkt totaal niet waar de bal terecht komt. Strootman moet nu echt heel snel aanhaken anders gaat Fer met zijn plek aan de haal en dat heb ik eigenlijk veel liever. Clasie had het moeilijk, maar groeit nog wekelijks en zijn tijd komt nog, maar fysiek wordt het wel aanpoten.
Ik denk dat we de verdediging de komende jaren wel op orde krijgen. Aanvallend? Wat als Robben er niet meer is? Ik zie voorlopig aanvallend weinig aanstormend aanvallend talent. Maar ja, Spanje bewijst dat je zonder spits wereldkampioen kan worden. Als de organisatie van achteruit maar goed is en een dynamisch middenveld doet de rest. Dat zie ik best wel zitten eigenlijk.
Dan nog 1 opmerking over de Turken en dat is niet omdat ik iets tegen Turken zou hebben, ik heb aan geen enkel volk een hekel, nee het is verbazing. Wanneer krijgen we nou eindelijk eens 1 bovengemiddelde Turkse voetballer? Meer vraag ik niet, 1 voetballer die een steekpasske kan geven. Een man die rust en overzicht bewaart. Nog nooit heeft Turkije een Xavi , Iniesta, Sneijder, Robben, Van Persie gehad. Dan noem ik alleen voorbeelden uit de huidige tijd. Types als Bergkamp, Wilkes uit een ver verleden. Nee Turkije heeft nog nooit ook maar een type Nigel de Jong gehad. Zelfs dat is hen niet gegeven. De WK finale Spanje - Nederland. Volgens mij heeft Turkije meer inwoners dan beide landen bij elkaar. Turkije krijgt niet eens 1 voetballer naar de wereldtop. En nou niet flauw doen en met Ozil komen, want die is Duitser en bovendien is hij er ook nog lang niet.
Nederland belooft wat voor de komende tijd, maar we hadden geluk met Turkije, als we dinsdag ook een beetje geluk hebben dan zijn we alweer bijna in Brazilie.
0
geplaatst: 7 september 2012, 23:55 uur
Arda Turan, Gokhan Tore, Nuri Sahin en in mindere mate Hamit Altintop. Hakan Sukur was ook geen prutser in zijn tijd. Geen geniale voetballers zoals Van Persie & co, maar je overdrijft toch wel enorm (geen NDJ
).
).
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:05 uur
vigil schreef:
Weet iemand trouwens de reden waarom Fer 2 minuten na rust er in kwam?
Weet iemand trouwens de reden waarom Fer 2 minuten na rust er in kwam?
Vond ik ook een beetje vreemd, die had je toch gewoon vanaf de aftrap in de 2e helft kunnen inbrengen....vond wel dat met Fer erbij en Strootman met de punt naar achter er veel meer balans in het team zat.
Maar dat komt ook denk ik omdat ik Clasie niet vond meevallen, hij speelde met wel heel weinig lef en bravour, bijna iedere bal ging risicoloos achteruit en dat kwam ons spel nou niet ten goede ... jammer, want ik had op wat beter gehoopt. Ik blijf toch het idee houden dat ook voor hem dit nog net een stapje te hoog gegrepen is, alhoewel hij zeker de kwaliteit heeft voor de toekomst.
Maar degene die echt door de mand viel wasJanmaat, in het begin dacht ik nog dat het aan de zenuwen van een debuut lag maar daar begon ik gedurende het verloop vd eerste helft toch steeds meer aan te twijfelen. En van Willems ben ik ook nog steeds niet overtuigd.
Martens Indi maakte ook wel wat foutjes maar hij werd gedurende de wedstrijd steeds beter en bij hem heb ik - itt tot Janmaat en Willems - toch wel het gevoel dat er iemand staat in de verdediging en ik denk ook dat hij de potentie heeft om een vaste waarde in de verdediging van Oranje te gaan worden.
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:06 uur
Sukur kon het buiten Turkije nooit waarmaken. Die andere spelers zijn prima, maar nog geen Europese toppers...
0
Hendrik68
geplaatst: 8 september 2012, 00:12 uur
Wat is NDJ FlyLO? Ik heb jullie niet zien spelen, maar Lukaku ernaast zetten is heel dom. Zulke spitsen heeft Belgie nodig. Kan uitstekend een bal afschermen. Met geen 10 paarden omver te krijgen, maar ze in laten vallen is zinloos, zulken horen vanaf het begin te spelen of helemaal niet. Sommige spelers hebben dat. Toen Ronald Koeman ooit bij Barcelona bij toerbeurt 4e buitenlander was zei het ook al. "als ik in moet vallen laat me dan maar zitten".
Hamit Altintop zei je? Hij stond in de opstelling, maar verder ontbrak ieder spoor vanavond. Sukur? 1 meter over de grens en weg was hij. Emre? Wat een talent, 1 meter over de grens en weg. Kan er niks aan doen, maar dat noem ik geen spelers met overzicht en ruggegraat. Talent zit er genoeg, dat is het probleem niet, maar voor de top komt er meer kijken. Kijk eens in onze competities. Genoeg Marrokanen in de Eredivisie, Afellay en Boulahrouz haalden het Nederlands elftal. Nooit een Turk in de top. Alleen Yildrim mocht ooit een keer meedoen als speler van middenmoter Heerenveen, maar Van Basten liet iedereen debuteren, dus dat telt niet. Nogmaals, het gaat mij niet om jennen, maar het is een statistisch feit dat er n ooit wat van terecht komt.
Hamit Altintop zei je? Hij stond in de opstelling, maar verder ontbrak ieder spoor vanavond. Sukur? 1 meter over de grens en weg was hij. Emre? Wat een talent, 1 meter over de grens en weg. Kan er niks aan doen, maar dat noem ik geen spelers met overzicht en ruggegraat. Talent zit er genoeg, dat is het probleem niet, maar voor de top komt er meer kijken. Kijk eens in onze competities. Genoeg Marrokanen in de Eredivisie, Afellay en Boulahrouz haalden het Nederlands elftal. Nooit een Turk in de top. Alleen Yildrim mocht ooit een keer meedoen als speler van middenmoter Heerenveen, maar Van Basten liet iedereen debuteren, dus dat telt niet. Nogmaals, het gaat mij niet om jennen, maar het is een statistisch feit dat er n ooit wat van terecht komt.
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:25 uur
Toch was Hakan Sukur wel een geweldige speler bij Galatasaray en het Turks elftal.Hij heeft de UEFA cup nog gewonnen en derde op het WK. Ik mocht er altijd graag naar kijken, en hij was vele malen beter als een Nigel de Jong.
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:26 uur
herman schreef:
Sukur kon het buiten Turkije nooit waarmaken. Die andere spelers zijn prima, maar nog geen Europese toppers...
Maar dat is Nigel De Jong natuurlijk ook niet. Verre van.
Hendrik68 schreef:
Wat is NDJ FlyLO? Ik heb jullie niet zien spelen, maar Lukaku ernaast zetten is heel dom. Zulke spitsen heeft Belgie nodig. Kan uitstekend een bal afschermen. Met geen 10 paarden omver te krijgen, maar ze in laten vallen is zinloos, zulken horen vanaf het begin te spelen of helemaal niet. Sommige spelers hebben dat. Toen Ronald Koeman ooit bij Barcelona bij toerbeurt 4e buitenlander was zei het ook al. "als ik in moet vallen laat me dan maar zitten".
Lukaku was niet 100% fit en dus niet klaar om te starten. Heeft ook geen enkel spoor van basistechniek. Benteke heeft dat wel, daarom moet hij in de spits staan. Die duw je ook niet omver hoor. En voor de balvastheid moeten we het ook niet doen, want van Witsel, Fellaini & Dembele pak je ook geen bal af.
Ze presteren in eigen land altijd beter dan in het buitenland, daar heb je absoluut gelijk in.
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:33 uur
Goed dat de punten binnen zijn. Ik vind wel dat Van Gaal niet helemaal verstandig bezig is, Nederland heeft hier en daar ook wat mazzel gehad. Ik had dit nog met Mathijsen afgehandeld, dan kunnen de andere jonkies met iets meer zekerheid voetballen. Clasie overtuigde bijvoorbeeld niet.
Ik hoop dat er dit of het volgende seizoen een paar jonge voetballers ongelooflijk gaan uitblinken, anders moeten we in Brazilië leunen op de dertigers.
Ik ben er ook niet uit wiens schuld het misverstand was tussen Krul en Martins Indi, maar ik nijg naar eerstgenoemde - die kan altijd zijn mond gebruiken.
Ik hoop dat er dit of het volgende seizoen een paar jonge voetballers ongelooflijk gaan uitblinken, anders moeten we in Brazilië leunen op de dertigers.
Ik ben er ook niet uit wiens schuld het misverstand was tussen Krul en Martins Indi, maar ik nijg naar eerstgenoemde - die kan altijd zijn mond gebruiken.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 september 2012, 00:34 uur
FlyLo: Maar Nigel de Jong haalt uit zijn weinige talent meer dan ooit voor mogelijk is gehouden. Turkse voetballers zakken met een surplus aan talent juist keer op keer door de ondergrens. Dat is het hem nou net.
Ik ken Benteke nog niet goed genoeg, maar ben eenvoudigweg een liefhebber van dat soort lompe boeren als Lukaku. Vroeger was ik fan van Horst Hrubesch, ken je misschien niet. Jan Koller mocht ik op zich graag zien spelen, maar Tsjech. Ik zei net dat ik aan geen enkel volk een hekel heb, maar Tsjechen doen een goede gooi. (heb ooit in Praag in de metro gezeten, wat een sjagrijn op de vierkante meter)
Ik ken Benteke nog niet goed genoeg, maar ben eenvoudigweg een liefhebber van dat soort lompe boeren als Lukaku. Vroeger was ik fan van Horst Hrubesch, ken je misschien niet. Jan Koller mocht ik op zich graag zien spelen, maar Tsjech. Ik zei net dat ik aan geen enkel volk een hekel heb, maar Tsjechen doen een goede gooi. (heb ooit in Praag in de metro gezeten, wat een sjagrijn op de vierkante meter)
0
geplaatst: 8 september 2012, 00:42 uur
Ik heb zelf altijd een beetje moeite met het Turkse publiek en de teams maken ook naar mijn gevoel bovengemiddeld veel overtredingen, maar als Messi daar vandaan kwam zou ik evenzeer van hem genieten als dat ik nu doe.
Nigel de Jong vind ik nou geen topper, ook niet bij het WK 2010. Heel nuttige middenvelder, maar verder niets. Als je in hetzelfde team Sneyder en Robben hebt lopen en je hebt als elftal ook de nodige mazzel haal je zomaar de WK-finale.
Nigel de Jong vind ik nou geen topper, ook niet bij het WK 2010. Heel nuttige middenvelder, maar verder niets. Als je in hetzelfde team Sneyder en Robben hebt lopen en je hebt als elftal ook de nodige mazzel haal je zomaar de WK-finale.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 september 2012, 00:56 uur
Jij zegt een post boven mij dat je de wedstrijd met Matthijssen had afgehandeld en hierboven zeg je dat Nigel de Jong een nuttige middenvelder is en verder niets. Ik kan je melden dat we Nigel de Jong juist nodig hadden omdat achter hem het onbetrouwbaarste duo uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis liep te schutteren. Matthijssen behoorde ook tot dit duo volgens de geruchten. Dankzij Martins Indi hebben we De Jong niet meer nodig.
0
geplaatst: 8 september 2012, 01:07 uur
Dat laatste lijkt me sowieso nog niet te bepalen, maar tegen Turkije hield het de eerste helft niet over. En dan hebben we het over ene Bulut.
Bij het WK hebben we alleen tegen middelmatige tegenstanders moeten spelen uitgezonderd Brazilië en Spanje. Tegen beide landen kregen we een hoop kansen tegen. Ja, N. De Jong - in combinatie met Van Bommel - verricht nuttig werk en verlicht de lasten voor Mathijsen en Heitinga, maar verder is het nou niet een bepalende speler.
Bij het WK hebben we alleen tegen middelmatige tegenstanders moeten spelen uitgezonderd Brazilië en Spanje. Tegen beide landen kregen we een hoop kansen tegen. Ja, N. De Jong - in combinatie met Van Bommel - verricht nuttig werk en verlicht de lasten voor Mathijsen en Heitinga, maar verder is het nou niet een bepalende speler.
0
geplaatst: 8 september 2012, 01:12 uur
Er worden hier een hoop voorbarige conclusies getrokken op basis van een wedstrijdje... Die spelers zijn sowieso nog jong, je moet ze wel de kans geven. En Slowakije, Japan, Denemarken zijn misschien geen wereldtop, maar middelmatig? Dat vind ik ook wel weer overdreven. Nederland haalde gewoon een ongekend hoog niveau, waardoor het vanzelfsprekend werd dat we van die landen wonnen. Iets dat we nooit eerder hebben gehad (in de jaren '70 werd echt niet zoveel en zo makkelijk gewonnen als in de periode 2006-2011).
0
geplaatst: 8 september 2012, 01:18 uur
Europa is natuurlijk wel wat versnipperd in de tussentijd. Die vergelijking is niet helemaal terecht. Nederland was degelijk in 2010, Van Marwijk was ook wel goed in staat het elftal scherp te houden, met een Van Basten zou het wellicht mis kunnen gaan tegen dat soort landen. Tegen Brazilië vond ik toch echt dat we onverdiend door waren.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 september 2012, 01:41 uur
Onverdiend vind ik zo'n jeukwoord. Als je vaker scoort dan je tegenstander en er zijn geen al te rare beslissingen van de scheidsrechters in het spel, dan is de winnaar altijd verdiend. Of je nou 10 keer tegen de cornervlag schiet of 10 keer tegen de paal, mis is mis. Als je 20 keer je tegenstander uitspeelt en er komt geen doelpunt uit dan mis je ergens iets. Wat hebben we tegen Brazilie misdaan dat onze overwinning onverdiend was? Wij scoorden 2 keer, zij 1 keer. Hadden wij mazzel? Nee, we deden alles goed. Dat tikkie met de vingertoppen van Stekelenburg? Ja, 2 centimeter lager en hij vangt hem gewoon. Ja sorry, scoor je niet dan verdien je het niet, 10 keer paal is 10 keer mis, 1 rake counter en je hebt een punt, zo simpel is het. Uiteindelijk is het de kwaliteit die zegeviert, daarom hoor je me ook niet zeuren dat Spanje uiteindelijk de titel pakte. Je hoort mij wel zeuren als mensen alles op geluk voor Oranje afschuiven, in de officiele speeltijd niets verloren. Spanje vloog er bijna uit tegen Paraguay en verloor zelfs in de groepsfase van een zeer middelmatige tegenstander en als die bal van Robben iets preciezer....., maar uiteindelijk bracht hun kwaliteit hen de titel. Punt.
Terug naar de wedstrijd van vanavond.
Terug naar de wedstrijd van vanavond.
0
geplaatst: 8 september 2012, 01:49 uur
trebremmit schreef:
Toch was Hakan Sukur wel een geweldige speler bij Galatasaray en het Turks elftal.Hij heeft de UEFA cup nog gewonnen en derde op het WK. Ik mocht er altijd graag naar kijken, en hij was vele malen beter als een Nigel de Jong.
Dat is volgens mij appels met peren vergelijken, qua positie is het gewoon lekkerder om naar een aanvallende speler te kijken dan naar een verdegende middenvelder.
Hakan Şükür heeft idd de UEFA cup gewonnen en is aardig succesvol geweest in Turkije, maar in Engeland en Italie was hij toch wat minder.
Nigel de Jong heeft in Nederland de landstitel en de Johan Cruijff schaal gewonnen, maar belangrijker landkampioen en de FA cup + de FA Community Shield in Engeland, daarnaast is hij ook een speler die Vice-Wereldkampioen is geworden.
0
Cured
geplaatst: 8 september 2012, 10:40 uur
Wat een slecht Nederlands elftal. Met mazzel gewonnen en een achterhoede als een begind amateurclubje...dramatisch. Met kunst, vliegwerk en een grote dosis geluk niet verloren.....
.
.
0
geplaatst: 8 september 2012, 10:50 uur
Inderdaad met enig geluk niet gelijk gespeeld.
Hadden wij toen in Zuid Afrika ook niet een beetje geluk nodig.
Hadden wij toen wij in 1988 kampioen werden van Europa niet een beetje (veel) geluk.
Overigens had Spanje in de finale in Zuid Afrika ook niet een beetje geluk bij die ontsnappingen van Robben etc.
Ja Nederland speelde slordig etc.
En de Turken hebben best wel een goed elftal.
Van Gaal is drastisch aan het verjongen en een paar maanden geleden waren wij toch ook niet zo blij met onze ervaren sterren?
Enne van Gaal doet wel gek, maar is niet gek.
Hadden wij toen in Zuid Afrika ook niet een beetje geluk nodig.
Hadden wij toen wij in 1988 kampioen werden van Europa niet een beetje (veel) geluk.
Overigens had Spanje in de finale in Zuid Afrika ook niet een beetje geluk bij die ontsnappingen van Robben etc.
Ja Nederland speelde slordig etc.
En de Turken hebben best wel een goed elftal.
Van Gaal is drastisch aan het verjongen en een paar maanden geleden waren wij toch ook niet zo blij met onze ervaren sterren?
Enne van Gaal doet wel gek, maar is niet gek.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 september 2012, 11:13 uur
Wat een prutswedstrijd. Bijna iedereen zakte door het ijs. Willems groeit zo onderhand uit tot de slechtste oranjespeler van de laatste 10 jaar.
De amusementswaarde was ook nog eens bijzonder laag.
De amusementswaarde was ook nog eens bijzonder laag.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 september 2012, 12:51 uur
Dat laatste klopt, er was niet veel aan. Maar dat iedereen door het ijs zakte is wel erg drastisch uitgedrukt. Je moet het ook in perspectief zien. Er wordt een nieuw team gebouwd, nieuwe spelers worden ingepast. Ze hebben nog niet samengespeeld in deze formatie. Dan toch winnen van een land dat tot de beste 3 in de poule behoort is gewoon een heel goed resultaat. Mensen als Robben, Martins Indi, Van Rhijn en Fer speelden een prima wedstrijd. Sneijder deed het prima als aanvoerder. Kijk het moet wel even een stukje beter de komende tijd, maar met dit resultaat kun je verder. Dinsdag zal Van Rhijn er vanaf het begin in staan evenals Fer en dan begin je direct al beter. Clasie is nog net even te jong en Janmaat lijkt in alles tekort te komen voor de top. Dat weet je pas als je ze in zulke wedstrijden test. Zo kom je elke wedstrijd een stapje verder. Hervormingen krijg je niet in 1 oefenpotje en een echte wedstrijd voor elkaar, dat duurt even. Komt allemaal goed.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 september 2012, 13:12 uur
Van Gaal heeft nog wel heel veel werk voor de boeg en is erg afhankelijk van hoe (snel) de jonkies zich zullen ontwikkelen. Dat het niveau van de Eredivisie vreselijk laag is vergeleken bij het WK zal ze daar parten gaan spelen, denk ik. Een aantal oefeninterlands tegen toplanden hebben ze wel nodig.
Ik denk dat Van Gaal ook vooral de 'gearriveerde spelers' op scherp wil zetten door ze er nu naast te zetten.
Ik denk dat Van Gaal ook vooral de 'gearriveerde spelers' op scherp wil zetten door ze er nu naast te zetten.
0
geplaatst: 8 september 2012, 13:29 uur
Ik heb slechts een deel van de wedstrijd gezien - toevallig wel beide doelpunten - en ik denk dat Oranje uiterst tevreden mag zijn met het resultaat.
0
geplaatst: 8 september 2012, 14:13 uur
Daar gaat het toch om, zeker bij zo'n eerste wedstrijd. Frankrijk wint met 0-1 van Finland, Portugal met 1-2 van Luxemburg en Italië speelt gelijk tegen Bulgarije. Bijna geen enkel team heeft goed gespeeld deze ronde. Als je dan met een heel nieuw team wint van de grootste concurrent in de poule dan heb je het gewoon goed gedaan.
0
geplaatst: 8 september 2012, 14:54 uur
Heb de wedstrijd niet gezien, maar het resultaat is prima. Valt me alleen op dat Clasie afgeserveerd wordt. Allicht heeft minder gespeeld, een belangrijk onderdeel van zijn spel is bravoure en ik snap dat je dat wat minder hebt als debutant. Ik zou hem gewoon vertrouwen geven, over 2 jaar (waar het uiteindelijk om gaat) is hij een veel betere defensieve middenvelder dan Nigel de Jong...
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:08 uur
@ Hendrik: je noemt wel Virgil van Dijk en geen de Vrij voor de toekomst. Hmmm, apart. De Vrij wordt onze beste verdediger sinds tijden en van Dijk is overal aan het schutteren momenteel. Nu nog een erg matige verdediger.
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:32 uur
Ik vind De Vrij ook meer potentie hebben. De Vrij-Martins Indi zou wellicht kunnen in Brazilië...
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:59 uur
Van Dijk is redelijk op de weg terug, speelt de laatste weken steeds beter.
Heeft ook een operatie gehad deze zomer.
Overal aan het schutteren is een beetje overdreven, maar Oranje is te hoog gegrepen.
Verder worden die Feyenoord spelers wel een beetje overhyped, alleen Martins Indi vind ik iemand voor de toekomst. En vooruit Fer maar dat is FC Twente
Heeft ook een operatie gehad deze zomer.
Overal aan het schutteren is een beetje overdreven, maar Oranje is te hoog gegrepen.
Verder worden die Feyenoord spelers wel een beetje overhyped, alleen Martins Indi vind ik iemand voor de toekomst. En vooruit Fer maar dat is FC Twente

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 september 2012, 17:09 uur
jasper1991 schreef:
De Vrij-Martins Indi zou wellicht kunnen in Brazilië...
De Vrij-Martins Indi zou wellicht kunnen in Brazilië...
Wellicht, maar tegen de toplanden zakken ze toch wel door het ijs. Een Robinho kan in z'n eentje alle vier de Oranje verdedigers voorbij lopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.